Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 17 van 57 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
17
Gastenscore: 8 - Goed. 21 van 57 beoordelingen" "
8 - Goed
21
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 57 beoordelingen" "
6 - Redelijk
13
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 57 beoordelingen" "
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 57 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
5
8,0/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
6,4/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Robert
21 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Prettig hotel met erg vriendelijk personeel. Schone en ruime kamer. Locatie was ook prima. In de buurt van een winkelcentrum en metrostation.
Robert
5 nachten verbleven in maart 2018
6/10 – Redelijk
Koji
18 sep 2023
Positief: Netheid
Koji
5 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Vijay
Reisde met familie
18 sep 2023
Positief: Netheid, comfort kamer
Vijay
3 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 mrt 2023
Positief: Netheid, comfort kamer
Nice stay but don’t expect quality
The room would smell of cigarettes and there was a time when the room above was leaking into my room bathroom.
Besides that the staff and accomodation was nice
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Mohamed
11 jan 2023
Positief: Netheid, comfort kamer
Mohamed
3 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Pradeep
Reisde met familie
27 dec 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient and easy. Decent hotel.
Pradeep
6/10 – Redelijk
Emmanuel
15 okt 2022
Emmanuel
7 nachten verbleven in oktober 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Reynor
24 jan 2022
Reynor
6 nachten verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Thea
Reisde met familie
4 jan 2022
Positief: Netheid, comfort kamer
Thea
10 nachten verbleven in december 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
8 dec 2021
Negatief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Jan
Reisde met een groep
25 nov 2021
Positief: Netheid, comfort kamer
Jan
5 nachten verbleven in november 2021
6/10 – Redelijk
Eddy
Zakenreiziger, Reisde met partner
8 nov 2021
An ok place to stay if you have no other option
Eddy
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Shankar
Reisde met familie
16 okt 2021
Positief: Netheid, comfort kamer
Good clean place suitable for family stays in a budget
I just stayed overnight and it was perfect for that. Basement parking is provided, but is difficult to find without instructions. The room was good and clean, but some areas such as stains on the sofa and black spots on the bathroom mirror speak of age. There are mid level hotels nearby where you can eat.
Shankar
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
John
Reisde met een groep
8 jun 2021
Positief: Netheid
The place is cool and good location .. close to Metro. About the bed u guys need to adjust to a soft one.. and the cabinet needs to be changed,, contains rust ..
John
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Vijay
Reisde met familie
30 jan 2021
Positief: Netheid, comfort kamer
The best hotel appartment in DISCOVERY GARDEN
My family stayed here for a week in a 1 bedroom appartment. The hotel is ideally located with restaurants and groceries shopping at a walkable distance
Vijay
8 nachten verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 dec 2020
Positief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
Lewis
3 okt 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
Lewis
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
James
Zakenreiziger
6 aug 2020
Positief: Comfort kamer
Nice go to hotel for when working in Dubai!
James
2 nachten verbleven in juli 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 jan 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wouldn't stay here
Awfully uncomfortable dirty and strong smells of food lingering in rooms, linen, curtains and towels.
Rooms are NOT as pictured online. Middle of nowhere with NO Advertising outside to indicate the hotel is there. A dark dingy door that was dirty and closed was the completely unobvious entrance.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
James
Zakenreiziger
24 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
James
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Mohamed
3 dec 2019
Mohamed
1 nacht verbleven in november 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
4 mei 2019
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
3 apr 2019
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 mrt 2019
Positief: Personeel en service
The Japanese spa Is great very clean relaxed and also a great massage chair
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Maysoun
28 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
فندق راءع
Maysoun
12 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Little outside main city but next to Mall so not a big problem
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Andrei
11 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andrei
5 nachten verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Rahaf
5 feb 2019
Rahaf
6 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
josh, lbath uk
26 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked it all really the japense fountain and Bath was appealing
josh
4 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 dec 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good for small families
Receptionist had no experience and took slot of time and has no good communication make me upset in addition to very dark reception area but the rooms are good and comfortable and it’s really quiet atmosphere
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van General Manager op 17 jan 2019
Thank you for your recent stay with us, we are sorry we didn't reach your expectations. We are working hard to improve our guest experiences
6/10 – Redelijk
Lesley, Beaumont, Tx
14 dec 2018
That there was an ability of full amenities as far as nice size refrigerator stove microwave iron can opener wine opener
Lesley
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van General Manager op 17 jan 2019
Thank you for your comments and stay with us
6/10 – Redelijk
Naser
22 nov 2018
Overall the hotel and services was not what I’ve expected
Naser
10 nachten verbleven in november 2018
Reactie van General Manager op 19 jan 2019
We are sorry we didn't measure to your expectation, we are working hard to make a better guest experience
10/10 – Uitstekend
Young Joon
4 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Young Joon
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Chris, London
5 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing service and not over priced
The lovely staff just go out of their way to make sure they are doing all they can. Totally above and beyond. Ipon. Oreeegato:)
Chris
5 nachten verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
claire , los angeles , usa
14 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great staff great service
Enjoyed my stay. Excellent service ... highly recommended specially for extended long stay.
claire
13 nachten verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent location and service. Convenient for shops and travel.
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in april 2018
8/10 – Goed
Nicklas
11 dec 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was fine, but, the bed was very hard, you can ask for extra mattress.
Nicklas
22 nachten verbleven in november 2017
4/10 – Matig
Teonna
30 nov 2017
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Ask questions first
We booked for a double bed room when we got there they charged us almost 30$ more for that room and refused to be any assistance about it. We didn't even start 12 hours just needed to sleep
Teonna
1 nacht verbleven in november 2017
6/10 – Redelijk
Linda
22 nov 2017
Week away to watch the golf
Room was dusty when we arrived. Sides table had thick layer only half wiped off the table and mould in the shower. There were switches in the room that said do not touch so we ended up having a whole lot of cold showers as one of these switches was for the water heater. The bed was hard with only 1 pillow on each side of the bed and the bedding synthetic so every morning we woke sweaty with greasy hair even with the air con on. The staff however were were lovely and friendly. Couldn’t fault them as people. Location was pretty bad as not near anything much but except a small mall. There are plenty of restaurants and small supermarkets and salons/spas in the discovery gardens compund itself so handy if someone there for business etc. we booked here because on a map looked close to the golf burn in reality wasn’t due to one way roads and lack of u turns
Linda
5 nachten verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
nicky, london
8 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great value for money
Very comfortable - close to the palm. Good location. Great value for money
nicky
Reactie van GM op 3 jul 2017
Dear Nicky,
Thank you for taking the time to let us know about your experience with us.
We look forward to welcoming you back on your next visit to Dubai.
Thank you,
Mohamed Sedky
General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 apr 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
Thank you for taking the time to rate us.
Looking forward to welcoming you back on your next visit to Dubai.
Best regards,
Mohamed Sedky
General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
John
12 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good place to stay
Very good staff. Good Japanese hotel. Missing a Sushi restaurant . Spacious accommodation.
John
Dear John,
Thank you for taking the time to share your feedback.
Your comments has been well taken and we will certainly work on it.
Looking forward to welcoming you back on your next visit to Dubai.
;Best regards,
Mohamed Sedky
General Manager
10/10 – Uitstekend
Muna Hamood, Abu Dhabi
11 feb 2017
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Nice and comfort room.... quite
Excellent place, they are not flexible in the check out timing,,,, hotel staff needs to be trained more
Muna Hamood
Reactie van GM op 3 jul 2017
Dear Muna,
Thank you for taking the time to share your feedback.
We certainly did a lot of improvements since your last visit with regards to flexibility as well as staff training.
We look forward to welcoming you back on your next visit to Dubai.
Best regards,
Mohamed Sedky
General Manager
10/10 – Uitstekend
Evangeline
23 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Outstanding
The room was super comfy and so relaxing. We will definitely come back.
Evangeline
Dear Evangeline,
Thank you for taking the time to share your feedback.
We highly appreciate it and we will be looking forward to welcoming you back on your next visit to Dubai.
Best regards,
Mohamed Sedky
General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great value, clean and friendly staff
I was very pleased with the hotel. The room was a nice size and was very clean and had everything I needed. The water pressure in the shower was great. Staff were very friendly and helpful. It is also easy to get to the metro from the hotel so you can get to most places in Dubai no problem if you don't mind a bit of travelling.
Geverifieerde reiziger
Thank you for taking the time to share your feedback.
We highly appreciate your positive comments and we look forward to welcoming you back on your next visit to Dubai.
Best regards,
Mohamed Sedky
General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
amazing vibes
want to come back for sure...peaceful ....Leyla is very helpful.
Geverifieerde reiziger
Reactie van GM op 3 jul 2017
Thank you for your taking the time to let us how we did.
We will certainly let our Team Member knows that she have been recognized.
We look forward to welcoming you back on your next visit to Dubai.
Best regards,
Mohamed Sedky
General Manager
8/10 – Goed
Bader
3 jan 2017
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
فندق لشخصين بسعر مناسب
الفندق مناسب ومريح وقريب من الجميرا ومارينا دبي وسعره مناسب لكن يعيبه بطئ إجراءات الدخول وحجم السرير صغير
Bader
Dear Bader,
Thank you for taking to share your feedback.
We sincerely apologies for having 10 minutes check in procedures due to new system has been implemented in the hotel.
Now, we can assure you that it will not repeat itself again.
Looking forward to welcoming you back on your next visit to Dubai.
Best regards,
Mohamed Sedky
General Manager
8/10 – Goed
Hamad
3 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hamad
8/10 – Goed
Magali
31 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un hotel plutôt sympa...
Nous avons malheureusement dû attendre une heure pour le check in. Chambre très propre. Coin cuisine très appréciable. Une taxe à ajouter à notre depart. À 20 Minutes à pieds du Ibn Batuta Mall.
Magali
Dear Magali,
Thank you for taking the time to share your feedback.
We sincerely apologies for the delay of having your room ready on the night of 31 December. We will make sure that it will not repeat itself again.
We look forward to welcoming you back on your next visit to Dubai.
Best regards,
Mohamed Sedky
General Manager