Red Roof Inn Fairfield
Hotel met fitnessfaciliteiten en een 24-uurs businesscentrum in Fairfield
Fotogalerie voor Red Roof Inn Fairfield





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 103
inclusief belastingen en toeslagen
18 nov - 19 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken laden

Superior kamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Gerenoveerd in 2021
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een magnetron
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken (Roll-In Shower) laden

Superior kamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken (Roll-In Shower)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Gerenoveerd in 2021
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een magnetron
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Superior kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(24 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Gerenoveerd in 2021
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een magnetron
Alle foto's voor Superior kamer, 2 queensize bedden, niet-roken laden

Superior kamer, 2 queensize bedden, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(23 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Gerenoveerd in 2021
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een magnetron
Alle foto's voor Suite, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken (Jetted Tub) laden

Suite, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken (Jetted Tub)
7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Gerenoveerd in 2021
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een magnetron
Alle foto's voor Suite, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken laden

Suite, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Gerenoveerd in 2021
Verduisterende gordijnen
Een bubbelbad
Privébadkamer
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

286 Route 46 East, Fairfield, NJ, 07004
Over deze accommodatie
Red Roof Inn Fairfield
Vergelijkbare accommodaties

Ramada by Wyndham Fairfield NJ
Ramada by Wyndham Fairfield NJ
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
5.4 van 10, 1.080 beoordelingen
De prijs is € 87
inclusief belastingen en toeslagen
17 nov - 18 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: USD 15 per huisdier, per nacht, maximaal USD 105 per verblijf
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor kamerkluis: USD 1.75 per nacht
- Toeslag voor extra bed: USD 20.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Bij verblijven van 6 nachten of korter is een dagelijkse schoonmaakservice inbegrepen. Bij verblijven van 7 nachten of langer is een beperkte schoonmaakservice inbegrepen.
Huisdieren dienen bij het inchecken te worden aangegeven. Gasten die 1 huisdier meenemen, hoeven geen huisdierentoeslag te betalen. De toeslag voor huisdieren die in het gedeelte ‘Toeslagen’ staat vermeld, is alleen van toepassing als gasten 2 of meer huisdieren meenemen. Huisdieren dienen aangelijnd te zijn in gemeenschappelijke ruimtes van de accommodatie. Van gasten wordt verwacht dat zij de uitwerpselen van hun huisdier opruimen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Comfort Inn Fairfield
Comfort Inn Hotel Fairfield
Fairfield Comfort Inn
Comfort Inn Fairfield Hotel
Comfort Inn Fairfield
Red Roof Inn Fairfield Hotel
Red Roof Inn Fairfield Fairfield
Red Roof Inn Fairfield Hotel Fairfield
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Red Roof Inn Fairfield
Beoordelingen
7,8
Goed
8,0/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Carlina
Zakenreiziger, Reisde met familie
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlina
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Robert
Reisde met huisdieren
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
5 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Carol
Reisde met familie
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Carol
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Richard
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Edgardo
Reisde met familie
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edgardo
1 nacht verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Matthew
Reisde met partner
11 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthew
2 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Justin
Reisde met familie en kleine kinderen
11 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Justin
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Irina
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Irina
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Thomas
7 okt 2025
Thomas
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Emyia
Reisde met partner
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emyia
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ashley
28 sep 2025
Ashley
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Angellene
27 sep 2025
Positief: Netheid
Angellene
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Jean Carlos
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jean Carlos
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Richard
Reisde met partner
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
28 aug 2025
Robert
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin
26 aug 2025
Kevin
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Miguel Antonio
24 aug 2025
Miguel Antonio
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Victor
Reisde met familie
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victor
1 nacht verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
James
21 aug 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jose
Reisde met familie
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jose
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Abhishek
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Abhishek
2 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Rosemary
13 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rosemary
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
SEFA
Reisde met familie
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SEFA
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Nadyr
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nadyr
2 nachten verbleven in juli 2025








