Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Hôtel-Restaurant DAHM

4 out of 5
Hôtel-Restaurant DAHM
57, Porte Des Ardennes, Erpeldange

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 31 van 78 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 39 van 78 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 78 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 78 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 78 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Nick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed geregeld
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Harold

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader!
Keurig hotel. Prima prijs kwaliteit!
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Franky

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parking niet enkel voor logies
Jammer dat de parking niet echt voorzien is voor bestelwagens, ook dat de parking steeds volzet is tot laat op de avond voor mensen die enkel komen dineren. Privé-parking in de keleder was veel te klein ( daar kunnen geen bestelwagens in). Verder een heel goede netheid en dagelijkse poetsbeurt van de kamer.
4 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
verblijf 2 nachten
2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Steven

1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Carin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Onno

Positief: Netheid
Hotel is oubollig maar proper. Onvriendelijke vrouw aan onthaal en niet in de mogelijkheid om van het binnenterras te genieten
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Hotel DAHM, Management op 24 aug 2020
Sehr geehrter Gast, Wir danken Ihnen, dass Sie Sie sich Zeit genommen haben unseren Betrieb zu bewerten. Leider war es uns nicht möglich Sie auf unserer schönen Terrasse zu bedienen, da Sie keinen Tisch reserviert hatten und wir leider schon ausgebucht waren. Ich hatte Ihnen das vor Ort mehrmals erklärt; schade dass Sie das nun als "unfreundlich" interpretieren. Wir würden uns sehr freuen Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt auf unserer Terrasse verwöhnen zu dürfen, bitten Sie aber im Voraus Ihren Tisch zu reservieren. Freundliche Grüße Management HOTEL DAHM

8/10 – Goed

Kees

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotelervaring
Het hotel is prima. Inpandige parkeergelegenheid en mooie ligging. De vriendelijkheid van het personeel kan beter en airconditioning ontbreekt. Dat laatste is bij warm weer een minpunt. Het terras bij het restaurant is mooi en het eten voortreffelijk.
2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
there was no aircon i a very hot room. Luckely there is not much traffic so you can sleep with window open
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het ontbijt viel tegen, weinig Broodjeskeuze. Voor de rest geen opmerkingen
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Erik

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Dos Santros, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel
Perfect! Schoon netjes en goede service.

10/10 – Uitstekend

WR, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel in the centre of Luxembourg
This hotel is located in a small village in the heart of Luxembourg. It's surrounded by beautiful landscapes and within driving distance of the cities Luxembourg and Trier. The building is well maintained and a pleasant environment. The room and bathroom were both spacious and neat. The room also came with a really nice balcony with two seats and a table. We had dinner in one of their two restaurants at two occasions, and were pleasantly surprised. Especially their desserts are outstanding. Visit this hotel if you're in the area.

8/10 – Goed

Sieglinde

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Empfang, Restaurant, Bar, Frühstücksbuffet war alles gut. Personal sehr freundlich und aufmerksam. Parkplatz am Hotel war sehr praktisch. Wir haben uns sehr wohlgefühlt. Ich hatte bei der Buchung vergessen anzugeben ein Zimmer ohne Verbindungstür haben zu wollen und prompt hatten wir ein Zimmer mit Verbindungstür. Vielleicht hätten wir wechseln können, aber gar nicht erst versucht, da es nur 2 Übernachtungen waren.
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Christian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Ioana

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Klaus

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr zu empfehlen
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Christopher

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No air conditioning in the room and it was very hot
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

lucie

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Nicolas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quiet stay
The hotel was very clean and in a cute town. The room and bathroom were a good size. The breakfast was good as well. The room does not have air conditioning. Since I was there in May, it was fine because the windows could be opened. However, if you are used to air conditioning, it would be challenging in the summer months. It was very quiet overnight and I liked that my room had a balcony. The staff was friendly and accommodating. I would stay here again but not during the hot months as I prefer a room with air conditioning.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Emmanuel

2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Anders

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Bertrand

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Ricardo

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Didier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Bertrand

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Bernhard

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Bertrand

4 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Uwe

1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Nitzan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Paul

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Der Unterkunft und das Abendessen hat uns sehr gut gefallen und koennen wir herzlich empfehlen.
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Sascha

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Bertrand

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Jean François

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Certe l'intérieur est d'époque, mais tout est très propre, en très bon état et l'option restauration est vraiment bien. L'environnement campagne est au top. Personnel pro.
1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien, mais bruyant
Très bon séjour, service un peu froid, mais professional et efficace. Les chambres donne sur la rue et sont assez bruyante par contre !
4 nachten verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

Bertrand

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Bertrand

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Marie-Chantal

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mon lit n'était pas assez confortable :c'était 2 matelas différents. Sur un matelas, j'avais l'impression d'être sur un matelas gonflable et l'autre côté assez correct, ni trop mou ni trop dur. Pour un 4 étoiles, il n'y avait même pas une petite bouteille d'eau offerte, ni de kit de thé /café. C'est bien la première fois que je constate ça dans une 4 étoiles. Sinon, petit déjeuner correct avec les normes qui s'imposent suite à la conjoncture actuelle ( Covid 19).
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Gregory

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Rudolf

Positief: Netheid
Hotel did not have options for dinner when we checked in. No climate control made that the room was quite hot. Breakfast was ok but not great. Overall value not great.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Hotel DAHM op 20 jul 2020
Dear Guest. Thank you for you evaluation. 1) Our Hotel has no airco, this is mentioned in our description of our Hotel 2) Due to the Covid-19 restrictions in Luxemburg, we’re, unfortunately quit limited regarding our “Buffet” for the breakfast as we do have to pre-portion all our different products – A direct Inquiry, we would have brought everything you needed! 3) Our restaurant was fully booked, you didn’t made reservation in advance (what would have been necessary!) Faithfully yours, The Management

8/10 – Goed

Dominique

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Michael

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019