Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van B&B HOTEL Dunkerque Centre Gare

3 out of 5
B&B HOTEL Dunkerque Centre Gare
15 Rue Belle Vue, Place de la Gare, Dunkirk

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 134 van 415 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 187 van 415 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 68 van 415 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 415 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 415 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Veerle

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Camélia op 25 sep 2023
Bonjour, Merci beaucoup. A bientôt dans notre hôtel.Camélia, Réceptionniste

10/10 – Uitstekend

Nils

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed bereikbaar tegen lage prijs
Zeker voor de prijs uitstekend hotel direct t.o het station.
2 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Sevim

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
De matrassen waren erg hard!! Ik heb twee dagen lang rugpijn gehad. Personeel was super vriendelijk
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Dimitri op 15 jan 2022
Hallo, Dank u dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen naar aanleiding van uw recente verblijf in ons etablissement. Het lijkt erop dat u tevreden was met onze ontvangst en daar zijn we blij om. Wij betreuren het echter dat u het comfort van ons beddengoed niet op prijs stelde. Het beddengoed is van een merk en het comfort wordt over het algemeen gewaardeerd door onze gasten, maar we begrijpen dat het misschien niet voor iedereen geschikt is en we verontschuldigen ons hiervoor. Ons hotel probeert zichzelf voortdurend opnieuw uit te vinden en het hele jaar door nieuwe elementen toe te voegen, vooral op het gebied van comfort. Kom gerust bij ons terug voor een betere ervaring. We kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen, Dimitri, receptionist

8/10 – Goed

Beau

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn centraal gelegen hotel
Heerlijk hotel dicht bij het strramd, vriendelijke mensen erg behulpzaam
2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Roelof

1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

JCW

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel op prima plek
Goede prijskwaliteit en gratis parking om de hoek
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Pierre, Houthalen-Helchteren

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Personeel heel vriendelijk Veel lawaai s'nachts en s'morgens vanwege het station s'morgens geen plaats om te eten Alles heel basic waarschijnlijk normaal voor een 2 sterren hotel
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Emiel

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Oud, gedateerd en niet zo schoon hotel. Ook geen airco. Geen vegan opties bij het ontbijt.
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Fred, Barendrecht

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
De omgeving van het hotel is op de schop gegaan en veranderd, waardoor het hotel niet meer rechtstreeks per auto is te bereiken. Wel is er een gratis parkeerplaats in de buurt van het hotel, maar daarvan wordt op de website (nog) geen melding van gemaakt.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel warm op de kamer dus we hadden het raam opengezet. Echter was er heel de nacht lawaai van machines (achteraan het gebouw) waardoor we slecht sliepen.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een nette, maar erg sobere kamer. Verder vriendelijke ontvangst in goed Engels.
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Barbaravan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel van een vriendelijk geprijsde keten.
Prima hotel van deze keten. Ruime kamer, konden we onze fietsen ook in kwijt. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Aardig ontbijt. Rustig ondanks ligging pal naast het station. Horeca op loopafstand
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Dicht bij het station en centrum
Erg kleine kamers maar prima voor 1 nacht. Ontbijt was simpel maar oké.
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

fred, hillegom

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi centraal gelegen bij trein station. Parkeren op 200 meter.
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Ben

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Prima verblijf in stil centrum van Duijnkerken
De hotelkamer viel niet tegen, was midden in centrum tegenover station, kamer was simpel maar gezien prijs-kwaliteit voldoende. Ontbijt was simpel maar voldoende. Douche en sanitair waren voldoende, maar douche afvoer niet goed, waardoor wat wateroverlast. Dit doorgegegeven aan receptie en heb er wel vertrouwen in dat dit opgepakt is. Receptie en parsoneel waren vriendelijk en adekwaat. Wel was de omgeving en beschikbaarheid van restaurants in de avond minimaal. We waren er op een dinsdagavond in het centrum, maar nergems een normaal restaurant te vinden in het centrum. Veel waren gesloten door vakantie. Uit arren moede dan maar bij de pizza hut gezeten.
1 nacht verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
Slecht bereikbaar door werkzaamheden bij het station.
2 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

D., Utrecht

Negatief: Personeel en service
Onderbezetting en desinteresse van personeel
Gratis parking ligt paar straten verderop. Personeelstekort bij ontbijt, waardoor alles om 9 uur al op was en je op zoek moet naar iemand die het aan vult. Vraag naar restaurant in de omgeving, worden we naar gesloten mall gestuurd voor McDonald's....
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Gerrit, Aalbeke - België

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Jammer van de werken in de omgeving
Aangenaam hotel, goeie prijs - kwaliteit Wij hadden per ongeluk een rokerskamer geboekt (we wisten zelfs niet dat dit nog bestond). Die kon zonder problemen omgewisseld worden. Kregen direct een nummer van een taxi-onderneming.
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Monique, Tilburg

Positief: Personeel en service
Prima
prima hotel qua prijs kwaliteit. Vlakbij alle faciliteiten.
1 nacht verbleven in mei 2018

4/10 – Matig

Suus

Positief: Personeel en service
Omgeving is vreselijk.
Het hotel zelf is voor 1 nachtje ok, super simpel maar ok. De omgeving/ligging is werkelijk vreselijk! Te midden van grote bouwput, lege kale vieze zooi.
1 nacht verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Uitstekende prijs kwaliteit. Voor herhaling vatbaar
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ontbijt
Zelfs voor een b&b was het ontbijt heel beperkt. Geen kaas of worst. Geen brood alleen maar baguette en croissants. Sap en hete choco was wel goed
1 nacht verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Marjan

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Onpersoonlijk
Kamer geboekt voor 2,bed opgemaakt voor 1. Geen zeep, fohn. Uitzicht kamer op de binnenplaats met veel rotzooi en erg vies. Ongeinteresseerd personeel. Ander ontbijt dan beloofd,alleen jam en honing. 3 hotels gehad in 4 dagen, dit was de slechtste.

6/10 – Redelijk

BERNARD

Zakenreiziger
ventilation noise defective curtains and no battery in the remote control
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Michel

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van cam op 18 dec 2023
Bonjour,Merci d'avoir pris le temps de nous laisser votre avis. Vos commentaires positifs sont un réel encouragement pour toute l'équipe et nous sommes ravis que votre séjour parmi nous ait été à la hauteur de vos attentes.A très bientôt !Camélia, Réceptionniste

4/10 – Matig

John

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Noisy area....................................
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van cam op 30 nov 2023
Good morning sir ,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Camélia, Receptionist

10/10 – Uitstekend

Guillaume

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van cam op 4 nov 2023
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser votre avis.Nous sommes ravis que votre séjour se soit bien passé et que vous ayez apprécié notre hôtel et ses services.Au plaisir de vous accueillir de nouveau pour un autre séjour au sein de notre établlissement. Camélia, Réceptionniste

10/10 – Uitstekend

Sandrine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Camélia op 4 nov 2023
Bonjour Sandrine, Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour à l'hôtel. La satisfaction de nos clients est notre principale préoccupation .Au plaisir de vous accueillir au B&B Centre Gare Dunkerque lors d'un prochain séjour. Camélia, Réceptionniste

6/10 – Redelijk

Fabrice

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van cam op 30 okt 2023
Bonsoir, Merci d'avoir pris le temps de nous laisser votre avis.Nous esperons vous revoir prochainement au sein de notre établissement. Camélia, Réceptionniste

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was next to the Harbor.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Camélia op 26 okt 2023
Hello Sir ,Thank you for the excellent review of our hotel! We are happy that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Camélia,Receptionist

8/10 – Goed

Grahame

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Camélia op 10 okt 2023
Bonjour, Merci beaucoup. Bonne journée et à bientôtCamélia, Réceptionniste

8/10 – Goed

Anne sophie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
séjour agréable
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van cam op 10 okt 2023
Bonjour, Merci beaucoup de nous avoir donner vtre avis. Bonne journée et à bientôtCamélia,Réceptionniste

8/10 – Goed

Matthew

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fait bien l'affaire
Un b&b classique. Bonne literie Proximité immédiate de la gare
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Camélia op 5 okt 2023
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous donner votre avis. Nous sommes ravis que votre séjour se soit bien passé. Dans l'attente de vous revoir prochainement l'équipe B&B et moi-même vous souhaitons une agréable journée. Camélia, Réceptionniste

6/10 – Redelijk

AURELIE

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Camélia op 25 sep 2023
Bonjour,Nous vous remercions pour avoir pris le temps de nous donner votre avis.Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, nos salutations distinguées.Camélia, Réceptionniste

8/10 – Goed

Su

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Camélia op 25 sep 2023
Bonjour ,Merci d'avoir pris le temps d'exprimer votre avis concernant votre séjour au B&B Dunkerque . Vos commentaires positifs sont un réel encouragement pour toute l'équipe et nous sommes ravis que votre séjour parmi nous ait été à la hauteur de vos attentes.A très bientôt !Camélia, Réceptionniste

10/10 – Uitstekend

Christophe

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Camélia op 25 sep 2023
Bonjour,C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire en l’expression de nos sentiments les meilleurs. Camélia, Réceptionniste

10/10 – Uitstekend

jacky

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Proximité de la gare mais très bien insonorisé
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Camélia op 25 sep 2023
Bonjour, Merci beaucoup. A bientôt dans notre hôtel.Camélia, Réceptionniste

10/10 – Uitstekend

Hanoi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Camélia op 25 sep 2023
Bonjour,Nous vous remercions pour votre commentaire.Nous sommes ravis que votre séjour se soit bien passé et que vous ayez apprécié notre hôtel et ses services.Au plaisir de vous accueillir de nouveau pour un autre séjour au sein de notre établissement.Camélia, Réceptionniste

10/10 – Uitstekend

FREDERIC

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Dimitri du B&B de Dunkerque op 12 jul 2023
Bonjour Monsieur,C'est avec grand plaisir que nous découvrons la belle évaluation que vous faites de notre hôtel. Nous sommes heureux d'avoir pu vous recevoir et nous espérons que vous choisirez à nouveau notre hôtel dans le futur !En vous souhaitant une bonne journée,Dimitri

10/10 – Uitstekend

Adrian

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff very helpful, had bikes and was able to keep in room, good continental breakfast.
Reactie van Dimitri From Dunkirk's B&B op 19 jun 2023
Dear guest,Thank you for the nice review you did on our hotel !We were glad to welcome you and we are hoping to see you again.Sincerely,Dimitri

6/10 – Redelijk

Benjamin

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
The staff was very friendly and helpful but the room was not as I would expect. I didn‘t like the stains on the floor and on the shower curtain and the broken soap dispenser. The area around the hotel was quiet noisy. Also the possibilities for getting any snacks or drinks were quiet spare. There was a snack vending machine with sweets and drinks but it didn’t work or the staff hadn’t any key. All in all the stay didn‘t fit the price.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Dimitri From Dunkirk's B&B op 14 jun 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your opinion about your stay among us.We are sorry to notice that everything was not perfect durng your stay. We apologize for the stains. That should not happen ever again as we have reinforced our room verifications with the maids. As for the soap dispenser, we have repaired it, we regret that you had to find it this way. Unfortunately this king of thing can happen but we care to fix them as quickly as we can. As for the snack vending machine, we took care of that problemand we apologize for the inconvenience. The machine was indeed broken and it does not belong us that is why we had to wait for the compagny in charge ton send someone in order to fix it. Even though you had not the best stay, we hope to welcome you once again so you can see how much we care for your satisfaction.Sincerely,Dimitri

10/10 – Uitstekend

alain

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Impeccable, r. a. s.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Sandra op 9 jun 2023
Bonjour Monsieur,Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour à l'hôtel. La satisfaction de nos clients est notre principale préoccupation et c'est toujours un réel bonheur de lire des remarques comme les vôtres. Au plaisir de vous accueillir au B&B Dunkerque lors d'un prochain séjour.La réception

8/10 – Goed

Isabelle

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Dimitri From Dunkirk's B&B op 19 jun 2023
Bonjour,Merci d'avoir pris le temps d'évaluer nos services !Nou sommes ravis de constater que vous avez manifestement passé un agréable séjour.C'est avec grand plaisir que nous vous accueillerons à nouveau lors de votre prochaine venue à Dunkerque !A bientôt,Dimitri

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon sejour
Chambre calme donnant sur la place de la gare.
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Dimitri From Dunkirk's B&B op 19 jun 2023
Bonjour,Merci d'avoir pris le temps de nous laisser un avis !Nous sommes heureux d'avoir pu vous accueillir et c'est avec grand plaisir que nous constatons que nos prestations ont su répondre à vos attentes.En espérant vous accueillir à nouveau,Dimitri

8/10 – Goed

Ronan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Astrid, Réceptionniste op 25 mrt 2023
Monsieur Le Hir bonjour, Merci pour ce retour. C'est toujours un plaisir de vous accueillir sur l'établissement.À très bientôt pour une prochaine visite.Cordialement

6/10 – Redelijk

Nelly

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Le personnel (surtout Astrid) a été d'une gentillesse énorme. Le seul point négatif a été que la chambre n' a pas été faite le samedi, quand je suis rentrée le samedi soir, le lit n'avait pas été fait ni la poubelle vidée.C'est inadmissible. J'espère un dédommagement. D'avance merci. Nelly Sikora
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

FLORENT

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Astrid, Réceptionniste op 25 mrt 2023
Monsieur Gazeau bonjour,Nous vous remercions d'avoir fait ce retour concernant votre séjour.À très bientôt pour une prochaine visite.Cordialement,