Helen-Keller Str., 20-22, Essen, North Rhine-Westphalia
Beoordelingen
7,6
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 23 van 93 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
23
Gastenscore: 8 - Goed. 34 van 93 beoordelingen" "
8 - Goed
34
Gastenscore: 6 - Redelijk. 29 van 93 beoordelingen" "
6 - Redelijk
29
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 93 beoordelingen" "
4 - Matig
6
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 93 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
8,2/10
Netheid
6,8/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
6/10 – Redelijk
Niels
3 dec 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Kamer prima, ontbijt 1km verderop bij andere loc.
Het inchecken per telefoon was een drama. Ondanks dat ik goed duits kan, probeerde de medewerkerster via de telefoon het in het Engels. Helaas erg gebrekkig en onduidelijk.
Niels
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Pascal
3 jul 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keurig proper simpel appartement
Mooi simpel klein appartement, clean maar enkel op de grond, cleaning personeel moet ook eens naar boven kijken want badkamer had veel stofnetten en spinnenest. Verlichting in de entree was stuk zodat we onze smartphone moesten gebruiken en de 2 remotecontroles van de tv's ontbraken wat keurig is opgelost door 1 van een andere kamer
Pascal
1 nacht verbleven in juni 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
7 mrt 2017
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel Essen
Het was niet echt wat we er van verwacht hadden. Locatie somber, inchecken niet duidelijk aangegeven dat dit via een telefoon gaat. Geen wifi op de kamer, zoals als aangegeven, alleen onder bij de liftuitgang enigszins signaal. Daarnaast geluidsoverlast van het verkeer dan wel lossende vrachtwagens van de Rewe. Verder kamer schoon, redelijk ruim.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Marietta
26 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Origineel hotel met uitstekende bedden en douche!
Info over de stad ( plattegrond) en ov naar de stad ontbrak. Verder ideaal.
Marietta
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 dec 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 dec 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Netjes en schoon
Een zeer net en schoon hotel op een goede locatie dicht bij het centrum
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
arco , essen
5 dec 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel centrum van essen
Echt een aanrader met 15 min lopen sta je in het centrum van essen
Mooie kamers
Nabij 2 supermarkten en Mac donalds en de tram halte naast het hotel
arco
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 nov 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
verrassend Essen
even wennen, geen persoonlijk contact maar alles is goed geregeld
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Rik, Breda NL
25 dec 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grossartig!
Rik
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 dec 2013
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
free parking
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
sharon, groningen
25 jun 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfort
Waar voor je geld, luxe , alleen was het erg warm op de kamer
sharon
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 mrt 2012
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
zeer nieuw hotel, maar zonder receptie/balie
Uitstekend hotel, gebouw en kamer zagen er hagelnieuw uit, ruime parkeergelegenheid voor de auto, geweldig grote wellness-douche met vele waterstralen (meestal wil ik liever een badkuip, maar dit kan er voor 2 nachtjes bij mij ook wel mee door); jammer alleen dat het in- en uitchecken bij het hoofdgebouw moet (zo'n 2,5 km verderop) omdat er geen receptie/balie is. Drankjes en ontbijt ook alleen in het hoofdgebouw (waar trouwens de parkeergelegenheid wat beperkt is).
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Katyeny Manuela
Zakenreiziger
25 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Katyeny Manuela
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Weiss
Zakenreiziger
14 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Praktisch und gut
Für einen Messebesuch ganz in Ordnung.
Sauber und praktisch.
Weiss
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Fatih
20 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Eine sehr angenehme Nacht. Alles sehr sauber gewesen ruhig gerne wieder und günstig dazu.
Fatih
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 dec 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Für Eine Nacht völlig ausreichend . Zentrale gelegen. Leider durch das gute Preisleistung oft voll und manchmal etwas laut
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
C.S
Reisde met een groep
6 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es ist sehr gut ausgestattet und modern, jedoch sehr warm überall
C.S
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Rolf
19 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gut wie immerhin
alles perfekt wie immer.
ich mag dieses einfache Win-Win-Situation und Ausdchecken.
und die Petul Hotels sind immer in der Nähe eines Supermarktes so fass man noch etwas einkaufen kann v
Rolf
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 dec 2018
Positief: Comfort kamer
Nice place just a bit dated
Spacious room, furniture is a bit dated. Fridge did not work reported it, didn't seem to fix the problem though.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
Lutze
7 dec 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Der Empfang war gut obwohl wir spät angereist sind. Das Zimmer hat Altersflecken. Teppich viele Gebrauchsspuren. Im Bad Glühlampe und Haken zum aufhängen von Handtüchern defekt. Ränder von Gläsern auf dem Nachttisch.
Lutze
4 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Rike, Berlin
2 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Der Aufenthalt war gut und das Zimmer entsprach meinen Erwartungen.
Rike
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Sergey, Voronezh, Russia
6 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice apart hotel in a good location, with remote reception desk.
Sergey
1 nacht verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
29 sep 2018
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Niels
25 mrt 2018
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
OK, men der skal strammes op!
Har boet der før hvor alt klappede til vores fulde tilfredshed. Denne gang var der problemer med indtjekningen hvor vi måtte afhente Keycards på andet hotel et stykke derfra. Værelset var ikke tilstrækkeligt godt rengjort.
Niels
6/10 – Redelijk
Tagungsprofi
22 mrt 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
das Zimmer war neu renoviert und o.k., sonst wenig
Das Hotel liegt außerhalb der Essener Innenstadt, aber fußläufig zur Uni. Das Ambiente hat wenig von einem Hotel, gegenüber ist McDonalds und REWE. Der Check-in funktioniert problemlos, obwohl es keine Rezeption gibt, aber leider eben auch niemand, der dafür sorgt, dass Ruhe herrscht. Dadurch entsteht eine etwas seltsame Athmosphäre. Ganz sauber war das Zimmer auch nicht, aber immerhin das Bad.
Tagungsprofi
3 nachten verbleven in maart 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
21 mrt 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Lage ganz ok, allerdings recht laut durch die angrenzende Strasse, Schule und Schulbusdepot. Keine Rezeption, Check-in läuft über Sprechanlage bzw. Telefon im Haus. Haus etwas in die Jahre gekommen, Fenster ließen sich nicht aufmachen, Einrichtung etwas bieder.
Ansosnten war alles sauber, allerdings wurde nur ein Handtuch zur Verfügung gestellt und die Duschgeltube war leer. Etwas ärgerlich wenn man sich darauf verlässt.
Für eine Nacht ok.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
12 feb 2018
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van SW op 15 apr 2018
Sehr geehrter Gast,
zunächst einmal herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unser Hotel zu bewerten. Wir freuen uns über jedes Feedback – nur so erfahren wir, was unsere Gäste sich wünschen und können darauf reagieren.
Wir bedauern sehr, dass Sie den Aufenthalt in unserem Haus wohl nicht ganz genißen konnten.
Vielleicht möchten Sie uns genauer beschreiben, was Sie gestört hat? Dann sind wir in der Lage, die Probleme zu lösen und unser Hotel zu verbessern.
Wir würden uns freuen, wenn Sie uns Ihre Kritik ein wenig detaillierter übermitteln könnten. Gerne auch telefonisch oder per E-Mail s.wiebels@petul.de.
Herzliche Grüße,
„Glück auf“
aus der Mitte des Ruhrgebiets in der Metropole Rhein/Ruhr
Ihr Petul-Team
Sarah Wiebels
Betriebsleitung
8/10 – Goed
Wenmin
28 jan 2018
Positief: Personeel en service
Wenmin
6 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van SW op 25 feb 2018
Lieber Wenmin,
Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!
Mit freundlichen Grüßen,
„Glück auf“
aus der Mitte des Ruhrgebiets in der Metropole Rhein/Ruhr
Ihr Petul-Team
Sarah Wiebels
Betriebsleitung
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Großzügiges Zimmer zum wohlfühlen. Einkaufsmöglichkeit gleich nebenan. Ruhige Lage
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van SW op 1 jan 2018
Lieber Gast,
vielen Dank für Ihren Aufenthalt in unserem Petul Apart Hotel und vor allem für Ihre rundum positive Bewertung.
Schön, dass Sie sich bei uns so wohlgefühlt haben. Gern leiten wir Ihr Lob an alle Kolleginnen & Kollegen weiter. Entsprechend Ihres Fazits freuen uns darauf, Sie schon bald wieder begrüßen zu dürfen.
„Glück auf“
aus der Mitte des Ruhrgebiets in der Metropole Rhein/Ruhr
Ihr Petul-Team
Sarah Wiebels
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gut und praktisch
Ich musste umgebucht werden wiel es technische Probleme gab, aber das andere Hotel der Petul Kette war weniger als 5 Minuten entfernt und ich kannte es bereits. Alles perfekt trotz später Ankunft
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van SW op 3 jan 2018
Lieber Gast,
was für ein schönes Feedback! Wir freuen uns sehr darüber und möchten uns für Ihre Mühe und die netten Worte bedanken.
Leider sind wir vor technischen Problemen nie gefeit, umso schöner, dass wir Sie hiermit nicht vertreiben konnten.
Wir freuen uns schon sehr auf Ihren nächsten Aufenthalt.
„Glück auf“
aus der Mitte des Ruhrgebiets in der Metropole Rhein/Ruhr
Ihr Petul-Team
Sarah Wiebels
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Sincerely,
„Glück auf“
aus der Mitte des Ruhrgebiets in der Metropole Rhein/Ruhr
Ihr Petul-Team
Sarah Wiebels
Reputation Management
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2017
6/10 – Redelijk
Valentina Esther
5 jul 2017
Negatief: Netheid
Valentina Esther
1 nacht verbleven in juli 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
30 jun 2017
Affordable "automated" hotel
The hotel is automated, in the sense that is has remote reception via telephone and no restaurant, bar or reception services on the premises. The rooms are OK in terms of appointments, with a good shower, kitchen counter and small fridge. Tea/ coffee etc provided. Bedding was sparse and only one pillow provided. Another would help if you want to sit up and read / watch TV / work on a laptop in bed.
Geverifieerde reiziger
12 nachten verbleven in juni 2017
10/10 – Uitstekend
Menso
12 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Excellent only 2 minor rechnical problems...
It was our 10th or 15th time we stayed in this hotel, oftewel in the business room 41
Clean, complete, comfortable
Pity the screen was broken but we managed its to lower it so we had a dark sleeping room
The shower with All Kinds of features is after years Now really broken and more NOT functioning than working: plz replace it by working parts!
Over All again a very Nice stay and weekend!
Menso
4 nachten verbleven in mei 2017
8/10 – Goed
Markus, Mainz
19 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unkompliziertes Einchecken ohne anwesenden Personal. Sauberes und ansprechendes Zimmer.
Markus
8/10 – Goed
Widar
9 apr 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dette er et greit hotell, selvbetjente men reint og ordentlig hotell å bo på.
Forholdsvis nært til Messe Essen som jeg besøkte.
Dette er 3. gangen jeg bor her, passer meg perfekt og gunstig pris.
Widar
8/10 – Goed
Andreas
1 apr 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Andreas
6/10 – Redelijk
Rolf
22 mrt 2017
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Bra, billig och bekväm övernattning
AUTOMATISERAT, du checkar via en telefon som guidar dig till nyckelskåpet där du får en kod.
Billigt, rent och snyggt. Bäddar och snyggar till badrum. Sängen ok.
Perfekt övernattningshotell när man bara skall sova. 40 min med bil från Mässan i Düsseldorf
Rolf
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 okt 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 okt 2016
Positief: Netheid, comfort kamer
Für eine Nacht okay, Rezeption nur per Telefon erreichbar. Zimmer sind in Ordnung und sauber.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Martina
16 okt 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Nice hotell but nothing close
The hotell is situated outisde the city center and there is nothing close to the hotell. Essen Messe is on the other side of the city.
They have no reception you have to call in on their phone to get the keys.
It is also not possible to get extra pillows if you want that
The rooms are nice and clean, they have a minimalistlic design. I liked it.
Martina
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
16 okt 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Unkomplizierte Unterkunft
Zwei Übernachtungen während eines Messebesuchs. Vom Hbf mit der Stadtbahn gut erreichbar, Supermarkt in der Nähe, so dass eigene Verpflegung in der Miniküche möglich. Das automatische Einchecken hat nicht beim ersten Anlauf geklappt, war allerdings erst um 19.30.
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
James
11 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenient & Clean Hotel!
Excellent bargain for a clean and spacious room!
James
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
3 okt 2016
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
12 sep 2016
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Hotel Lage war nicht so ideal. Frühstück war gut und lecker
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
5 sep 2016
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Extrem pragmatisches Hotel zur reinen Übernachtung
War zum Wochenende als reine Übernachtungsmöglichkeit gedacht. Und dafür reicht's.