Bon Retorn Hotel Restaurant

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel voor families met gratis parkeerplaatsen bij een winkelcentrum in Figueres

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Bon Retorn Hotel Restaurant

Voorkant accommodatie - avond/nacht
Poolbar
Terrein van de accommodatie
Een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad
Een minibar, een bureau, verduisterende gordijnen, geluiddichte muren

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Receptie 24/7
  • Ontbijt beschikbaar
  • Zwembad
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Tweepersoonskamer (Double Room with Child)

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Televisie
Verduisterende gordijnen
Vloerverwarming (badkamer)
Een haardroger
Privébadkamer
  • 24 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Televisie
Verduisterende gordijnen
Vloerverwarming (badkamer)
Een haardroger
Privébadkamer
  • 24 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Televisie
Verduisterende gordijnen
Vloerverwarming (badkamer)
Een haardroger
Privébadkamer
  • 35 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer, voor 1 persoon

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Televisie
Verduisterende gordijnen
Vloerverwarming (badkamer)
Een haardroger
Privébadkamer
  • 24 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Avinguda de Barcelona, 36, Figueres, 17600

In de buurt

  • Dalí Juwelen - 5 min. rijden - 3.8 km
  • Speelgoedmuseum van Catalonië - 5 min. rijden - 3.8 km
  • Dalí-museum - 5 min. rijden - 4.2 km
  • Kasteel van Púbol - 5 min. rijden - 4.2 km
  • Castell de Sant Ferran - 8 min. rijden - 5.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Figueres - 5 min. rijden
  • Gerona (GRO-Costa Brava) - 36 min. rijden

Restaurants

  • ‪Terrazo Espai Gastronómic - ‬4 min. rijden
  • ‪McDonald's - ‬3 min. rijden
  • ‪Ponent del Princep Bar Restaurante - ‬2 min. rijden
  • ‪Restaurant Can Costa - ‬4 min. lopen
  • ‪Sakura - ‬3 min. rijden

Over deze accommodatie

Bon Retorn Hotel Restaurant

Hotel met een gezinsvriendelijk beleid in de buurt van Dalí-museum
Bij Bon Retorn Hotel Restaurant kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een dakterras, een tuin en een speeltuin. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een bar en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad met ligstoelen
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een oplaadpunt voor elektrische auto's en oppasservices (toeslag)
  • Een bagageopslagruimte, een kluis bij de receptie en een lift
Kamervoorzieningen
Alle 50 kamers zijn voorzien van extraatjes zoals airconditioning en aparte eetruimtes en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Extra bedden (tegen een toeslag) en baby-/kinderbedjes (tegen een toeslag)
  • Badkamers met vloerverwarming en douches
  • Aparte eetruimtes, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Catalaans, Engels, Frans, Duits, Italiaans en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
  • Gratis onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar
  • Tot de parkeeropties ter plaatse behoort een garage

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar: EUR 10 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Speeltuin

Gezinsvriendelijk

  • Apart eetgedeelte in de kamer
  • Babybed (toeslag)
  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Kinderzwembad
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Speeltuin
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Computerstation
  • Conferentieruimte
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Dakterras
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Hendels als deurklinken
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijk zwembad
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Trapleuningen

Meer

  • 3 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Babybed (toeslag)
  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Badkamervloerverwarming
  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Tv

Eten en drinken

  • Apart eetgedeelte
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis lokale gesprekken
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen EUR 20.0 per nacht.
Er zijn babybedjes beschikbaar tegen EUR 11.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 0.66 per persoon, per nacht voor maximaal 7 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 17 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 10 per persoon
  • Toeslag voor babybed: EUR 11.0 per nacht
  • Toeslag voor extra bed: EUR 20.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Bon Retorn Hotel Restaurant
Bon Retorn Hotel Restaurant Figueres
Bon Retorn Restaurant
Bon Retorn Restaurant Figueres
Hotel Bon Retorn
Bon Retorn Hotel Restaurant Hotel
Bon Retorn Hotel Restaurant Figueres
Bon Retorn Hotel Restaurant Hotel Figueres

Veelgestelde vragen

Is Bon Retorn Hotel Restaurant voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Bon Retorn Hotel Restaurant?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Wat kost het om bij Bon Retorn Hotel Restaurant te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Bon Retorn Hotel Restaurant?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Bon Retorn Hotel Restaurant uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Bon Retorn Hotel Restaurant?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Figueres ligt in een winkelbuurt, binnen 3 km afstand van Hondenpark Parc Olivar Gran, Speelgoedmuseum van Catalonië en Museu de l'Empordà. Ook Techniekmuseum van Empordà en Iglesia de San Pedro liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over Bon Retorn Hotel Restaurant

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 26 van 102 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 45 van 102 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 19 van 102 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 102 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 102 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

J.G.

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Prima doorreishotel

Het hotel ligt ten zuiden van Figueres, goed t.o.v. Het Dali museum, hoewel parkeren in Figueres echt een probleem is. Kamer is goed,( hotel wordt gerenoveerd). Voldoende parkeerruimte. Personeel houdt niet over! Bediening in restaurant bijvoorbeeld redelijk anoniem. Je volet je hier niet echt gast!
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Lucie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi,fris,goed restaurant
1 nacht verbleven in augustus 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Johan

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Een tegenvaller!

Hebben al verschillende keren verbleven in het hotel. Tot op heden waren we tevreden, zowel over de locatie, de kamer, het diner en het ontbijt. Deze keer hadden we een zeer slechte ervaring met ons verblijf. Het avondeten was niet ok. De verschillende gerechten waren niet warm en veel minder smakelijk dan anders. Ik had het gevoel dat ze de drukte niet aankonden. De nacht was verschrikkelijk. Er was gedurende de nacht zoveel lawaai dat we nauwelijks konden slapen. Er werden ook enkele politiepatrouilles opgetrommeld, wat uiteraard de rust niet bevorderde. Uiteraard kan de hoteleigenaar hier wellicht niets aan doen, maar hierover op zijn minst excuses aanbieden zou toch op zijn plaats geweest zijn. Het ontbijt was naar gewoonte zeer verzorgd, al viel het ons op dat het aangeboden eitje ditmaal niet van de partij was. Tot slot en dit heb ik nog nooit meegemaakt, rekende het hotel nog IVA op de afgesproken hotelprijs aan??
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon, goede airco en lekkere bedden. Menu van 25 euro erg goed, veel keuze en typisch spaans. Bij inchecken vroegen ze om voucher?? Nooit gekregen.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Yvette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Prima hotel

Mooi hotel met heerlijk zwembad en garage voor onze fietsen. Ligt net iets buiten de stad. Alhoewel niet ver en goed te bereiken, zijn wij er niet meer 's avonds geweest. Wij waren op fietsvakantie en hadden na een dag fietsen geen fut meer om wederom klimmend omhoog terug naar het centrum te gaan met de fiets. Wel jammer want Figueres is leuke plaats. Hebben gekozen om in het restaurant van het hotel te blijven. Ontbijt was eenvoudig, maar wel goed.
1 nacht verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Kazu, 東京

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Goed hotel, vlakbij Figueres en de zee

Goed hotel, vlakbij Figueres en de zee. Personeel zou iets klantvriendelijker kunnen zijn; uitstekende kamer, keurig verzorgde locatie, zeer netjes. Uitstekend zwembad, volledig geoutilleerd, zeer geschikt voor kinderen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Helemaal prima

Fijn hotel voor een overnachting. Half september was het zwembad wel erg koud.

10/10 – Uitstekend

WILLIAM

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

BOUDOU

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Marcel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Essen war sehr gut
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent

Très bien et le restaurant est super
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

kasper louis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean hotel with good breakfast and friendly staff
2 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Tommie

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Trevligt

1 nacht verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

A éviter

Chambre plus que vieille, matelas idem un trou au milieu… Nuit horrible… hotel llus que bruyant pour cause clients irrespectueux, parois et porte non insonorisées, train à proximité passant toute la nuit. Seul point positif de l hotel etant la piscine. Vu les prix demandés à déconseiller
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Ludovic

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

J-Philippe

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bien pour quelques jours .

Belle expérience dans cet hôtel Belle piscine et très bon petit déjeuner buffet (mais dans un cadre hors d’âge 👎). Le restaurant était cher donc direction Figueras pour dîner. Attention ne pas prendre la chambre 213 car en face de la route et du chemin de fer. Vue pas terrible.
3 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Ilonux, Lamorlaye

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel accueillant, très belle chambre, hôtel très propre la piscine est grande même le parking est beau !
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bon séjour

Hotel bien placé, facile d'accès, piscine prope, staff accueillant, pratique pour séjour de courte durée.
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Jose

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Aurelien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Agréablement surpris de la propreté

La propreté des lieux et des points de restauration.
1 nacht verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer

Run !

A cause du manque d’insonorisation de la chambre je n’ai pas dormi de la nuit. Le matin petit déjeuner pas avant 7h30, on a du insister pour avoir de quoi grignoter car nous devions partir plus tôt , et on nous a fait payer 7€ pour une bouchée de pain ! Honteux ! Dommage car le reste de l’hôtel semble bien.
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2019