Hotel Komodor
Hotel aan het strand, met een buitenzwembad
Fotogalerie voor Hotel Komodor





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Televisie
8 slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Satellietzenders
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op binnenplaats laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op binnenplaats
8,0 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Televisie
20 slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Satellietzenders
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon, uitzicht op zee laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon, uitzicht op zee
7,6 van 10
Goed
(21 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Airconditioning
Gratis babybed
Televisie
20 slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Satellietzenders
Alle foto's voor Double or Twin Room – Annex building laden

Double or Twin Room – Annex building
7,8 van 10
Goed
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Televisie
20 slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Satellietzenders
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Single Room – Annex building laden

Single Room – Annex building
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Televisie
5 slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Satellietzenders
Kledingkast of kast
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Marsarykov put 3E, Dubrovnik, 20000
Over deze accommodatie
Hotel Komodor
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Vis
Hotel Vis
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
7.6 van 10, Goed, 1.001 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 oktober tot 31 maart, EUR 1.85 per persoon, per nacht voor volwassenen; EUR 0.93 per nacht voor gasten van 12 tot 17 jaar oud. De belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 april tot 30 september betaal je EUR 2.65 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.33 per nacht voor gasten tussen 12 en 17 jaar oud. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 42 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 3)
- Parkeerkosten: EUR 15 per dag
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Komodor
Hotel Komodor Dubrovnik
Komodor Dubrovnik
Komodor Hotel
Komodor Hotel Dubrovnik
Hotel Komodor Dubrovnik
Hotel Komodor Hotel
Hotel Komodor Dubrovnik
Hotel Komodor Hotel Dubrovnik
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Komodor
Beoordelingen
7,8
Goed
8,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Kevin
Reisde met een groep
16 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Kevin
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 sep 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
30 jul 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ok for the price we paid
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Marcel
3 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk Hotel
Marcel
8/10 – Goed
W, Amstelveen
16 sep 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
W
8/10 – Goed
William
Reisde met partner
21 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


William
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Quentin
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quentin
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Clas
Reisde met familie
15 okt 2025
Positief: Personeel en service
Clas
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Frank Pingwen
Reisde met familie
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frank Pingwen
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Eileen
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eileen
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Guy
4 okt 2025
Positief: Personeel en service
Guy
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Borys Aleksandrovich
Reisde met partner
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Borys Aleksandrovich
7 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Alessandro
24 sep 2025
Positief: Personeel en service
Alessandro
2 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
amey
22 sep 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
amey
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Robert
Reisde met een groep
21 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
6 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Stephen
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Roberta, Minneapolis
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roberta
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Angela
Reisde met een groep
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angela
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jean
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jean
7 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
DONALD
Reisde met partner
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
DONALD
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Josefina, EL PASO
11 sep 2025
Josefina
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Sara Tatiana Barros
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sara Tatiana Barros
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Tim
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tim
1 nacht verbleven in september 2025








