Molskroen

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel voor zon, zee en strand

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Huisdiervriendelijk
  • Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi
  • Restaurant

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Juniorsuite i sidebygning

9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een patio
Een aparte zitruimte
Open haard
Verwarming
2 slaapkamers
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Badjassen
  • 40 m²
  • 2 slaapkamers
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Superior-dobbeltværelse i hovedhuset

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Badjassen
Privébadkamer
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Kledingkast of kast
  • 25 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Hovedgaden 16, Femmøller Strand, Ebeltoft, 8400

In de buurt

  • Nationalpark Mols Bjerge - 1 min. lopen - 0.0 km
  • Handrup Kirke - 3 min. rijden - 2.6 km
  • Djurs Sommerland (attractiepark) - 26 min. rijden - 32.7 km
  • Haven van Århus - 39 min. rijden - 47.3 km
  • Den Gamle By - 40 min. rijden - 51.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Kolind - 19 min. rijden
  • Aarhus (AAR) - 15 min. rijden

Restaurants

  • ‪Restaurant Moment - ‬8 min. rijden
  • ‪Circle K - ‬5 min. rijden
  • ‪Restaurant Mols Bjerge - ‬10 min. rijden
  • ‪Fish‘N‘Chips - ‬8 min. rijden
  • ‪Brødrenes madbar - ‬3 min. rijden

Over deze accommodatie

Molskroen

Hotel in Lyngsbæk Strand
Als je bij Molskroen verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een gratis continentaal ontbijt, een gratis, dagelijks ontvangst door de manager en een terras. Ga een hapje eten bij de twee plaatselijke restaurants. Naast gratis wifi op de kamer hebben gasten de beschikking over voorzieningen zoals een tuin.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een oplaadpunt voor elektrische auto's, vergaderruimtes en een bankethal
  • Hulp bij uitstapjes/tickets en een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Molskroen zijn voorzien van leuke extraatjes zoals badjassen en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met haardrogers
  • (kleding)kasten, satellietzenders en verwarming

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen en parkeerplaatsen voor personenbussen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis continentaal ontbijt beschikbaar dagelijks van 08.00 uur tot 10.00 uur
  • 2 restaurants
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie

Voorzieningen

  • Receptie met beperkte openingstijden

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Buiten

  • Aan het strand
  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 1 rolstoeltoegankelijke parkeerplaats
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Helling bij de hoofdingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke personenbusparkeerplaats
  • Valetparkeren voor voertuigen met een rolstoel

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Badjassen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Satellietzenders

Meer

  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 16.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 08.00 uur en 16.00 uur geopend.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 16.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen DKK 150 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen bepaalde kamers. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door contact op te nemen met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn babybedjes beschikbaar tegen DKK 150.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: DKK 150 per huisdier, per nacht
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Toeslag voor babybed: DKK 150.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Molskroen Hotel Ebeltoft
Molskroen Hotel
Molskroen Ebeltoft
Molskroen
Molskroen Hotel
Molskroen Ebeltoft
Molskroen Hotel Ebeltoft

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Molskroen?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan. Er geldt een toeslag van DKK 150 per huisdier, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij Molskroen te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Molskroen?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 16.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Molskroen uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Molskroen?

Dit hotel in Lyngsbæk Strand ligt aan het strand, binnen 5 km afstand van Nationalpark Mols Bjerge, Bogens Strand en Mols. Ook Handrup Kirke en Ørnbjerg Mølle liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over Molskroen

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 110 van 194 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 49 van 194 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 24 van 194 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 194 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 194 beoordelingen

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Birgitte

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Annelise

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Skønt opholf

Skønt ophold, dejligt værelse og smukke omgivelser.
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Janni

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Dejligt ophold på Molskroen

Supert værelse med udsigt over vandet - venligt og imødekommende personale - virkelig søde - helt fantastisk mad
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Lars

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Jeppe

Reisde met familie
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Ann-Louise

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Per Sylvest

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Inger Torill

1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Charlotte

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Kvalitet og pris hænger ikke sammen.

Hotellet er blevet os anbefalet og fik i 2024 en Michelin stjerne, men det niveau har de slet ikke længere. Vi fik et værelse i et anneks og spiste morgenmad, hvilket var af en kvalitet svarende til et jævnt koncepthotel.
1 nacht verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Marianne

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service

Stor skuffelse

Strandhuset, kedeligt og ingen service. Ingen kaffemaskine, køleskab på værelset, som var placeret i bunden af stedet og kun med udsigt til naboens hæk. Virkelig ringe ift pris. Synes hotellet gør for lidt ud af at fortælle at strandhuset, er så ringe ift hovedhuset Mols kroen.
Strandhuset
Udsigt værelse 215
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Kirsten

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Overnatning

Personale gik i panik fordi vi tog en lille hund gennem døren fra havestuen og der var ingen skilt med adgang forbudt for hunde. Det var ikke muligt at bestille lidt at spise til aften da der var fester på hotellet. Vi havde ikke bestilt overnatning i strandhotellet, hvor prisen også var urimelig dyr i forhold til faciliteterne.
1 nacht verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Kirsten

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service

Lugt af plejehjem

Kedelig oplevelse, dårlig lugt på værelset, ingen aircon og ringe mulighed for udluftning.
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Kim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Betina

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Lajla ketty

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hyggeligt sted med god stemning. Meget serviceorienteret personale.
1 nacht verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Haldis

1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Andreas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Charlotte Nørgaard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

hanne l

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Hanne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Dejligt ophold

Fin service, skønne omgivelser og nye og rene værelser.
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Kristian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

henrik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

En perfekt fredag.

Molskroen er helt utrolig hyggelig. Personalet er søde og værelser og restaurant er perfekt. Lækker mad og fede omgivelser. En fed oplevelse.
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Anders

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

At anbefale

Dejligt sted - med ro charme og venligt personale. Dejligt køkken såvel morgenmad som Brasseri - imponerende vinkort.
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Claus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Skøn beliggenhed

Lækkert rent, god plafs god service og dejlig morgenmad Skøn beliggenhed
1 nacht verbleven in juli 2025