Deluxe tweepersoonskamer | Hypoallergeen beddengoed, pillowtop-bedden, een kluis op de kamer

Beoordelingen van Boutique-Hotel Georges

Boutique-Hotel Georges
Florastrasse 15b, Essen, NW

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 48 van 115 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 55 van 115 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 115 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 115 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 115 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Fabian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good, only parking problem
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van A. Kreische op 5 dec 2023
Vielen Dank

8/10 – Goed

Jasmijn

Reactie van A. Kreische op 5 dec 2023
Vielen Dank

8/10 – Goed

Caroline

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Genieten in een knus hotel
Even wennen aan de manier van contactloos inchecken. Bellen en daar je code en kamer nummer krijgen. Locatie is perfect om via de metro naar Essen te gaan. Parkeren is wat moeizamer gegaan doordat alles al volstond. We moesten even zoeken maar is gelukt om nog redelijk in de buurt van het hotel te parkeren. Kamer is ruim en prettig. Mooi ingericht met een fijne badkamer. Ontbijt was heerlijk en compleet. Een fijn verblijf gehad in Boutique-Hotel Georges.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Andre Kreische op 6 jan 2023
Vielen Dank

10/10 – Uitstekend

Pieter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi schoon, ruim voorzien van alles wat je nodig hebt voor verblijf in stad. Ontbijt prima, vriendelijk personeel. Efficiente manier van inchecken. Kan vantevoren medegedeeld worden, dan weten de klanten het. Qua duurzaamheid zijn er m.i. nog stappen te maken door afschaffen van eenmalig te gebruiken tandenborstels, scheermesjes (of die in ieder geval niet zo makkelijk beschikbaar te stellen), maar vooral zepen, dat kan ook via dispensers
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van André Kreische op 2 okt 2021
Hallo Bedankt voor uw beoordeling. Ik zal duurzaamheid ter harte nemen en eraan werken. Met vriendelijke groeten André Kreische

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed verblijf
Het verblijf in Georges Hotel was zeer goed. Mooie ruime kamer, fijne badkamer en zeer goed ontbijt.
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van A. Kreische op 6 mrt 2020
Thank you very much Sincerely yours Andre Kreische

8/10 – Goed

Leon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi
Goed hotel kort bij autobaan/snelweg. Klein min puntje is parkeer gelegheid
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Andre Kreische op 12 jun 2019
Many Thanks

10/10 – Uitstekend

L & B , essen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel dicht bij alles
Zeer vriendelijk ontvangst. Kamer op de 4e verdieping is een echte aanrader!
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

janine, Essen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel. Kamer was super.
Goede hotel en vooral kamer 14 op de 4e etage. Kamer was voorzien van een aparte keuken met zelfs een vaatwasser.
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super goed
Heel rustige mooie kamer. Zelfs we aan de voorkant sliepen was er amper geluidslast. Ontbijt maar 1 ding op te merken. Kinderen drinken graag chocomelk in de ochtend.

2/10 – Ontzettend slecht

JOSE MARIO

Reisde met partner, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ao chegar não há ninguem pra receber a gente, simplesmente um código de acesso para porta de entrada e quarto. Logo que chegamos tivemos problema com o chuveiro que não esquentava, espirrava agua pra todo lado, tivemos que ligar para um telefone de emergencia e solicitar mudança de quarto. O novo quarto então tivemos problema com a fechadura eletronica que não funcionava. Café da manhã pobre, basico, sem opção e igual todos os dias. Realmente não vale a pena essa opção. Hotel velho e mal cuidado. Maquina de café estragou de manha. A noite eles desligam aquecedor do quarto, banheiro e chuveiro. REALMENTE PÉSSIMO
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van A. Kreische op 27 nov 2023
Wir haben Ihre probleme kontrolliert. Die Dusche im Zimmer hat funtioniert Sie müssen natürlich die von Ihnen gewünschte Duscchart wählen und nicht nur die Massagedusche wählen. Das wir einen kontaktlosen Check/in haben können Sie der Hotelbeschreibung entnehmen. Die Heizung und Dusche laufen bei uns durchgehend.Das Frühstück ist ein Buffet und wir versuchen auf alle wünsche unsrer Gäste einzugehen. Leider haben Sie uns nicht angesprochen. Warum haben Sie uns dann das zweite mal besucht wenn es doch so schlecht war bei uns.Mit freundlichen GrüßenA. Kreische

2/10 – Ontzettend slecht

JOSE MARIO

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Dominik

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Ok
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Andre Kreische op 22 sep 2023
Vielen Dank

4/10 – Matig

Richard

Zakenreiziger
When I arrived it was 85 degrees F in the room and the AC did not work. I was moved to a much smaller room and no one mentioned any kind of adjustment in price.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Andre Kreische op 22 sep 2023
I'm sorry that the air conditioning in the room didn't work. It's true you got a smaller room with air conditioning.You could have contacted us and we would definitely have found a solution.Best regards

6/10 – Redelijk

Thomas

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Andre Kreische op 29 aug 2023
Vielen Dank.Mit freundlichen GrüßenAndre Kreische

8/10 – Goed

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel gut, Parken problematisch
Das Georges macht seinem Namen als Boutique-Hotel alle Ehre. Hauptnachteil ist, dass es bei Anreise im PKW praktisch keine hotelnahen Parkplätze gibt.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Andre Kreische op 21 aug 2023
Vielen Dank.Mit freundlichen GrüßenAndre Kreische

10/10 – Uitstekend

Heinz

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel können wir zu 100 Prozent weiterempfehlen. Alles war top. Zimmer super schön. Frühstücksbuffet war sehr gut.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Andre Kreische op 21 aug 2023
Vielen Dank.Mit freundlichen GrüßenAndre Kreische

10/10 – Uitstekend

Timothy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good but out of hours check in confusing. 2 keypads. One on wall not relevant. Fine once you know!
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van A. Kreische op 16 apr 2023
Thanks very muchBest regardsAndre Kreische

8/10 – Goed

Annisette

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Andre Kreische op 26 feb 2023
Vielen DankMit freundlichen Grüßen

6/10 – Redelijk

Julia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van A. Kreische op 6 feb 2023
Vielen Dank.

10/10 – Uitstekend

Jose

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gorgeous room, salts for your bathtub, waking up to wonderful smell of fresh baked breads. Convenient location to train station and perfect walking distance to Messe
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Andre Kreische op 30 jan 2023
Many Thanks

8/10 – Goed

Christiane

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Design
Reactie van A.Kreische op 15 nov 2022
Vielen Dank

10/10 – Uitstekend

Florian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Andre Kreische op 23 mrt 2022
Vielen Dank.

8/10 – Goed

Michael

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van A. Kreische op 1 mrt 2022
Vierlen Dank.

8/10 – Goed

Torsten

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Ein schön eingerichtet Zimmer, jedoch passen die sehr billigen koreanischen Fernseher nicht zur restlichen Einrichtung
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van A. Kreische op 9 nov 2021
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Mit freundlichen Grüßen A. Kreische Hotel Georges

10/10 – Uitstekend

Marco, Desio

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van A. Kreische op 29 okt 2021
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Mit freundlichen Grüßen A. Kreische

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommended!
Everything was great and easy! Nice breakfast!
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Andre Kreische op 13 sep 2021
Thanks very much. Kind regards Andre Kreische

8/10 – Goed

Jaime

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centrally located| Modern rooms| Lowkey experience
Excellent, comfortable hotel. Feels a bit more like renting a private, modern studio apartment, since the facilities are limited. I enjoy this so it was perfect for me. They do have an excellent breakfast and are very centrally located.
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Andre Kreische op 11 sep 2021
We are pleased that you enjoyed your stay. Thanks for your review Kind regards Andre Kreische Hotel Georges

8/10 – Goed

Ralf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr empfehlenswertes Hotel
Es war wegen Corona sehr leer im Hotel. Wir sind aber dennoch sehr nett empfangen worden. Zimmer war auch alles sehr gut. Beim Frühstück waren wir alleine, sind aber dennoch sehr gut bewirtet worden. Alle sehr nett.
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Andre Kreische op 19 mrt 2020
Vielen Dank MFG

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Schöne Unterkunft . Super essen. Die Tür des Zimmers schließt nicht richtig
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Andre Kreische op 19 mrt 2020
Vielen Dank Um die Tür werden wir uns sofort kümmern. MFG

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van A. Kreische op 15 mrt 2020
Vielen Dank. Mit freundlichen Grüßen Andre Kreische

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van A. Kreische op 8 jan 2020
Vielen Dank

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van A. Kreische op 15 dec 2019
Vielen Dank

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van A. Kreische op 28 nov 2019
Vielen Dank

10/10 – Uitstekend

Pia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles in allem....perfekt
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van A. Kreische op 21 nov 2019
Vielen Dank

10/10 – Uitstekend

RENATA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HOTEL NOTA 10!
Hotel ótimo, quartos amplos, novos, localização boa, super recomendo, melhor que muitos outros hotéis de categoria superior, o café da manhã não é exagerado mas tem tudo que se precisa e atende todos os gostos, e anfitrião realmente foi incrível, muito gentil e nos atendeu sempre com gentilezas e fez todo o possível para nosso bem estar. Voltarei com certeza.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van A. Kreische op 29 okt 2019
many thanks

10/10 – Uitstekend

Hocine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
usi
Fantastic host , friendly, helpful and available all the time. Great place .
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van A. Kreische op 29 okt 2019
Many Thanks

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van A. Kreische op 2 okt 2019
Vielen Dank

2/10 – Ontzettend slecht

Leonidas

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nie wieder
Leider wurde komplett übersehen das ich für drei Personen gebucht hatte. Zudem wollte man dann noch 30extra. Wei es ja nun drei Personen sind. Daraufhin bin ich gegangen, Kulanz nich vorhanden. Im Bett befanden sich zudem blonde Haare, von uns ist niemand Blond.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van A. Kreische op 19 sep 2019
Es tut uns Leid das Sie keinen schönen Aufenthalt bei uns hatten. Das für ein Extrabett kosten entstehen ist bei uns normal da es eine Extraleistung ist zudem muss das Frühstück für die weitere Person noch gebucht werden.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van A. Kreische op 9 jul 2019
Vieln dank

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van A. Kreische op 7 jul 2019
Vielen Dank

8/10 – Goed

Hanne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Andre Kreische op 20 jun 2019
Vielen Dank

10/10 – Uitstekend

Luis Alberto

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything perfect. The only con. 4th floor and no elevator.
4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van A.Kreische op 20 mei 2019
Thank you very much

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es ist direkt an der Hauptstrasse gelegen aber trotzdem ist in den Zimmern kaum was zu hören.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van A. Kreische op 9 mei 2019
Vielen dank

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Zimmer war wunderschön, sehr modern und mit viel Liebe zum Detail.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Andre Kreische op 1 mei 2019
Vielen Dank

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Andre Kreische op 30 apr 2019
Vielen Dank

10/10 – Uitstekend

J J

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The perfect hotel
All the high standards for service, cleanliness, and design that you would typically find in a larger hotel, but with the focused, personalized attention of a B&B. My room was well designed, impeccably clean, and a welcome respite from my business in the city during the trip. My favourite features of the room were the high ceilings, big windows with lots of light, an amazing shower, and comfortable bed. The staff were incredibly professional yet warm - I found everyone I encountered to be genuinely friendly. You can tell the place was built with love and they are happy to be working there. A great environment overall and conveniently located to two metro stops (Florastraße and Messe Ost/Gruga). I would definitely stay again!
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Kreische op 2 apr 2019
Many Thanks

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Kreische op 30 apr 2019
Vielen dank

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Plus: Stilvolles Ambiente, ich liebe Stuck! Sehr freundliche Führung, gute Organisation, gutes Preis-Leistungs-Verhältnis, Nähe zum Veranstaltungsort Messe, gut zu Fuß erreichbar. Ich komme sicher wieder. Verbessern könnte man: Dringend: Die Haustüre!!! Jemand mit Arthritis kommt da nie im Leben rein, weil sich der Schlüssel nur mit großer Anstrengung drehen lässt, weil das Schloss so eng am Türrahmenn anstößt. Bald: Der Teppich im Treppenhaus stinkt bei geschlossenen Fenstern ziemlich unangenehm Wünschenswert: Frisches Gemüse und ein pflanzlicher Aufstrich als Alternative zum milchprodukt-fleischlastigen Frühstück. Lt. Hausherren kann man das aber durchaus vorbestellen.
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van A.Kreische op 30 mrt 2019
Vielen Dank.Das Problem mit der Haustüre ist in moment weil unser Elektronische Kartengerät Defekt ist wird bald behoben Sein.