Luchtfoto

Beoordelingen van H10 Estepona Palace

4 out of 5
H10 Estepona Palace
Avda del Carmen, 99 Playa de Guadalobon, Estepona, Malaga

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 239 van 648 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 275 van 648 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 76 van 648 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 43 van 648 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 648 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Ronald

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, maar onderhoud van b.v. terras rond zwembad is in slechte staat. Bij aankomst deed niet alle verlichting het. Deur naar balkon kon niet op slot. Koelkast was niet echt koud, etc. Werd wel snel opgelost.
8 nachten verbleven in september 2023
Reactie van RRPP op 23 sep 2023
Dear Ronald,Thank you for choosing to stay with us and for taking time to share your experience and for rating us.We are very happy that you like our hotel and that any issues you had, were resolved swiftly.Refurbishment is done regularly. We thank you for your comment and will keep this in mind for future renovations.Please know that it has been a pleasure to have you with us. We thank you for your visit and hope to be able to welcome you again soon.With kind regards on behalf of the whole H10 Estepona Palace team

2/10 – Ontzettend slecht

Johan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een hotel om snel te vergeten
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van RRPP op 28 jun 2023
Dear Guest,Thank you for choosing to stay with us and for taking time to rate us.We very much regret that we did not meet your expectations. We would have loved to hear from you during your stay, which would have allowed us to find possible solutions to make your stay more pleasant and to know which area might benefit from further improvement.We thank you very much for your visit and hope that you will give us another opportunity in the future. We would be delighted to welcome you again. With kind regards on behalf of the whole H10 Estepona Palace team

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Minimaal
Het hotel zag er op internet mooier en verzorgder uit dan in werkelijkheid. Achterstallig onderhoud. Zeker geen 4 sterren hotel. Eerder 3 sterren.
3 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van RRPP op 29 jan 2022
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us, for taking time to rate us. We regret to here that your expectations were not met. Please know that it has been a pleasure to have you with us and we hope that you will give us another opportunity in the future to be able to welcome you again and straighten this vision out. If you have any questions, we are always here to help. With kind regards on behalf of the whole H10 Estepona Palace team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een aanrader, met enkele werkpunten
Leuk hotel en goede locatie. Er is vaak plaats aan het privéstrand. De ligstoelen aan het zwembad zijn zo goed als altijd bezet. Uitgebreid ontbijt. Er wordt echter weinig rekening gehouden met plantaardige alternatieven (bv. in plaats van koemelk) en mensen met intoleranties (gluten, lactose,…). De organisatie van het restaurant tijdens de lunch (in het bijzonder de obers) liet ietwat te wensen over. Kleine (maar goede) gym aanwezig. Een aanrader met enkele werkpunten.
7 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van RRPP op 23 aug 2021
Dear Guest, Thank you for choosing us for your stay, for taking time to rate us. We are very glad to know that you like our hotel as well as its location on the outskirts of Estepona right in front of the pebble beach and with gorgeous views of the Mediterranean Sea and in general you enjoyed a very pleasant stay. As far as allergies and food intolerances are concerned, we do cater for them if we know about them. We therefore kindly ask those guests that do have any food allergies to inform us about them, so that the restaurant as well as the kitchen may be informed about them. Other than that, our kitchen staff on the buffet or our head waiter can give you the necessary information regarding any particular dish. Sun Loungers are available most of the time. If people would refrain from reserving them there would be plenty of them. Unfortunately not everyone shows civic behaviour. However, should you require a sunbed, please contact our friendly pool staff who will look for a solution that is in line with the current restrictions. We thank you for your recommendation and hope to be able to welcome you again soon. Until then, please stay safe! With kind regards on behalf of the whole H10 Estepona Palace team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van RRPP op 17 feb 2020
Dear Guest, Thank you for choosing us for your stay, for taking time to share your experience and for rating us. We are very that in general you had a good stay and would have very much liked to know which part we could have improved for you to value us with a 10. Please know that it has been a pleasure to have you with us and we hope to be able to welcome you again soon. With kind regards on behalf of the whole H10 Estepona Palace team.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede service en kamers netjes ,ontbijt en keuken zijn top
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van RRPP op 23 jan 2020
Dear Guest, Thank you for choosing us for your stay, for taking time to share your experience and for rating us. We are very happy to know that you appreciated your tidy room and enjoyed the food as well as the service. We do aim for our guests to enjoy themselves and are always glad to know when we succeeded. Please know that it has been a pleasure to have you with us and we hope to be able to welcome you again soon. With kind regards on behalf of the whole H10 Estepona Palace team.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
De uitstraling van het hotel was mooi. Kamers erg ruim en elke dag netjes opgeruimd. Echter, het hotel is erg ingericht op families met kinderen (elke dag harde muziek en entertainment voor kinderen bij het zwembad en om het hotel). Ook 's avonds was er beperkte mogelijkheid om gezellig een drankje te doen in de hotelbar, omdat er dan vaak een disco voor de kinderen was georganiseerd. Locatie was prima, maar je moet wel een auto huren om naar het centrum van Estepona of Marbella te komen.
11 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van RRPP op 21 aug 2019
Vertaling door Google: Beste gast, Bedankt dat je ons hebt gekozen voor je verblijf, dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen te delen en dat je ons hebt beoordeeld. We zijn erg blij om te horen dat je ons mooie hotel met zijn ruime en schone kamers leuk vindt. Wij zijn een familiehotel en daarom zijn er activiteiten voor alle leeftijden. De muziek rond het zwembad is bijvoorbeeld te horen tijdens de aquagym, die vaak door volwassenen wordt bezocht. Van ongeveer half juni tot half september en tijdens de paasweek is er een minidisco voor de kinderen die ongeveer 30 minuten duurt. Later is er het avondentertainment in onze lobbybar of op het terras, dat bijvoorbeeld wisselt tussen verschillende zangers, goochelaars en een flamencogroep. Alles eindigt voor middernacht om een ​​rustige nachtrust voor al onze gasten te garanderen. Ons H10 Estepona-paleis ligt aan de rand van Estepona. Naar de haven van Estepona met zijn bars en restaurants is het ongeveer 1,5 km, naar het stadscentrum 2,5 km. Het grootste deel van dit stuk wordt bedekt door een mooie boulevard. Een openbare bus (lijn 1) rijdt ongeveer elke 40 minuten de stad in en vertrekt ongeveer 150 meter van het hotel. De bus kost momenteel 1,10 euro per persoon. Misschien wilt u ook de huurfietsen proberen. Het fietspad ligt recht tegenover het hotel. Als alternatief bellen onze medewerkers graag een taxi. Marbella kan ook worden bereikt met een openbare bus, lijn 79, die ongeveer elk half uur vertrekt vanuit de haven. Niettemin is een huurauto erg handig als u van plan bent om de mooie dorpjes in het binnenland te bezoeken. Neem voor excursie-ideeën contact op met onze klantenservice die u graag zal helpen. Houd er rekening mee dat het een genoegen was om u bij ons te hebben en we verwelkomen u graag bij uw volgende bezoek aan Estepona. Met vriendelijke groeten namens het hele H10 Estepona Pa

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van RRPP op 7 jul 2019
Dear Guest, Thank you for choosing us for your stay, for taking time to share your experience and for rating us. Given the low score received we understand that we did not reach your expectations, which we very much regret. It is a pity that since, and during your stay, you did not inform us of what you did not like in order to help us improve. Please know that it has been a pleasure to have you with us and we would be delighted to welcome you again. With kind regards on behalf of the whole H10 Estepona Palace team.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Mooie lokatie maar hotel is aan vernieuwing toe
Het hotel En de kamers zijn aan vernieuwing toe. Jammer dat het ontbijt niet buiten geserveerd werd.
6 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van RRPP op 21 mei 2019
Vertaling door Google: Beste gast, Bedankt dat je ons hebt gekozen voor je verblijf, voor het nemen van de tijd om je ervaringen te delen en om ons te beoordelen. We zijn erg blij om te horen dat u de locatie van ons hotel leuk vond en dat er regelmatig renovatiewerkzaamheden worden uitgevoerd, zowel in de algemene ruimtes als in de kamers. Het is met spijt dat we horen dat ons ontbijtterras, vanwege de lage temperaturen, te laat is geopend om het te kunnen gebruiken. Het is nu open. Weet dat het een plezier was om u bij ons te hebben en we verwelkomen u graag opnieuw. Met vriendelijke groet namens het hele H10 Estepona Palace-team.

10/10 – Uitstekend

Debby, Eindhoven, nl

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mooie accomodatie, ruime kamer. Alleen jammer bij slecht weer kunnen kinderen jonger dan 18jr geen gebruik maken bh binnenzwembad omdat dit onderdeel is vd wellness
7 nachten verbleven in april 2019
Reactie van RRPP op 3 mei 2019
Vertaling door Google: Beste gast, Bedankt dat je ons hebt gekozen voor je verblijf, voor het nemen van de tijd om je ervaringen te delen en om ons te beoordelen. We zijn erg blij om te weten dat je de ruime accommodatie leuk vond en over het algemeen genoten van je verblijf bij ons. Het hotel heeft geen binnenzwembad. Ons wellnesscentrum is toegankelijk voor iedereen van 16 jaar en ouder. Wij danken u hartelijk voor uw aanbeveling. Weet dat het een genoegen was om u bij ons te hebben en we verwelkomen u graag bij uw volgende bezoek aan Estepona. Met vriendelijke groet namens het hele H10 Estepona Palace-team.

6/10 – Redelijk

Elisabeth

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van RRPP op 3 feb 2019
Dear guest, Thank you for choosing us for your stay, for taking time to share your experience and for rating us. Given the rating we understand that your stay has not gone quite according to plan. Unfortunately, not having any further details, we are unable to comment. We would however like to point out, that if you find any issue, or need help with anything, it is important to inform our staff during the stay, as we are always happy to help. Our aim is for our guests to feel comfortable, welcome and have a lovely time. It has been a pleasure having you with us and we would be delighted to welcome you again. With kind regards on behalf of the whole H10 Estepona Palace team.

8/10 – Goed

jean, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
Heel goed voor een rustige vakantie. Heel vriendelijk personeel. Esrepona, goed met de taxi te doen. Niet zo duur, gezellig stadje. Zondag kleine markt aan de haven, en woensdag grote in het stadje. Voor herhaling vatbaar.
11 nachten verbleven in september 2018
Reactie van RRPP op 19 sep 2018
Vertaling door google: Beste gast, Bedankt dat je ons hebt gekozen voor je verblijf, omdat je tijd hebt genomen om je ervaringen te delen en om ons te beoordelen. We zijn erg blij om te horen dat je een uitstekend verblijf bij ons hebt gehad en bedankt voor je aanbeveling. Weet dat het een plezier was om u bij ons te hebben en we verwelkomen u graag. Met vriendelijke groeten namens het hele H10 Estepona Palace-team.

8/10 – Goed

Danny, Rotterdam

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Mooi hotel
Mooi hotel,aan het stand gelegen. Goede kamers. Prima bed comfortabel alle kamers hebben zeezicht. Ontbijt is goed. Wel wat ver van het oude centrum. Maar er rijd 3 x per uur een bus die je voor €1.10 naar het centrum brengt, taxi terug na 21.45 uur.kost ±. € 7,50 Prima vakantie gehad.
14 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van RRPP op 19 sep 2018
Vertaling door Google: Beste gast, Bedankt dat je ons hebt gekozen voor je verblijf, omdat je tijd hebt genomen om je ervaringen te delen en om ons te beoordelen. We zijn erg blij om te horen dat je het hotel leuk vond, evenals je kamer met zijn comfortabele bed, evenals het ontbijt en in het algemeen een geweldige vakantie gehad. We willen er echter op wijzen dat alleen kamers met uitzicht op zee, evenals Privilege-kamers en suites uitzicht op zee hebben. Standaardkamers niet, of slechts heel weinig. Afstand tot de haven is 1,5 km en naar het centrum van de stad ongeveer 3 km. Van de haven naar de stad is er een mooie promenade om te wandelen. Als alternatief voor de lokale bus of een taxi hebben we ook fietsen te huur. Weet dat het een plezier was om u bij ons te hebben en we verwelkomen u graag opnieuw. Wij danken u voor uw aanbeveling dat we met vriendelijke groeten blijven namens het hele H10 Estepona Palace-team.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Groot, luxe hotel met veel faciliteiten. Afstand naar het stadscentrum wel wat groot.
8 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van RRPP op 30 mrt 2018
Dear guest, Thank you for choosing us for your stay, for taking time to share your experience and for rating us. We are glad to hear that you enjoyed the hotel with its facilities. From the hotel to the port of Estepona it is about 1,2km and to the centre about 2,5km. For those who do not wish to walk, there is a public bus leaving from about 150m from the hotel and stops in the port as well as the centre, with other stops along the way. Another alternative would be a taxi, which our reception staff are happy to call for you. We do hope that the beach promenade will be opened not too long from now, which will make for a lovely walk into the port. From the port into town this is already finished and a very pleasant walk. It has been a pleasure to have you as our guest and we would be delighted to welcome you again. With kind regards on behalf of the whole H10 Estepona Palace team.

8/10 – Goed

Marjan

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Mooi wit hotel aan het strand.
Privilege kamer geboekt. Mooi uitzicht op zee. De airco wordt centraal geregeld zowel warm als koud. Dat is vervelend want er is wel een individueel kast voor de airco op de kamer maar hebben ze uitgeschakeld. Kamer daardoor 's nachts heel warm.
Reactie van H10 Estepona Palace op 25 jan 2017
Geachte klant, Dank u voor ons te kiezen voor uw verblijf en voor het nemen van tijd om ons te geven. We zijn blij om te weten dat je de kamer en het uitzicht genoten. We kunnen de infrastructuur van de centrale air-conditioning, die ons het jammer om te weten dat het niet van je smaak niet veranderen. Maar door het openen van een tijdje de ramen kan de truc doen de volgende keer. Wij zullen dan wachten tot uw volgende bezoek, aangezien het een genoegen om u terug te verwelkomen zullen zijn.

8/10 – Goed

jan, haarlem

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
evaluatie
time out in de zon, is goed gelukt
Reactie van H10 Estepona Palace op 20 jul 2016
Geachte klant, Dank u voor ons te kiezen voor uw verblijf, voor het nemen van tijd om je ervaringen te delen en voor ons waarderen. We zijn blij om te weten dat je genoten hebt van uw verblijf. We wachten op een volgend bezoek. Het zal een genoegen om u te verwelkomen terug. En vergeet niet aan te bevelen ons.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel enigzins afgelegen
Hotel prima,door ligging aan de buitenzijde Estepona wat afgelegen, maar daar door prima voor ideaal voor rustzoekers. Onbijt goed verzord, ruime keuze. Personeel receptie zeer behulpzaam.
Reactie van H10 Estepona Palace op 24 mei 2016
Geachte klant, Bedankt voor ons opnieuw te kiezen voor uw verblijf, voor de tijd neemt om hun ervaringen te delen en onszelf te evalueren. We zijn blij om te weten dat je graag het hotel, de kamers en de aandacht van onze medewerkers. We hopen dat u ons binnenkort te bezoeken, en we zullen blij zijn om terug te verwelkomen. En alsjeblieft, vergeet dan niet om ons aanbevelen

8/10 – Goed

Marcus K.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
weekje in de winter
We zijn de eerste week van januari een weekje in Zuid Spanje geweest. We kenden het hotel al, maar we hebben er niet eerder in verbleven. Zeker een aanrader!

10/10 – Uitstekend

Erik en Marieja, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch.
Als je van rust houdt, dan is dit een zeer goede plek om te verblijven. Aan zee, oase van rust, heerlijk klimaat. Zeer vriendelijk personeel, mooie kamers, heerlijk zwembad. Kortom: fantastisch!

4/10 – Matig

Lucia, Merchtem

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
DO NOT BOOK THIS HOTEL !
Nice building, renovation required. Building and swimming pools bigger on website than in reality. Location isolated, car or taxi required. Room and bathroom spacious enough for 2 but not for 3 people. Bed for extra adult a small uncomfortable camping bed. Bathroom amenities for 1 person, towels for 2! Hotel staff hardly speak English, is not at all friendly, not customer minded. Complaints are being neglected, customers with complaints ignored. Terrace very small, furniture for only 2 people. Swimming pools and pool area not clean. Pools only open from 11 am till 7 pm. Very noisy in and around the swimming pools (excited children). Enjoying the pool in a quiet way not possible, children continuously dive and jump, pool staff does not intervene. Not enough sunbeds/umbrellas. Guests packed like sardines in a box in every corner of area around pools and garden. Sunbeds are being reserved from 7 am, from 8 am in the morning no more sunbeds available. Beach area very dirty. Not enough sunbeds/umbrellas on the beach. Breakfast/dinner good and a lot of variation. Restaurants too crowdy, long waiting times, noisy. Replenishment of food, plates and glasses not fast enough. Plates wet and dirty. Dinner area outside dirty (birds poop, food remainders, …). Additional charges for everything, even in all in. IF YOU ARE LOOKING FOR A QUIET REPOSEFUL HOLIDAY IN A LUXURIOUS ENVIRONMENT DO NOT BOOK THIS HOTEL! PRICE / QUALITY RATIO VERY BAD! FAR TOO EXPENSIVE FOR WHAT YOU GET!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Leuk hotel
Goed hotel alleen hele slechte bedden en de gemiddelde leeftijd is 70+.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Reactie van H10 Estepona Palace op 23 mei 2015
Geachte klant, Dank u voor ons te kiezen voor uw verblijf en voor het nemen van de tijd om ons te geven. Het zal een genoegen om u weer welkom terug zijn.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern, netjes hotel
Prima hotel, zeker in de winter dat wij er waren.
Reactie van Asistant Manager op 18 jul 2015
Dear customer, Thank you for choosing us for your stay , for taking time to share your experience and for rating us. We are pleased to know you find our hotel to be great. Hopping you can repeat it again soon, which we will be glad to welcome you once again.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Te massaal, onvriendelijk
Op zich zag het er goed uit en de locatie was goed. Echter veel te massaal, om 7.30 uur waren de strandbedjes al geclaimd met handdoeken en tassen. Het personeel was niet gastvrij (uitgezonderd de schoonmaaksters). De bedden waren keihard dus lekker slapen was onmogelijk. Rondom het zwembad lag iedereen schouder aan schouder. Om positief af te sluiten, het ontbijt was erg goed!
Reactie van Asistant Manager op 28 mrt 2015
Geachte klant, Bedankt voor het vertrouwen ons met uw vakantie, de tijd nemen om hun ervaringen te delen en te evalueren onszelf. We zijn blij dat je het ontbijt genoten. Het is waar dat in de maand augustus is wanneer de meeste klanten in het hotel, dus we vinden het jammer als het leek druk. Wij betreuren het ook dat sommige gasten niet correct gebruik van de hangmatten op het strand en niet anderen te respecteren. Onze excuses voor het niet voldoen aan uw verwachtingen ten aanzien van de behulpzaamheid van het personeel, dat is een van de dingen die het meest gewaardeerd door het algemeen alle klanten. Wij zijn van plan om te gaan op data meer gematigde bezetting. Wij begrijpen wat je zoekt en zo genieten van ons hotel. Wij hopen dat u ons weer bezoeken.

6/10 – Redelijk

Linda, Bilthoven

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima beachhotel maar last van recessie
Als ouders met een kindje van 3 jaar wilden wij een hotel met flink wat faciliteiten en een lekker zwembad. Het hotel heeft nog alle allure van een 4 sterren hotel maar kan zowel wat personeel als faciliteiten betreft niet meer op dit niveau draaien. De kamers, zwembad, ligging en kwaliteit van het personeel is goed. Het onderhoud van zaken als airco, koelkastjes, verven, vlekken in tapijt is niet meer op niveau. Waarschijnlijk heeft het hotel flink moet bezuinigen om de recessie het hoofd te bieden. Veel minder personeel, kwaliteit van eten is onder de maat, faciliteiten die niet beschikbaar of open zijn (barren dicht, geen kidsclub, geen personeel op het terras, etc). Het zwembad was fijn, ruime kamer met uitzicht op zee ook. Verder was ik in de veronderstelling dat er een binnenzwembad was. Dat was ook zo, maar alleen tegen betaling van 15,00 euro voor 90 minuten voor de spa faciliteiten. Tot slot vond ik het strand erg tegenvallen: kiezels geen zand, in de hoek van de baai met veel rotsen en afval in de vloedlijn.
Reactie van Asistant Manager op 3 jan 2015
Geachte klant, Dank u voor uw vertrouwen in ons, de tijd nemen om uw ervaring te delen en voor de class ons. Wij zijn blij dat u het hotel met charme vinden. Onze excuses voor het niet bereiken van uw verwachtingen in de punten die u beschrijft. Wat er moet worden gezegd, wij adverteren als we de faciliteiten te openen op onze webpagina om niet teleurstellen onze gasten, de spa is een waterzuivering niet een overdekt zwembad en het strand is op zijn natuurlijke staat, die niet kan worden gewijzigd als het een publieke gebied. Wees welkom om ons nogmaals te bezoeken. Tot de volgende keer

8/10 – Goed

Luc, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, prachtig uitzicht, aan strand.
Mooi hotel in Moorse stijl. Kregen een gratis upgrade van een 2 persoonskamer naar een familiekamer. Personeel spreekt zijn talen en is behulpzaam. Ontbijtbuffet goed verzorgd, maar kostte soms even moeite om een tafel te vinden.
Reactie van Asistant Manager op 29 nov 2014
Geachte klant, Bedankt dat u de tijd om uw ervaringen te delen en we zo positief beoordeeld. Goed om te weten dat je had een positief verblijf, omdat al onze inspanningen zijn gericht op dit. Wij kijken uit naar uw volgende bezoek.

8/10 – Goed

Marja, Driehuis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor uitstapjes maar ook fijn strand.
Goed hotel, gunstig gelegen voor trips naar o.a Gibraltar en de bergen in. Maar als je alleen in het hotel verblijft is het ook zeer goed te doen: fijne zwembaden buiten, 1 is zelfs verwarmd, en een klein maar fijn strandje met zo'n 30 bedjes. Fitness is klein maar de Spa is weer heerlijk. Ontbijt is super, er worden verse eieren gebakken met alles erop en eraan (moet je wel even voor in de rij staan), maar de kok staat ook maar alleen en werkt keihard. Ook bakt ze tussendoor pannenkoekjes en tosti's.
Reactie van Asistant Manager op 3 jan 2015
Geachte klant, Dank u voor uw vertrouwen in ons, de tijd nemen om uw ervaring te delen en voor de class ons. We zijn blij om te lezen dat je van de locatie en de faciliteiten van het hotel. Wees welkom om ons nogmaals te bezoeken. Tot de volgende keer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely hotel
Great hotel, great buffet, nice clean room. In februari the nice terras is closed. We had a great time!
Reactie van Asistant Manager op 29 nov 2014
Dear customer, Thank you for taking time to share your experience and rating us. It makes us happy to read you like your stay, and we thank you for trusting us. We wait for your next visit.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, prima kamer en bed en badkamer ontbijt
WiFi gratis, werkt goed. Onbijtbuffet perfect, ...........
Reactie van Asistant Manager op 29 nov 2014
Geachte klant, Bedankt voor de tijd neemt om uw ervaring en de zeer positieve beoordeling waarmee hij heeft aangegeven te delen. We zijn blij om te zien dat u graag uw verblijf en voor ons vertrouwen. Wij kijken uit naar uw volgende bezoek.

10/10 – Uitstekend

il, Verona

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super, ook als het weer minder is
Het eten is echt super, vooral de kleine hapjes... Iedere dag wat anders. Het hotel is schoon, kamers ruim en voorzien van alle gemakken. Matrassen goed, mooi zwembad, zowel binnen als buiten en gelijk aan het strand .... Heerlijke tijd gehad !!!!
Reactie van Asistant Manager op 23 aug 2014
Dear customer , Thank you for taking time to share you experience. We understand that you had a good stay and quality time, which makes us happy. It is our main effort to reach our guests satisfaction. Our apologies for not replying your review in Dutch, We hope you visit us once again soon.

8/10 – Goed

Anette, Amsterdam, Nederland

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi, ruim en rustig hotel, beste in de buurt.
Hele mooie uitzichten vanaf het balkon, prettig zwembad, strandtoegang met ligbedden.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel
Prima hotel. Nette kamers,aardig personeel en een fantastisch ontbijtbuffet.
Reactie van Asistant Manager op 19 apr 2014
Dear customer, Thank you for sharing your experience. We are glad to know you have had a positive stay at our hotel. We will wait for your next visit.

10/10 – Uitstekend

danny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Andrew

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel and staff was excellent food was great and hot for a buffet drink reasonable price for a hotel would recommend this hotel
8 nachten verbleven in april 2024
Reactie van RRPP op 9 mei 2024
Dear Andrew,Thank you for choosing to stay with us and for taking time to share your experience and rate us.We are thrilled to see that you like our hotel as well as the service offered by our staff, and that overall, you enjoyed a lovely stay. Please know that it has been a pleasure to have you with us. We thank you for your recommendation and hope to be able to welcome you again soon.With kind regards on behalf of the whole H10 Estepona Palace.

10/10 – Uitstekend

JOSE ANTONIO

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ha sido muy acogedor
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van RRPP op 7 mei 2024
Apreciado Jose Antonio, Gracias por elegirnos para su estancia y por tomarse el tiempo para evaluarnos. Nos alegra mucho saber que ha disfrutado de una agradable estancia en un nuestro hotel.Sepa que ha sido un placer tenerle con nosotros y estaremos encantados de recibirle nuevamente pronto.Le saludamos todo el equipo H10 Estepona Palace.

10/10 – Uitstekend

SAMUEL

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place
9 nachten verbleven in april 2024
Reactie van RRPP op 28 apr 2024
Dear Samuel,Thank you for choosing to stay with us and for taking time to share your experience and rate us.We are thrilled to see that you enjoyed a great stay. Please know that it has been a pleasure to have you with us. We thank you for your visit and hope to be able to welcome you again soon.With kind regards on behalf of the whole H10 Estepona Palace.

6/10 – Redelijk

Charlotte

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Found the front of house team on reception to be quite rude. They made us feel completely unwelcome as we were checking in, making negative comments about us just staying one night. We had also rang ahead to confirm which day we would use the full board lunch and we were advised we could use it on either the day we checked in or checked out. When I mentioned this at check-in I was told this wasn't policy and was repeatedly asked who I'd spoken to on the phone despite me saying I hadn't got a name. I then rang again when, on getting back to my room in the evening the room was unbearably hot. I couldn't get the air-con to work. I rang reception, who told me, again very rudely, that it wasn't working and there was nothing they could do. We ended up sleeping with the balcony door open all night and all of us were completely bitten by mosquitos in the morning. By contrast the restaurant and kids' club team (Sofia especially) were AMAZING. Super-friendly and helpful. The pool area was nice but overcrowded, especially as it was off-season. Can't imagine what it would be like in August! The main restaurant was a nice setting and the food was good in the buffet. The lunch we had in the pool bar however was HORRENDOUS. I got a prawn and mango salad, which was - shockingly - made from tinned mangoes and frozen prawns with a sickly-sweet dressing. The patatas bravas and fries were undercooked. We left the lot.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van RRPP op 8 apr 2024
Dear Charlotte,Thank you for choosing to stay with us and for taking time to rate us.We regret that your stay did not meet your expectations. Our staff is usually described as friendly and helpful and we sincerely regret any moment to the contrary. We are glad to hear that you found the staff in the restaurant and the Miniclub to be helpful. The air-conditioning is centralized and set to heating in the winter. The last couple of days were a little warmer than usual; however the temperatures have already dropped again to 20ºC maximum and 11 to 14ºC at night. With these temperatures most of our guests prefer the heating, which is also what we advertise. Nevertheless we thank you for your point of view and will keep this in mind. We also regret that the food in the pool bar was not to your liking and that you did not inform us about this whilst you were here, in order to find and possible solution for you and improve your stay.Please know that it has been a pleasure to have you with us. We thank you for your visit and hope that you will give us another opportunity in the future.With kind regards on behalf of the entire H10 Estepona Palace team

10/10 – Uitstekend

Selwyn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van RRPP op 31 mrt 2024
Dear Selwyn,Thank you for choosing to stay with us and for taking time to rate us.We are thrilled to see that you like our facilities and enjoyed a lovely stay. Please know that it has been a pleasure to have you with us. We thank you for your recommendation and hope to be able to welcome you again soon.With kind regards on behalf of the whole H10 Estepona Palace team.

10/10 – Uitstekend

Craig

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van RRPP op 21 mrt 2024
Dear Craig,Thank you for choosing to stay with us and for taking time to rate us.We are thrilled to see that you like our facilities and enjoyed your stay. Please know that it has been a pleasure to have you with us. We thank you for your recommendation and hope to be able to welcome you again soon.With kind regards on behalf of the whole H10 Estepona Palace team.

10/10 – Uitstekend

Alberto, Aventura

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
First time in the area, amazing infrastructure close to the highway. In summer probably is something close to the paradise.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van RRPP op 28 jan 2024
Dear Alberto,Thank you for choosing to stay with us and for taking time to rate us.We are thrilled to know that you like the location of our hotel, with easy access to explore the area in all directions, and that you enjoyed a lovely stay. Please know that it has been a pleasure to have you with us. We thank you for your recommendation and hope to be able to welcome you again soon.With kind regards on behalf of the whole H10 Estepona Palace team.

10/10 – Uitstekend

Björn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van RRPP op 13 jan 2024
Dear Björn,Thank you for choosing to stay with us and for taking time to rate us.We are very happy to hear that you enjoyed your stay. Please know that it has been a pleasure to have you with us. We thank you for your recommendation and hope to be able to welcome you again soon.With kind regards on behalf of the whole H10 Estepona Palace team.

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Escape from Cornwall
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van RRPP op 11 jan 2024
Dear Richard,Thank you for choosing to stay with us and for taking time to rate us.We are thrilled to hear that you enjoyed your stay. Please know that it has been a pleasure to have you with us. We thank you for your recommendation and hope to be able to welcome you again soon.With kind regards on behalf of the whole H10 Estepona Palace team

4/10 – Matig

ROBERTA, Bainsville

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dated property. Rooms had no coffee machine, would have to rent for 18€a day if wanted. To use an iron or steamer you had to pay a deposit. At the restaurant they charge you for a glass of water. Dinner only option is a less than mediocre buffet. Lunch was sit down and fairly good. There is absolutely nothing around the hotel so to get any good food you need a car or to use taxi.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van RRPP op 22 okt 2023
Dear Roberta,Thank you for choosing to stay with us and for taking time to share your opinion and for rating us.We sincerely regret that your short break did not live up to your expectations, despite us making sure that your request for a double bed was met.A coffee machine is included in Privilege rooms, Junior Suites and Ocean Junior Suites. In all other room categories this is an optional extra, currently available for 10 per day with daily replenishment. We do not have irons. We offer either an ironing service or indeed a steamer, which can be collected at reception against a deposit, which is returned in full when the steamer is returned.Water is available in the restaurant only in bottles, it is not sold by the glass. You may also get water free of charge from the dispensers in Thalassa Restaurant (08:30-19:00) or in the lobby bar (0:00-24:00). Furthermore, our H10 members will find fruit and water in their room upon arrival. Our buffet restaurant Alborán is open every day for breakfast, lunch and dinner. Alternatively at lunch time there is also the a la carte restaurant Thalassa by the pool and twice a week we offer special dinners with table service in the Thalassa restaurant. These special dinners have to be reserved with our customer service. Our hotel is located on the beachfront, with direct access to the pebble beach as well as to a stretch of beach side promenade. We are about 1.5km from the port of Estepona with its bars and restaurants and 2.5km from the old town. There is a public bus that leaves 150m from the hotel every 40 minutes and stops at in the port as well as in the old town amongst other stops. Alternatively our guests may rent bikes at our reception, where we will also be happy to call you a taxi.Please know that it has been a pleasure to have you with us. We thank you for your visit and hope that you will give us another opportunity in the future.With kind regards on behalf of the whole H10 Estepona Palace team

10/10 – Uitstekend

Joanne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely
Really enjoyed my stay at this hotel. Food good. Great facilities. Really friendly and helpful staff
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van RRPP op 13 okt 2023
Dear Joanne,Thank you for choosing to stay with us and for taking time to share your experience and for rating us.We are thrilled to hear that you like our hotel and facilities, enjoyed the food as well as the service provided by our friendly and helpful staff, and overall had a lovely holiday.Please know that it has been a pleasure to have you with us. We thank you for your recommendation and hope to be able to welcome you again soon.With kind regards on behalf of the whole H10 Estepona Palace team

4/10 – Matig

JOHN

Not worth the money.
Hotel is old and tatty, no complimentary water in room. No iron, only steamers that you can use. Basically they want to force you to use the ironing service which is expensive. Certainly not a good four star hotel. More like 3 star plus. Paid over the odds for this hotel in October. Won’t be coming back.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van RRPP op 8 okt 2023
Dear John, Thank you for choosing to stay with us, for taking time to share your experience and for rating us. We very much regret that your stay did not meet your expectations and take this opportunity to clarify.Complimentary water in the room is a service delivered in Ocean Junior Suites, Junior Suite and Superior Privilege rooms. Members of the H10 Club will find fruit and water in their room upon arrival. Becoming a member is free of charge. You will find designated machines, which dispense cold water, room temperature water and sparkling water, free of charge. If you require a refillable water bottles, this may be purchased in our Lobby bar and Thalassa restaurant and then refilled as often as you like, as mentioned, free of charge.Professional laundry, including ironing, is an extra service that we offer to our customers at a charge. Alternatively a free steamer can be requested at the reception against deposit for a quick revision. Please know that it has been a pleasure to have you with us. We thank you for your visit and we hope that you will give us another opportunity in the future.With kind regards on behalf of the whole H10 Estepona Palace team.

8/10 – Goed

Emily

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van RRPP op 8 okt 2023
Dear Emily,Thank you for choosing to stay with us and for taking time to rate us.It has been a pleasure to have you with us. We thank you very much for your visit and hope to be able to welcome you again soon. With kind regards on behalf of the whole H10 Estepona Palace team

8/10 – Goed

Jeanette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van RRPP op 27 sep 2023
Dear Jeanette,Thank you for choosing to stay with us and for taking time to rate us.Please know that it has been a pleasure to have you with us. We thank you very much for your visit and hope to be able to welcome you again soon. With kind regards on behalf of the whole H10 Estepona Palace team

10/10 – Uitstekend

David

6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van RRPP op 16 okt 2023
Apreciado David,Gracias por elegirnos para su estancia y por tomarse el tiempo para evaluarnos.Nos alegra mucho saber que ha disfrutado de una agradable estancia en nuestro hotel.Sepa que ha sido un placer tenerle con nosotros y estaremos encantados de recibirle nuevamente pronto.Le saludamos todo el equipo H10 Estepona Palace.

8/10 – Goed

Patricia

Positief: Personeel en service
The hotel is on the water and it has easy access also to AU7. Breakfast is excellent and I highly recommend taking this option as there is no coffee maker in the room. I was surprised that they charged me for using the safe box. This is a 4star hotel and you would expect that it be included in the price. Parking was €15 a day and there were some empty spots to park outside. However, the street is super narrow.
11 nachten verbleven in september 2023
Reactie van RRPP op 26 sep 2023
Dear Patricia,Thank you for choosing to stay with us and for taking time to share your experience and to rate us.We are glad to know that you enjoyed the location of the hotel as well as the breakfast buffet, always included with the stay. We take this opportunity to inform you that in Privilege rooms, Ocean Suites and Junior Suites, the Nespresso machine is included, as is the safe, bathrobe, slippers, sunbed on the terrace and other amenities. Nevertheless, we thank you for your comments, as they help us improve.We thank you very much for your visit and hope to be able to welcome you again in the near future. With kind regards on behalf of the whole H10 Estepona Palace team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superfint hotell!
Väldigt fint och fräscht hotell. Fint poolområde, god mat på restaurangen vid poolen. Deras hamburgare o caesarsallad var supergod! Det vi saknade var en drinkmeny i baren -var tunt utbud. Frukosten hade brett utbud och passade oss jättebra. Hotellet ligger en bit utanför stan men vi gillar att gå så det gjorde inget. Personalen i receptionen var väldigt trevliga och hjälpsamma. Gratis parkering fanns på andra sidan vägen.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van RRPP op 19 sep 2023
Dear Anonymous,Thank you for choosing to stay with us and for taking time to share your experience and for rating us.We are thrilled to hear that you like our hotel, in particular the pool area and the food, and that overall you enjoyed a lovely holiday.Please know that it has been a pleasure to have you with us. We thank you for your visit and hope to be able to welcome you again soon.With kind regards on behalf of the whole H10 Estepona Palace team