Fotogalerie voor Kayi Hotel





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
7,6 van 10
Goed
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
8,4 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Tuzla Mah. 538 Sokak No 20, Fethiye, 48300
Over deze accommodatie
Kayi Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Bouvardia Inn
Bouvardia Inn
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
9.0 van 10, Fantastisch, 42 beoordelingen
De prijs is € 32
inclusief belastingen en toeslagen
10 nov - 11 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 100 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 4)
- Toeslag voor babybed: EUR 10.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kayi Hotel Fethiye
Kayi Fethiye
Kayi Hotel Hotel
Kayi Hotel Fethiye
Kayi Hotel Hotel Fethiye
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kayi Hotel
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Huseyin
2 sep 2023
Huseyin
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Dilara
26 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dilara
6 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Nina
Reisde met partner
9 aug 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nina
4 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Süleyman
Reisde met partner
21 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Süleyman
5 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Willem
5 mrt 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Willem
2 nachten verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Wil, Den Haag
28 sep 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel with kind people.
Wil
11 nachten verbleven in september 2017
8/10 – Goed
Matsuji
30 aug 2025
Matsuji
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Ahmet
13 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ahmet
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
SUPHI ANIL
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SUPHI ANIL
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
EYÜP CAN
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
EYÜP CAN
4 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Hamza Ali
24 jun 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hamza Ali
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Yasin
19 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yasin
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Seren
18 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Seren
2 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Ebru
Reisde met familie
12 jun 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No way !
Ebru
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Keziban
Reisde met familie
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keziban
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Marian
Reisde met partner
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marian
1 nacht verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Patrick
7 jun 2025
Patrick
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Alessandro
4 jun 2025
Alessandro
9 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
13 apr 2025
Positief: Personeel en service
Off season booking
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
2 apr 2025
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Mariane
27 mrt 2025
Mariane
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Elif
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elif
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Onur
Reisde met familie
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Onur
3 nachten verbleven in maart 2025