“You’ll be surprised” is de slogan van Inntel, en daar is geen woord aan gelogen. Want je moet het maar durven, jezelf een 4-sterrenhotel noemen en je gasten het volgende voorschotelen:
-een kamer met een klimaatinstallatie die geluid maakt alsof je in een vliegtuig zit (kan alleen door het personeel uitgezet worden door de stekker eruit te trekken);
-een benauwde kamer door het uitzetten van die installatie - en er kan slechts een klein kiepraam open;
-een kapotte thermostaat met een groot gat erin waardoor je het printplaatje ziet zitten;
-twee vieze stoelen;
-vieze vlekken op de muren;
-kamer wordt verder niet meer schoongemaakt gedurende een weekendverblijf;
-een kapot bubbelbad dat niet bubbelt;
-een Senseo-koffiezetapparaat met twee koffiepads die niet worden aangevuld omdat het gedurende het verblijf geen housekeeping is. Effectief dus 0,33 kopjes koffie per persoon per dag.
Beste Inntel, haal er gewoon lekker twee sterretjes vanaf, halveer de kamerprijs en dan is het wat mij betreft rond.