Receptie

Beoordelingen van Hotel Benno

2 out of 5
Hotel Benno
Wilhelminaplein 9, Eindhoven

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 23 van 148 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 44 van 148 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 43 van 148 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 148 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 148 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Het raam van de kamer wou niet dicht, als je naar de wc annex douche ruimte moest, trok je zo de klink uit de deur. De kok was ook de receptionist en bij het uitchecken moest je je kamer kaart inleveren bij de dame die ook het ontbijt verzorgde.
1 nacht verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alleen begane grond (restaurant/ontbijtzaal) gerenoveerd, De rest van het hotel in zeer slechte staat. De verf bladdert eraf. Vieze vlekken op tapijt. GEEN lift. Smalle traptreden dus zeer lastig met koffers sjouwen. Wij hadden een late aankomst vanuit Airport Eindhoven en werden geboekt op de bovenste etage. Dus flink sjouwen met 4 koffers. Ontbijt eenvoudig maar in orde.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima!
Prima bevallen! Gedeelde douche/toilet is prima, voldoende privacy. Vriendelijk personeel!
1 nacht verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Peter, Eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service
Leuk hotel in het centrum. 1 persoonskamer is functioneel en voldoende voor overnachting (TV functioneerde niet), gemeenschappelijke badkamer. Prima ontbijt service 👍
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Monique, Apeldoorn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fijn verblijf
Basic, maar fijne schone kamer. Super dicht bij centrum.
1 nacht verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Leuk, simpel hotel
Ik verbleef 1 nacht in Eindhoven ivm een cursus. De check-in ging wat vreemd; er stonden spullen op mijn kamer. Deze bleken van een student te zijn en housekeeping had ze niet verplaatst. De eigenaresse kwam en samen met haar heb ik de spullen van de kamer gehaald. Kamer zelf was schoon en netjes. Eenvoudig, maar dat was ook duidelijk op de website vermeldt en voor 1 nachtje was dit dan ook prima.
1 nacht verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Ge, weesp

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dit hotel heeft een inhaalslag te maken
☆Locatie is prima. ☆Hotel is een groot woord. ☆Receptie werd bediend door keukenpersoneel nadat we een tijd gewacht hadden. Vies schort. Wel bijzonder aardig! ☆Geboekte kamer werd verbouwd, we kregen een gratis upgrade met eigen douche en toilet. Dat was fijn. ☆De kamer was netjes maar gedateerd. Zeer eenvoudig, een gescheurde dekbedhoes. Oud vies kussen, uiteraard wel met een schone sloop erom. Douche en badkamer waren schoon. Lauw gedoucht. Geen douchemat. ☆ Ontbijt was zeer zeer matig. Alles leek daar al een paar uur te liggen terwijl het vanaf 7 u open was en wij er zaten om 7.40 u. ☆ Wederom geen bemande receptie en hulp van de enige ontbijtdame/keuken om bij de afgesloten parkeerplaats te kunnen komen. Conclusie: de prijs voor deze kamer was lager dan de meesten in Eindhoven en daarom verwachtte ik geen luxe. Maar uiteindelijk vind ik dat de €72 die ik heb betaald zeker veel te veel is. Ik zou niemand in mijn omgeving dit hotel aanraden. Er wordt verbouwd maar of dat de problemen oplost betwijfel ik. Zoals het tekort aan personeel, slecht ontbijt, linnengoed verzorging, slechte matrassen, ranzig kussen.
1 nacht verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Paul

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bed goed, rest onder de maat
Prima bed en ontbijt, verder viel veel tegen. Ik had een aankomsttijd afgesproken maar toch was er niemand bij de receptie, moeten bellen en wachten. Parkeerplaats is lastig te bereiken en hek ging niet open, toevallig kwam er iemand anders waar ik mee mee kon. Om de kamer te bereiken moest ik door een druk café. Pasje werkte niet dus weer terug. Bij de kamer werkte pasje pas na 6x. Kamer erg simpel en oud, verder wel functioneel. Ergste vond ik nog dat het erg gehorig was en op de kamer naast me stond heel de nacht de TV aan.
1 nacht verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

sarah , eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Fijn hotel , leuk restaurant alleen ingang receptie beetje onduidelijk.
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Michaël

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Als je niet te kritisch bent, dan doen.
1 badkamer voor alle klanten kan eigenlijk echt niet. Staat van de badkamer redelijk, douchecabine slecht. WC vuil maar dat was niet vreemd omdat iemand kennelijk zijn maaginhoud moest legen ergens gedurende de nacht. Behulpzame medewerkers. Erg vriendelijk. avondeten goed,ontbijt prima. Goeie koffie. Weinig keuze in tv-kanalen, nog met COAX. En voor de minder mobiele medemens, lees zonder smartphone, is er geen klok.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
Goed in het centrum. Wel gedateerd.
Voor 1 nacht tijdens festiviteiten in de stad een prima hotel!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gemakkelijk
Het was een last minute boeking en we wilden dicht bij het centrum zitten. Het is nog geen 10 minuten lopen van het centrum. Het personeel was erg vriendelijk en ondanks dat wij pas om 22.30 arriveerde was het geen enkel probleem om nog in te checken(van te voren wel gebeld hierover). Voor de rest prima kamer voor een stap avond!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
derderangshotel maar niet duur
Weinig comfort, weinig hartelijk,

8/10 – Goed

Klaas, Eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie hotelkamer aan de onderkant van de markt
Ik verbleef in kamer "8" - een eenpersoonskamer. Deze kamer heeft wel een eigen douche, maar deelt de wc met andere kamers. In de kamer was het water in de verwarming hoorbaar maar niet storend. Verder was alles netjes. Ontbijt was ook netjes.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zal het anderen niet aanbevelen
Gehorig hotel en de matrassen en dekbedden niet geweldig

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel voor de prijs die je betaald
Prima hotel voor de prijs die je betaald. Vooral de ligging naast het Wilhelminaplein met de terrassen is goed.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel midden in de stad.
Prima hotel, in het centrum van Eindhoven. Aan de achterzijde is parkeerruimte. Kamers waren netjes.

6/10 – Redelijk

Linda, NL

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prijs stond niet in verhouding met wat je ervoor krijgt. Hele zachte bedden. Hotel niet goed afgewerkt. Douche op de 2e verdieping werkte niet. Wel goede locatie en zeer goed ontbijt. Receptie dicht toen we wilden uitchecken. UItchecktijd was 11:00, maar om 10:45 was er niemand te bekennen.

8/10 – Goed

Marianne, Frankrijk

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Klein, maar voldoende
De kamer was smal (een bed en een looppad), maar het bed was goed en de douche ook. Een minpuntje vond ik de gedeelde wc op de gang, die bovendien ook erg klein was en niet goed doorspoelde. In de kamer vond ik de verlichting minimaal en er zat geen lichtknopje bij het bed. Gelukkig was de verlichting boven de wasbak beter, dus die heb ik maar aangedaan. Er was ook nog een TV in de kamer. Het restaurant was erg gezellig en het eten bijzonder (onbeperkt kleine hapjes bestellen, voor een redelijke prijs), hoewel de kwaliteit nog wel iets beter kon. Gezien de beoordelingen die ik gelezen had viel mij de geluidsoverlast van buiten nog wel mee. Mijn ramen sloten wel goed. Op loopafstand van het centrum en het station en de lage prijs was voor mij de reden om dit hotel te kiezen.

6/10 – Redelijk

anne

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
Voor een nachtje prima. Eenvoudig maar schoon en aardige mensen.

8/10 – Goed

ToBi, Leipzig

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Bewertung für DoZi mit eig. Bad. Gutes kontinentales Frühstück. Exzellente Lage, freundlicher Empfang und zweckdienliche Zimmer. Achtung Hotel ist Nix für Personen mit eingeschränkter Mobilität oder Senioren (aufgrund der Treppe). Einzig negativ aufgefallen war, das Fehlen eines Papierkorbes auf dem Zimmer sowie eine defekte Duschbrause.Wir hatten einen schönen Aufenthalt.
2 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van receptie op 8 aug 2020
danke

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van receptie op 8 aug 2020
thanks

4/10 – Matig

Christina

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Room for improvement
The hotel was hard to find because the building had literally changed color and material since the photo on the various booking services was taken. The entrance was confusing with a very welcoming glass door towards the reception, that was locked, but an unlocked much less visible door nearby. The reception door didn't even have an arrow pointing towards the "actual" entrance, but a sign stating what phone number you should call if it was locked, suggesting even more it is the main entrance. My first room was uninhabitable due to practically being in the reception, where you could hear the phone ringing, front door opening and closing, people talking and the Pepsi cooler humming (who even drinks Pepsi??). The second room had an extremely noisy ventilation system that I mistook for construction works outside the window. In both rooms the light from the hallway shined through the gap under the door (ehm, fire regulations?). Friendly and helpful staff is increasing the overall score.
3 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Hotel un poco descuidado. La cama en mal estado, la ducha compartida con mampara rota. Las cortinas apuntaladas para sujetarlas. Cobran tasas de turista aparte por dia alojado, y si pagas con tarjeta, tambien te cobran comision. Osea que el precio de la habitacion en la reserva, no es real, se incrementa.
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Erik

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Ali

3 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Marina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Хороший отель.
У отеля стойка регистрации круглосуточно не работает. Я отправила письмо, что приеду с 19 до 21 часа. Приехала в 19-15. Всё закрыто. На стекле прикреплена бумага с номером телефона по которому можно звонить. Ждала минут 10. За границей я не пользуюсь интернетом. Код страны не знаю. В наш век можно написать вацаб или что-то в этом роде. Я бы обратилась к местным жителям. Им звонок бесплатный. Я так и сделала. Хоть звонок платный, но им дешевле, чем мне. Учесть, что я не знаю английского. Кое как объяснила, что мне надо. Молодой человек стал набирать номер, но тут одновременно из двух дверей появились люди: дама с чемоданом и юноша в фартуке. Дама, зная английский спросила в баре про отель. Этот работник ресторана нас оформил. Что интересно, внутри помещения, с улицы не видно, висит бумага, что ключ при выселении можно отдать в бар. Не зная языка я это поняла. check out, bar и key даже я знаю. Почему не написано, что при заселении тоже можно обратиться в бар. Неприятный момент. В целом проживание устроило. Бронировала номер с душем, а туалет на этаже. Гель, шампунь, мыло. Отличный завтрак. 4 вида сыра, колбаса, ветчина, яйца, выпечка, джем, сок, кофе, масло.
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Richard

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Ali

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Tinal

1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All was nice and clean. Staff was wery helpfull and kind
1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Ivana

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel piccolo in struttura vecchia in posizione ottima per centro città anche se di contro rumorosa per la presenza di numerosi locali. Purtroppo camera poco confortevole, al secondo piano, su scale molto ripide, senza ascensore, caldissima senza aria condizionata. Bagno minuscolo. Pulizia buona, ma orari reception poco comodi, se si arriva prima o dopo gli orari indicati, è tutto chiuso e non ci si può rivolgere a nessuno e lasciare i bagagli. Inoltre la camera non è stata mai riordinata durante il soggiorno
2 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Wing Nin David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
房间虽然不大,但也算舒服。如果可以的话,加置个燒水瓶会好一点。
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Emil

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
When we arrived they said us that our reservation was canceled.After one hour discussion they called to the boss and found a room.
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Hostal not Hotel - toilets make the difference
It was not clear on booking that you would not have your own toilet or shower/bath. This was a major issue impeding comfort.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

ANNA

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Jaime

Negatief: Comfort kamer
Correcto con reservas
La acogida fue correcta pero la habitación muy reducida. El techo de la mansarda puede resultar peligroso de noche y el aseo en el pasillo poco práctico. El desayuno abundante y de suficiente calidad
4 nachten verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
I cancelled my stay with hotel Benno and they still charged me. I have spent the last 6 days trying to get my money back, the staff keep telling me they will sort it but don't and then I am left dealing with a different person each day.
5 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Iwona

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel godny polecenia
Hotel godny polecenia. W samym centrum. Pokoje zadbane, śniadania smaczne - bardzo miła Pani obsługiwała przy śniadaniu. Ogólnie polecam ten hotel.
2 nachten verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Christine

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
J'ai été déçue par le service de l'Hôtel Benno, ils ont pris tout mon argent de garantit alors que je n'ai même pas dormi chez eux le premier jour!!!
1 nacht verbleven in maart 2019