Lobby

Beoordelingen van Le Medina Essaouira Thalassa Sea & Spa MGallery

5 out of 5

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 305 van 605 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 205 van 605 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 63 van 605 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 605 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 605 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Toine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful spa hotel af seaside, good private beach. Helpful staff and perfect distance from medina
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Loubna Boubrik Room Division Manager op 9 okt 2023
Dear Toine,We would like to express our gratitude for selecting our hotel for your visit to Essaouira. We are thrilled to learn that you enjoyed your experience with us. We look forward to the opportunity to welcome you back for another stay in the near future.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

machtelt

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Aanrader!
Reeds meerdere jaren dit hotel bezocht, kamers met zicht op zee zijn geweldig! Sommige plaatsen zijn aan opfrissing toe wat normaal is maar renovatie staat op het programma.
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Loubna BOUBRIK op 11 mei 2022
Dear Aanrader, Thank you for staying with us again. We appreciate your loyalty and your continued trust in our hotel . we take good note of your feedback, we will share it with all team,they will feel great reading it. We are looking forward to seeing you again on the MGallery Essaouira. Kind regards

4/10 – Matig

Abdel

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
spa gesloten, werd niet vooraf op de site vermeld!
Hotel was oud en heeft een opknapbeurt dringend nodig. De badkamer van de suite was heel erg oud en vol schimmel (zie foto’s)! De douchekop was ook kapot en lag gewoon in bad... De kamer had een oude geur en uitstraling! De hamam en binnen zwembad waren gesloten voor renovatie, wij waren teleurgesteld om dat het info nergens, voordien, gecommuniceerd wordt. Onze beslissing was omwille van de Spa en wellness faciliteiten. Zonder Spa vonden we onze verblijf te duur voor de aangeboden diensten!
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wij verbleven meermaals in het hotel en zijn nog nooit teleurgesteld. Het ontbijt aan het zwembad is top.
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi, netjes, bij het strand gelegen. Hotel kamer is mooi erg traditioneel maar toch weer van deze tijd.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van L'équipe Le Medina Essaouira Thalassa Sea & Spa op 30 apr 2019
Geachte klant Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons een reactie te sturen na je recente verblijf. We zijn blij om te weten dat alles goed is verlopen. We hopen je snel weer te zien. Met vriendelijke groeten.

10/10 – Uitstekend

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Fatima Ezzahra El achkar op 26 okt 2018
Cher Client, Nous vous remercions infiniment d'avoir pris le temps de noter notre établissement, nous sommes ravis de savoir que votre expérience était à la hauteur de vos attentes. Dans l'attente de vous revoir parmi nous, acceptez, nos salutation distinguées. Bien cordialement

8/10 – Goed

Maurice

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
prima hotel, fijn zwembad, lekker bed. Kan hier en daar wel een update gebruiken, maar overall prima verblijf gehad en kort bij de medina.
Reactie van Mgallery Le Medina op 14 mei 2018
Dear Maurice I would like to thank you so much for choosing le Medina Thalassa Sea & spa for your stay.it is a great pleasure to read your positive feedback about your stay among us. We are very glad that you like our hotel, its location ,pool , and comfortable beds .we would like also to take the opportunity to thank you so much for the time you spent in writing and sharing. We hope to welcome you again for another stay that goes beyond your expectations. Yours sincerely Loubna BOUBRIK Room Division Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel, een beetje gedateerd
Fijn hotel op een goede plek. Interieur een beetje gedateerd, maar niet hinderlijk.
2 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van YASSINE op 16 nov 2017
Geachte klant, wij danken u voor uw mening en hopen u snel weer te zien!

4/10 – Matig

Steve, Amsterdam

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Disappointing stay in a run-down, dirty hotel.
The hotel had an overal disappointing state; both the exterior as interior could use a refurbishing as it looks run down. The boulevard in front of the hotel was being renovated extensively, and the hotel itself seemed to be building an additional building which resulted in extensive noise. The hotel itself was dirty; it was smelly, dusty and there was even a dead fish floating in the pool at a point. Complaining to staff didn't help much. The staff is unfriendly, rude, and it is evident they work there to cash their salary every month with a minimum amount of effort. While asking the reception staff whether it was possible to have at least some of my complaints resolved perhaps by offering another room, their response was that I had made an reservation with an unrefundable rate. In other words; you paid us already so we really don't care how your stay is as we have nothing to lose anyway. We ended up leaving the hotel after two nights. We didn't get the rest of our stay refunded. Terrible hotel. Wouldn't stay.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Patrik, Kalmthout

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed hotel.
Zeer goede en vriendelijke service, ligging dicht bij het strand en stadscentrum, goed visrestaurant aan het strand, zeer goed ontbijt, kortom een aanrader.

8/10 – Goed

Erik, Eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Perfecte locatie aan zee; vlakbij Medina
Heerlijk hotel. Niet te massaal met geweldige bedjes, stoelen en lounge-bedden naast bij het zwembad. Zeer vriendelijke bediening. Bedden zijn absoluut top.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

jan de hertog, heindonk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
berberse klasse
een dikke meevaller op alle vlakken

6/10 – Redelijk

Mark, Amstelveen

Goed hotel
Het is een goed hotel met alleen een prijzig en niet al te best ontbijt. De douchestraal is zwak en zeker niet zoals ik het thuis gewend bent. Het zwembad is prachtig evenals de planten die erom heen staan.

10/10 – Uitstekend

Karla Stit, Lelystad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goede service en zeer vriendelijke medewerkers
Hartelijke ontvangst, nette en zeer snelle bediening. Geen avondmaaltijd in het restaurant gebruikt, vanwege leuke restaurantjes in de stad. Wel een paar keer roomservice, wat snel en zeer verzorgd en ook nog smakelijk, op de kamer werd bezorgd. Een goede prijs, kwaliteit verhouding.

8/10 – Goed

James

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

cornelis jm, Eemnes, 3755 CC Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ligging
hotel is zeer goed gelegen , dicht bij de Medina op loopafstand

10/10 – Uitstekend

gael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A great hotel allowing to enjoy swimming pool sheltered from the wind, private beach club and small spa, all within 5 min of the Medina ! Room was large with a nice balcony. Breakfast had good option range and was ok but not great. The facilities would benefit from more maintenance but overall package was still worth the price.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Loubna Boubrik Room Division Manager op 21 apr 2024
Dear Mr GAEL,Thank you for your opinion. We are delighted to hear that you enjoyed our hotel amenities, including the swimming pool, private beach club. We are glad that you enjoyed your room. Your comments regarding breakfast and the maintenance of the facilities are taken into account and we will strive to improve in these areas. We are delighted that you found the whole package worth the price and we hope to welcome you again soon.Sincerely

8/10 – Goed

catherine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The hotel is nice and well located right across the beach which is nice. The staff was very helpful and sweet. The bathroom has seen better days for sure. But overall we were happy.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Loubna Boubrik Room Division Manager op 27 mrt 2024
Dear Catherine,Thank you very much for your positive review of our hotel. We are delighted that you enjoyed our location, helpful staff, and the proximity to the beach. Your feedback regarding the bathroom will be taken into consideration to improve our service. We hope to have the pleasure of welcoming you back on your next visit.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location to beach and medina
Excellent hotel. Great location, clean, modern with good lighting in the room and bathroom. Our ocean view with small balcony was very nice. Walking distance to restaurants, attractions and the wide boardwalk and beach. Highly recommend. Note: the website pictures do not do this hotel justice! Pleasant surprise!
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Loubna Boubrik Room Division Manager op 2 feb 2024
Dear guest,Thank you for your kind words! We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and that our hotel exceeded your expectations.We appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back in the future.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Thierry

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Loubna Boubrik Room Division Manager op 26 dec 2023
Cher Thierry,Nous vous remercions pout votre note très positive à la suite de votre séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre priorité.Au plaisir de vous accueillir à nouveau dans votre demeure Souirie. Cordialement

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overpriced spa
The spa is overpriced for the quality of the service. Everything else is okay.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Loubna Boubrik Room Division Manager op 14 dec 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback. We appreciate your input and are glad to hear that overall your experience was satisfactory. We take your comments about the spa pricing into consideration and will strive to enhance our services. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide an improved experience.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Guy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Loubna Boubrik Room Division Manager op 23 nov 2023
Cheer Guy,Merci pour votre note très positive. Nous sommes heureux de voir que votre séjour vous ait apporté pleine satisfaction.Au plaisir de vous accueillir à nouveau dans notre demeure Souirie.Cordialement

8/10 – Goed

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely beach hotel. Convenient to local attractions and transportation. Friendly staff. Would return
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Loubna Boubrik Room Division Manager op 7 okt 2023
Dear Peter,Thank you for your kind words. We are delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel and found it convenient for local attractions and transportation. Our friendly staff is always here to assist you.We look forward to welcoming you back in the future.Best regards,

8/10 – Goed

Jacques

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Well located
Great value
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Loubna Boubrik Room Division Manager op 11 sep 2023
Dear Jacques,Thank you for your comment. We're delighted you found good value with us.We hope to welcome you again for a new experience.Sincerely

10/10 – Uitstekend

Jonny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Incredible Hotel
This was probably the best hotel experience of our lives as a family. Incredible hotel, great design, amazing (and large) pool (open round the clock), the best possible location in Essaouira, a short walk into the heart of the old town, and on the beach. But the best thing of all - is the staff - going out their way to personalise your experience and excel in customer service. Very very good. Great holiday.
6 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Loubna Boubrik Room Division Manager op 30 aug 2023
Dear Jonny,Thank you very much for your kind words! We are delighted to learn that you had an exceptional experience during your stay with us. It is wonderful to know that you appreciated the design of our hotel, our swimming pool and our privileged location in Essaouira, close to the old town and the beach. We are especially grateful for your appreciation of our staff's dedication to providing personalized experiences and excellent customer service.We look forward to welcoming you again in the future!Sincerely

10/10 – Uitstekend

Hicham

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel with amazing staff (everyone is friendly and willing to help). The 5 min walk to the old town makes it a great location for quick dive into the world of tasty Moroccan food. The provocateur beach front and the pool provide plenty of opportunities to swim and chill.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Loubna Boubrik Room Division Manager op 30 aug 2023
Dear Hicham,Thank you for your kind words! We're glad you enjoyed your stay and the amenities. Looking forward to welcoming you back soon!Best regards

10/10 – Uitstekend

francois

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Seule la Clim était défaillante mais nous n’en avions pas besoin Magnifique hôtel « rétro » ce qui fait son charme
6 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Loubna Boubrik Room Division Manager op 23 aug 2023
Cher François,Nous vous remercions pour vos aimables paroles concernant notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié son charme. Veuillez nous excuser pour le problème de climatisation. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau dans le futur.Cordialement

10/10 – Uitstekend

Samir

3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Loubna Boubrik Room Division Manager op 18 aug 2023
Cher Samir,Nous tenons à vous remercier pour votre note d'appréciation suite à votre séjour à notre hôtel. Votre satisfaction nous motive à continuer à offrir des expériences mémorables à nos clients.Au plaisir de vous accueillir à nouveau dans un proche avenir.Cordialement

10/10 – Uitstekend

suraiya

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Loubna Boubrik Room Division Manager op 18 aug 2023
Chère Suraiya,Nous vous remercions pour votre note suite à votre séjour dans notre hôtel. Votre appréciation bienveillante sera transmise à toutes nos équipes. Votre satisfaction demeure au cœur de nos préoccupations.Cordialement

8/10 – Goed

José

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente hotel. Algunos fallos de mantenimiento.
Excelente hotel con un staff muy amable y competente y una situación óptima. Algunos fallos importantes de mantenimiento: Imposible regular la temperatura de la ducha e insuficiente número de sombrillas en piscina y playa.
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Loubna Boubrik Room Division Manager op 23 jul 2023
Dear José,Thank you for your feedback! We appreciate your kind words about our excellent hotel staff and prime location. We apologize for the maintenance issues you experienced, particularly the difficulty with regulating the shower temperature and the insufficient number of umbrellas at the pool and beach. Your comments will be taken into consideration to improve our services.Sincerely

8/10 – Goed

kristin

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
The location is wonderful- a few minutes walk to the port and Medina. They have their own private section of the beach, with table and beverage service. Could be slow at times but the food was good. The rooms are large but a bit dated. We had ants and gnats in the room. Would also have appreciated larger bottles of the complimentary water in the room. Pool area is really nice. They also have a fitness center. Staff were pleasant. I few tweaks to the overall property upkeep would take this to the next level.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Loubna Boubrik Room Division Manager op 20 jun 2023
Dear Kristin,Thank you for your valuable feedback! We're glad to hear that you enjoyed our convenient location near the port and Medina, as well as our private beach area with table and beverage service. We appreciate your comments regarding the food and will take note of the occasional slowness. We apologize for any inconvenience caused by ants and gnats in your room; we will address this issue promptly. Your suggestion for larger bottles of complimentary water in the room is duly noted. We're pleased that you liked our pool area and fitness center, and we appreciate your kind words about our staff. We will definitely consider your suggestions for improving the overall property upkeep to enhance our guests' experience. Thank you for choosing our hotel, and we hope to welcome you back in the future.Sincerely

8/10 – Goed

FERNANDA

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
hotel muito bom sem dependências para deficientes
Tudo muito bom, exceto não terem me dado quarto com box no chuveiro para deficientes físicos. Escorreguei no banheiro e por 10 dias da minha viagem sofri muito com um trauma no ombro, tive até que ir para hospital em Londres
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Loubna Boubrik Room Division Manager op 9 jun 2023
Dear Fernanda,Thank you for sharing your feedback about your stay.We apologize for any inconvenience and inconvenience you experienced due to the lack of an accessible shower in your room.We take the accessibility and safety of our guests very seriously, we would like to be informed during your stay in order to offer you an executive suite which has a bathroom with separate shower and bath.We deeply regret that we did not know your wish and provide you with an upgrade to a suite that meets your specific needs.We sincerely apologize for the distress and pain you have endured as a result of the incident.We appreciate your bringing this matter to our attention, and we will take your comments into consideration to ensure that such incidents do not reoccur in the future. Your comments help us to improve our services and facilities, and we deeply regret any inconvenience caused to you.Again, we apologize for not meeting your accessibility requirements and hope your shoulder injury has since healed.We hope to have the opportunity of welcoming you back in the future, We look forward to the chance to welcome you back in the future.Sincerely

8/10 – Goed

Alain

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
7 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Loubna Boubrik Room Division Manager op 21 mei 2023
Cher Mr Alain,Merci d'avoir noté votre séjour au sein de l'hôtel MGallery Le Médina Essaouira.Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau pour vous offrir une expérience unique et mémorable.Cordialement

10/10 – Uitstekend

FERNANDA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Essaouira is a wonderfull city, an the hotel is excellent!
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Loubna Boubrik Room Division Manager op 11 mei 2023
Dear Fernanda,Thank you for your positive review! We are delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel and that you found Essaouira to be a wonderful city. We hope to welcome you back in the future for another enjoyable stay.Best regards

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
They are NOT accommodating! Not friendly!
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Loubna Boubrik Room Division Manager op 25 apr 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the MGallery Le Medina Essaouira.We are sorry that your experience did not meet your expectations; please allow us to express our sincerest apologies.We hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,

8/10 – Goed

Sylvie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien placé à 2 pas de la Médina. Je trouve très fastidieux de devoir remplir 1 fiche de renseignements de 2 kilomètres à l’arrivée.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Loubna BOUBRIK op 15 apr 2023
Chère Sylvie,Merci beaucoup pour le partage de votre avis sur le site Expedia.Nous sommes ravis de voir que vous ayez apprécié notre emplacement. Cependant nous sommes navrés de ne pas être à la hauteur de vos attentes lors de votre arrivée.Afin d'éviter les formalités d'enregistrement sur place,et que ce genre de désagrément ne se reproduira pas, nous vous recommandons de faire votre check in en ligne au moment de votre réservation.Au plaisir de vous revoir à nouveau pour une meilleure et mémorable expérience.Sincèrement

10/10 – Uitstekend

Oksana, Meadville

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
We visited Casablanca, Marrakech and Essaouira. I wish we had more time. I think this property was the best: big pool, big bright rooms, ocean across the road, cheap taxi, relaxing atmosphere...Very lovely.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Guest experience op 3 apr 2023
Dear Oksana, Thank you very much for sharing your appreciation, we are so glad you enjoy your time with us, We are looking forward to welcoming you

8/10 – Goed

Anthony

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Guest experience op 3 apr 2023
Thank you for rating us, We hope you will come back to visit us,

10/10 – Uitstekend

Blaise

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Loubna BOUBRIK op 9 mrt 2023
Cher client,Merci de nous avoir fait confiance pour votre séjour à Essaouira.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre expérience.Au plaisir de vous revoir très prochainement.Bien cordialement

2/10 – Ontzettend slecht

Peter

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A down at heel hotel in need of considerable refurbishment which is certainly not 5 star standard. On arrival at 3.30 pm we were told our room wasn't ready; when challenged we were told we could go to our room but it was not ready. There were housekeeping staff in there who left when we arrived. In their haste to leave there were no handtowels, the sink waste didnt work and there was an empty bottle and used towel from previous guests. The fruit and pastries were on chippped plates. Terrible service at breakfast, no information, we were not offered drinks, the food was limited and often plates needed replenishing. We found out be accident that omelettes, eggs etc were being cooked to order outside.
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Anabelle VIGNON op 28 feb 2023
Dear Mr Peter, First of all, please accept my sincerest apologies for the experience you faced.This is not how we are used to welcome our guests and please trust me this is an epiphenomenon.I am sorry you did not enjoy your stay as most of our guests and be assured we take well note of your remarks to avoid this situation in the future. I hope you will give us another opportunity to receive you and offer a memorable moment.Sincerely yours,

8/10 – Goed

Danièle

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Loubna BOUBRIK op 7 mrt 2023
Chère Danièle,Merci d'avoir noté votre séjour à l'hôtel MGallery Le Médina Essaouira.Ce fut un plaisir de vous avoir accueilli.Au plaisir de vous recevoir à nouveau.

10/10 – Uitstekend

fredrick

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Loubna BOUBRIK op 7 mrt 2023
Cher Frederick,Merci d'avoir choisi notre hôtel pour votre séjour à Essaouira.Nous sommes très heureux de voir que votre expérience vous ait apportée pleine satisfaction.A bientôt pour une prochaine visite.

4/10 – Matig

nissim

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Not 5 star hotel !!!
for sure not a 5 star hotel 3 at the most. Our room was had a bad smell And needed renovation. the closet was old and with wetness . Breakfast was ok for 3 star hotel not more than that
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Loubna BOUBRIK op 24 jan 2023
Dear Nissim,Thank you for choosing our hotel on Expedia.We understand that you had a bad experience in our hotel during your stay,we pride ourselves on our customer service and our ability to deliver a premium customer experience. We are sincerely sorry to hear that this negative experience has disrupted your stay, and we would like you to give us the opportunity to welcome you back for a better experience.

8/10 – Goed

Julien

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très belle vue sur la mer depuis la terrasse privé de l hôtel. Magnifique coucher de soleil. Très bon restaurant, plat frais et goûteux.L'eau de la mer et de la piscine extérieur très froide donc pas de baignade pour nous. Accueil de Hasna à la reception très bien douceur et gentillesse. Merci à Khalil au restaurant de la terrasse trop gentil et prend le temp d'échanger à les clients.
Reactie van Loubna BOUBRIK op 26 dec 2022
Cher Julien,Merci beaucoup pour ce merveilleux commentaire.Nous sommes très touchés par votre retour!L'ensemble de l'équipe est fière d'avoir contribuer à la réussite de votre séjour et espérant avoir l'opportunité de vous faire vivre une expérience mémorable à nouveau.A bientôt

4/10 – Matig

Jennifer

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very blah hotel that is tired and run down. Good Location across from the beach. That’s pretty much the only thing it had going for it in my opinion. We ordered a sandwich for Lunch and watched the waitress walk across the street and get the sandwiches from the beach cafe nearby. We were ignored at breakfast. Room felt like something from an old casino with bad tile Floors . Would not recommend it.
Reactie van Loubna BOUBRIK op 13 dec 2022
Dear Jennifer,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hôtel Le Médina Essaouira Thalassa sea & spa - MGallery. We are sorry that your stay did not meet your expectations; please allow us to express our sincerest apologies.Your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely

2/10 – Ontzettend slecht

sophie

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay away
Extremely dated. Filthy. Falling apart. Had none of the amenities it advertised.
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Loubna BOUBRIK op 28 nov 2022
Dear Sophie,Thank you for choosing to stay with us at MGallery Le Medina Essaouira.Our guests' comfort and satisfaction are one of our topmost priorities.. We are sorry that your saty didn't meet your expectation.It was a pleasure having you as our guest, and we hope to welcome you back in the futur.Sincerely

10/10 – Uitstekend

silvana

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Loubna BOUBRIK op 25 nov 2022
Chère Silvana,Merci beaucoup pour votre retour positif à la site de votre séjour parmi nous.Nous sommes heureux de voir que votre séjour vous ait apporté pleine satisfaction.Dans l'attente de vous accueillir à prochainement pour une nouvelle expérience, nous restons à votre entière disposition pour toutes demandes particulières.Bien à vous