Suite, 1 kingsize bed | Hypoallergeen beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van Van der Valk Airporthotel Düsseldorf

Van der Valk Airporthotel Düsseldorf
Am Huelserhof 57, Düsseldorf, NW

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 640 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 267 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 57 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 1000 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Florence

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Michel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

kenneth

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Gerrit Laurens

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Your Valk Düsseldorf Team op 13 jul 2023
Herzlichen Dank für diese positive Bewertung.Wir freuen uns darauf Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

2/10 – Ontzettend slecht

Y.W.

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Waardeloos
Omdat wij Nederlands zijn, hadden wij ook in Düsseldorf de vertrouwde Van der Valk -kwaliteit verwacht. We reserveerden de duurste kamer ad €450 per nacht, want het verblijf was bedoeld als verjaardagscadeau. Een penthouse met jacuzzi .Van alles was echter kapot. De airco werkte niet, waardoor het bloedheet was. De “technische” dienst was afwezig, en de gastheer was niet in staat dit op te lossen. Verder liep de jacuzzi telkens leeg waardoor wij niet in bad konden. Daarnaast was de luxaflex in een gedeelte van de kamer verwijderd (zie foto) waardoor volop zon binnenkwam om vijf uur s ochtends. Al met al hebben we een flinke kater overgehouden aan dit “verjaardagscadeau”. We vragen ons af of Van der Valk Nederland (waar wij vaste klant zijn) op de hoogte is van deze wantoestanden. Het enige pluspunt was de nette behandeling aan de balie, en een gedeelte van het geld dat wij terugontvingen.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Your Valk Düsseldorf Team op 13 jul 2023
We really appreciate you taking the time to give us honest feedback. We are very sorry to hear that your stay did not meet your expectationsThis is totally not our standard.Unfortnately we did not find a reservation on your name, could you maybe send us you reservation number so that we can have a look at it?We are looking forward to hear from you so that we can solve the problem.

4/10 – Matig

Sinan

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bij inchecken moesten wij wachten op kamer. Terwijl we al ruim een uur later incheckte. Daarna geen uitleg niks. Hotelkamer met tapijt vol vlekken en vieze koffiebekers.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Ihr Valk Düsseldorf Team op 25 apr 2023
Geachte heer Kaygusuz,Wat vervelend dat de check-in niet is verlopen zoals u had verwacht, onze excuses hiervoorWegens een vol hotel waren de kamers helaas niet tijdig klaar, vandaar dat u langer heeft moeten wachten op de kamer.Wij zullen uw klacht ook opnemen met onze housekeeping afdeling om te kijken wat we kunnen doen tegen te vlekken.Het spijt ons enorm wat wij niet hebben voldaan aan uw wensen.

10/10 – Uitstekend

Henk

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
Uitstekend, goede service, ruime kamer, zeer goed ontbijt en dinner
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Your Valk Düsseldorf Team op 31 mrt 2023
Thank you for your positive feedback and the time you took for the reviews. Your kind words really mean a lot to us!

10/10 – Uitstekend

pauline

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Koos

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vond het diner matig.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Receptie op 25 sep 2022
Het spijt ons dat de service beneden uw verwachtingen was en we hopen u binnenkort te kunnen overtuigen van onze verbeteringen.

10/10 – Uitstekend

Jane

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Dov

1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Angelo

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruime kamer met ruim 2-persoonsbed. Slaapbank ook groot en prima voor kinderen. Badkamer met bad en ruime douche. Fijn restaurant en bar. Goed aanbod en kwaliteit ontbijt. 2 punten van kritiek: in de salade bij het avondeten zat een levend lieveheersbeestje. Salade teruggenomen, maar geen compensatie (erkenning van fout). De scrambled eggs staan open zonder deksel onder warmhouder zorgt voor uitdroging. Jammer.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Reception op 25 sep 2022
Geachte heer/mevrouw Blokzijl,Hartelijk dank voor uw feedback.Wat vervelend dat u een lieveheersbeestje getroffen had in uw salade. Dit zou niet moeten gebeuren. Excuses dat er geen compensatie daarvoor heeft plaatsgevonden. Bij een volgend keer zullen wij hierop extra achten.Een goede tip voor de scrambled egg. WIj zullen uw tip meenemen en doorgeven aan onze restaurant.Hopende u bij uw volgend verblijf zonder teleurstelling te maken.

4/10 – Matig

Dewi

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Dirk

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Harm

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Carlo

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Frans

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top verblijf
Het verblijf was erg goed, inchecken is makkelijk met de computer. Verder is het uitzicht vanuit de kamer mooi, je kijkt op een soort bos met watertje. De kamer was uitgebreid en was van goede comfort voorzien.
1 nacht verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

ralph

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer wissel
De eerste kamer die ik kreeg, daarvan stond de deur open voordat ik m met de keycard kon openen. Daarnaast was t dekbed behoorlijk gescheurd. Vervolgens kreeg ik n andere kamer waarvan de TV niet functioneerde, en tenslotte kreeg ik opnieuw n andere kamer die wel in orde bleek en n voucher voor n gratis drankje, welke ik vervolgens de volgende dag niet kon inwisselen omdat hij slechts 1 dag geldig was….
2 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Ronald

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Fijn hotel, liften zijn een ramp en personeel bij de in/uitcheckbalie zijn niet zo vriendelijk. Kamers en ontbijt is prima
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Big size of room. Shower and bath separately. Great restaurant. Beautiful deco in the hotel. Extensive breakfast buffet. Espresso machine in the room. Coffee avialable at lounge. 24h parking free, outside and garage possible. Easy to reach the messe and the airport as well as the city center.
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

R.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Walter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
het hotel heeft veel mogelijkheden om de stad goed te kunnen bezoeken , dichtbij gelegen ,gemakkelijk bereikbaar
3 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Maes

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top hotel
10 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Maes

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
is goed bereikbaar , veilig onderkomen
5 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon en vriendelijke personeel
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Em

1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van van der Valk op 12 jul 2021
Lieber Gast, herzlichen Dank für Ihr positives Feedback! Mit herzlichen Grüßen, Ihr Van der Valk Team

8/10 – Goed

Ed, Zoetermeer

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig hotel. Groot en massaal. Ruimere kamers als gemiddeld. Kleine mankementen bv gaten in de tapijt en en douche slang ontbrak bij bad. Voor de rest prima
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We zijn hier vaker geweest. Gewoon een goed notel met mooie ruime kamers. Goed bed, zitje aanwezig, koffie en theefaciliteiten, redelijke wifi, fijne badkamer. Jammer dat we de beloofde kamef niet kregen. Bij inchecken was een kamer op de 13e verdieping toegezegd aan de zijde vanhetvliegveld. Omdat de kamer nog niet klaar was hebben we eerst de stad bezocht en kwamen leen paar uur later de sleutel halen. Dat bleek van een andere kamer te zijn, nl. op de 11e verdieping en niet aan de zijde van het vliegveld. De receptioniste had er geen boodschap aan dat ons een andere kamer was beloofd en we moesten het er maar mee doen. Ongelooflijk dat men zo met gasten omgaat. Erg bot ook.
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Rina

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Gerrit

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Diner minder van kwaliteit
Alles super in het hotel,kamer,ontbijt, brasserie. Alleen het diner in het hotel, vonden we slecht. We hadden entrecote daar zat dikke rand vet aan, zodat er heel weinig vlees over bleef en was deze erg duur betaald. Voor twee personen 1 bakje frites en 1 klein bakje groente. Dit zou voor twee volwassen personen per persoon moeten zijn. Tweede dag diner, 1 snitzel waren twee kleine stukjes uit frituur, erg jammer. Mijn capatcio was erg kaal, vergeleken van die in de brasserie. Die was rijkelijk gevuld met salade kaas en olijven. Dit was een beetje een domper, omdat de rest perfect was. Vriendelijk groet Heer en Mevr. Den Otter
Kerstaankleding erg sfeervol en gastvrij
Super luxe kamer
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtige interieurs in zowel receptie als eetzaal.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
De bekende en altijd goede ervaringen bij de hotels vd Valk. Een dikke 8!!!
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede bereikbaardheid met auto en gratis parkeren voor hotelgasten, grote nette kamers, ruime badkamer met aparte douche en bad. Zeer vriendelijk personeel, nederlands-, duits-, en engelstalig. Super terras.
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit hotel was top, personeel zeer professioneel en hygiene is uitmuntend Een 10+
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In alle opzichten Super! Wat echt geweldig is, is de taxi-service naar t vliegveld. Voor €25 parkeer je je auto en wordt je naar t vliegveld gebracht per taxi!
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Silvy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Super
1 nacht verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles prima... zíjn sterren waard . Amper 10 min naar het ISS dome
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

JD

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay, comfortable hotel,nice staff.
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel goede service schoon vervoer naar airport goed geregeld
1 nacht verbleven in januari 2019