Cappadocia Hotel
Hotel met een buitenzwembad, in de buurt van Strand van Ölüdeniz
Fotogalerie voor Cappadocia Hotel





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Satellietzenders
Kledingkast of kast
Een bureau
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Satellietzenders
Kledingkast of kast
Een bureau
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Satellietzenders
Kledingkast of kast
Een bureau
Alle foto's voor Familie vierpersoonskamer laden

Familie vierpersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Satellietzenders
Kledingkast of kast
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Oludeniz Mah. Ovacik Caddesi, no 94 Ovacik, Fethiye, Mugla, 48300
Over deze accommodatie
Cappadocia Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Mediterranean Apart Hotel
Mediterranean Apart Hotel
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
7.0 van 10, Goed, 86 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Wastoeslag: TRY 300 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert uitsluitend contanten.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Registratienummer van de accommodatie 2022-48-1859. 2013/33
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Cappadocia Hotel Fethiye
Cappadocia Fethiye
Cappadocia Hotel Hotel
Cappadocia Hotel Fethiye
Cappadocia Hotel Hotel Fethiye
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Cappadocia Hotel
7,8
Goed
7,2
Netheid
7,8
Locatie
7,6
Personeel en service
6,8
Milieuvriendelijkheid
7,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
22 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Ali
2 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Karakter
Ali
3 nachten verbleven in juli 2024
4/10 – Matig
Haitham
26 sep 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room bad condition plus bad service
Haitham
3 nachten verbleven in september 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 sep 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Murat
19 sep 2022
Murat
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Fadime
Reisde met familie
26 jul 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Fadime
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Pascale
Reisde met familie
19 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
Pascale
1 nacht verbleven in juli 2022
4/10 – Matig
Senol
24 aug 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kötü
Senol
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
ENGIN
2 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Vasat
ENGIN
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Ozan
14 aug 2019
Negatief: Comfort kamer
Ozan
4 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Mehtap
7 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mükemmel
Mehtap
5 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Gökhan
22 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Gökhan
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Adem
9 jun 2019
Positief: Personeel en service
Adem
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
SEOHEE
25 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SEOHEE
2 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018








