Hotel la Fenice

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een koffiebar/café en een bar/lounge in Formigine

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel la Fenice

Terras
Lobby
Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen
Exterieur
Lobbylounge

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Huisdiervriendelijk
  • Wasservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Een minibar
  • 19 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Familiekamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Een minibar
  • 20 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden of 4 eenpersoonsbedden

Vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Een minibar
  • 20 m²
  • Max. aantal: 6
  • 4 eenpersoonsbedden of 2 tweepersoonsbedden en 2 eenpersoonsbedden

Economy tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Een minibar
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Een minibar
  • 18 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed of 3 eenpersoonsbedden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Een minibar
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Economy tweepersoonskamer, voor 1 persoon

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Een minibar
  • 16 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Via Gatti 3/73, Formigine, MO, 41043

In de buurt

  • Ferrari-fabriek - 5 min. rijden - 4.6 km
  • Museo Ferrari Maranello - 5 min. rijden - 4.6 km
  • Universiteit van Modena en Reggio Emilia - 17 min. rijden - 15.9 km
  • Autodromo di Modena - 17 min. rijden - 15.5 km
  • Museo Enzo Ferrari - 18 min. rijden - 17.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Rubiera - 24 min. rijden
  • Luchthaven van Bologna (BLQ) - 49 min. rijden

Restaurants

  • ‪Pizzeria Harlow - ‬7 min. lopen
  • ‪Ristorante Sushi Yuxi - Ristorante giapponese cinese e thailandese - ‬3 min. lopen
  • ‪Bowling Club Formigine - ‬6 min. lopen
  • ‪Bistrosofo - ‬17 min. lopen
  • ‪Ristorante Kirin - Ristorante Cinese e Giapponese - ‬7 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel la Fenice

Hotel in de buurt van Museo Ferrari Maranello
Bij Hotel la Fenice zijn er de volgende voorzieningen: een koffiebar/café, een tuin en een kapsalon. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een bar.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en conciërgeservices
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, een rookvrije accommodatie en meertalig personeel
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Hotel la Fenice bieden voordelen zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Flatscreentelevisies van 19 inch met digitale zenders
  • Koelkasten, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels, Frans, Duits en Italiaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.30 uur: EUR 7 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kapsalon
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 19 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Koelkast
  • Minibar
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Kluisje
  • Mobiele toegangssleutel
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 12.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 06.30 uur en 23.00 uur geopend.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem minstens 48 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Huisdieren verblijven gratis
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 1.50 per persoon, per nacht voor maximaal 10 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 7 per persoon
  • Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Fenice Formigine
Hotel Fenice Formigine
Hotel la Fenice Hotel
Hotel la Fenice Formigine
Hotel la Fenice Hotel Formigine

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel la Fenice?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel la Fenice te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel la Fenice?

Je kunt inchecken vanaf: 12.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel la Fenice uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel la Fenice een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Hotel la Fenice?

Dit hotel in Formigine ligt op 0,6 km van Whisky Antique en op 4,6 km van Museo Ferrari Maranello. Ook Ferrari-fabriek en Riserva Naturale Salse di Nirano liggen binnen 10 km afstand.

Beoordelingen over Hotel la Fenice

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 42 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 22 van 42 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 42 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 42 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 42 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

pesho, Ridderkerk

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Ver van staat en heel slechte weg , heel vermoeind

Heel slecht ervaring, met vertraging van flight, ik was om 02:00 voor deur, maar was dicht na 3 uur contact met Expedia en eigenaar hotel, om 05:30 kon naar binnen!! Terwijl staat op Expedia 7/24 uur service!!!
4 nachten verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Ilias

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All in all very good.
7 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

nicola

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comodo
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simple propre,et efficace. Très bien personnel souriant,et gentil.
6 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Maurizio sergio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ottimo

direi ottimo,datato ma pulito e funzionale. Prezzo super conveniente,personale cordiale. Sicuramente lo consiglierei.
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tutto ottimo
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service

Economico

L'albergo è pulito ed economico. Un po' vecchio stile, migliorerei sicuramente il bagno: i sanitari erano troppo alti e la doccia fissa, senza cornetta.
4 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Rapportimo qualità prezzo in assoluto al top. Hotel obsoleto. Personale carino e sorridente
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Per il poco tempo che ho trascorso, una sola notte, presso la struttura posso dire che SN stati tutti molto gentili, camera confortevole, luogo tranquillo....piccolo neo il soffione della doccia....
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Romina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

TING CHU

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

附近停車方便有超市

好停車 附近有超市 房間略小 但還可以簡單乾淨 接待人員很熱心
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Yves

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Trovato hotel molto pulito gestiro bene economixo
1 nacht verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Valentina

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Francisco, Queretaro, Mexico

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel agradable. Muy bien situado

La estancia cumplió con las expectativas. El costo - beneficio es el ofrecido, sin sorpresas de ningún tipo. Se recomienda, pues es tal como se anuncia
1 nacht verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Madeleine, Australia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Comfortable hotel short bus ride to Ferrari museum

Short bus ride from Ferrari museum which was part of the reason for our stay. However just be aware the hotel is quite a long way from town - about 30 minutes by bus - and a second bus to the train station from there. Also the buses finish before 8pm so late arrivals by train don't work so well. It is about 30 euros by taxi from town. So works best if you have a car. However the hotel is very comfortable and friendly, nice breakfast room too.
2 nachten verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Sono complessivamente soddisfatto. Il personale è stato gentile ed educato. Abbiamo usufruito solo del pernottamento senza colazione ma a pochi metri c'è un forno con bar dove abbiamo fatto un'ottima colazione.
2 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

HYEON CHEOL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Too hot in the room
3 nachten verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Grazioso hotel

Hotel e personale eccellenti. Mi hanno messo a disposizione anche una camera per cambiarmi dopo il check out! Consigliatissimo
1 nacht verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Erano molti anni che non ci andavo,Sono stati fatti dei lavori per essere più attuale nonostante sia una vecchia struttura accogliente pulito con ottima colazione.
1 nacht verbleven in januari 2018