Interieur

Beoordelingen van Riad Doha

3 out of 5
Riad Doha
21, derb Sefli, Rass Jnan, Bab Jdid, Fes

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 54 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 20 van 54 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 54 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 54 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 54 beoordelingen" "

6,2/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Winnie, Holland

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Authentiek en om de hoek van de Medina.
Riad Doha is een prettig hotelletje middenin Fes. Verwacht geen Hilton maar wel het echte Marokko. De jongens van Doha willen je graag bij alles op weg helpen. Niets is te veel moeite. s'Morgens een Marokkaans ontbijtje en als je wilt kun je ook in de avond daar eten voor een zeer schappelijk prijsje. Je zit werkelijk zo middenin de Medina en ook taxi's zijn om de hoek te vinden, voor bv een bezoek aan een andere stad. De kamer die wij hadden had een piepklein raampje, waardoor we de airco niet hoefden te gebruiken, ( en het was toch 41 graden).

8/10 – Goed

Johan, Oudenbosch

Positief: Personeel en service
Typisch Marokkaans.
Gezellig, knus hotel midden in de medina. Goed, vriendelijk, behulpzaam personeel.

2/10 – Ontzettend slecht

Yankosky, Rotterdam

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Sleepless night
The hotelroom was clean, but our airconditioning did not work. That was horrible, because it got about 40 degrees in Fes. Because of that, we did not sleep at all. We also felt like the guy in charge was scamming us. For example: he offered us a meal for more then 120 per person. Which is ridicoulous because you can get a meal with drinks, dessert and all of that for a loooot less money, right outside the hotel. The tour was great, even though we had to wait for the tour guide for two hours.

10/10 – Uitstekend

Lisa, Delft

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Riad with very friendly staff!
My friend and I stayed at Riad Doha for 1 week. Being students, we did not have a very large budget for this holiday. However, the price we paid for the rooms was very reasonable considering what you get for it and the whole experience was better than we expected at first. We got a nice airconditioned room with a delicious breakfast each morning. The staff was very welcoming and friendly. They gave us information on nice trips to make within and outside of Fez. With the help of Youssef, we went to Meknes with the local train and to Chefchaouen by local bus. Also, we had a cooking lesson from Kaoutar, Riad Doha's cook, who taught us several delicious Moroccan dishes. All in all, Riad Doha and its staff made this a holiday to remember, I hope to return again soon and would recommand this Riad to everyone.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het personeel is heel gastvrij. Je wordt op handen gedragen, alles wat je wil kan geregeld worden. Verder ziet het er binnen heel mooi uit, net een sprookje. Het hotel is echt een aanrader!

8/10 – Goed

Frank, Enschede

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima Riad voor de prijs
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ze kunnen veel voor je regelen, bijv gidsen, taxi, excursies etc. Kamers zijn oke, al zijn de badkamers wat minder: door slechte ventilatie zijn die schimmelig (maar als je er niet op let is het niet zo'n issue). Ontbijt is prima, al is er wel alleen maar zoet, geen hartig. Op onze laatste dag moesten we s'ochtends vliegen en hadden we een afspraak gemaakt voor extra vroeg ontbijt. Maar dat waren ze vergeten te halen en toen was er opeens niets. De ligging is prima, in het begin even zoeken hoe je er komt maar daarna lukt het al snel. Water in het hotel kost 10 dirham, overal daarbuiten 6 dirham. Was het de bedoeling dat we hier ook over zouden onderhandelen? Soms blijft de vraag of ze alles vooral aanbieden om winst op te maken / provisie te krijgen, maar dat is moeilijk te zeggen aangezien het overal zo lijkt te zijn in dit land.

2/10 – Ontzettend slecht

Not happy!!

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SCAMMERS NEVER BOOK THIS RIAD!!
The bathroom is extremly dirty and horrible! Also they give me a lock but when I came back from a day to Marrakech they opened my room and without questioning they "washed" my clothes. Also I had to pay 250dhs for diner! For diner??!!! I had a good restaurant in the city of Marrakech for only 90dhs!! Also I asked for a taxi to The AirPort and had to pay 150dhs. The ride to the riad was 120dhs and now I was with 4 other tourists. Scammers!! I will never be seen in this Riad again. Period

6/10 – Redelijk

Marleen, Vlissingen

Positief: Personeel en service
Leuk riad op een centrale plaats.
Super aardig personeel. Badkamer kan beter. Prima ontbijt en lekker avondeten ook vegetarisch. Goed bed.

6/10 – Redelijk

fam van zeumere, gelderland

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verwacht er niet teveel van dan gaat het prima
Prima te doen maar verwacht geen luxe. Is goed voor 5 dagen. Ze doen alles om het naar je zin te maken en dat maakt een hoop goed. Drinken en ontbijt hoort erbij lekkere munt thee en ontbijt is prima. Je kan diverse trips maken vanuit de riad, regelen taxi naar vliegveld niets is ze teveel

10/10 – Uitstekend

Nina, Arnhem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk hotel met goede prijskwaliteitsverhouding
Midden in de Medina gelegen hotel, met ontzettend aardig personeel, dat je overal mee willen helpen. We hebben een prima tijd gehad en kunnen dit hotel zeker aanraden.

8/10 – Goed

Mary

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I had a nice short stay here. It was a bit cold at night so need plenty of blankets. Also, was a bit hard to find in the Medina. but I enjoyed it overall.
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

malika

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Mohammad Saleem

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

ellen, new orleans, la

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good budget riad in medina
The owners were gracious and wonderful. Hot water every day (not so at some other places I've stayed). Towel & toilet paper provided, bring your own soap. Area to hang dry clothes on roof. A bit tricky to find the first time, but after that no problem. 2 min walk to Bab R'cif & bus stop, 5 min walk to souk. Would stay here again.

6/10 – Redelijk

GWENDOLINE

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
CALME ET RESPECTUEUX
BON SERVICE EN GENERALE MAIS DEçU DU DECORS SUR PHOTO CELA PARAISSAIT MIEUX ET PLUS ACCUEILLANT BON SEJOUR LA-BAS AU CALME LE PERSONNEL REPOND AU QUESTION ET AIDE POUR LES BAGAGES IL NE VONT PAS DANS LES CHAMRES LE TEMPS DU SEJOUR ET LE PETIT DEJEUNE EST CONVENABLE MAIS LAISSE PERPLEXE AVEC UN CACAO AU FOURMILLE...

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erstens ist das Hotel gar nicht bekannt! Es war schwierig das Hotel zu finden! Also insgesamt sehr schlecht

6/10 – Redelijk

Sue

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
조금만 걸어가면 마라케쉬 광장입니다.
조금만 걸어나가면 마라케쉬 광장입니다. 숙소자체는 주인분도 정말 친절하시고 주변 정보에 대해서 적극적으로 알려주시려고 합니다. 하지만 에어컨이 작동이 잘 안돼서 더운채로 잠들었습니다. 그리고 숙소 주변에서 길알려주며 돈 요구하는 사람들 주의하세요!

10/10 – Uitstekend

soren

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
authentic and cheap
great adventure

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Daniel, Aachen

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hervorragendes Preis-Leistungs-Verhältnis
Bitte beachten: ich habe bei dieser Bewertung afrikanische, keine europäischen Maßstäbe angelegt- das kann man für 15 Euro die Nacht (incl Frühstück) einfach nicht machen. Das Personal war bei meinem Aufenthalt sehr nett, kümmerte sich auch um Flughafentransfers, Ausflüge und alle sonstigen Fragen und Belange. Ich empfehle den Flughafentransfer direkt mitzubuchen, dann kann man sich sicher sein auch dort zu landen wo man hinmöchte und das Hotel ist ansonsten auch sehr schwer zu finden. Grundsätzlich: Value-for-money ist vollkommen okay. Wer einen Wellness-Urlaub machen möchte, sollte etwas mehr investieren ;-).

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Traditionelles Hotel mitten in der Medina
Wirklich schönes traditionelles Hotel, welches sich mitten in der Medina von Fez befindet. Der Service des anwesenden Hotelliers (Abdul) war mehr als hervorragend! Frühstück trotz Ramadanzeit, eine von ihm organisierte Medina Tour, abendliche Beschäftigung, Einkaustipps, Shuttleservice - alles von ihm organisiert. Top!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr freundlich und stets äußerst hilfsbereites Personal!! Gutes Essen!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
L'Organisation est décevante. J'ai du dormir deux nuits dans un autre Riad qui heureusement ,c'est avéré bien mieux que le Riad Doha. les chambres manquent d'aération et le ménage (lit) n'est pas réalisé tous les matins. Le personnel est par contre disponible est serviable,heureux de répondre à toute vos questions.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, comfort kamer
Personalet var rigtig søde og fulgte mig hele vejen hen til pladsen og viste mig hvordan jeg skulle finde hjem igen hvad jeg skulle kigge efter. Men de manglede lidt overblik og spurgte mig fx om de måtte se mine reservationspapirer igen efter jeg havde været der en dag. Desuden er værelserne lidt kolde jeg besøgte stedet i marts og der er fugt på væggen omkring badekarret.

2/10 – Ontzettend slecht

Issam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Attention établissement à éviter.
Bonjour, Je ne peux répondre à aucune des questions ci-dessus car notre séjour a été effectué sous le signe de la tromperie. Nous n'avons pas résidé dans cet hôtel car lorsque nous somme arrivés, l'hôtel était fermé. l'employé nous a envoyé à un autre hôtel à proximité Palais Yazid là où on nous a informé que cet hôtel fait partie de la même compagnie. La chambre se trouve sur la terrasse. Petite à peine 10 mètres carrés sans fenêtre. Lorsque j'ai demandé une facture lorsque j'ai réglé la somme de 420 DH correspondant à 40 euros, ma demande a été refusée. Dans la chambre il n'y avait pas de télé et il a fallu demandé une savonnette et un verre car il n'y avait pas en arrivant dans la pièce d'eau. Notre séjour a été gâché par cet hôtel qui n'est celui où nous avons réservé. Nous ne pouvons qualifié cet établissement que par la tromperie, le mensonge et en aucun je ne le recommande vu qu'on ne peux pas en avoir confiance.

6/10 – Redelijk

Roxy, Saint-Médard en Forez

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Moyen + si pas trop difficile
Le grand intérêt est d'être proche d'une porte de la Médina tout en étant dans la Médina. Pour le prix ne vous attendez pas à un miracle. Le Riad est très mal entretenu: prises arrachées, ampoules grillées ou fils électrique dévissés, baignoire bouchée. Serrure des chambre bidouille local avec targette et cadenas. Il y a des problèmes d'évacuation des eaux usées dans tout le Riad. Il y a donc des odeurs d'égout qui vont jusqu'à dans les chambres ça c'est vraiment un gros problème. S'ajoute des problèmes d'humidité et l'on sent en plus des odeurs d'égouts de odeurs de moisissures. Heureusement il y a un personnel dévoué et qui cherche à solutionner ces différents problèmes , mais avec leurs modestes moyens. Il se plierons en 4 pour vous trouver des solutions aux problèmes qui se cumulent mais ces solutions seront toujours du bidouillage local. J'ai changé de chambre 3 fois en trois jour. Le Riad est authentique avec un charme fou.C'est vraiment dommage que le propriétaire vive sur ses acquis sans sembler investir pour améliorer les défauts qui deviendront de plus en plus problématiques. J'ai bien mis les 3 jours pour m'y faire (j'avais réservé d'avance) mais finalement je me suis habitué et compte-tenu du prix je pense que le bilan après des débuts difficiles est moyennement positif. A noter qu'à l'arrivée, il y avait un problème avec Expédia puisque mon enregistrement n'avait pas été pris en compte par le Riad face à un contentieux mais ça s'est arrangé au bout de 2 jours

8/10 – Goed

giuseppe, lucca

Positief: Netheid, personeel en service
riad in una vera medina
Basta avere lo spirito giovanile questo riad e' perfetto ....simpatico chi lo gestisce yiusef giovane iteligente.Non bisogna avere pretese ma io o passato qui una settimana facile da trovare e buon punto di partenza per visitare fez ..bellissima medina....

6/10 – Redelijk

Tukky, Birmingham uk

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Morocco is beautiful but not the hotel
Morocco is a very beautiful country and the people are even nicer and very welcoming. If u have not visited this part of the world then this MUST be ur next destination. After haggling the taxi fare to 120 dirham's(less than a tenner)we headed to our hotel in the old Madinah part of fez. The taxi driver knew exactly where it was even though it was confusing to say the least with the windeing cobbled alleys. Taxi driver pointed uphill. We were a little unnerved as it was late and dark but after a few minutes uphill walk we surprisingly managed to find our riad tuckedaway in a corner. We had not stayed in a road b4 so didn't know what to expect but we were disapointed. The rooms were small and dark and an unpleasant odour. After a lot of arguing we managed to get rooms without the terrible smell. We could not talk as we were repeatedly told it was disturbing the sleep of others even though it was only 9pm. The breakfast was a couple of pieces of bread and bits n pieces withtea and coffee. I wouldn't really call it breakfast. Apart from the hotel everything is beautiful. Once we found our way through the cobbled alleyways to the main Madinah we were very happy. Getting around in the city by taxi is cheap under 20 dirham for 90% of journeys(less than £2) but make SURE u only use metered taxis otherwise u will pay a LOT more. The old Madinah is full of nice n colourful bazaars. This is where the locals shop so prices are very reasonable. Conclusion always stay in a minimum of 3*

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
El hotel en si es aceptable, lo que marca la diferencia es su personal, gente maravillosa que te hace la estancia mas agradable

2/10 – Ontzettend slecht

Samir & Harith , London, UK

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Located on a hill a way from the main road
Bed, sheets, pellows were dirty. The room were not newly decorated and furnished as described. No tv or cable channels. No toiletries in bathroom as described. No restaurant in the hotel as described as they make the food in the kitchen and then serve it on the intrance table. Next door workers start work at 8.00 am. In the first 2 days we were staying in a room where they gave us where they turned the air conditioning off from 10.30am to 5.30 pm. then we were given another room in the second hotel riyad doha with ok a/c but nothing else. Infact i got more bites from bugs and flies (: No window and no tv buy at least the toilet has a door. the door of that room was broken and i fixed it with some screws. I was given a lock to lock the door when we go out but it was very weak i used to take my important things with me when i am out

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer

4/10 – Matig

James, London

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dirty hostel vibe
The riad is okay and staff are quite friendly but a bit weird and it wasn't in great condition (mouldy bathroom) or location. Terrace was good though

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Cette hotel es tres jolie, l'homme qui travail ici veut aider tous les voyageurs, mais... nous avons eu une probleme. Nous avons loue trois chambres mais quand nous arrivons, il avais seulement deux, et il placer les deux autre personnes ( le troisième chambre) dans un autre hotel. Les chambres dans l'autre hotel n'etait pas le meme.

8/10 – Goed

William, Nelson, NZ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Especially helpful host.
Until you have been to the medina in Fes you have no idea how tricky it can be to find anywhere. I phoned Youssef before we left for Fes on the bus. He told us to get a taxi from the bus station in Fes to bab Rcif, 20 dh, then to get the taxi driver to call him once we had reached it. Youssef was there within 3 mins, walked us to the hotel and made us tea. Easy! He also organized for us to help the cook make our deliciousMoroccan dinner, a cheap cooking lesson indeed, and found a reliable guide for us for the next day. All in all a great time and a great experience with very little stress.

8/10 – Goed

walter, roma

Positief: Personeel en service
All'interno della Medina
Hotel molto comodo perché si trova all'interno della Medina. A pochi passi si trovano tutte le attrazioni della cittá vecchia. Il raid é molto bello esteticamente, il personale é cordialissimo e Josef parla bene italiano, francese, spagnolo, tedesco e ovviamente arabo. Portatevi il sapone perché non lo danno, la camera non la rifanno, almeno per i tre giorni che siamo stati lì. Si mangia un ottimo Cous Cous al costo di 12 euro, ma non si beve birra o vino... solo acqua liscia. Se non siete pretenziosi questo riad é ottimo.

8/10 – Goed

pilar, asturias

Positief: Netheid, personeel en service
buena atención por parte del personal
Josep,un gran anfitrión ,nos ayudo mucho en tener una estancia agradable

6/10 – Redelijk

MICKAEL

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Yaseen, Abiquiu

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Average Riad in Fes
We arrived late in Fes and they put us in a different Riad in the same neighborhood, Riad Walid Yazid. They said it was their "sister" Riad and it was comfortable. We had no objections. We settled in and then were told they were going to move us to another "sister" Riad. I objected and told them we have been traveling for days and just wanted to rest. When we returned from the Souk they had gone into our "locked" rooms and moved us. Then demanded that we pay them for moving us and for our meals which were included in the price. Fortunately I speak Arabic and was able to tell them it was inappropriate. Our stay in the actual Riad Doha was fine, the Air Conditioner didn't work and the shower wouldn't drain so we had a pool of water in the bathroom, but I expect these things in Morocco. The "helpers" will try to rip you off and say you owe them for this or that. Just refuse and tell them you will write a bad review, it usually changes their attitude quickly.

6/10 – Redelijk

Teddy, Alexandria, VA, USA

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Did not get what I paid for!
My stay was a bit weird! First of all, when I got to the bus station, I called them to see if they can come get me at some point! The guy just said "no English" then hung up on me! After tge taxi dropped me off somewhere, a guy approached me and told me that he could show me my way, of course he would demand money at the end, he was extremely greedy, try to ask me for 200dh! Of course I just only gave him a few bucks! Then when I got to the riad, maybe they have no rooms available or something, they put me to some other place closed by, which is a family bnb! I booked for a private room with bathroom, not a homestay! Just not comfortable about it! But I have to admit that they are very friendly people!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Ein Ort zum Wohlfühlen
Viel hin und her. Das macht die betreibende Familie aber mit charme, freundlichkeit und viel wohfühlflair wieder wett.

8/10 – Goed

michael, Kerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Abenteuerlich Hotelsuche
Das Problem war das Finden des Hotels. Bei hotel.com stand "gegenüber der Kairaouyine-Moschee". Also fuhr ich mit dem Bus Nr. 19 zur Endstation und ließ mich von einem Jungen zur Moschee bringen. Ich ging dann im Basargassengewirr um die Moschee herum und suchte nach einem Hotelschild. Auch fragte ich nach dem Hotel, doch niemand kannte das. Schließlich brachte mich ein Händler zum Kommissariat, immerhin das schönste Polizeirevier, das ich je gesehen habe. Die Polizei rief also im Hotel an und nach langem Warten kam einer und holte mich ab. - Ich meine, den Ort hätte man schon besser beschreiben können, etwa "Bus Nr. 16, eine Station vor Endstation Bab Rcif, dann Richtung Restaurant Dar El Ghalia - und für 10 DH von einem Jungen führen lassen oder fragen."

6/10 – Redelijk

Haesun

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Haesun

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Charlotte, copenhagen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
godt extra fint hotel
it was fantastic c`´etyait merveilleuse

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perle in einem Labyrinth verwinkelter Gasse
Wir wurden drei Tage lang auf freundlichste Art und und Weise beherbergt, das Frühstück war mehr als üppig, die jungen Betreiber sehr aufmerksam und hilfsbereit. Die Ausstattung ist vor allem in den öffentlichen Bereichen detailverliebt, schöne Ausmalungen und feine Stoffe zieren die Wände, so dass man sich auch nach einem anstrengenden Stadtbummel gern noch hier aufhält.

10/10 – Uitstekend

Mohammed, United Kingdom

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent A+++
Great friendly staff (Abdul Salaam / Yusuf & Ridwan) and good value for money. Free Breakfast and Wifi - great location, not too far from the main attraction sites - InshaAllah will stay here again on my next visit to Fez.

10/10 – Uitstekend

kwangwon kim, suwon, korea

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
전통가옥을 개조한 예쁜숙소
주인 친절하고 리취프 광장 밑에있어 메디나와 외곽의 공원을 함께 즐길수있다. 아침은 매일 신선함 재료를 아침에 사서 제공하기에 맛있다.

4/10 – Matig

Geo, México

Negatief: Personeel en service
Peor hotel
Llegamos en la noche y el personal del hotel nos dijeron que no tenían nuestra reservación (teníamos tanto folio de reservación de Expedia y de ellos). Nos ofrecieron quedarnos en otro hotel y que ellos checarian el problema. Con nosotros mandaro a otros huéspedes, al parecer hacían sobreventa de las habitaciones. En los días siguientes todos el personal nos ignoraron para resolver el problema y nos forzaron a pagar de nuevo. La gente de eviivo, que es el intermedio entre Expedia y el hotel, les pidieron que me regresarán el dinero pero ellos juraban que nunca recibieron dinero de eviivo. ahora ningún de ningún lado me contestan los correos.