Exterieur

Beoordelingen van Steigenberger Icon Frankfurter Hof

5 out of 5
Steigenberger Icon Frankfurter Hof
Am Kaiserplatz, Bethmannstraße 33, Frankfurt, HE

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 713 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 190 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 54 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 28 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 1006 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Steigenberger Frankfurter Hof op 30 sep 2019
Dear guest, thank you for your kind review on the Steigenberger Frankfurter Hof! Kind regards, Spiridon Sarantopoulos General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goeie locatie, mooie upgrade via Expedia VIP mooiere kamer en gratis ontbijt hierdoor gekregen
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Steigenberger Frankfurter Hof op 24 sep 2019
Dear guest, we are glad that you enjoyed your stay with us. The whole team would be glad to welcoming you to our property again and remain in the meanwhile with Kind regards, Spiridon Sarantopoulos General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtige accommodatie. Spijtig dat de Spa niet inbegrepen was. voortreffelijk ontbijt
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Steigenberger Frankfurter Hof op 12 jun 2019
Dear guest, thank you for sharing your experience with us. Kind regards, Spiridon Sarantopoulos General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Steigenberger Frankfurter Hof op 15 dec 2018
Sehr geehrter Gast, herzlichen Dank für Ihre wunderbare Bewertung. Wir haben uns sehr gefreut, dass Sie unsere Gäste waren. Beste Grüße, Spiridon Sarantopoulos General Manager

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super jotel
Super Hotel, niet goedkoop natuurlijk maar dat weet je van te voren,
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Rens

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel mooi hotel midden in binnenstad
Geweldige locatie met heel vriendelijk personeel. Top hotel met top kwaliteit. Alles piekfijn in orde en niets is ze teveel echt een aanrader. Enige probleem is de parking maar daarvoor in de plaats hebben ze valer parking maar dat houdt in dat je soms een half uur op je auto moet wachten
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

WIM, GENT

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
charme hotel, maar heeft renovatie nodig
Het is een feit dat het hotel een klasse hotel is. Maar men verliest het oog voor detail qua comfort
1 nacht verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

Walter, New York

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice staff and facility. This is my go-to hotel in Frankfurt. They treat me as a welcomed guest.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Linus Levinger op 24 mei 2024
Dear guest,Thank you very much for your kind feedback! We are very pleased to hear that you appreciate our attentive staff and facilities. We are proud to be your preferred hotel in Frankfurt.We look forward to welcoming you again on your next visit to the Steigenberger Icon Frankfurter Hof.With kind regards,Linus LevingerExecutive Assistant

10/10 – Uitstekend

Todd, Cedar Rapids

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Five star in every aspect!
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Charlotte Heinson op 22 mei 2024
Dear Todd,Thank you for your kind feedback!We are happy that you enjoyed your stay and hope to welcome you as our guest soon again.Kind regards,Charlotte HeinsonFront Office Duty Manager

6/10 – Redelijk

Hassan, Vaughan

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Poor room service
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Vivian Mae Kanne op 21 mei 2024
Dear Hassan, Thank you very much for your feedback and for staying with us. You can be sure that we will share your experciences with our time and we hope to welcoming you back some day. All the best and kind regards, Vivian Mae Kanne, Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Rosalind

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A quick walk from the train station, and just 5 minutes (max) to the opera house, this is a grand old hotel perfectly suited for those partaking of Frankfurt Opera or its excellent theater.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Charlotte Heinson op 19 mei 2024
Dear Rosalind,Thank you for your kind feedback!We are happy that you enjoyed your stay.Kind regards,Charlotte HeinsonFront Office Duty Manager

4/10 – Matig

ARTURO, Frisco

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The main advantage of this hotel is the location Will not stay again Price and service is not at the level they charge Air conditioning not cooling
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Charlotte Heinson op 19 mei 2024
Dear Mr. Arturo,Thank you for your feedback!We will forward your feedback to our team to improve the air conditioning.Kind regards,Charlotte HeinsonFront Office Duty Manager

10/10 – Uitstekend

Alexander

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grate Hotel and Staff
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Charlotte Heinson op 19 mei 2024
Dear Alexander,Thank you for your kind feedback!We are happy that you enjoyed your stay.Kind regards,Charlotte Heinson Front Office Duty Manager

10/10 – Uitstekend

Leo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Superb !!!
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Charlotte Heinson op 19 mei 2024
Dear Leo,Thank you for your kind feedback!We are happy that you enjoyed your stay and we will share the feedback with our team.Kind regards,Charlotte Heinson Front Office Duty Manager

10/10 – Uitstekend

Bernard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Hotel and staff were extremely polite nice and professional. The Food at Oscar was delicious. If I could have anything more would be little cooler air conditioning. Besides that I give the Hotel an excellent rating and highly recommend
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Charlotte Heinson op 19 mei 2024
Dear Bernard,Thank you for your kind feedback!We will share the feedback with our Oscars Team.Our technicans are informed about the air conditioning and will double check it. Thank you for letting us know.Kind regards,Charlotte HeinsonFront Office Duty Manager

10/10 – Uitstekend

Cal

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The comfiest hotel bed I’ve ever slept in.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Charlotte Heinson op 19 mei 2024
Dear Cal,Thank you for your kind message!We are happy that you enjoyed your stay and hope to welcome you as our guest soon again!Kind regards,Charlotte HeinsonFront Office Duty Manager

10/10 – Uitstekend

Jach

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The ambiance and the elegance were impressive. The staff was very friendly.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Selina Orlow op 15 mei 2024
Dear Mr. Jach,Thank you for your kind feeback.We are very happy that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back soon.Kind regards,Selina Orlow Front Office Supervisor

8/10 – Goed

NOBORU, Oizumigakuencho

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Selina Orlow op 15 mei 2024
Dear Noboru,We hope you enjoyed your stay.Kind regards,Selina Orlow Front Office Supervisor

10/10 – Uitstekend

Walter, New York

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel and staff. It is a terrific central point for Frankfurt.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Selina Orlow op 9 mei 2024
Dear Mr. Walter,Thank you for your feedback.We are very happy that you enjoyed your stay with us so much and look forward to welcoming you back soon.Kind regards Selina Orlow Front Office Supervisor

10/10 – Uitstekend

Mark

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All great!
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Selina Orlow op 8 mei 2024
Dear Mark,Thank you for your feedback.We are very happy, that all went well at you stay. Kind regards Selina Orlow Front Office Supervisor

10/10 – Uitstekend

Eduardo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Always a great experience at this hotel. People, food (especially the breakfast!!), all of it excellent. Not my first visit, and won’t be the last.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Florian Woithe op 8 mei 2024
Thank you for taking the time to leave such a wonderful review! We're thrilled to hear that you consistently have a great experience at our hotel. It's fantastic to know that you appreciate our friendly staff, delicious food (especially the breakfast!), and all other aspects of your stay. We truly value your loyalty as a returning guest, and we look forward to welcoming you back on many more occasions in the future!

8/10 – Goed

Dr. med. Manfred

Reisde met partner
Wir haben eine Nachtbeleuchtung in Zimmer und Bad vermisst, das wäre nicht schlecht, denn nachts braucht es keine volle Beleuchtung. Ansonsten ein rundum sehr guter, freundlicher, professioneller Service, gerne kommen wir wieder.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Selina Orlow op 6 mei 2024
Sehr geehrter Herr Dr. med. Manfred,Vielen Dank für Ihr Feedback.Gerne haben wir dies an unsere zuständige Abteilung weitergegeben um uns stets zu verbessern. Mit freundlichen Grüßen Selina Orlow Front Office Supervisor

10/10 – Uitstekend

Seyoung, Edgewater

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
First class
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Florian Woithe op 11 mei 2024
Thank you very much for your great review!Warm regards,Florian WoitheHotel Manager

10/10 – Uitstekend

Monika

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful classic hotel in a beautiful building. The service was excellent, and a convenient location. We will definitely choose this hotel for a future stay. There was one slight problem with our room: the room temperature was too hot, it did not cool down enough even with the A/C however this could be a factor in other older European hotels.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Selina Orlow op 6 mei 2024
Dear Monika,Thank you for your feedback.We have forwarded your feedback to our colleagues, to avoid this for the future.Kind regards Selina Orlow Front Office Supervisor

8/10 – Goed

Ali

2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Linus Levinger op 24 mei 2024
Sehr geehrter Gast,herzlichen Dank dafür, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren letzten Aufenthalt zu bewerten. Wir würden uns sehr freuen, Sie bald schon wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Beste GrüßeLinus Levinger Executive Assistant

4/10 – Matig

Ahmed

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Food choice is limited and order taking was bad. Housekeeping was awful and some of the staff are not friendly at all. There is no value in this property
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Florian Woithe op 3 mei 2024
Dear valued guest,We are very sorry to hear that you were disappointed with your stay. We would like to formally apologize and take your feedback very seriously!Thank you again and my sincere apologiesKind regardsFlorian WoitheHotel Manager

10/10 – Uitstekend

Amanda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best hotel ever! All the staff are so friendly and well-trained in customer service. A big thanks to Mr. Mueller and his concierge/valet/doorman team.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Florian Woithe op 2 mei 2024
Dear Amanda,Thank you so much for your kind words and glowing review! We are delighted to hear that you had such a wonderful experience during your stay with us. Our team works tirelessly to ensure that every guest feels welcomed and valued, and it's fantastic to know that their efforts have made such a positive impression on you.Mr. Mueller and our concierge/valet/doorman team are indeed exceptional individuals who take great pride in their work. Your recognition of their efforts means a lot to us, and we will be sure to pass along your gratitude to them personally.We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future for another memorable stay.Kind regards,Florian WoitheHotel Manager

10/10 – Uitstekend

Yutaka

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Florian Woithe op 2 mei 2024
thank you very much for your kind review!Best regards,Florian WoitheHotel Manager

10/10 – Uitstekend

Regan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great property with amazing staff. We stayed there for our anniversary and had an amazing time
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Charlotte Heinson op 24 apr 2024
Dear Regan,Thank you for your kind feedback!We are happy that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you as our guest soon again!Kind regards,Charlotte HeinsonFront Office Supervisor

10/10 – Uitstekend

Anne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Florian Woithe op 22 apr 2024
Thank you very much for your kind review!Warm regards,Florian WoitheHotel Manager

10/10 – Uitstekend

Chung Hwi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was perfect,
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Florian Woithe op 10 apr 2024
Thank you very much for your great review!Warm regards,Florian WoitheHotel Manager

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel, friendly staff
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Florian Woithe op 9 apr 2024
Thank you very much for your kind e-mail and lovely review!Best regards,Florian WoitheHotel Manager

10/10 – Uitstekend

Sydney

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Extremely comfortable and the staff is very kind and accommodating.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Florian Woithe op 8 apr 2024
Thank you very much for your kind review! Best regards,Florian WoitheHotel Manager

10/10 – Uitstekend

Nivram Morelia Escobar

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent property
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Florian Woithe op 6 apr 2024
Thank you very much for your kind review and motivating feedback!Kind regards,Florian WoitheHotel Manager

10/10 – Uitstekend

Cecilia Elizabeth

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
En una sola palabra excelente
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Charlotte Heinson op 3 apr 2024
Dear Cecilia,Thank you for your kind feedback!We are happy to welcome you as our guest soon again.Kind regards,Charlotte HeinsonFront Office Supervisor

10/10 – Uitstekend

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were excellent. An amazing place to stay!
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Florian Woithe op 1 apr 2024
Dear guest,Your kind words regarding our staff and hotel are greatly appreciated. It's delightful to hear that your stay at the Steigenberger Icon Frankfurter Hof was an amazing experience. This is indeed the kind of experience we aspire to create for all our guests.We truly look forward to the opportunity of welcoming you back soon.Kind regards,Florian WoitheHotel Manager

10/10 – Uitstekend

Heinz

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Florian Woithe op 5 apr 2024
Thank you very much for your great review!Best regards,Florian WoitheHotel Manager

10/10 – Uitstekend

Johan

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Florian Woithe op 1 apr 2024
Dear Guest,It is truly uplifting to hear that your experience with us at Hotel Steigenberger Icon Frankfurter Hof was excellent. It's our constant endeavor to provide our guests with exceptional experiences and your feedback reassures us that we are on the right path.Your positive remarks will surely motivate the team to continue to deliver high standards of service. We are committed to making every visit as close to perfect as possible and your feedback is a valuable part of that process.We look forward to welcoming you back soon.Kind regards,Florian WoitheHotel Manager

10/10 – Uitstekend

William

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Florian Woithe op 24 mrt 2024
Thank you very much for your kind review!Best regards,Florian WoitheHotel Manager

10/10 – Uitstekend

guy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A luxurious hotel in a winning location. The service was outstanding. Comfortable rooms. A delicious and varied breakfast. We really enjoyed our vacation and would love to come back.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Charlotte Heinson op 18 feb 2024
Dear Guy,Thank you for your kind feedback!We hope to welcome you as our guest soon again.Kind regards,Charlotte HeinsonFront Office Supervisor

10/10 – Uitstekend

Geneva

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect last night in Frankfurt
We only stayed one night but the service was fantastic, our room what comfortable and the breakfast was also great.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Vivian Mae Kanne op 18 feb 2024
Dear Geneva, Thank you so much for this kind feedback. We are more than happy to read that you had a perfect stay with us and that you enjoyed your time in Frankfurt. Looking forward welcoming you back in the future. Best wishes, Vivian Mae Kanne, Assistant Front Office Manager

2/10 – Ontzettend slecht

HEEMUN

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Florian Woithe op 20 feb 2024
Dear Gueat,Thank you for sharing your feedback with us regarding your recent stay at our hotel. We sincerely apologize for any inconvenience or dissatisfaction you experienced during your time with us. We take all guest feedback seriously and will address the issues you've raised to ensure a better experience for future guests. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a more positive experience.Best RegardsFlorian WoitheHotel Manager

10/10 – Uitstekend

Yasuyuki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適便利な落ち着くホテル
7‐8年ぶりの滞在になりましたが、変わらぬサービスの質の高さはさすがFrankfurter Hofです。ただ、部屋のアメニティが、他の同クラスホテル、例えば米系に比べると劣るので、ここだけ改善して欲しいと思います。ロケーションは、出張・観光問わず最高だと思います。
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Vivian Mae Kanne op 18 feb 2024
Dear Yasuyuki, Thank you for your feedback and this friendly words. We trulxy appreciate and will focus on improving things everyday. We hope to welcome you back in the furture. Kind regards, Vivian Mae Kanne, Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Eduardo Enrique

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Florian Woithe op 22 mrt 2024
Dear Esteemed Guest,We are truly delighted to hear that you've rated your experience at Hotel Steigenberger Icon Frankfurt Hof as excellent. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to provide our guests with a memorable stay.Our team endeavors to create a warm and welcoming environment, and it's always heartening to know when we've been successful in our efforts. Your kind words serve as a wonderful affirmation of the hard work and dedication we put into ensuring our guests' comfort and satisfaction.We truly look forward to welcoming you back in the future, with the hope of exceeding your expectations once again. Your continued patronage is deeply appreciated, and we are eager to provide you with the high level of service and hospitality that Hotel Steigenberger Icon Frankfurt Hof is known for.Kind regards,Florian WoitheHotel Manager

10/10 – Uitstekend

Susanne

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Vivian Mae Kanne op 15 feb 2024
Dear Susanne, Thank you for your rating. We are more than happy that you enjoyed your stay with us. Please do not heistate to contact us for any future wishes or requests. Kind regards, Vivian Mae Kanne, Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Gunnar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Charlotte Heinson op 11 feb 2024
Dear Gunnar,Thank you for your kind feedback!We hope to welcome you as our guest soon again.Kind regards,Charlotte HeinsonFront Office Supervisor

8/10 – Goed

Narathorn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Florian Woithe op 8 feb 2024
Dear valued guest,It appears that your experience at our hotel did not meet your expectations entirely. Please accept my apologies for any inconvenience you may have experienced. Your feedback is crucial in our pursuit of excellence and in ensuring we provide the best possible service to our guests. We strive to create a memorable experience for all our guests and are disappointed if we fail in this regard. Rest assured, we take all feedback seriously and use it as an opportunity for growth and improvement.Should you choose to stay with us again, we look forward to offering you a more satisfying experience.Kind regards,Florian WoitheHotel Manager

10/10 – Uitstekend

Antônio Doria

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Charlotte Heinson op 5 feb 2024
Dear Mr. Doria,Thank you for your kind feedback!We are happy to welcome you as our guest soon again.Kind regards,Charlotte HeinsonFront Office Supervisor

10/10 – Uitstekend

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Charlotte Heinson op 5 feb 2024
Dear Andrew,Thank you for your kind feedback!It was a pleasure to have you as our guest.Kind regards,Charlotte HeinsonFront Office Supervisor

10/10 – Uitstekend

Jennie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Classic European style. Clean,spacious and comfortable. Nice sitting areas if you wanted to have a meeting or drink.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Charlotte Heinson op 2 feb 2024
Dear Jennie,Thank you for your kind feedback!We hope to welcome you as our guest soon again.Kind regards,Charlotte HeinsonFront Office Supervisor