Hotel Royal Ariston
Luxe accommodatie met 3 restaurants en 3 buitenzwembaden
Fotogalerie voor Hotel Royal Ariston





VIP Access
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Luxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon, uitzicht op zee laden

Luxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon, uitzicht op zee
8,4 van 10
Zeer goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Badjassen
Alle foto's voor Luxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Luxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,0 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Badjassen
Alle foto's voor Luxe suite, balkon, uitzicht op zee laden

Luxe suite, balkon, uitzicht op zee
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Executive tweepersoonskamer, balkon, uitzicht op zee laden

Executive tweepersoonskamer, balkon, uitzicht op zee
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Badjassen
Alle foto's voor Luxe driepersoonskamer, 1 slaapkamer laden

Luxe driepersoonskamer, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Splendid
Lapad
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.2 van 10, Zeer goed, 808 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Kardinala Stepinca 31, Dubrovnik, 20000
Over deze accommodatie
Hotel Royal Ariston
Vergelijkbare accommodaties

Royal Palm Hotel
Royal Palm Hotel
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Kinderzwembad
9.2 van 10, Fantastisch, 520 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 oktober tot 31 maart, EUR 1.85 per persoon, per nacht voor volwassenen; EUR 0.93 per nacht voor gasten van 12 tot 17 jaar oud. De belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 april tot 30 september betaal je EUR 2.65 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.33 per nacht voor gasten tussen 12 en 17 jaar oud. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 55 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 2)
- Toeslag voor onoverdekt parkeren: EUR 10 per dag (onbeperkt in- en uitrijden)
- Dineren: EUR 37
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als gevolg van weersomstandigheden kan het zwembad van deze accommodatie tijdelijk gesloten zijn.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van mei tot oktober.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Kinderen jonger dan 12 jaar oud worden niet tot het zwembad en het bubbelbad toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ariston Dubrovnik
Ariston Hotel
Hotel Ariston
Hotel Ariston Dubrovnik
Hotel Ariston
Hotel Royal Ariston Hotel
Hotel Royal Ariston Dubrovnik
Hotel Royal Ariston Hotel Dubrovnik
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Royal Ariston
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
27 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Noam-Dimitri Monarrez
13 mei 2023
Noam-Dimitri Monarrez
5 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Frank
Reisde met familie
8 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frank
10 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner, Reisde met familie en kleine kinderen
24 mei 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Enny , Amsterdam
10 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay at Royal Princess Hotel!
Enny
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
6 jul 2015
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Groot, massaal, hotel aan de kust
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Alfred, Altenwörth
3 nov 2025
Alfred
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Erhan, Chevy Chase
Reisde met familie
2 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erhan
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met partner
28 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
7 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Cheri, Saint Paul
Reisde met partner
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cheri
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Harinder
15 okt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Harinder
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
JANET
Reisde met een groep
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JANET
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Claire Louise
Reisde met een groep
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claire Louise
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Boro
6 okt 2025
Boro
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hannah
Reisde met partner
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hannah
10 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mary-Anne
Reisde met partner
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary-Anne
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Blaire
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Blaire
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Valerie
Reisde met partner
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Valerie
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Rosie
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Rosie
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Matthew
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthew
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander Maximilian
Reisde met partner
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander Maximilian
7 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hanane
Reisde met een groep
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hanane
5 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Magdalena
30 aug 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Magdalena
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Heidi
Reisde met familie
26 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heidi
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
FOUAD
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
FOUAD
7 nachten verbleven in augustus 2025












