Binnenzwembad

Beoordelingen van Hôtel Barrière l'Hôtel du Lac

4 out of 5
Hôtel Barrière l'Hôtel du Lac
89 Rue Du General de Gaulle, Enghien-les-Bains, Val-d'Oise

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 114 van 330 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 132 van 330 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 50 van 330 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 330 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 330 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

aad r.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
niets op aan te merken
Een ideaal hotel als je gratis gebruik wilt maken van zwembad, sauna, hamam en massage en bubblebad

2/10 – Ontzettend slecht

MURIELLE

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

franck

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Service excelent
très bon accueil. Le personnel a fait le nécessaire pour me trouver un restaurant même à une heure très tardive.
1 nacht verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Aydin

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay Well Clear of this Hotel !
A Horrific Experience at Best ! Firstly this Hotel is pending refurbishment. The refurbishment is meant to commence on July 6th 2020 - October 31 2020. Unfortunately they have decided to punish all clientele by forcing them to stay on the premise and pay full price for a dilapidated Hotel that is in dire need of an upgrade ! So lets begin: The Hotel is very empty. There are no events or a lot of clients. Upon arriving we were met with a parking attendant who told us that its 25 euros per day parking fee should you wish to park your car on the premises (no problem we parked further up the road and walked to the hotel - (took that one on the chin). We arrive and are given a room facing a back alley even though all rooms are empty and as a previous client of Barrière I would have appreciated an upgrade to at least a Lake facing room seeing as I was with my heavily pregnant wife. Came down to complain was told I had to pay 30 Euros for a Lake view room and that there was no chance for an upgrade. Due to my wife's condition and the fact that we were only staying one night I ended up upgrading to Lake view for 30 Euros. Note: You are also given one voucher each when checking into any room here for the spa. Just one problem its only good for each person for one day. We found this out when we decided to go for one last swim after breakfast the following morning and were instructed to pay 31 euros each if we wanted to jump in the pool again.
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel with a fantastic spa! Convenient location, easy to get to Paris. Enjoyed my stay.
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

CHAVANNE Michel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Sabine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Léticia

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Je recommande l'hôtel du lac
Séjour super, entre le spa, le concierge super accueillant attentif et à l'écoute. Le restaurant. Les lieux. J'aime beaucoup. Les explications sont bien données. Le petit déjeuner variés avec des personnels super compétents et accueillant.
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Lionel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon hotel, accueil excellent et très bon petit déjeuner SPA agréable, excellent sejour détente
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Nalbona, Paris

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Propre mais un peu vetuste , Salle de bain pas très propre , et traces sur le miroir de l’entrée
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Manu, Detroit, MI

Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
I didn't like the fact that they donot have a business center like most hotels of this class do. You are bound to conduct business on you cell phone without the possibility of printing etc... Also, there was a stench in the elevators .. smelled like sewage
3 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre propre. Assenseur sale et chambre trop chauffée.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Sofiane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Danielle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hôtel au top
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

GAELE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
bof
Voisins bruyants avec enfants donc nuit compliquée. Chambre aur sec et chaude alors que nous avions coupé les chauffage
1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Khadija

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Thierry

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Sunyong

1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

liliane

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Catastrophique
J’ai réserver à barrière mais je me suis retrouvé à l’hôtel du lac l’accueil et le personnel est formidable. Mais si vous pensez prendre le petit déjeuner dans l’hotel Évitez ‘c’est très médiocre,prenez un croissant à la boulangerie d’en face c’est moins chère. Il y’a un odeur d’égout incroyable à l’entrée de l’hôtel.
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Tres decevant
Le niveau de service pour un 4 etoiles est bien plus que decevant. Horaires limites, choix limites, rien dans le mini bar pour boire ou manger Pas moyen d’avoir un simple cafe le dimanche matin. Les gens sont gentils par contre. Extremement decevant car cela veut dire que seulement a Paris on peut trouver un bon hotel.
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour sympa sans plus la propreté est à revoir...
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Raphael

Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Beatrice

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Yannis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing stay Good spa Wonderful view from the room Very good breakfast Helpful and friendly stuff
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Thérèse

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Shirley

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very beautiful location. Magnificent views of the city. Hands down would stay there again.
3 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Holger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

toshio

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
素晴らしい立地で、景色もよく、フロントの対応も良かったが、夕刻から外で立食パーティ?があり、肉を焼く煙と匂いがしたのが、残念でした。
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Mickael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
regrets d'être passé par votre site alors que directement à l hôtel c'était moins cher….
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van La Direction de l'Hôtel du Lac op 16 sep 2019
Cher client, nous vous remercions pour votre commentaire. Au plaisir de vous recevoir de nouveau, excellente journée

6/10 – Redelijk

Jostant

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Notre opinion concernant l’hotel est bonne, et nous en sommes dans l’ensemble satisfaits. Cependant, le problème réside dans l’organisation des accès au Spa. Un accès par nuit par personne ! C’est la première fois à travers le monde que nous sommes soumis à une telle situation, c’est aussi la dernière. Pour sûr, si cela nous avez été communiqués au préalable, nous aurions opté pour une autre destination. Je vous épargne le rapport qualité prix très déséquilibré du petit déjeuner. Pour le reste l’hotel est très bien situé et la literie est d'excellente qualité. PS: Toute autre chambre qu’une offrant une vue sur le lac risque de vous décevoir.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van La Direction de l'Hôtel du Lac op 29 aug 2019
Cher client, nous vous remercions pour votre commentaire. Nous sommes navrés de ne pas vous avoir apporté entière satisfaction notamment sur le Spa. L'accès par nuit par personne est pourtant bien stipulé sur notre site internet et dans les conditions de réservation...Soyez assurés que nous nous efforçons sans cesse d'améliorer nos prestations et notre qualité de service et que nous transmettons vos remarques au Responsable. Au plaisir de vous recevoir à nouveau, nous vous souhaitons une excellente journée

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super hôtel Bien propre Bien situé Agréable et confortable
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van La Direction de l'Hôtel du Lac op 2 sep 2019
Cher client, nous vous remercions pour votre commentaire. Au plaisir de vous recevoir à nouveau, excellente journée.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Franck

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019