Fotogalerie voor Strandhotel Bene





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 168
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer, gedeeltelijk uitzicht op zee laden

Comfort tweepersoonskamer, gedeeltelijk uitzicht op zee
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Balkon of terras
Sauna
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Balkon of terras
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Am Südstrand 17, Fehmarn, SH, 23769
Over deze accommodatie
Strandhotel Bene
Vergelijkbare accommodaties

Avalon Hotel Bellevue
Avalon Hotel Bellevue
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Parkeren inbegrepen
8.8 van 10, Uitstekend, 195 beoordelingen
De prijs is € 159
inclusief belastingen en toeslagen
13 okt - 14 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 januari tot 14 mei betaal je EUR 1.50 per persoon, per nacht.
- De stad heft de volgende belasting: van 15 mei tot 14 september betaal je EUR 2.30 per persoon, per nacht.
- De stad heft de volgende belasting: van 15 september tot 31 december, EUR 1.50 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 17–17 voor volwassenen en ca. EUR 8.5–11.9 voor kinderen
- Parkeerkosten: EUR 5 per dag
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Duitsland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 4 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Strandhotel Bene
Strandhotel Bene Fehmarn
Strandhotel Bene Hotel
Strandhotel Bene Hotel Fehmarn
Strandhotel Bene Hotel
Strandhotel Bene Fehmarn
Strandhotel Bene Hotel Fehmarn
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Strandhotel Bene
9,4
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,2
Locatie
9,6
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
12 nov 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6/10 – Redelijk
Dr. Joachim
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dr. Joachim
7 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Anders
Reisde met een groep
9 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anders
3 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Astrid
Reisde met partner
19 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Astrid
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Anders
Reisde met een groep
7 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bästa Hotellet
Anders
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Anders
Reisde met een groep
16 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anders
3 nachten verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Roland
16 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roland
2 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Jan-Erik
16 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan-Erik
2 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Kay-Uwe, Hamburg
Reisde met partner
19 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Kay-Uwe
6 nachten verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Tobias
Reisde met partner
27 aug 2021
Positief: Personeel en service
Tobias
4 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Helle
22 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helle
4 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Marion
Reisde met familie
28 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marion
7 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Tina
Zakenreiziger
27 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tina
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
sven-gunnar
Reisde met familie
5 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sven-gunnar
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Antje
19 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kurztrip nach Fehrman
Antje
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Anders
Zakenreiziger
14 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anders
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Ondrej
26 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ondrej
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Thomas
2 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thomas
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Pernilla
23 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pernilla
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Kerstin
1 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kerstin
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Cecilia
20 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cecilia
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Tore
8 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great
Tore
1 nacht verbleven in juni 2019