Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Otel Düzce Sürur & SPA

Otel Düzce Sürur & SPA
Kultur Mah. Mehmet Akif Cad. No. 30, Duzce

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 23 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 10 van 23 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 23 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 23 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 23 beoordelingen" "

6,2/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Esad

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Hotel Manager op 16 feb 2022
Merhaba, Sizi otelimizde ağırlamaktan memnuniyet duyduk.En kısa zamanda yeniden bekliyor ve bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ediyoruz...

8/10 – Goed

Gürkan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Orkun

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Mehmet

2 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Ümit

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Hotel Manager op 22 okt 2021
Sn. Ümit - Sizi otelimizde ağırlamaktan memnuniyet duyduk.Görüşlerinizi değerli buluyor,en kısa zamanda yeniden bekliyoruz...

8/10 – Goed

atila

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Obada

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Super
1 nacht verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

Erdogan, Herne, Deutschland

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, personeel en service
Das Personal trägt bei der Frühstücksaufgabe den Mundschutz nur halbherzig, Nasse nicht. bedeckt! Klimaanlage bläst nur Warme Luft, beim dafür angebotenen zwei weiteren Zimmern war der Zustand nicht anders.
4 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Tahsin güçlü

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Safwan

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Excellent location, very friendly staff, very good price. Only one thing I want to comment is that in my room on of the corners had a leaking spot.
1 nacht verbleven in juni 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Abo Hamza

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
سيء جدا
كان من الفنادق الجيدة و لكن حاليا سيء جدا النظافة و الخدمات أصبحت سيئة حتى المسبح و الخدمات الأخرى أصبحت غير مجانية مع العلم ان الرسوم الإضافية على المسبح غير مذكورة عند الحجز جميع الفنادق التي يتوفر فيها مسبح يكون مجاني الفطور عادي جدا بالنسبة لي آخر مرة احجز فيه
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Mehmet

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bir daha hotels.com ile rezervasyon yapmayacağım genelde otellerin en kötü satılmayan odaları ayrılıyor.Bunu kaldığım diğer şehirlerdeki otellerde de başıma geldi genelde zemin kattan oda veriliyor .Bu yüzden bu eleştiriyi dikkate almanızı istiyorum yoksa gittikçe müşteri kaybı yaşarsınız ben bu konuda çok rahatsızım resepsiyona sorduğumda ya odalar dolu diyorlar veya ekonomik oda diyorlar
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Deniz Bulut op 7 nov 2018
Değerli misafirimiz Mehmet Bey, Otelimizde konaklarken edindiğiniz deneyimlerinizi zaman ayırıp bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz. 29 Ekim Cumhuriyet bayramımızın da tatil olduğu hafta sonunda oluşan talep yüksekliği nedeniyle konakladığınız odayla ilgili şikayetinizi kayıt altına aldık. Yetersiz ve eksik bulduğunuz hizmetlerimizle ilgili gerekli aksiyonların alındığı hususunda sizi temin ederiz. Sizi en yakın zamanda tekrar otelimizde ağırlamak ve keyifli bir konaklama deneyimi sunmak isteriz. Saygılarımızla,

8/10 – Goed

Malahat

The hotel was descent to the amount it charged. Comfortable ergonomics, friendly staff. Though at first we had problems when hotel tried to backcharge the money from the moderator, staff demonstrated good reaction and behavior.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Deniz Bulut op 7 nov 2018
Thank you very much for taking the time to write about your experience at Boutique Hotel Surur in Duzce. We really appreciate your excellent feedback. We greatly appreciate that you choose Boutique Hotel Surur Duzce and we look forward to welcome you again.

6/10 – Redelijk

Hamza

Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Surprise de se retrouver dans un trou à rats
Le gardien de la paix qui verbalisait ne connaissait pas l'hôtel. Le nom de l'hôtel ne correspond pas a celui indiqué sur votre site, La photo de votre site ne correspond pas à l'immeuble, Accueil : personne ne parle anglais: ni le propriétaire, ni les employés. Vraiment personne. Le couloir qui mène aux chambres du RDC mènent également à la remise ou je suis le seul a avoir pu garer ma moto harley davidson ( espace de 1.5M X 3.0M°. Dehors 4 places à même le trottoir: c'est tout. Pas de restaurant, rien dans le petit frigo de la chambre. Il faut partir à 200 m pour trouver le premier petit resto. Il pleuvait pas de parapluie. Petit déjeuner : fruits secs, 3 berlingots de jus de fruit de 1 litre, des sachets de thé et du nescafé en poudre dans un bocal avec une petite cuiller. des tranches de gros pain, pas de biscuits ni viennoiseries, pas de fruit, ni de légumes, pas de jambon ou autre, pas de plat préparé, pas d'oeufs, rien.... Il ne mérite pas une étoile. Les chambres étaient propres mais au niveau de l'hôtel. Hotem à fuir!!! Comment pouvez vous me proposer cela en 5 étoiles lorsque même avec une étoile, je ne serai pas allé.
1 nacht verbleven in maart 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Muhammet

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van RESEPSİYON. op 6 mei 2018
TEŞEKKÜR EDERİZ

2/10 – Ontzettend slecht

Yunus

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Good staff and near center.
This hotel is having great location for duzce, The city center withen 5 min walk Staff very good the reciption girl spek good english Room lettel small but fine.
1 nacht verbleven in september 2017
Reactie van Deniz Bulut op 25 okt 2018
Thank you very much for taking the time to write about your experience at Boutique Hotel Surur in Duzce. We really appreciate your excellent feedback. We greatly appreciate that you choose Boutique Hotel Surur Duzce and we look forward to welcome you again.

8/10 – Goed

Rez, Nottingham

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No English spoken
Night staffs don't understand english . I have asked them about Breakfast and they told Me tomorrow is finished but didn't relise they meant today's dinner is finished not Tomorrow breakfast . It was handy that i could speak third Language beside English & Kurdish so they derstood me and had breakfast in the morning . Happy ending.
1 nacht verbleven in augustus 2017
Reactie van Deniz Bulut op 7 nov 2018
Thank you very much for taking the time to write about your experience at Boutique Hotel Surur in Duzce. We really appreciate your feedback. We greatly appreciate that you choose Boutique Hotel Surur Duzce and we look forward to welcome you again.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unfortunately the hotel rating in the website is 4 stars but in reality is not at all. Even the pool and other facilities were closed ...
2 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Ilgar

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Mehmet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Teşekkürler
1 nacht verbleven in juli 2017