Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden | Individueel gemeubileerd, een bureau, geluiddichte muren

Beoordelingen van Kyriad Fontenay Tresigny

3 out of 5
Kyriad Fontenay Tresigny
114 Rue Bertaux, Fontenay-Tresigny, Seine-et-Marne

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 48 van 297 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 126 van 297 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 78 van 297 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 33 van 297 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 297 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

jolanda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima prijs kwaliteits verhouding. Ontbijt was goed, kleine kanttekening, zou iets uitgebreider aan beleg mogen zijn. De koffie was daarin tegen was heerlijk!
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Youssef

2 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Goed voor 1 nacht.
Goed doorgaanshotel, ontbijt goed, achterstallig onderhoud, hoogste tijd voor renovatie.
1 nacht verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg simpel hotel
Om 21.30 bar dicht met moeite nog wat non alcohol kunnen bestellen. Het is niet om nog eens te overnachten als je op familie bezoek bent.
1 nacht verbleven in juli 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
eens maar nooit weer.
Zuivere kamer. Balie/medewerker vriendelijk maar erg rommelig. Eten niet echt om over naar huis te schrijven (slecht).

8/10 – Goed

Rudolf, Den Haag, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed oernachtingsadres
eendaagse boeking voor alleen overnachten.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een complemnt voor de vriendelijkheid van het personeel.

8/10 – Goed

Maurice, Geleen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prijs-Kwaliteitverhouding helemaal top!
Als overnachting voor Disney, was dit een zeer goed hotel. De kamer is niet echt ruim, maar dat maakt niet uit. Badkamer helemaal top. Waterkoker voor een koffie... ook super. En het ontbijt? Helemaal top. Goed continentaal ontbijt!!! Zeker voor deze prijs!!!

4/10 – Matig

Benoit

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel accueillant et serviable et c’est le seul point positif Chambre mal isolée avec la présence de punaises sur les vitres et rideaux Propreté de la chambre à revoir Balai à WC très très sale Abords de l’hôtel non entretenus Petit déjeuner très basique
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

MARTINE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
il est annoncé un restaurant , alors qu'il est fermé
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Frank

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zum Frühstück gab es Mini-Aufback-Backwaren minderer Qualität. Crep und Pancakes kalt in Aldi-Qualität, eine Käsesorte und eine undefinierbare Wurstware, halbe kalte Eihälften. Gut am Frühstück war nur der Kaffee aus dem Automat.
3 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Frankie

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

MARTINE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Il est mentionné sur la fiche BAR ET RESTAURANT , hors il n'y a rien du tout il faut aller à l'extérieur . Cela devrait être corrigé sur le descriptif
1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Yassine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
J’ai eu l’impression de dormir dans un frigo, j’ai eu froid toute la nuit j’étais obligé de dormir habillé chaussettes et pull et malgré ça j’étais réveillé toute la nuit par le froid
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

JACQUES

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
satisfait
Pour participer à une réunion de famille, cet hôtel a été très convenable
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Mathis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jocelyn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Yannick

Reisde met familie
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Desmag

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
Pas d eau ce matin pour la douche déçue
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

MARLEINE CLAIRE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

MICHAEL

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Proprete de l espace sanitaire a revoir.
1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

coralie

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Parfait

Reisde met familie
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

didier

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Ne mérite pas ses3 étoiles établissement vétuste chambres exiguës salle de bains à rénover (rouille et éclats de peinture)
1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Audrey

1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Maxime

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
L’impression d’être dans la chambre de nos voisins… le matelas n’était pas terrible Au niveau de la propreté, c’était correct!
3 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Christian

1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

vincent

2 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Sabine

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
On n avait pas de télécommande Tv, pas Clim donc on a eu très chaud, salle de bain présente de la rouille, vu un rat à côté de l hôtel, sinon très bon matelas. Et pour le prix je trouve ça cher pour94€.
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Pascale

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

DALI EVA

1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Pierre-Yves

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

GERARD

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Établissement que je recommande pour sa qualité de literie et son calme .
1 nacht verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mathieu

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Fabien

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Fabien

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

ETIENNE

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Didier

2 nachten verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Tanya

1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Franck

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien mais ...
Hotel confortable , propre et personnel agreable . Le petit déjeuner est un peu leger pour le prix payé . Pas de fruits , du pain industriel et un choix de confitures restreint. Pas de possibilités de boire un verre le soir car pas de bar .
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Tania op 31 mei 2023
Nous espérons avoir la chance de vous recevoir à nouveau pour que vous puissiez constater que votre avis et votre satisfaction sont importants pour nous. Cordialement la réception

10/10 – Uitstekend

jean-francois

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Anne marie

Positief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

JOURAVLIOV

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Propre, personnel agréable. Petit déjeuner varié. Impeccable !
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Tania op 31 mei 2023
Nous espérons vous revoir de nouveau prochainement et maintenir ce niveau de satisfaction. Cordialement la réception

6/10 – Redelijk

BISCARAS

Zakenreiziger
A améliorer
Erreur de chambre, je suis entré dans la chambre qu'on m'a dit et il y avait déjà une personne dedans, problème de voisin bruyant le soir comme le matin sur le parking
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Gwendoline op 23 feb 2023
Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt!Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.

10/10 – Uitstekend

SIMON

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Gwendoline op 15 feb 2023
L'hôtel Kyriad vous remercie pour la note que vous laissez à nôtre établissement.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Gwendoline op 6 jan 2023
Bonjour,Nous sommes ravie que votre séjour se soit bien passé.En espérant vous revoir très vite dans notre établissement.Bien cordialement.

8/10 – Goed

Peter

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the feeling of an apartment. It was very pleasant. Our toilet didn't flush and there was soiled toilet roll in the toilet when we arrived.
Reactie van Gwendoline op 6 jan 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

8/10 – Goed

Sandy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Deux nuit satisfesante
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Lucas. op 4 nov 2022
Madame, Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

2/10 – Ontzettend slecht

jazzar

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Lucas. op 4 nov 2022
Madame, Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous nous ferons un plaisir de vous offrir le meilleur dont nos clients se réjouissent chaque jour.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Lucas. op 4 nov 2022
Madame, Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous nous ferons un plaisir de vous offrir le meilleur dont nos clients se réjouissent chaque jour.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.