Covid-19-notificatie: de reisvereisten wijzigen voortdurend, waaronder de vereiste voor een Covid-19-test voorafgaand aan je reis en quarantaine bij aankomst.

Hotel Lapad

Fotogalerie voor Hotel Lapad

Hoofdafbeelding
Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad
Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad
Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad
Balkon

Overzicht van Hotel Lapad

VIP Access

Hotel Lapad

4 out of 5

4,5/5 Fantastisch

Gasten beoordelen deze accommodatie met 4,6/5 voor netheid.

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Gratis wifi
  • Airconditioning
  • Restaurant
  • Ontbijt beschikbaar
  • Zakelijke services

Schoonmaak- en veiligheidsmaatregelen

  • Schoongemaakt met ontsmettingsmiddel
  • Sociale afstandsmaatregelen
Lapadska obala 37, Dubrovnik, 20 000

Verken het gebied

  • Populaire locatieStrand Lapad13 min. lopen
  • Populaire locatieHaven van Gruz18 min. lopen
  • Populaire locatieVeerboothaven van Dubrovnik18 min. lopen
  • LuchthavenDubrovnik (DBV)31 min. rijden

Kies datums om prijzen te bekijken

Over deze omgeving

Dubrovnik

Hotel Lapad ligt aan het water in Dubrovnik. Pilepoort en Walls of Dubrovnik zijn noemenswaardige bezienswaardigheden en bij Strand Lapad en Strand van Banje kun je van het natuurschoon in de omgeving genieten. Kabelbaan van Dubrovnik en Natuurhistorisch Museum van Dubrovnik zijn ook zeker het bezoeken waard. Ben je een echte waterrat? In de buurt van dit verblijf kun je volop genieten van activiteiten als kajakken, parasailen en zeilen. Gasten zijn bijzonder te spreken over de rustige locatie van dit hotel.

In de buurt

  • Strand Lapad - 13 min. lopen
  • Haven van Gruz - 18 min. lopen
  • Veerboothaven van Dubrovnik - 18 min. lopen
  • Copacabana-strand - 4 min. rijden
  • Franjo Tudman-brug - 8 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Dubrovnik (DBV) - 32 min. rijden

Over deze accommodatie

Hotel Lapad

Romantische 4-sterrenaccommodatie in de buurt van Strand Lapad
Dit rookvrije hotel beschikt over een restaurant, een buitenzwembad en een bar/lounge. Wifi in gemeenschappelijke ruimtes is gratis. Een poolbar, een koffiebar/café en parkeerplaatsen zijn enkele van de overige voorzieningen. De 163 individueel gedecoreerde kamers beschikken elk over gratis wifi en een minibar. Het entertainment wordt verzorgd door een flatscreentelevisie met satellietzenders, maar geniet ook van voorzieningen als roomservice en een regendouche.
Hotel Lapad heeft 163 kamers met een minibar en een kluis. Elke kamer is in eigen stijl ingericht. Elke flatscreentelevisie heeft satellietzenders. Elke badkamer heeft een bad met een regendouche, gratis toiletartikelen en een haardroger.

Gasten kunnen gratis gebruik maken van wifi. Alle kamers zijn voorzien van bureaus en een telefoon. Ook heeft elke kamer een koffiezetapparaat/waterkoker en verduisterende gordijnen. Een schoonmaakservice is dagelijks beschikbaar.

Recreatieve voorzieningen van dit hotel bestaan onder andere uit een buitenzwembad.

De onderstaande recreatieve activiteiten vind je ter plaatse of in de directe omgeving. Mogelijk zijn toeslagen van toepassing.

Schoonmaak- en veiligheidsmaatregelen

Maatregelen voor extra grondige schoonmaak

De accommodatie wordt schoongemaakt met desinfectiemiddel

Social distancing

Er zijn maatregelen voor social distancing genomen
Deze informatie wordt verstrekt door onze partners.

Accommodatievoorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in een aantal gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeren ter plaatse (HRK 75.00 per dag)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaats beschikbaar
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Luchthavenshuttle op verzoek

Eten en drinken

  • Er is elke dag van 06.30 uur tot 10.30 uur een ontbijtbuffet beschikbaar tegen een toeslag van HRK 90 per persoon
  • 1 restaurant en 1 koffiebar/café
  • 1 poolbar en 1 bar/lounge
  • Roomservice beschikbaar
  • Koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimtes

Activiteiten

  • Buitenzwembad

Voorzieningen

  • Bankethal
  • Lift

Gastendiensten

  • 24-uurs receptie
  • Dagelijkse schoonmaakservice
  • Stomerij/wasservice
  • Wasserij
  • Bagageopslagruimte
  • Meertalig personeel
  • Hulp bij uitstapjes/tickets
  • Huwelijksservices

Gesproken talen

  • Kroatisch
  • Tsjechisch
  • Engels
  • Frans
  • Duits
  • Italiaans
  • Spaans

Zakelijke diensten

  • Computerstation

Buiten

  • Tuin
  • Parasols bij het zwembad
  • Terras

Toegankelijkheid

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Vermeld deze dan op de boekingspagina in het veld voor speciale verzoeken nadat je je kamer hebt geselecteerd.
  • Aangepaste badkamer
  • Luisterhulpmiddelen beschikbaar
  • Noodkoord in badkamer
  • Handgrepen nabij het toilet
  • Aangepaste kamer
  • Aangepaste douche (alleen bepaalde kamers)
  • Parkeerplaats voor personen met een handicap
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Overig

  • Rookvrije accommodatie
  • Televisie in de lobby

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Klimaatregeling voor airconditioning
  • Beddengoed
  • Verduisterende gordijnen
  • Gratis babybedden
  • Extra bedden (toeslag)

Badkamer

  • Bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Regendouche
  • Handdoeken

Entertainment

  • Flatscreentelevisie
  • Satellietzenders

Eten en drinken

  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Overig

  • Bureau
  • Kamers met unieke inrichting
  • Telefoon
  • Kluisje

Soortgelijke accommodaties

Bekijk soortgelijke accommodaties

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk van 15.00 uur tot middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Renovaties en sluitingen

De volgende voorzieningen zijn niet beschikbaar van 1 juli 2021 tot 1 januari 2022 (datums kunnen wijzigen):
  • Fitnessfaciliteiten
De volledige accommodatie is gesloten van 04 november tot 17 maart.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen HRK 375 per verblijf.
Er zijn gratis babybedjes.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald:

  • De stad heft de volgende belasting: HRK 10.00 per persoon, per nacht voor volwassenen en HRK 5.00, per nacht voor gasten van 12 tot 17 jaar oud. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen onder de 12 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

De accommodatie brengt de volgende toeslagen en borgsommen in rekening tijdens de serviceverlening, het in- of uitchecken.

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ca. HRK 90 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: HRK 300 per voertuig (enkele reis)
  • Parkeerkosten: HRK 75.00 per dag
  • Toeslag voor extra bed: HRK 375 per verblijf

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.

Overige info

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven aan (mogelijk is een toeslag van toepassing). Informeer de accommodatie minstens 72 uur voor aankomst over je aankomsttijd via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Lapad
Hotel Lapad Dubrovnik
Lapad
Lapad Dubrovnik
Lapad Hotel
Lapad Hotel Dubrovnik
Hotel Lapad Dubrovnik
Lapad Dubrovnik
Hotel Lapad Hotel
Hotel Lapad Dubrovnik
Hotel Lapad Hotel Dubrovnik

Veelgestelde vragen

Algemene score en beoordelingen

4,5

Fantastisch

Gastenscore: 5 - Uitstekend. 541 van 976 beoordelingen
5 - Uitstekend 55%
Gastenscore: 4 - Goed. 358 van 976 beoordelingen
4 - Goed 37%
Gastenscore: 3 - Redelijk. 59 van 976 beoordelingen
3 - Redelijk 6%
Gastenscore: 2 - Matig. 13 van 976 beoordelingen
2 - Matig 1%
Gastenscore: 1 - Ontzettend slecht. 5 van 976 beoordelingen
1 - Ontzettend slecht 1%

4,6/5

Netheid

4,4/5

Personeel en service

4,4/5

Voorzieningen

4,5/5

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4/5 Goed

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rustig gelegen hotel in Dubrovnik aan de haven. Met ruim een half uur lopen sta je in het oude centrum van Dubrovnik. Klein nadeel is dat er een vrij drukke straat voor het hotel loopt zonder een goed voetpad, het is dus soms opletten.
10 nachten verbleven in juni 2019

4/5 Goed

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2018

3/5 Redelijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dubrovniks...
Super mooi hotel het ontbijt was geweldig alleen was het voor ons niks, vonden de ambiance wat minder t was allemaal wat te degelijk en bekakt ;)

4/5 Goed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader!
Fijn, goed gesitueerd hotel (aan de haven, weinig verkeer, met de auto 6-8 minuten rijden van de Oude Stad). Schoon, netjes, mooi zwembad, ruim voldoende gratis parkeerplaatsen vlak in de buurt, vriendelijk en hulpvaardig personeel, gezellige en schone kamers, goede (regen)douche, snelle liften, grote ontbijtzaal, mooi, oud maar keurig onderhouden gebouw. Enige minpuntje: het ontbijt. Dat kan echt beter, het is nu aan de karige kant - te weinig variatie en... op = op. Het ontbijt is tot 10.30 uur, maar kom je om 10.00 uur, dan tref je veel lege schalen aan en aanvullen is er niet bij. Niet toen wij er waren (7 overnachtingen). Het ontbijtpersoneel is overigens uiterst vriendelijk en behulpzaam, daar ligt het beslist niet aan. Het zal het beleid van het hotel zijn. Zou het hotel het ontbijt verbeteren, dan zou het zichzelf, wat ons betreft, pas echt als een 4 sterren hotel mogen kwalificeren.

5/5 Uitstekend

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A beautiful hotel with wonderful staff and an extensive and delicious breakfast service.
1 nacht verbleven in juli 2021