Hotel Uvala
Hotel met een volledig uitgeruste spa, op 5 minuten lopen van Strand Lapad
Fotogalerie voor Hotel Uvala





VIP Access
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 104
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, uitzicht op park laden

Standaard tweepersoonskamer, uitzicht op park
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een gratis babybed
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon, uitzicht op zee laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon, uitzicht op zee
8,4 van 10
Zeer goed
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Een gratis babybed
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior Room, Balcony, Sea View laden

Superior Room, Balcony, Sea View
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een gratis babybed
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Privébadkamer
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Marsarykov put 5A, Dubrovnik, 20000
Over deze accommodatie
Hotel Uvala
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Splendid
Hotel Splendid
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.2 van 10, Zeer goed, 811 beoordelingen
De prijs is € 89
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 oktober tot 31 maart, EUR 1.85 per persoon, per nacht voor volwassenen; EUR 0.93 per nacht voor gasten van 12 tot 17 jaar oud. De belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 april tot 30 september betaal je EUR 2.65 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.33 per nacht voor gasten tussen 12 en 17 jaar oud. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 42 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 3)
- Parkeerkosten: EUR 15 per dag
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Gasten jonger dan 16 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Uvala
Hotel Uvala Dubrovnik
Uvala Dubrovnik
Uvala Hotel
Uvala Hotel Dubrovnik
Hotel Uvala Dubrovnik
Hotel Uvala Hotel
Hotel Uvala Dubrovnik
Hotel Uvala Hotel Dubrovnik
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Uvala
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
9 nov 2023
4 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Fred
Zakenreiziger
23 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superhotel




Fred
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
lieven
Reisde met partner
21 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
lieven
3 nachten verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
25 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Anneke en Jac, Harderwijk
28 apr 2014
Positief: Netheid, personeel en service
Goede service
Anneke en Jac
10/10 – Uitstekend
D.Boersma, Assen
18 apr 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitmuntend !!!
D.Boersma
8/10 – Goed
Frank, Mechelen, België
12 mei 2009
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Uvala - Dubrovnik
Frank
10/10 – Uitstekend
Mette
Reisde met familie
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mette
7 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Beth
Reisde met partner
22 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Beth
2 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
George, Penticton
15 okt 2025
George
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
John
10 okt 2025
John
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Graham
Reisde met partner
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Graham
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kathleen
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kathleen
3 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Emma
Reisde met een groep
29 sep 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Emma
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Zenon
Reisde met partner
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zenon
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Emanuel
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emanuel
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Suzan
Reisde met familie
18 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Suzan
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
CHONG WON
15 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHONG WON
4 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Charlotte
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Charlotte
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Mark
Reisde met een groep
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Mark
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Susan
Reisde met partner
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service

Susan
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Natalie
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natalie
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
??
4 sep 2025
??
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kagan
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kagan
1 nacht verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Connla
21 aug 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Connla
1 nacht verbleven in augustus 2025








