Suite, balkon | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van Van der Valk Hotel Saint Aygulf

4 out of 5
Van der Valk Hotel Saint Aygulf
214 Rd 559, GPS: Rue d'Alsace, Fréjus, Var

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 135 van 332 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 134 van 332 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 45 van 332 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 332 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 332 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Erno

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tweede keer voor ons. Deze omgeving vinden wij gewoon erg mooi! Hotel is ook goed. Echter deze keer schimmel in de voegen van de badkamer en niet een beetje ook. Ook de bedden zijn 2x eenpersoons met te kleine dekens. Avondeten is niet perfect, prijzig en tij-vlees. Dagmenu varieert niet echt. Daarin tegen is het ontbijt wel super!
4 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Jurgen, Hotel Saint Aygulf op 7 okt 2022
Hartelijk dank voor uw review.Wij zijn blij te zien dat jullie een fijn verblijf hebben gehad, en betreuren de negatieve punten die u benoemt.Wij hebben inderdaad kamers met twee tegen elkaar geplaatste 1-persoonsbedden, en kamers met een dubbel bed. Geef bij uw volgende reservering even uw voorkeur aan, want lang niet iedereen wil per se een 2-persoonsbed.Uw opmerkingen mbt het restaurant nemen wij in acht en delen wij met het betreffende personeel.Heel graag ontvangen wij jullie een derde keer!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Roland

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Redelijk hotel maar Vd Valk in NL vaak beter
Kleine kamer, receptie was onbemand bij inchecken om 18.30 u s avonds en een kwartier staan wachten tot er iemand aankwam om ons te helpen. Kleine kamer met balkon en erg kleine badkamer. Goede bedden en gratis flesjes water in koelkast bleek achteraf. Dichtbij strand maar ver buiten centrum en vanaf haven Frejus.
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Jurgen, réception op 23 dec 2021
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het jammer dat u uw verblijf met slechts een 6 waardeert maar hopen dat u desondanks een fijne tijd heeft gehad bij ons.

8/10 – Goed

Michel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
valk St. Aygulf
Net hotel, niets overdreven. Wat je van een hotel mag verwachten. Vriendelijk en gastvrij personeel. Mooi gelegen 150m van een klein maar druk strandje, grotere stranden op kleine loopafstand van 5 minuten. au revoir.
vanaf balkon gemaakt.
4 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Jurgen, réception op 22 sep 2021
Hartelijk dank voor uw feedback. Erg fijn te zien dat jullie een prettig verblijf hebben gehad. Heel graag tot ziens!

8/10 – Goed

Wilhelmus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Ralf

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel op toplocatie
Mooi hotel op toplocatie meteen goed restaurant en vriendelijk personeel
5 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Jurgen, reception op 10 sep 2020
Hartelijk dank voor uw feedback! Heel graag tot ziens !

8/10 – Goed

Wilhelmus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Jurgen, reception op 10 sep 2020
Merci beaucoup pour cette belle note ! Au plaisir de vous revoir...

8/10 – Goed

L.deHaan, Eindhoven

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was klein, maar schoon en alles aanwezig. Ontbijt goed, alleen tot 10.00 uur is kort en op het laatst erg druk. De eieren moet jezelf bakken, wat vaak een hoop geklieder geeft. Een extra personeelslid inzetten zou een verbetering zijn. De locatie is prima, centraal en dicht bij zee, maar in jullie ligt het prive strand erg vol. Het diner is goed, alleen is het 3-gangen wat eenzijdig en de wijn erg duur. 's-Avonds was vaak live muziek op het terras, heel gezellig en sfeervol!
10 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Jurgen, réception op 12 okt 2019
Hartelijk dank voor uw feedbackt naar aanleiding van uw verblijf bij ons. Wij zijn blij te zien dat jullie een fijne vakantie hebben gehad!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima prijs/ kwaliteit verhouding, prima ontbijt en avondeten, Te weinig parkeerplaats voor hotel gasten daar ook andere mensen te gemakkelijk de parkeerplaatsen van het hotel kunnen gebruiken.
10 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed hotel vlakbij strandje.
5 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Jurgen, réception op 10 nov 2018
Bedankt voor uw positieve feedback. Heel graag tot ziens!

6/10 – Redelijk

marian, hoogeveen

Negatief: Netheid, comfort kamer
Prachtige locatie
Aan het strand met er tegenover diverse leuke restaurants
3 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Jurgen op 29 sep 2018
Bedankt voor de genomen moeite hier uw review te delen. Wij nemen uw opmerking mbt de muziek op het terras in acht en zullen hier beter op letten. Graag tot ziens!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel aan het strand
4 sterren hotel en daar voldoet het prima aan. Badkamer was wat aan de kleine kant maar niet storend. Je kan in het hotel restaurant prima eten, met live muziek en uitzicht over de zee. Aan de overkant zijn genoeg eet gelegenheden om uit te kiezen verder. Enige nadeel was de keiharde muziek elke avond tot 01:00 uur vanaf de camping wat naast het hotel ligt. Vooral op vrijdag en zaterdag gaat de volume nog harder aan en schreeuwt de DJ de hele avond door zijn microfoon om iedereen op te zwepen. Op tijd slapen door de herrie was er niet bij helaas.
8 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Jurgen op 25 aug 2018
Hartelijk dank voor uw review na uw verblijf bij ons. Wij zijn blij te zien dat jullie een fijn verblijf hebben gehad, ondanks onze rumoerige buren. Heel graag tot een volgende keer!

8/10 – Goed

Luc

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
matrassen aan vernieuwing toe restaurant plafond vuil
7 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Jurgen op 11 aug 2018
Beste Luc, Bedankt voor uw feedback. Onze matrassen worden geleidelijk aan vervangen. Kunt u ons laten weten welke kamer u had zodat wij hier naar kunnen kijken? Graag tot ziens!

8/10 – Goed

Els

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De ligging en onderhoud servies zijn op en top
1 nacht verbleven in mei 2017
Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen een commentaar over ons hotel te plaatsen. Wij zijn blij dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad.

10/10 – Uitstekend

wim, almelo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ja prima hotel vlak bij het strand.
prima hotel met perfecte ligging een aanrader. en je kunt er heerlijk eten.

8/10 – Goed

MtB, Limburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 dagen VanderValk St.Aygulf
Een goed 3-sterrenrestaurant waar ook door enkele nederlands gesproken wordt. De ligging is ideaal alleen het strand voor het hotel zelf is niks bijzonder. Mooi strand op 3 minuten lopen. Ontbijt en avondeten zijn goed!

6/10 – Redelijk

six antoon, wervik

Positief: Netheid, personeel en service
aanvaardbaar
dit was ons tweede verblijf in hotel saint-aygulf (na verleden jaar). hotelpersoneel is behulpzaam en vriendelijk. ontbijt is behoorlijk. keuken is wat betreft lunch en diner ook heel acceptabel . dit is een typisch vakantiehotel, niet slecht gelegen, eerder kleine kamers, maar het hotel heeft dringend een opknapbeurt nodig (en niet alleen een laagje verf). maar al bij al geen slechte ervaring (en saint-aygulf is uitstekend gelegen om van daaruit uitstappen te maken naar st-maxime, port grimaud, st-tropez, st- raphael of Cannes.

6/10 – Redelijk

Marc

Positief: Netheid, personeel en service
Premier étage chambres bruyante cuisine et salle a manger en dessous .
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Jurgen, Hotel Saint Aygulf op 11 apr 2024
Merci pour votre commentaire.Nous sommes désolés pour la gêne dont vous parlez.Pour une prochaine fois, n'hésitez pas à demander une chambre à un étage supérieur.Au plaisir!

10/10 – Uitstekend

Kathryn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing breakfast and view, problem there is no bar. You have to go into restuarant and carry your drink yourself to a lounge that is full of families and children playing games. Need to let part of the restuarant be for cocktails before dinner service.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Jurgen, Hotel Saint Aygulf op 24 feb 2024
Thank you very much for your review.We took note of your remarks about your remarks. Most of the time the lounge behind the reception is a quiet area where you can have a drink or two and play a game of pool before or after diner. We are sorry that it was a bit too noisy at the moment you went.We hope to see you again!

10/10 – Uitstekend

Elodie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait
Très bon weekend passé dans cette hôtel son emplacement et idéal vous pourrez tous faire a pied. Calme, confort et services haut de gamme je recommande
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Jurgen, Hotel Saint Aygulf op 18 jan 2024
Merci beaucoup pour votre commentaire positif.Nous espérons vous revoir prochainement.

10/10 – Uitstekend

ANNE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A
Nous avons beaucoup apprécié notre séjour et tout particulièrement l'accueil fait à notre chien . Le personnel est sincèrement dog friendly que du bonheur
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Jurgen, réception op 18 jan 2024
Merci beaucoup pour votre retour positif !Au plaisir de vous revoir, avec le toutou ;-)

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Stanza rumorosa
Usato questo hotel per il secondo anno, durante questo soggiorno l’esperienza è stata negativa, stanza rumorosa, nella stessa erano presenti dei tappi per le orecchie, ma per piacere, se mai dovesse capitare che dovrò fermarmi da quelle parti cercherò altre soluzioni.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Jurgen, Hotel Saint Aygulf op 18 jan 2024
We thank you for your review.How regrettable that you were not fully satisfied this time.We apologize for any nuisance you may have experienced and hope that you will reconsider our hotel for your next stay in the area.

10/10 – Uitstekend

Nathalie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Jurgen, Hotel Saint Aygulf op 22 nov 2023
Merci beaucoup!

4/10 – Matig

Kelly

Reisde met familie
Tres tres tres bruyant
j'ai payé 300 euros pour une chambre vue mer on arrive dans l'hôtel déjà une odeur pestilentielle aucune excuse pour ce dérangement du coup on voulait manger au restaurant de l'hôtel car il avait une bonne critique mais vu l'odeur on a préféré manger ailleurs et en rentrant dans notre chambre il etait assez tôt car nous avons un enfant de 3 ans là à 22h on va dire un bar juste en bas sur la plage commence à mettre la musique mais à fond on avait l'impression d'être sur la plage aucune insonorisation j'avais l'impression que les fenêtres étaient restées ouvertes tellement c'était fort Je trouve scandaleux qu'à 300 euros la nuit au mois d'octobre on est pas une chambre insonorisée et la musique s'est arrêtée à 2h30 du matin Merci ce week-end je l'avais pris pour que mon compagnon se repose car il a une dure année il est rentré encore plus fatigué épuisé nerveusement c'est honteux rien pas un geste pour s'excuser on me répond simplement que je ne suis pas là seule qui s'est plaint de cela Vraiment dommage parce que l'hôtel est très joli le personnel était vraiment très bien et le petit déjeuner excellent Mais je le deconseille fortement pour toutes les autres raisons
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Jurgen, Hotel Saint Aygulf op 22 nov 2023
Bonjour,Je vous remercie de votre retour et regrette sincèrement que votre séjour n'était pas à la hauteur de vos attentes.Il semblerait en effet que vous n'avez pas eu de chance.Nous ne savons pas d'où venait l'odeur que vous décrivez. Parfois quand la cuve alimentaire du restaurant est vidangée cela peut provoquer des odeurs désagréables mais passagères. Etait-ce le cas ?Nous avons installé plusieurs diffuseurs de parfum d'ambiance dans notre établissement. Souvent nos clients font justement la remarque qu'il sent bon quand ils arrivent à l'hôtel... Concernant le bruit provenant de la plage en face de l'hôtel. En principe, à cette période de l'année tous les restaurants de plage sont fermés. Il est alors très rare que nos clients soient dérangés par notre voisinage.Nous sommes navrés que c'était le cas pour vous.Sachez que notre hôtel est ouvert à l'année et qu'en règle général nos clients sont très satisfaits de leur séjour chez nous. Nous avons même de la chance d'avoir beaucoup de clients fidèles qui reviennent régulièrement. Les problèmes que vous avez rencontrés ne sont donc d'ordre systématique. Néanmoins nous avons bien compris votre mécontentement et essayerons de nous faire pardonner lors d'une prochaine visite.

10/10 – Uitstekend

novabell spa

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Jurgen, Hotel Saint Aygulf op 22 nov 2023
Merci beaucoup!

8/10 – Goed

Per

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Jurgen, Hotel Saint Aygulf op 10 okt 2023
Merci beaucoup!

10/10 – Uitstekend

Marie

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir sind zusammen mit unserem Hund angereist. Auch wenn das Wetter leider nicht mitgespielt hat, haben uns gleich sehr wohl gefühlt. Das Hotel ist sehr schön. Es liegt direkt am Wasser. Restaurants und andere Shops sind schnell zu Fuß erreichbar. Die Zimmer sind groß, modern und sauber. Das Personal war total freundlich und professionell, so wie man sich das wünscht. Das Frühstücksbuffet ist großartig. Für jeden ist was dabei und es ist auch ausreichend. Wir können das Hotel wirklich weiterempfehlen und werden auf jeden Fall wieder kommen.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Jurgen, Hotel Saint Aygulf op 21 sep 2023
Thank you very much for your nice review.We are delighted to see that you enjoyed your stay in our hotel and look forward to see you again!

8/10 – Goed

Sam

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Jurgen, Hotel Saint Aygulf op 21 sep 2023
Merci beaucoup !

10/10 – Uitstekend

Francisco

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mejor imposible
Viaje en familia, todo genial, muy recomendable, repetiremos¡
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Jurgen, Hotel Saint Aygulf op 21 sep 2023
Thank you so much for your positif review!We hope to see you again.

8/10 – Goed

Léa

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Jurgen, Hotel Saint Aygulf op 26 jul 2023
Merci beaucoup !

8/10 – Goed

altomonte

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel que je connais depuis de nombreuses années, la terrasse, son bar et son restauant qui sont exeptionnel. à 2 pas de la mer !
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Jurgen, Hotel Saint Aygulf op 21 jul 2023
Merci beaucoup !Au plaisir de vous revoir.

8/10 – Goed

Susanne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gutes Hotel mit Abstrichen beim Lärmschutz!
Das Deluxe Zimmer war hell und einladend. Leider war unser Zimmer zum Campingplatz ausgerichtet,wo täglich Disco bis 0:30 Uhr stattfand. Der Lärmpegel war aufgrund der fehlenden Lärmschutzfenster enorm! An Schlaf war nicht zu denken! Auch ist es nicht gut, das die Balkontür,wenn Sie einmal geschlossen ist, von außen nicht mehr geöffnet werden kann! Ich hätte mich beinahe selbst ausgesperrt! Das Frühstück war reichhaltig und gut. Der Strand war fußläufig erreichbar. Es empfiehlt sich einen eigenen Sonnenschirm mitzubringen, da keine Schirme oder Liegen vermietet werden. Das Publikum war Europäisch: Franzosen, Belgier,Schweizer,Italiener und sehr wenige Deutsche. Mit Englisch und etwas französisch konnte man sich gut verständigen.
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van J op 26 jul 2023
Thanks a lot for your detailed review.We are glad to see that you enjoyed your stay although it was more animated that you expected.

8/10 – Goed

Alexandre

5 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Jurgen, Hotel Saint Aygulf op 21 jul 2023
Merci beaucoup !

10/10 – Uitstekend

DAVID

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Jurgen, Hotel Saint Aygulf op 21 jul 2023
Merci beaucoup !

6/10 – Redelijk

Martial

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Jurgen, Hotel Saint Aygulf op 21 jul 2023
Merci beaucoup !

10/10 – Uitstekend

Joel

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Jurgen, Hotel Saint Aygulf op 21 jul 2023
Merci beaucoup !

8/10 – Goed

Heiko

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eigentlich eine schöne Anlage vom holländischen Anbieter Van der Valk. Vor Pfingsten überwiegend Senioren als Gäste, leider kamen mit dem herannahenden Pfingstwochenende, viele Urlauber in die Gegend, was bis in den Morgengrauen erheblichen Lärm in den Strandbars mit sich brachte. Auch der Krach der Motorräder auf der Strasse direkt vorm Hotel war belastend. Wer Ruhe sucht in dieser Zeit (Ende Mai), sollte woanders buchen.
5 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Jurgen, Hotel Saint Aygulf op 26 jul 2023
Thank you for your review.We hope you had a nice stay anyway, despite the animations in the around the hotel.

10/10 – Uitstekend

denis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

David

2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Jurgen, réception op 14 apr 2023
Merci beaucoup !

10/10 – Uitstekend

Christophe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour très agréable
Séjour très agréable, malgré des oreillers pas très ergonomiques et des voisins de chambre un bruyants
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Jurgen, réception op 14 apr 2023
Merci beaucoup !Dans nos chambres vous disposez de deux oreillers d'une épaisseur différente. Il est dommage qu'aucun des deux ne vous convenait.Heureusement cela n'a pas gâché votre séjour.Au plaisir.

10/10 – Uitstekend

Mariane

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Jurgen, réception op 14 apr 2023
Merci beaucoup!

8/10 – Goed

GILLES

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Jurgen, réception op 14 apr 2023
Merci beaucoup!

8/10 – Goed

novabell spa

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Jurgen, réception op 14 apr 2023
Merci beaucoup!

10/10 – Uitstekend

novabell spa

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Jurgen, réception op 14 apr 2023
Merci beaucoup!

10/10 – Uitstekend

Daniel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
Accueil et service très pro, chambre calme et confortable, rien à redire.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Jurgen, réception op 14 apr 2023
Merci beaucoup pour votre commentaire !Au plaisir

10/10 – Uitstekend

PIZOIRD

2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Jurgen, réception op 14 apr 2023
Merci beaucoup !

10/10 – Uitstekend

Bernard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Jurgen, réception op 7 mrt 2023
Merci beaucoup !