Molskroen

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel voor zon, zee en strand

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Molskroen

Voorkant van accommodatie
Vergaderfaciliteit
Aan het strand
Superior-dobbeltværelse i hovedhuset | Een kluis op de kamer, een bureau, een strijkplank/strijkijzer
Exterieur

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Huisdiervriendelijk
  • Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi
  • Restaurant

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Juniorsuite i sidebygning

8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een patio
Een aparte zitruimte
Open haard
Verwarming
2 slaapkamers
Een apart bad en aparte douche
Privébadkamer
Een haardroger
  • 40 m²
  • 2 slaapkamers
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Superior-dobbeltværelse i hovedhuset

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Een apart bad en aparte douche
Privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Satellietzenders
Kledingkast of kast
Een strijkplank/strijkijzer
  • 25 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Hovedgaden 16, Femmøller Strand, Ebeltoft, 8400

In de buurt

  • Nationalpark Mols Bjerge - 1 min. lopen - 0.0 km
  • Strand van Ebeltoft - 6 min. rijden - 6.0 km
  • Fregatten Jylland - 9 min. rijden - 7.8 km
  • Mols - 11 min. rijden - 5.1 km
  • Ree Park Safari - 15 min. rijden - 13.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Kolind - 19 min. rijden
  • Aarhus (AAR) - 15 min. rijden

Restaurants

  • ‪Circle K - ‬5 min. rijden
  • ‪Restaurant Moment - ‬8 min. rijden
  • ‪Brødrenes madbar - ‬3 min. rijden
  • ‪Apelgren Jordt Coffee - ‬9 min. rijden
  • ‪Café Kræmmerhuset - ‬7 min. rijden

Over deze accommodatie

Molskroen

Hotel in Lyngsbæk Strand
Als je bij Molskroen verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een gratis continentaal ontbijt, een gratis, dagelijks ontvangst door de manager en een terras. Ga een hapje eten bij de twee plaatselijke restaurants. Naast gratis wifi op de kamer hebben gasten de beschikking over voorzieningen zoals een tuin.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een oplaadpunt voor elektrische auto's, een bankethal en een rookvrije accommodatie
  • Vergaderruimtes en hulp bij uitstapjes/tickets
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Molskroen zijn voorzien van leuke extraatjes zoals badjassen en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met haardrogers
  • (kleding)kasten, satellietzenders en verwarming

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen en parkeerplaatsen voor personenbussen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis continentaal ontbijt beschikbaar dagelijks van 08.00 uur tot 10.00 uur
  • 2 restaurants
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie

Voorzieningen

  • Receptie met beperkte openingstijden

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Buiten

  • Aan het strand
  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 1 rolstoeltoegankelijke parkeerplaats
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Helling bij de hoofdingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke personenbusparkeerplaats
  • Valetparkeren voor voertuigen met een rolstoel

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Badjassen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Satellietzenders

Meer

  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 16.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 08.00 uur en 16.00 uur geopend.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 16.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen DKK 150 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen bepaalde kamers. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door contact op te nemen met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn babybedjes beschikbaar tegen DKK 150.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: DKK 150 per huisdier, per nacht
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Toeslag voor babybed: DKK 150.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Molskroen Hotel Ebeltoft
Molskroen Hotel
Molskroen Ebeltoft
Molskroen
Molskroen Hotel
Molskroen Ebeltoft
Molskroen Hotel Ebeltoft

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Molskroen?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan. Er geldt een toeslag van DKK 150 per huisdier, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij Molskroen te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Molskroen?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 16.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Molskroen uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Molskroen?

Dit hotel in Lyngsbæk Strand ligt aan het strand, binnen 5 km afstand van Nationalpark Mols Bjerge, Bogens Strand en Mols. Ook Handrup Kirke en Ørnbjerg Mølle liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over Molskroen

8,8

Uitstekend

9,2

Netheid

9,4

Locatie

9,0

Personeel en service

8,2

Milieuvriendelijkheid

8,6

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 108 van 191 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 48 van 191 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 24 van 191 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 191 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 191 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

Sannie

2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Annemette

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Hyggeligt ophold med udfordringer

Vi fik skøn mad på Molskroens Brassiere og morgenmaden er ligeledes fremragende. Personalet er sødt og imødekommende. Desværre var der forfærdelig varmt på vores værelset (lokaliseret i Strandbygningen). Vi var nødt til at åbne vinduerne på vid gab for at få en smule luft og det betød at vi ikke kunne trække mørkelægningsgardinerne ned. Det betød så også, at vi vågnede meget tidligt pga lyset. Derudover var der et privat arrangement lige under vores vinduer så der blev først ro efter kl. 24. Det er i sig selv ikke noget problem, men gjorde det svært for os at sove (qua de åbne vinduer). Jeg forstår ikke, at der ikke er aircondition på værelserne. Det ville gøre det til en helt anden oplevelse. Vi kommer gerne igen - når der er aircondition på værelserne.
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Birgitte

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Lykke

1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Stig, Charlottenlund

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Skønt gammelt bade hotel med en super beliggenhed, meget hyggelige værelser med kik til vandet i den gamle bygning, hvor vi boede (der er også et nyere anneks). Rigtig god morgenmad, og et brasserie og gourmet restaurant, der er et besøg værd alene.
3 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Blenda

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ikke en kro tur

Vi var skuffet over at det ikke var på kroen vi skulle have vores værelse, da det var det vi havde set frem til. Det værelse vi fik på Strandhotellet var ok, men det var kroen vi havde set frem til. Vi havde ønsket et værelse med havudsigt, men fik det værelse der lå længst væk uden nogen udsigt. Morgenmaden var vi heller ikke tilfreds med, Osten var tør, og så manglede der andet pålæg f.eks. rullepølse. Så undrede vi os over, at smørret bare var lidt på en tallerken, hvorfor har i ikke små pakker med smør, så man ikke skulle spørge efter mere til bordet. Så vi var noget skuffede, det blev ikke den kro tur vi havde set frem til.
2 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Rikke

1 nacht verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Rikke

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

En enkelt overnatning

Synes at prisen ikke stod mål med oplevelsen. Man booker på Molskroen som har været et langvarigt ønske for mig. Men så installeres man i en bygning som ingen service / personale har overhovedet. Morgenmaden var til gengæld fantastisk. Og det var servicen også. Både reception og morgenmads personale. Men set i lyset af små 1800kr for en overnatning er jeg ikke 100% tilfreds.
1 nacht verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ikke pengene værd

Rod i bookingen - så vi måtte finde aftensmaden andetsteds. Værelset var koldt og 70er-kedeligt med dårlige møbler og en seng, der vist allerede bedre dage - ren hængekøje. Den chokolade, kaffe og te, der var skiltet med i "receptionen" var der reelt ikke nogle af dagene - men der var masser af beskidt service og tomme dåser. Morgenmadsbuffeten var skuffende - ringe udvalg, brød, der ikke var bagt ordentligt, og lørdag morgen ingen service - men to "tøser" der stod og fnidrede i et hjørne. Søndag var der mere styr på sagerne; men udvalget stadigt ringe - og ja de blødkogte æg var iskolde lørdag og fadene halvtomme allerede lidt over 8.
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Carsten

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Per

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Nice location Breakfast ok Rooms toooo small for that price
3 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Lindis

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Meget velholdt kro

Flot sted med flot udsigt Vi boede i anekset ,Meget hyggeligt med god plads.dog kunne vi godt have brugt et tv.
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Fiona

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Elsebet Thode Østergaard

1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Lars

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Smukt og lækker luksus

Dejligt sted
2 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Marianne Bjerg

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service

Skuffende opho

Ikke sammenhæng mellem pris og kvalitet især i restauranten.
2 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Kim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Lasse

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Anders

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

Ingrid

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Lidt kedelige værelser.

Kedeligt værelse. Kun 1 lænestol. Måtte tage enhavestol ind. Fint med kaffe i loungen ( som kun vartil 3 personer ad gangen) Kommer ikke igen.
5 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Claus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Hanne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service

Molskroen

Bad om et værelse uden trapper, blev inkvarteret i en sidebygning som virkede forladt og slidt. Spiste på restauranten. En gang morgenmad og én gang frokost. Sidstnævnte var udemærket. Morgenmaden lidt mangelfuld.
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Preben

1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Rikke

1 nacht verbleven in oktober 2024