Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Sofitel Mauritius L'Imperial Resort & Spa

5 out of 5

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 212 van 466 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 180 van 466 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 56 van 466 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 466 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 466 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
11 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Guest Relation Service op 4 nov 2019
Dear Guest, Thanks for rating us. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
15 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Guest Relation Service op 25 sep 2019
Dear Guest, Your perfect rating is very much appreciated. Many thanks! Kind Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Wij gaan vaker naar Sofitel in verschillende landen en deze was qua staat iets minder. Hotelkamers zijn aanzienlijk verouderd en de tv verbinding was slecht (veel ruis).
13 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van The L'Imperial Team op 18 feb 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback which have been noted for a better performance. Kind regards

8/10 – Goed

Eugenie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kwaliteit van de matrassen valt zeer uit de toon. Mooi hotel, ruim opgezet waardoor het rust uitstraalt.
4 nachten verbleven in november 2018
Reactie van The L'Imperial Team op 7 dec 2018
Dear Guest, Thanks for your remarks and comments. Hope to welcome you back. Kind Regards

8/10 – Goed

Tom

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel aan het strand.
Alles goed geregeld. Vlak aan het strand. Eten perfekt maar duur. Duikshop op het terrein.

8/10 – Goed

Helie, Heel, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dranjes erg duur. Voor de lunch was er weinig te beleven. Je kon alleen maar op het strand lunchen m
Vreselijke heenreis gehad met een vier uur vertraging waardoor we de aansluiting in Dubai hebben gemist en 24 uur moesten wachten. Flic en Flac is niets te beleven. Hotel was comfortabel. Ontbijt wel veelzijdig maar ik ben beter gewend in 5 * hotels. Bediening zeer vriendelijk

10/10 – Uitstekend

Alain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van The Sofitel L'Imperial Team op 4 nov 2023
Dear Sir,Thank you for your perfect rating.Looking forward to welcoming you back to the Sofitel L'Imperial Resort.Best regards

10/10 – Uitstekend

Ahsen Manzoor

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luksushotel på Mauritius bedste strand
Super lækkert luksushotel med fantastisk strand og gode faciliteter og aktiviteter. Hovedpuderne på værelserne burde dog være i forskellige formater, så de passer til forskellige ønsker.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van The L'Imperial Team op 7 okt 2023
Dear Mr Manzoor,Thanks for your wonderful review.We have taken good note of your remarks concerning pillows and will do needful.Kind Regards,

8/10 – Goed

Sara

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in september 2023
Reactie van The L'Imperial Team op 4 okt 2023
Dear Mrs Sara,Thank you for rating the Sofitel Mauritius L'Imperial Resort.Kind Regards

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van The L'Imperial Team op 11 sep 2023
Dear Mr David,Thanks for this perfect note!We look forward to welcoming you back again.Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Kathryn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Some of the furniture in the our room was quite worn out and had some kind of dirt all across it. It looked like there was gum or something sticky on the chair so we were unable to use the desk area properly. The mirror in the desk was also quite dirty. Everything else was absolutely amazing and beds were absolutely fantastic to sleep on. Thank you for all of the amazing hospitality and all of the services that were provided.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van The L'Imperial Team op 1 sep 2023
Dear Mrs Kathryn,Thanks for sharing your experience of our Resort.We appreciate the positives and the constructive feedback which help us improve.Thank you for assisting us perform at our very best.Kindest Regards

8/10 – Goed

CELIA

5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van L'Imperial Team op 17 aug 2023
Dear Celia,Thank you for your rating.We look forward to welcome you back.Kind RegardsPaulette

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Lovely hotel. Great location. Staff fantastic. Very polite and so helpful. Food excellent. Would go back.
9 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van The L'Imperial Team op 11 jul 2023
Dear Mr Robert,Thanks for your lovely comments. We are delighted to have met your expectations and look forward to welcoming you back anytime soon.Kindest regards

6/10 – Redelijk

MARCO

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
At the check in we noticed the bath was dirty , we mentioned to the staff but nobody did care to come and see us , the staff in general have no clue about service so I would take off the word luxory and charge less as rooms are in need of renovation , if you want to get to flic and flac center you need to take a taxi as the road is dark with no sidewalk, taxi in the resort will accept only cash , you might wonder why.. , and they charge 6 pounds for 5 minutes drive , the beach is full of little rocks and dead corals , boats are passing by very close to the beach that almost get you if you are in the water which is not deep , the 3 star are just for the food and spa.
10 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van The Sofitel L' Imperial Team op 27 mrt 2023
Dear Mr Marco,Thank you for taking the time to comment following your stay. We are sorry that your stay did not meet your expectations in terms of service. However, please note that the taxis are independent from the hotel and we have no say concerning the fare they charge.We appreciate your constructive comments and shall take remedial measures so as to improve where required.Regards,

10/10 – Uitstekend

M

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabulous hotel with great service
Stayed in renovated Magnifique room Service is excellent - staff very attentive Room and other facilities very well maintained
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van L' Imperial Team op 4 mrt 2023
Dear Valued Guest,Thank you for your very Magnifique comment.We look forward to welcoming you back again.Kind RegardsPaulette

8/10 – Goed

WALDEMAR

10 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van L' Imperial Team op 27 feb 2023
Dear Valued Guest,Thank you for rating our Hotel.We look forward to welcoming you back again.Best Regards

8/10 – Goed

Aili

10/10 – Uitstekend

Milica

2 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Serena

11 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Sofitel L'Imperial Team op 20 jul 2022
Dear Serena, Thank you for rating our Hotel and services. We look forward to welcome you back again. Sincerely

10/10 – Uitstekend

Mylene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best Sofitel Experience
It was amazing. The staff were welcoming and very attentive. Certainly the best service in comparison to other Sofitel I have stayed in within Europe ans UK
18 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Sofitel L'Imperial Team op 6 jul 2022
Dear Mrs Mylene, Thanks for sharing your review. We are delighted that your stay met with your expectations and look forward to welcome you back to our Resort. Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Vineet

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was really nice and peaceful. The rooms were large and airy. The staff was helpful and friendly.
7 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Sofitel L'Imperial Team op 2 jul 2022
Dear Valued Guest, Thank you for your beautiful review. We look forward to welcome you back. Kindest regards

10/10 – Uitstekend

Laura

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel !
7 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Alban

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Super spot avec de nombreuses activités
6 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van L' Imperial op 17 jan 2022
Cher Monsieur Alban, Un grand MERCI pour votre commentaire. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau. Bien à Vous

10/10 – Uitstekend

Samira

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sofitel L’impérial Wolmar Flic en Flac
Impossible de visiter l’île Maurice sans passer par Flic en flac et son superbe hôtel Sofitel L’impérial à Wolmar, certainement le meilleur de Flic en Flac d’ailleurs. Très très bon restaurant, produits frais et de qualité. 1 personnel aux petits soins…spéciale dédicace à Vishal, responsable du Bar et 1 grand merci à Vikash pour ces précieux conseils dans l’organisation de notre séjour et nos excursions. Je recommande a 100%
5 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van L' Imperial op 17 jan 2022
Chère Samira, Merci pour vos appréciations de séjour, votre recommandation ainsi que les sublimes photos partagées. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau dans notre petit paradis. Bien cordialement,

8/10 – Goed

Damien

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awesome
This is an amazing hotel ! People are here to satisfy your needs and make your trip awesome!
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van L' Imperial op 11 jan 2022
Dear Mr Damien, Thank you for your awesome comments. We are thrilled to have met your expectations and your satisfaction is our reward. We wish you a very fruitful and healthy 2022! Sincerely, Paulette

10/10 – Uitstekend

Marlene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour détente
Super hôtel avec longue plage. Emplacement idéal. Personnel accueillant et très sympathique. 2 piscines dont une pour adulte. Coucher de soleil juste magnifique.
5 nachten verbleven in december 2021
Reactie van L' Imperial op 11 jan 2022
Chère Madame, Merci pour vos commentaires très positifs. Nous sommes ravis d' avoir comblé vos attentes et espérons vous accueillir à nouveau. Bien à Vous, Paulette

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Average
Food allergy was not noted. Communication was poor during the trip. Food was ok for our short stay. Would not stay beyond a few days.
3 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Imperial op 29 dec 2021
Dear Guest, We acknowledge the rating of your experience at our Resort and are pleased to note your satisfaction concerning food. We once more would like to apologize for the breakdown in our internal communication and are pleased to the mutually agreed solution. Our best wishes for a happy 2022! Regards Paulette Tang PA to General Manager

6/10 – Redelijk

Rolando

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not as good as I hoped
I love other Sofitel properties around the world. They generally have great knowledgeable staff and really go above and beyond for the customer. I can’t say that for this place . I was unable to get any reservations at the restaurants and we were there over a week! That’s ridiculous and they should have tried to at least accommodate a beach dinner . I also was out in a bit so luxurious room when they had better rooms available. My room didn’t even have a working ac it was super hot the first night and we complained we stayed j. The room for another 3 nights. It was really difficult to get a taxi and the hotel didn’t do much to help us. Overall I would t recommend this hotel.
8 nachten verbleven in november 2021
Reactie van L'Imperial op 1 dec 2021
Dear Sir, Thank you for taking the time to share your feelings following your stay. We are very sorry to learn that your expectations were not met and would like to sincerely apologise to you for letting you down. We shall certainly address the issues you encountered to work for improvement. Thank you for helping us perform at our best. Sincerely Guest Relation Service

10/10 – Uitstekend

Waleed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van L'Imperial op 1 dec 2021
Dear Mr Waleed, Many thanks for this excellent rating. Hope to welcome you back soon again. Warmest regards Guest Relation Service

10/10 – Uitstekend

Cristilio

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
12 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van L'Imperial op 1 dec 2021
Dear Valued Guest, Thank you for this excellent rating. We hope to welcome you back again. Sincerely, Guest Relation Service

8/10 – Goed

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Could be better for 5*
Lovely hotel however the buffet was a little below 5*, as were the staff clearing tables to empty plates that birds were eating off!
4 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Guest Relation Service op 16 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for your review and comments for us to work on improvements. Kind Regards

4/10 – Matig

Fatiha

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
catastrophique !
Étions nous bien dans un établissement Sofitel ? La question qui revenait inlassablement à mesure de la découverte des points de déception dans cet hôtel qui ne mérite pas ce gage de qualité. Hôtel extrêmement vieillissant, chambre catastrophique (baignoire avec rouille, calcaire, rideaux troués, aucune luminosité), serviettes de piscine dans une état horrible ... Nous avons demandé une chambre moins ravagée mais Visiblement toutes les chambres étaient dans le même état. C’est extrêmement honteux de la part de cet établissement qui devrait connaître une rénovation partielle d un de ses ailes cette année selon les dires du personnel ... Seul point positif : la gentillesse du personnel.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Le Service Relation Client op 3 mrt 2020
Chère Madame, Nous sommes sincèrement désolés de lire votre déception sur votre séjour et tenons à vous remercier d'avoir partagé. Vos commentaires nous aident à identifier les aspects sur lesquels nous devons travailler pour améliorer l'expérience de nos futurs clients. Bien à vous,

6/10 – Redelijk

T.A.B., London

Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Nice private beach. Service in the bars and restaurants was variable. Sometimes excellent, more often slow, and occasionally overwhelmed by guest numbers. Although well maintained, the property had the feel of somewhere that needed a touch more tlc.
6 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Guest Relation Service op 2 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for your comments. We appreciate your feedback to enable us perform at our very best. Kind Regards

4/10 – Matig

Abderhamane

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trois étoiles au mieux ... catastrophique !
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Le Service Relation Client op 4 mrt 2020
Cher Client, Nous sommes désolés de lire votre déceptiion à travers ce commentaire et vous prions d' accepter toutes nos excuses. Bien cordialement

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

10 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Guest Relation Service op 17 feb 2020
Dear Guest, Thanks for taking the time to rate us. Hope to welcome you back soon! Kind regards

10/10 – Uitstekend

Miriam

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist einzigartig für einen entspannten Urlaub. Ob als Paar oder mit Kindern, man wird rund um die Uhr herzlich umsorgt und ein tolles Freizeitprogramm wird geboten. Das Pool ist riesig, Strandbetten, gratis Wasseraktivitäten, freundlichste Mitarbeiter und die Abend-Gesangs -Artisten sind auch sehr talentiert. Würde sofort wieder kommen und das Hotel ist zu empfehlen. Nebenbei ist Flic en Flac der schönste Strand für einen Abendspaziergang. :)
7 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Guest Relation Service op 19 feb 2020
Sehr geehrte Frau Miriam, wir danken Ihnen vielmals für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im Sofitel L'Imperial Mauritius. Über Ihre lobenden Worte freuen wir uns sehr. Ihre positiven Würdigungen werden wir selbstverständlich gerne an die betreffenden Mitarbeiter weiterleiten. Ihre Zufriedenheit ist für unsere Mitarbeiter, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung. Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit herzlichen Grüßen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Guest Relation Service op 17 feb 2020
Dear Guest, Thanks for rating us. Best Regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Lage ist sehr gut, der Strand und das Meer wunderschön. Die Zimmer sind gross, wir hatten ein Zimmer mit Meerblick. Der Blick war toll. Die Gartenanlage sehr schön. Das Hotel selber ist in die Jahre gekommen. Wenn es regnete, tropfte es in unserem Zimmer von der Decke. Die Klimaanlage ist eine Nacht lang ausgefallen. Der Service war im internationelen Vergleich unterdurchschnittlich. Einige Beispiele: z.B. wurde die Minibar zwei Wochen lang nicht aufgefüllt. Wenn man den Roomservice oder den Concierge anrief, hatt man eine 50/50 Chance, ob der Anruf überhaupt entgegengenommen wurde. Die Liegestühle sind sehr alt, die Pooltücher ausgefranst und mit nicht mehr auswaschbaren Flecken drauf. Im Restaurant hat man gut gespeist. Das Essen war immer sehr frisch und gut zubereitet. Ein Kompliment an die Küchenmanschaft. Jedoch wuden z.B. Geschirr nicht nachgefüllt am Buffet oder bis der Kaffee kam, hatte man bereits fertig gefrühstückt. Positiv herausgestochen sind einige Personen vom Staff. So z.B. Vishal, der Supervisor von dem Barbereich. Oder auch der Tepanjakymeister war hervorragend. Auch die Zimmermädchen haben einen guten Job gemacht. Da das gesamten Hotel über keine Lifte verfügt, waren die Servicewagen der Zimmermädchen schlecht bestückt. Die Zimmermädchen haben aber das beste aus der Situation herausgeholt. Kompliment. Die Behandlungen im Spa waren gut, die Organisation der Termine jedoch weniger.
14 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Guest Relation Service op 15 jan 2020
Dear Guest, Thank for your sharing your detailed feedback outlining the positives and the areas of improvement. We have taken note of the challenges you encountered and apologise for the inconveniences. We wish you all the best for 2020 ! Kind Regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Nice pool, shared with kids, but no pool bar l This hotel needs renovation. Choice if restaurants limited other than buffet.
6 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Guest Relation Service op 15 jan 2020
Dear Guest, Thank you for your feedback. Pleased to inform you that a Pool Bar will soon be a reality this year.. Have a wonderful 2020 ! Kindest regards

10/10 – Uitstekend

Nancy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Guest Relation Service op 10 jan 2020
Dear Nancy, Many thanks for your perfect rating. Hope to welcome you back. Have a wonderful 2020!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Meget bra. Kunne vært mer forslag til turer og opplevellser på øya.
14 nachten verbleven in december 2019
Reactie van L'Imperial op 3 jan 2020
Dear Guest, Thanks for your review. All the best for 2020! Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Simon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A great address in Flic & Flac
Great hotel, practical rooms, helpful staff
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van L'Imperial op 3 jan 2020
Dear Valued Guest, Thanks for sharing your satisfaction. We hope to welcome you back! Sunny regards

10/10 – Uitstekend

Liza

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Superbe hôtel, dont les points forts sont la plage privée qui est sublime et spacieuse, et son incroyable piscine. Les services sont excellents, le personnel adorable. Parfait hôtel pour un couple car très calme et confidentiel, moins approprié avec des enfants. Seule chose à redire : il serait temps de renouveler les serviettes de plage !
6 nachten verbleven in november 2019
Reactie van L'Imperial op 18 dec 2019
Chère Liza, Un grand MERCI pour vos appréciations. Nous espérons avoir le grand plaisir de vous accueillir à nouveau et profitons de cette opportunité pour vous adresser nos voeux les meilleurs pour de belles fêtes et une magnifique année 2020! Bien à vous, Le Service Relation Client

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ganze Hotelanlage war sehr schön . Das Hotel ist sehr gut.
9 nachten verbleven in november 2019
Reactie van L'Imperial op 18 dec 2019
Dear Guest, Thanks for your great review, we hope to welcome you back ! Happy Festive Season and wish you an excellent 2020 ! Warm regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was better than I expected, I like it and I would recommend it to everyone
5 nachten verbleven in december 2019
Reactie van L'Imperial op 18 dec 2019
Dear Guest, We thank you for sharing your satisfaction and hope to welcome you back. Have a wonderful Christmas and a succesful 2020 ! Sunny Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
La situation, la plage, la grande champe et l'excellent petit-déjeuner
15 nachten verbleven in november 2019
Reactie van L'Imperial op 18 dec 2019
Cher Client, Merci d'avoir partagé votre satisfaction. Au plaisir de vous revoir. Meilleurs voeux pour un merveilleux Noel et une heureuse année 2020 !

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
à vos moindres désirs. L’hôtel est bien situé, la plage est très belle, la piscine est très grande et très propre. Les chambres sont spacieuses mais je n’ai pas aimé la literie trop molle à mon goût. Dans sa totalité l’hôtel mériterait un bon coup de rajeunissement. Les repas sont bons et assez riches en choix.
6 nachten verbleven in november 2019
Reactie van L'Imperial op 18 dec 2019
Cher Client, Un grand merci pour vos appréciations. Au plaisir de vous accueillir à nouveau. Nos meilleurs voeux pour un Magnifique Noel et un merveilleux 2020 !

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Huone oli käytännöllinen hotelliasumiseen, tilava kylpyhuone, erillinen wc, erillinen vaatehuone. Katoksellinen parveke rannan suuntaan hyvä. Kehitettävää palvelupyyntöjen toteuttamisessa.
13 nachten verbleven in november 2019
Reactie van L'Imperial op 19 dec 2019
Dear Guest, Thanks for your review. Hope to welcome you back. Kind regards