Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Kerim





Beoordelingen
6,8 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Lakens van Egyptisch katoen
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Misschien vind je dit ook leuk

Lost Elsiyum Hotel - Half Board
Fethiye
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Bar
5.0 van 10, 4 beoordelingen
De prijs is € 75
inclusief belastingen en toeslagen
22 aug - 23 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Calis Plaji, Fethiye, Mugla, 48300
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 50 per persoon (retour)
- Toeslag voor extra bed: EUR 20.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kerim Fethiye
Hotel Kerim
Kerim Fethiye
Hotel Kerim Hotel
Hotel Kerim Fethiye
Hotel Kerim Hotel Fethiye
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Kerim
Beoordelingen
6,8
7,4/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
5,6/10
Voorzieningen
6,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
17 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4/10 – Matig
Konrad
Reisde met familie
14 aug 2022
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Konrad
5 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Michelle
Reisde met familie
23 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michelle
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Mary
Reisde met familie
13 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary
12 nachten verbleven in april 2022
6/10 – Redelijk
Roy
Reisde met een groep
13 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roy
7 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Elizabeth
8 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Elizabeth
5 nachten verbleven in april 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
21 aug 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Issam
Reisde met familie
5 aug 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Simply terrible
Issam
3 nachten verbleven in juli 2021
6/10 – Redelijk
Fabien
Reisde met familie
22 nov 2020
Negatief: Comfort kamer
Assez décevant
Fabien
2 nachten verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Rudolf A
6 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Extremely helpful staff
Rudolf A
2 nachten verbleven in oktober 2020
4/10 – Matig
Nikolai
17 sep 2020
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Может сгодиться на ночевку проездом,
Nikolai
1 nacht verbleven in september 2020
4/10 – Matig
Nayad
Reisde met een groep
9 sep 2020
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rezalet
Nayad
2 nachten verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
VUSLAT
9 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
VUSLAT
7 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Savas
3 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Savas
4 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Emine
31 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Emine
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Jim, Manchester
15 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jim
4 nachten verbleven in juni 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
30 aug 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vasat ötesi
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2017
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
11 aug 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
simon
7 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bang in the middle.
simon
2 nachten verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Jussi
16 jun 2016
Positief: Netheid, personeel en service
Hyvä, ystävällinen palvelu, great location.
Jussi
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 jun 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
YHCha, Korea. Republic of
27 nov 2015
Positief: Netheid, personeel en service
Not bad. reasonably priced
YHCha
6/10 – Redelijk
Kathy, Clitheroe
13 okt 2015
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel Kerim
Kathy
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 okt 2015
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten