114 Rue Bertaux, Fontenay-Tresigny, Seine-et-Marne
Beoordelingen
7,2
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 48 van 297 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
48
Gastenscore: 8 - Goed. 126 van 297 beoordelingen" "
8 - Goed
126
Gastenscore: 6 - Redelijk. 78 van 297 beoordelingen" "
6 - Redelijk
78
Gastenscore: 4 - Matig. 33 van 297 beoordelingen" "
4 - Matig
33
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 297 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
12
7,4/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
jolanda
Reisde met partner
24 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima prijs kwaliteits verhouding.
Ontbijt was goed, kleine kanttekening, zou iets uitgebreider aan beleg mogen zijn. De koffie was daarin tegen was heerlijk!
jolanda
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Youssef
10 jun 2023
Youssef
2 nachten verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
6 mei 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Goed voor 1 nacht.
Goed doorgaanshotel, ontbijt goed, achterstallig onderhoud, hoogste tijd voor renovatie.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
31 jul 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg simpel hotel
Om 21.30 bar dicht met moeite nog wat non alcohol kunnen bestellen. Het is niet om nog eens te overnachten als je op familie bezoek bent.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2017
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
19 aug 2015
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
eens maar nooit weer.
Zuivere kamer. Balie/medewerker vriendelijk maar erg rommelig. Eten niet echt om over naar huis te schrijven (slecht).
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Rudolf, Den Haag, Nederland
28 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed oernachtingsadres
eendaagse boeking voor alleen overnachten.
Rudolf
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 apr 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een complemnt voor de vriendelijkheid van het personeel.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Maurice, Geleen
25 apr 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prijs-Kwaliteitverhouding helemaal top!
Als overnachting voor Disney, was dit een zeer goed hotel. De kamer is niet echt ruim, maar dat maakt niet uit. Badkamer helemaal top. Waterkoker voor een koffie... ook super. En het ontbijt? Helemaal top. Goed continentaal ontbijt!!! Zeker voor deze prijs!!!
Maurice
4/10 – Matig
Benoit
Reisde met partner
9 apr 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel accueillant et serviable et c’est le seul point positif
Chambre mal isolée avec la présence de punaises sur les vitres et rideaux
Propreté de la chambre à revoir
Balai à WC très très sale
Abords de l’hôtel non entretenus
Petit déjeuner très basique
Benoit
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
MARTINE
Zakenreiziger
4 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
il est annoncé un restaurant , alors qu'il est fermé
MARTINE
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Frank
Reisde met familie
2 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zum Frühstück gab es Mini-Aufback-Backwaren minderer Qualität. Crep und Pancakes kalt in Aldi-Qualität, eine Käsesorte und eine undefinierbare Wurstware, halbe kalte Eihälften. Gut am Frühstück war nur der Kaffee aus dem Automat.
Frank
3 nachten verbleven in maart 2024
4/10 – Matig
Frankie
3 mrt 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Frankie
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
MARTINE
Zakenreiziger
22 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Il est mentionné sur la fiche BAR ET RESTAURANT , hors il n'y a rien du tout il faut aller à l'extérieur . Cela devrait être corrigé sur le descriptif
MARTINE
1 nacht verbleven in februari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Yassine
Zakenreiziger
18 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
J’ai eu l’impression de dormir dans un frigo, j’ai eu froid toute la nuit j’étais obligé de dormir habillé chaussettes et pull et malgré ça j’étais réveillé toute la nuit par le froid
Yassine
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
JACQUES
12 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
satisfait
Pour participer à une réunion de famille, cet hôtel a été très convenable
JACQUES
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Mathis
Reisde met partner
1 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mathis
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Jocelyn
Reisde met familie
31 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jocelyn
2 nachten verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Yannick
Reisde met familie
30 dec 2023
Negatief: Netheid
Yannick
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Desmag
Reisde met familie
2 dec 2023
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
Pas d eau ce matin pour la douche déçue
Desmag
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
MARLEINE CLAIRE
29 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MARLEINE CLAIRE
1 nacht verbleven in oktober 2023
4/10 – Matig
MICHAEL
Zakenreiziger
3 okt 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Proprete de l espace sanitaire a revoir.
MICHAEL
1 nacht verbleven in september 2023
4/10 – Matig
coralie
Zakenreiziger
12 sep 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
coralie
4 nachten verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Parfait
Reisde met familie
11 sep 2023
Negatief: Comfort kamer
Parfait
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
didier
Reisde met partner
27 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Ne mérite pas ses3 étoiles établissement vétuste chambres exiguës salle de bains à rénover (rouille et éclats de peinture)
didier
1 nacht verbleven in augustus 2023
4/10 – Matig
Audrey
14 aug 2023
Audrey
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
Maxime
Reisde met partner
1 aug 2023
Negatief: Personeel en service
L’impression d’être dans la chambre de nos voisins… le matelas n’était pas terrible
Au niveau de la propreté, c’était correct!
Maxime
3 nachten verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
Christian
30 jul 2023
Christian
1 nacht verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
vincent
16 jul 2023
vincent
2 nachten verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
Sabine
Reisde met een groep
30 jun 2023
Positief: Personeel en service
On n avait pas de télécommande Tv, pas Clim donc on a eu très chaud, salle de bain présente de la rouille, vu un rat à côté de l hôtel, sinon très bon matelas. Et pour le prix je trouve ça cher pour94€.
Sabine
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Pascale
30 jun 2023
Pascale
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
DALI EVA
28 jun 2023
DALI EVA
1 nacht verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
Pierre-Yves
Zakenreiziger
28 jun 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Pierre-Yves
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
GERARD
25 jun 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Établissement que je recommande pour sa qualité de literie et son calme .
GERARD
1 nacht verbleven in juni 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Mathieu
Zakenreiziger
22 jun 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mathieu
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Fabien
12 jun 2023
Fabien
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Fabien
8 jun 2023
Fabien
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
ETIENNE
1 jun 2023
ETIENNE
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Didier
12 mei 2023
Didier
2 nachten verbleven in mei 2023
4/10 – Matig
Tanya
8 mei 2023
Tanya
1 nacht verbleven in mei 2023
6/10 – Redelijk
Franck
2 mei 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien mais ...
Hotel confortable , propre et personnel agreable .
Le petit déjeuner est un peu leger pour le prix payé . Pas de fruits , du pain industriel et un choix de confitures restreint.
Pas de possibilités de boire un verre le soir car pas de bar .
Franck
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Tania op 31 mei 2023
Nous espérons avoir la chance de vous recevoir à nouveau pour que vous puissiez constater que votre avis et votre satisfaction sont importants pour nous. Cordialement la réception
10/10 – Uitstekend
jean-francois
1 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jean-francois
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Anne marie
21 apr 2023
Positief: Netheid, comfort kamer
Anne marie
2 nachten verbleven in april 2023
8/10 – Goed
JOURAVLIOV
Reisde met partner
10 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Propre, personnel agréable. Petit déjeuner varié. Impeccable !
JOURAVLIOV
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Tania op 31 mei 2023
Nous espérons vous revoir de nouveau prochainement et maintenir ce niveau de satisfaction. Cordialement la réception
6/10 – Redelijk
BISCARAS
Zakenreiziger
22 feb 2023
A améliorer
Erreur de chambre, je suis entré dans la chambre qu'on m'a dit et il y avait déjà une personne dedans, problème de voisin bruyant le soir comme le matin sur le parking
BISCARAS
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Gwendoline op 23 feb 2023
Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt!Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.
10/10 – Uitstekend
SIMON
11 feb 2023
SIMON
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Gwendoline op 15 feb 2023
L'hôtel Kyriad vous remercie pour la note que vous laissez à nôtre établissement.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Gwendoline op 6 jan 2023
Bonjour,Nous sommes ravie que votre séjour se soit bien passé.En espérant vous revoir très vite dans notre établissement.Bien cordialement.
8/10 – Goed
Peter
Reisde met partner
2 jan 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the feeling of an apartment. It was very pleasant.
Our toilet didn't flush and there was soiled toilet roll in the toilet when we arrived.
Peter
Reactie van Gwendoline op 6 jan 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,
8/10 – Goed
Sandy
1 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Deux nuit satisfesante
Sandy
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Lucas. op 4 nov 2022
Madame, Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.
2/10 – Ontzettend slecht
jazzar
29 okt 2022
jazzar
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Lucas. op 4 nov 2022
Madame, Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous nous ferons un plaisir de vous offrir le meilleur dont nos clients se réjouissent chaque jour.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
28 okt 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Lucas. op 4 nov 2022
Madame, Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous nous ferons un plaisir de vous offrir le meilleur dont nos clients se réjouissent chaque jour.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.