Radisson Blu Faridabad

5.0-sterrenaccommodatie
Luxe accommodatie met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Radisson Blu Faridabad

Een buitenzwembad
Bruiloft binnen
Voorkant van accommodatie
Receptie
Dagelijks uitgebreid ontbijt (INR 1424 per persoon)
VIP Access

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Huisdiervriendelijk
  • Spa
  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
De huidige prijs is € 75
inclusief belastingen en toeslagen
15 aug - 16 aug

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Executive suite

Hoogtepunten

Een balkon of patio
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
  • 66 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Superior kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Droger
  • 33 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 kingsize bed

Business kamer, toegang tot business lounge

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Droger
  • 33 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 kingsize bed

Deluxe kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een balkon of patio
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
  • 33 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Sector 20B, Mathura Road, Opposite Bata Metro Station, Faridabad, Haryana, 121001

In de buurt

  • Jogi Wala Mandir - 10 min. lopen - 0.8 km
  • Crown Plaza - 18 min. lopen - 1.5 km
  • Shirdi Sai Baba Temple - 5 min. rijden - 5.3 km
  • Raja Nahar Singh Palace - 6 min. rijden - 6.7 km
  • Badkhal Lake - 8 min. rijden - 5.7 km

Lokaal vervoer

  • Faridabad New Town Station - 15 min. lopen
  • Indira Gandhi International Airport (DEL) - 69 min. rijden

Restaurants

  • ‪Dhaba Junction - ‬14 min. lopen
  • ‪KFC - ‬2 min. rijden
  • ‪Starbucks - ‬2 min. rijden
  • ‪Haldiram's - ‬18 min. lopen
  • ‪Domino's Pizza - ‬18 min. lopen

Over deze accommodatie

Radisson Blu Faridabad

Hotel met een luxe stijl en een gezinsvriendelijk beleid in het zakendistrict
Profiteer bij Radisson Blu Faridabad van faciliteiten zoals een terras, een koffiebar/café en een tuin. Geniet van een body wrap, een lichaamsbehandeling en een body scrub bij Tattva Spa, de plaatselijke spa. Ga beslist een hapje eten bij een van de twee plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt, lunch, diner en lichte maaltijden, en je geniet er van een happy hour. Naast voorzieningen zoals een kapsalon en een stomerij/wasserijservice kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad
  • Een uitgebreid ontbijt (tegen een toeslag), plaatsen voor valetparkeren (toeslag) en vervoer van en naar de luchthaven (toeslag)
  • Een snelle uitcheckservice, een snelle incheckservice en oppasservices (toeslag)
  • Massagebehandelingsruimtes, huwelijksservices en een cadeauwinkel
Kamervoorzieningen
Alle 124 kamers zijn individueel gemeubileerd, zijn voorzien van faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en vloerverwarming en bieden bovendien extraatjes zoals kussenkeuzemenu's en laptopwerkplekken.
Overige gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Ledlampen en composteren
  • Badkamers met designer toiletartikelen en bidets
  • Ledtelevisies van 40 inch met premium tv-zenders
  • (kleding)kasten, vloerverwarming en aparte zitruimtes

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Shuttleservice van/naar het treinstation (toeslag)
  • Shuttle van/naar het winkelcentrum (toeslag)
  • Overdekt valetparkeren ter plaatse (INR 100 per nacht; inclusief in- en uitrijden)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.30 uur: INR 1.424 per persoon
  • 2 bars/lounges
  • 2 restaurants
  • Een koffiebar/café
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Broadway
  • Tea Lounge
  • The Cove

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Sportschool
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Aparte slaapkamer
  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Kinderzwembad
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Conferentiecentrum (753 vierkante meter)
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Barbecue
  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • 4 behandelingsruimtes
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Massage
  • Spa dagelijks geopend
  • Stoombad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Luisterhulpmiddelen
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Bioafbreekbare rietjes beschikbaar
  • Bioafbreekbare roerstaafjes beschikbaar
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2016
  • Geen plastic rietjes
  • Geen plastic roerstaafjes
  • Herbruikbaar tafelgerei
  • Herbruikbare kopjes
  • Jaarlijkse compensatie gekocht voor minstens 10% van de ecologische voetafdruk
  • Ramen met dubbelglas
  • Receptieruimte
  • Ten minste 80% biologische voedingsproducten
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Ten minste 80% van de voedingsproducten komt van lokale producenten
  • Tentoonstellingen van plaatselijke kunstenaars
  • Uitgebreid beleid om voedselverspilling te voorkomen
  • Uitgebreid recyclingbeleid
  • Veganistische gerechten
  • Vegetarisch ontbijt beschikbaar
  • Vegetarische gerechten
  • Voorlichting over plaatselijke cultuur en plaatselijk ecosysteem

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)
  • Kussenkeuzemenu
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Badjassen
  • Bidet
  • Designer toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • iPod-dock
  • Led-tv van 40 inch met premium zenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Apart zitgedeelte
  • Bulkdispensers voor toiletartikelen
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Composteren
  • Droger
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kantoor
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Ledverlichting
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)
  • Vloerverwarming
  • Waterbesparende douches
  • Waterbesparende toiletten

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor vroeg inchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven en het treinstation (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen INR 2000 per huisdier, per nacht
Alleen honden en katten zijn welkom
1 in totaal (maximaal 10 kg per huisdier)
Huisdieren mogen niet alleen worden gelaten
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door contact op te nemen met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.
Er zijn voer- en drinkbakken en een hondenlosloopzone aanwezig

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 12 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 2500.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. INR 1424 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 4500 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 3)
  • Valetparkeerkosten: INR 100 per nacht (incl. onbeperkt in- en uitrijden)
  • Toeslag voor huisdieren: INR 2000 per huisdier, per nacht
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: INR 2500.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie gebruikt een recyclingsysteem voor grijs water
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Safety Protocol (Radisson) volgt.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Het is niet toegestaan om eten en drinken van elders mee te nemen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Kinderen jonger dan 12 jaar oud worden niet tot het zwembad toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Radisson Blu Faridabad Hotel
Radisson Blu Faridabad Hotel
Radisson Blu Faridabad Faridabad
Radisson Blu Faridabad Hotel Faridabad

Veelgestelde vragen

Is Radisson Blu Faridabad voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Radisson Blu Faridabad?

Vandaag, 16 jul. 2025, kost een verblijf bij Radisson Blu Faridabad van één nacht voor twee volwassenen op 15 aug. 2025 min. € 74,57, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Radisson Blu Faridabad?

Ja, bij Radisson Blu Faridabad zijn katten en honden (maximaal 1 in totaal) toegestaan, met een maximaal gewicht van 10 kg per huisdier. Er geldt een toeslag van INR 2000 per huisdier, per nacht.

Wat kost het om bij Radisson Blu Faridabad te parkeren?

Valetparkeerservice is beschikbaar tegen een toeslag van INR 100 per nacht.

Hoe laat kan ik inchecken bij Radisson Blu Faridabad?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Voor vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) geldt een toeslag.

Tot hoe laat kan ik bij Radisson Blu Faridabad uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Radisson Blu Faridabad een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 4500 per voertuig.

Waar ligt Radisson Blu Faridabad?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Faridabad ligt in de uitgaansbuurt, binnen 2 km afstand van Jogi Wala Mandir en Crown Plaza. Ook Nahar Singh-stadion en Shirdi Sai Baba Temple liggen binnen 5 km afstand. Faridabad New Town Station ligt op 15 minuten lopen.

Beoordelingen over Radisson Blu Faridabad

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 61 van 131 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 31 van 131 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 131 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 131 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 131 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10

2 nachten verbleven in april 2025

8/10

1 nacht verbleven in maart 2025

10/10

Good clean rooms
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10

1 nacht verbleven in februari 2025

8/10

3 nachten verbleven in februari 2025

10/10

2 nachten verbleven in januari 2025

10/10

2 nachten verbleven in januari 2025

10/10

niceee
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10

파리다밧 출장중에는 적당히 중앙 위치, 건너편 버거킹과 KFC 있음 다만 큰 도로가 건물 앞에 있어 경적 소리가 많이 울림 아, 마사지 무료쿠폰 받았는데 진짜 개못함
1 nacht verbleven in januari 2025

2/10

4 nachten verbleven in december 2024

10/10

1 nacht verbleven in december 2024

10/10

1 nacht verbleven in november 2024

2/10

The checkin staff was rude, no greetings and hospitality etiquette Plumbing issues in the room water was not coming out of wash basin and bathroom.. horrible experience do not deserve this much of cost looks like a 2-3 start never 5 start exp
1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10

Overall ok place to stay. Need to improve customer service. Breakfast spread a bit limited.
4 nachten verbleven in juni 2024

10/10

3 nachten verbleven in juni 2024

6/10

Check in front desk people looked not so much professional.. need further education or training because when guests checking time, front desk should be polite with smiling but not like. The room view was blocked with wall and no any view, requested to change the room but denied.
3 nachten verbleven in juli 2024

8/10

1 nacht verbleven in juli 2024

8/10

13 nachten verbleven in juni 2024

10/10

4 nachten verbleven in februari 2024

8/10

Satisfied with the kind services of 5th fl. house keeper, Mr.Pankaj who filled enough water bottles, etc.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10

Very nice hotel. Excellent stuff and service. The surrounding area is a bit scary.
2 nachten verbleven in maart 2024

2/10

The breakfast staff were excellent, especially Rajiv and Koushboo. It ends there. The first night for dinner we were charged 6500 rupees ($80 USD) for drinks that were supposed to be included according to the food manager. They never took it off over 3 days of arguing. On our last day we called not the front desk to quote a driver to drop us off in Jaipur. Our next stay for 4 nights. Their all- inclusive amount for the driver was reasonable so we accepted in. 1 hour and 45 minutes into the drive their hotel driver says we are at the airport drop off. We were shocked that he took us to Delhi. The driver called the hotel and ARIHANT, duty manager, and AHMED, 2nd manager said that we told them we needed to go to the airport, not Jaipur! After 4( minutes of them accusing us that this was our fault, they said we need to prepay 6 times more in rupees to the driver or the hotel ( via a link they would send for payment) OR we need to get out of the carb do the driver can return. Mr ARIHANT and Mr AHMED are 2 very dishonest people, liars, and have a no good reputation! They became very condescending They are despicable people and showed no concern for us at all. They kept saying it was my fault and I mis- communicated to them. An outright lie. I will deal with the Radisson upon return to the U.S. and make sure they know that these two supervisors who are employed by them are underhanded, dishonest, liars totally incompetent. Then I’ll call my credit card company .
4 nachten verbleven in januari 2024

4/10

Rooms were okay okay. But the A.C doesn’t work. Food was very bad. They don’t allow to bring outside food too.
3 nachten verbleven in december 2023

6/10

4 nachten verbleven in december 2023

4/10

3 nachten verbleven in december 2023