Hotel Haus Kastanienhof
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Mülheim an der Ruhr
Fotogalerie voor Hotel Haus Kastanienhof





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 95
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer laden

Eenvoudige eenpersoonskamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Terras
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer laden

Eenvoudige tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Terras
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Dimbeck 27, Muelheim an der Ruhr, NRW, 45470
Over deze accommodatie
Hotel Haus Kastanienhof
Vergelijkbare accommodaties

Holiday Inn Express Mulheim - Ruhr by IHG
Holiday Inn Express Mulheim - Ruhr by IHG
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 301 beoordelingen
De prijs is € 59
inclusief belastingen en toeslagen
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 5 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Haus Kastanienhof
Hotel Haus Kastanienhof Hotel
Hotel Haus Kastanienhof Muelheim an der Ruhr
Hotel Haus Kastanienhof Hotel Muelheim an der Ruhr
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Haus Kastanienhof
8,2
Zeer goed
8,2
Netheid
8,0
Voorzieningen
8,2
Personeel en service
7,8
Milieuvriendelijkheid
7,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Joanna
16 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joanna
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Hans
7 sep 2025
Hans
4 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Jan
4 aug 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jan
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Elke
Reisde met partner
20 jul 2025
Positief: Personeel en service
Elke
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Marco
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marco
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Anna
10 jul 2025
Anna
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Dipl.-Kfm. Martin J
Zakenreiziger
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dipl.-Kfm. Martin J
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Gary
16 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gary
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Bartlomiej
Zakenreiziger
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bartlomiej
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Dipl.-Kfm. Martin J
1 mei 2025
Dipl.-Kfm. Martin J
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Dipl.-Kfm. Martin J
Zakenreiziger
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dipl.-Kfm. Martin J
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Frank R.
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Frank R.
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Rainer
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rainer
4 nachten verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Handelsvertretung
12 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Handelsvertretung
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Eckhard Ulrich
30 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eckhard Ulrich
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Dennis
6 okt 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicht wirklich zu empfehlen, Preis zu hoch
Dennis
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Pooja
19 sep 2024
Pooja
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Antoinette
15 jul 2024
Antoinette
3 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Frank
26 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frank
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Matthias
16 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top!


Matthias
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Birgit
13 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Birgit
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Christin
25 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christin
1 nacht verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Jana
Reisde met partner
11 dec 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Jana
2 nachten verbleven in december 2023








