Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor AC Hotel Elda by Marriott





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 79
inclusief belastingen en toeslagen
29 aug - 30 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Junior suite, 1 kingsize bed laden

Junior suite, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Televisie
Slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Televisie
Slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Televisie
Slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Avenida de Chapí 38, Plaza de la Ficia, Elda, Alicante, 03600
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 14.30 per persoon
- Parkeerkosten: EUR 10 per dag
- Toeslag voor extra bed: EUR 30 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
AC Elda Marriott
AC Hotel Elda
AC Hotel Elda Marriott
Hotel AC Elda
Hotel Elda
AC Hotel Elda by Marriott Elda
AC Hotel Elda by Marriott Hotel
AC Hotel Elda by Marriott Hotel Elda
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over AC Hotel Elda by Marriott
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Richie
23 mei 2024
Richie
3 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Benny
Zakenreiziger
10 sep 2022
Positief: Personeel en service
Nothing special
Benny
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 jun 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Gary John
Reisde met partner
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gary John
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
derek
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
derek
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Adriana
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adriana
2 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
ZAHID, Swansea
Reisde met familie
9 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ZAHID
7 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Heiko
Reisde met familie
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heiko
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Gerald
Reisde met familie
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerald
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Gerald
Reisde met partner
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerald
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
José
Zakenreiziger
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
José
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Lillian M de
Reisde met familie
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lillian M de
6 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Niklas
Zakenreiziger
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niklas
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Anni
4 mei 2025
Anni
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Niklas
Zakenreiziger
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niklas
7 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Dulce
20 apr 2025
Dulce
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Karl
Reisde met een groep
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Karl
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Hector
Zakenreiziger
13 feb 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hector
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Manuel
Zakenreiziger
8 jan 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Manuel
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
JACQUELINEcal
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JACQUELINEcal
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Esteban
12 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Esteban
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
miguel
12 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
miguel
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
VICTOR
Zakenreiziger
26 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
buen hotel en Elda
VICTOR
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
David
13 nov 2024
David
1 nacht verbleven in oktober 2024