Hotel das Palmas
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Strand van Canasvieiras
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel das Palmas





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 14
inclusief belastingen en toeslagen
15 jul - 16 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard appartement, 2 slaapkamers laden

Standaard appartement, 2 slaapkamers
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Een bureau
Alle foto's voor Economy Twin kamer laden

Economy Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Een bureau
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Een bureau
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rua Joel Moura, 102 - Canasvieiras, Florianópolis, 88054-460
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Mighil Hotel
Mighil Hotel
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
6.6 van 10, 9 beoordelingen
De prijs is € 48
inclusief belastingen en toeslagen
15 jul - 16 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen naar Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel das Palmas Florianopolis
das Palmas Florianopolis
das Palmas
Hotel das Palmas Hotel
Hotel das Palmas Florianópolis
Hotel das Palmas Hotel Florianópolis
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel das Palmas
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
23 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Claudia
27 jul 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Péssimas condições
Claudia
1 nacht verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
Lidia
Reisde met familie
12 apr 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Lidia
3 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Magno
15 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Magno
7 nachten verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Willian
Zakenreiziger
29 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Willian
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Andrea
Reisde met familie
18 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positiva experiência
Andrea
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Laerte Luiz
11 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muito bom
Laerte Luiz
1 nacht verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Ednei
Reisde met familie
22 nov 2021
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ednei
2 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Felipe Haruo
Reisde met een groep
16 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ótimo
Felipe Haruo
3 nachten verbleven in november 2021
4/10 – Matig
JEANE
Zakenreiziger
9 nov 2021
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
Decepcionante
JEANE
3 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Leandro
Reisde met een groep
2 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leandro
5 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Carlos Alberto
15 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carlos Alberto
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Antônio Sérgio
2 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Antônio Sérgio
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Iur
Zakenreiziger
29 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Iur
3 nachten verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Carlos Cesar
6 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tranquilidade em Canasvieiras



Carlos Cesar
3 nachten verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Rodrigo
26 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rodrigo
2 nachten verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Vitor H
Reisde met familie
25 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vitor H
2 nachten verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Leonardo
22 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Muito bom
Leonardo
4 nachten verbleven in februari 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
15 feb 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2021
4/10 – Matig
Rafael
8 feb 2021
Positief: Comfort kamer
Rafael
1 nacht verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Cristhiane
1 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ótimo
Cristhiane
2 nachten verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
Juliano
Zakenreiziger
30 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recíproco

Juliano
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Fabiana
18 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabiana
1 nacht verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
11 feb 2020
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Carlos
Reisde met familie
10 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos
2 nachten verbleven in januari 2020