Een Turks bad/hammam, lichaamsbehandelingen, hydrotherapie

Beoordelingen van Kn Hotel Matas Blancas - Adults Only

4 out of 5
Kn Hotel Matas Blancas - Adults Only
Calle Punta Pesebre, 6, Costa Calma, Pajara, Fuerteventura

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 86 van 308 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 123 van 308 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 66 van 308 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 308 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 308 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Piet

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Herbert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel was mooi en goed onderhouden. Ontbijt was simpel maar goed, avondeten was niet zo denderend vrij eentonig en vaak hetzelfde. Wij gaan nog terug maar enkel met ontbijt. Voor de rest zeker een aanrader!
7 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Kn Hoteles op 13 jun 2022
Dear traveler. Thanks for your comments and for having selected our hotel. we are happy that you enjoyed your stay and we hope to have you back soon as a guest of our hotel. Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Goele, Belgium

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very Nice hotel, second time we were there. Clean rooms, Nice staff.
10 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Jan Cas, Sneek

Positief: Netheid, comfort kamer
Net gerenoveerd adults only hotel. Goed bevallen.
Het is een heerlijk en basic hotel voor volwassenen. Het hotel is / wordt gerenoveerd en dat is positief. De gasten verblijven nu in het gerenoveerde en mooie deel van het hotel en ik heb geen last gehad van de renovatiewerkzaamheden die in het andere deel plaatsvinden. Er is een mooi zwembad (onverwarmd) en de kamer was mooi, groot en schoon met een grote en luxe badkamer. Ik heb alleen logies geboekt en heb geen gebruik gemaakt van het hotelrestaurant. Dat hoeft ook niet want in Costa Calma zijn er genoeg plekken waar je goed kunt ontbijten, lunchen en dineren en de kosten daar an zijn beduidend lager dan in Nederland. Er is gratis internet in de lobby, maar voor internet op de kamer moet behoorlijk betaald worden. Het internet is redelijk snel maar kunt maximaal 1 apparaat tegelijk aansluiten en je moet meermaals per dag inloggen. Dat kan beter. Het hotel is gelegen aan de westkant van Costa Calma, dus niet dicht bij het strand. Voor mij geen probleem, want ik huur altijd een auto. Je kunt voor de deur parkeren. Een auto huren is zo wie zo aan te raden als je op Fuerteventura leuke dingen wilt doen. Het verblijf is mij goed bevallen en ik kan dit hotel dan ook zeker aanbevelen.
7 nachten verbleven in oktober 2017

4/10 – Matig

bonnie, uden

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed om alleen te slapen verder rustig saai hotel
Leuk hotel niet voor te blijven in hotel niet veel te doen ook bij zwembad dooie bedoeling geen muziek enz

6/10 – Redelijk

thjong, Nederland

Positief: Personeel en service
Goed hotel in Costa Calma
Jammer dat het hotel ver van zee ligt en bergop. Een goede service dmv shuttle voorziening naar het strand. minpunt: hotel heeft een gratis wiki, welke niet vooruit te branden is. Het zou op dit moment, voor elk hotel een must moeten zijn een goed werkende wifi te moeten hebben. Natuurlijk wel gratis!!

10/10 – Uitstekend

Jan en Ineke, Groningen, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Topklasse en perfecte organisatie!
Een hotel dat absoluut de vier sterren status waar maakt. We verbleven hier een week en hebben niets negatiefs te melden. De medewerkers vriendelijk, de service was perfect en alles keurig schoon. De ligging is iets van de stranden verwijderd zodat een autootje wel handig is. Zeker omdat het eiland interessant en mooi is. Het hotel is ons buitengewoon goed bevallen.

8/10 – Goed

Tsharna

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Lovely hotel, quiet area, staff were friendly! Shame the spa wasn’t free! But I enjoyed my stay there.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Kn Hoteles op 7 feb 2024
Dear traveler. Thank you for your comments and for having selected our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we hope to have you back soon as a guest of our hotel.Kind regards,KN Hoteles.

10/10 – Uitstekend

Helen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Kn Hoteles op 7 feb 2024
Dear Traveler. Thank you for giving us a perfect rating. We are happy that you enjoyed your stay and we hope to have you back soon as a guest of our hotel.Kind regards,KN Hoteles.

10/10 – Uitstekend

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles in einem war es ein sehr schöner Urlaub im Hotel 😊 Die Mitarbeiter waren sehr freundlich und hilfsbereit. Das Essen hat mir im Großen und ganzen auch sehr gut gefallen. Die Anfahrt ist ein bisschen schwierig, aber machbar. Alles in einem kann ich das Hotel nur empfehlen und war sehr zufrieden.
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Kn Hoteles op 7 feb 2024
Lieber Gast,Vielen Dank, dass Sie einen Kommentar zu Ihrem Urlaub hinterlassen und sich für unser Hotel entschieden haben. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und hoffen, Sie bald wieder als Gast in unserem Hotel begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,KN Hoteles.

10/10 – Uitstekend

Angelina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Loved this hotel loved the staff ignore any negative reviews the drinks are plentiful the food varied spa and massage perfect shout out to Miquel the bar man we will go back plus entertainment on dour floor every night was fab
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Kn Hoteles op 10 jan 2024
Dear Traveler. Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. We are sure that the entire staff enjoyed attending to your needs as much as you enjoyed your stay. We hope to see you soon.Kind regards,KN Hoteles.

8/10 – Goed

Saint

3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Kn Hoteles op 10 jan 2024
Dear Guest,Thank you for leaving a review. We are happy that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again.Kind regards,KN Hoteles.

8/10 – Goed

JUAN MANUEL NUEZ

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bien la atención de su personal
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Kn Hoteles op 5 okt 2023
Estimado Juan ManuelGracias por tomarse el tiempo por compartir sus experiencias con nosotros. Estamos muy contentos de saber que nuestro personal hizo que su estancia fuese agradable. Esperamos verle pronto.Saludos Cordiales

10/10 – Uitstekend

Andrijana

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liked the balcony and the pool
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van kn hoteles op 9 aug 2023
Dear traveler.Thank you for your comments and for having selected our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we hope to have you back soon as a guest of our hotel.Kind regards

4/10 – Matig

Martin

Negatief: Comfort kamer
Not the best choice of hotel
8 nights half board stay from 25/03 to 03/04. Until April there was no animation at all, after that very poor. For the first time ever in my life I have been charged for a tap water in the restaurant and which is even worse the waiter even didn't told me that I should pay for a glass of water which I didn't touch at all. The hotel is on really high stip hill around 30 mins walking distance from the beach. I have 3-4 holidays during the year. Always stay in a 4 star hotels. From my experience until now this was worst 4 star hotel in my life. If I can say something good about the hotel I can mention the sun loungers which looked like new and actually were really comfortable
9 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Kn Hoteles op 10 apr 2023
Dear GuestOur guests' comments provide us with an opportunity to see our hotel through their eyes giving us insight into any service that may have room for improvement to enhance our future guests' stay with us, therefore we are grateful for the time you spent to share a review of your personal experience in the hotel. We hope to see you back in our Hotel

6/10 – Redelijk

Bradley

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poor but made good by the other guests
The food was of poor quality, fried or boiled food really low quality. Beds were uncomfortable and the showers were a nightmare. No drinking water available one of the days
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Kn Hoteles op 22 mrt 2023
Dear traveler. Thanks for your comments and for having selected our hotel.It is disappointing to read that you were not satisfied with the variety of food that we offer in our buffet restaurant. However, we take your comments really serious and we sent already the information to our kitchen department and our head chef to improve your mentioned comments.Kind regards

10/10 – Uitstekend

Antti

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super service, tolle Lage! Immer wieder.
27 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Kn Hoteles op 22 mrt 2023
Dear traveler. Thank you for your comments and for having selected our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we hope to have you back soon as a guest of our hotelKind regards

10/10 – Uitstekend

dennis

9 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Kn Hoteles op 20 feb 2023
Dear traveler. Thank you for your comments and for having selected our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we hope to have you back soon as a guest of our hotel.Kind regards

10/10 – Uitstekend

Thorsten

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel liegt in einer super ruhigen Lage mit tollen Ausblick auf die Landschaft. Das Personal ist absolut durchweg Freundlich und Hilfsbereit, egal ob es die Reinugungskräfte, Küchenpersonal, Portier oder die Barkeeper sind, allesamt immer gut gelaunt und haben merklich Spaß an der Arbeit. Die Animation bzw. Der Animateur hat auch immer neue Ideen und weiss es die Gäste zu unterhalten, man lernt schnell neue Leute kennen und es wird ganz bestimmt nicht langweilig. Das Essen, egal ob Frühstück, Mittag- oder Abendessen, ist wirklich lecker, frisch und abwechslungsreich. Das einzige ist der „Nachmittagssnack“ dort stehen jeden Tag nur Burger und Hotdogs bereit, vielleicht könnten man da besser die Reste vom Mittagessen stehen lassen. Oder zumindest irgendwie Abwechslung schaffen. Aber das ist auch wirklich das einzige was mir leicht negativ aufgefallen war am gesamten Aufenthalt. Zum Strand sind es zwei Minuten mit dem Auto oder 20 Minuten zu Fuß, es stehen aber auch viele Elektroscooter von Bird in der Gegend herum. Man sollte sich aber um die Insel zu erkunden einen Mietwagen nehmen, da es landschaftlich eine traumhafte Insel ist, es gibt allerdings auch ausgezeichnet Busverbindungen. Zu empfehlen ist auch der im Nachbarort La Lajita liegende Zoo.
Reactie van Kn Hoteles op 6 feb 2023
Lieber Gast,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen mit uns zu teilen. Wir freuen uns sehr, dass unser Personal Ihren Aufenthalt angenehm gemacht hat. Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen.Mit freundlichen GrüßenKn Hoteles

8/10 – Goed

Evelina

7 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Kn Hoteles op 6 feb 2023
Dear traveler. Thank you for your comments and for having selected our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we hope to have you back soon as a guest of our hotel.Kind Regards

8/10 – Goed

Lahmar

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ce n'est pas mauvais toute est bonne
3 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Kn Hoteles op 24 jan 2023
Cher Client,Merci d'avoir laissé un commentaire sur vos vacances et d'avoir choisi notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous revoir bientôt en tant qu'invité de notre hôtel.Cordialement

4/10 – Matig

Giuseppe

Positief: Netheid, personeel en service
Cucina di scarsa qualità , la sala ristorante sembrava una mensa , clientela in genere troppo dedita all'alcool chiassosa e fastidiosa.Pulizia buona personale cordiale e disponibile.
21 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Kn Hoteles op 25 nov 2022
Gentile ospiteI commenti dei nostri ospiti ci offrono l'opportunità di vedere il nostro hotel attraverso i loro occhi, dandoci informazioni su qualsiasi servizio che potrebbe avere margini di miglioramento per migliorare il soggiorno dei nostri futuri ospiti , quindi siamo grati per il tempo che ha speso per condividere una recensione della sua esperienza personale in hotel. Speriamo di vedervi presto nel nostro Hotel.Cordiali Saluti

10/10 – Uitstekend

Stephane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kn Matas Blancas excellent séjour
Séjour en Solo pour profiter des spots de windsurfs qui sont exceptionnels à cette periode de l annee. L hotel est excellent rapport qualite prix. Nourriture et service exceptionnels. Personnel tres sympa en particulier Mamadou et Camara, respectivement à l accueil et côté cuisine. Bref à refaire.
12 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Kieran

Negatief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Kn Hoteles op 27 jul 2022
We are sorry to know that your experience at our hotel did not fully meet your expectations on this occasion. Our priority here is to provide an enjoyable stay from the begining to all our clients and make their holidays as comfortable as posible. Despite your personal experience we hope to see you again as a guest of our hotel and until then, we send you our best wishes. Kn Hoteles

4/10 – Matig

Katie

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff seemed really unhappy to be there and the service was bad. There would be a a queue for a drink and the one person serving would walk off to go and clean tables. There’s only ever one bar open in the entire resort. This means that after 9.30pm if you want any drink (soft or alcoholic) you have to queue to get one from the top floor disco. This queue was a running home at the hotel as it was always about 50 people long at any one time. Only cheap wine available at lunch and dinner and no option of any drink other that the self service flat Pepsi machine. This was a cheap hotel with no frills - it was in no way possible a 4 star hotel. The area around is awful - nothing to walk too other than a pebbled beach with nothing on. Food pretty much stayed the same for the full week. One night they might add a beef stew or something. As a vegetarian the options were plain rice. Broccoli and carrots. Although the salad bar was okay, it very repetitive and had lots of flies on. This is a budget hotel (3 star at most). Positives were the room was cleaned well and I had a massage for 45 euro at the hotel which was very good.
5 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Kn Hoteles op 27 jul 2022
We are sorry to know that your experience at our hotel did not fully meet your expectations on this occasion. Our priority here is to provide an enjoyable stay from the begining to all our clients and make their holidays as comfortable as posible. Despite your personal experience we hope to see you again as a guest of our hotel and until then, we send you our best wishes.

10/10 – Uitstekend

Maurizio

7 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

farouk

2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van kn hoteles op 23 mei 2022
Dear Traveler. Thanks for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. I’m sure that the entire staff enjoyed attending to your needs as much as you enjoyed your stay. We hope to see you soon. Kind regards

8/10 – Goed

Dominik

6 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

jamie

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Very good hotel , would recommend .
4 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Kn Hoteles op 8 mrt 2022
Dear traveler. Thanks for your comments and for having selected our hotel. we are happy that you enjoyed your stay and we hope to have you back soon as a guest of our hotel. Kind Regards

8/10 – Goed

Anja

Positief: Netheid, personeel en service
Die Möbel sind etwas in die Jahre gekommen. Aber ein nettes Hotel mit Charme.
7 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Kn Hoteles op 3 mrt 2022
Lieber Gast, Vielen Dank, dass Sie einen Kommentar zu Ihrem Urlaub hinterlassen und sich für unser Hotel entschieden haben. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und hoffen, Sie bald wieder als Gast in unserem Hotel begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ok place
Nice hotel. Facilities look more modern than rooms but ok. Didn’t manage to use the gym or indoor pool. Coffee and on site shop were a bit too expensive.
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Kn Hoteles op 1 mrt 2022
Dear traveler. Thanks for your comments and for having selected our hotel. we are happy that you enjoyed your stay and we hope to have you back soon as a guest of our hotel. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Kn Hoteles op 8 feb 2022
Estimado viajero. Gracias por su comentario y por haber elegido nuestro hotel. Estamos felices de que haya disfrutado de su estancia y esperamos tenerle de nuevo como invitado en nuestro hotel. Saludos

10/10 – Uitstekend

David

2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Kn Hoteles op 18 jan 2022
Estimado viajero. Gracias por su comentario y por haber elegido nuestro hotel. Estamos felices de que haya disfrutado de su estancia y esperamos tenerle de nuevo como invitado en nuestro hotel Saludos Cordiales

8/10 – Goed

Albert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent value for 1/2 pension, with good quality breakfast, apart from coffee, and evening meal.
8 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Kn Hoteles op 16 nov 2021
Dear traveler. Thanks for your comments and for having selected our hotel. we are happy that you enjoyed your stay and we hope to have you back soon as a guest of our hotel. Kind regards

8/10 – Goed

Jamie

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relaxing
A pleasant stay, food very avarage, no water bottles for all inclusive. Staff not very friendly. Very nicely done up hotel and lovely pool. Perfect for a quiet week away.
7 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Kn Hoteles op 16 nov 2021
Dear Guest Our guests' comments provide us with an opportunity to see our hotel through their eyes giving us insight into any service that may have room for improvement to enhance our future guests' stay among us, therefore we are grateful for the time you spent to share a review of your personal experience in the hotel. We hope to see you soon in our Hotel. Kind Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable stay with good service
Well greeted, good amenities and plenty of choice for breakfast. The room was clean but not to a high standard. There was some strands of hair on bedding and on the shower tiles. I woke up to no electricity on the last day but as it was the last day, it was the least of my concerns. Walls are slightly thin as can hear your neighbours next door.
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Kn Hoteles op 9 nov 2021
Dear traveler. Thanks for your comments and for having selected our hotel. we are happy that you enjoyed your stay and we hope to have you back soon as a guest of our hotel. Kind regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good value for money
Very clean nice environment, although the equipment of the room corresponds more to 3 stars. Quite uncomfortable hard beds, with plastic on the mattress, which cracks under your ass. Nice good fitness with a great view, unfortunately without air conditioning terrible hot there. The pools are fine and the pool area very nice. There is nothing around the hotel, no restaurants or shops anywhere, just peace.. Sometimes was an unpleasant sewage smell there.
4 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Kn Hoteles op 2 nov 2021
Dear traveler. Thanks for your comments and for having selected our hotel. we are happy that you enjoyed your stay and we hope to have you back soon as a guest of our hotel. Kind Regards

6/10 – Redelijk

Ingrid

Positief: Netheid
No correponde a un 4 estrellas
En mi opinión no este hotel no corresponde a una categoria de 4 estrellas. Como punto fuerte destacaría la limpieza, la amabilidad del personal y la zona de piscinas. A mejorar, principalmente el comedor. El mobiliario está anticuado, pero sobretodo hay muy poca variedad de comida. Esto hizo que pese a tener una media pensión acabaramos cenando fuera del hotel. La ubicación tampoco me gustó. Está en una zona residencial apartado de todo.
4 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van KN HOTELES op 21 okt 2021
Estimado viajero. Gracias por sus comentarios y por haber seleccionado nuestro hotel. Es decepcionante leer que no quedó satisfecho con la variedad de comida que ofrecemos en nuestro restaurante buffet. Sin embargo, nos tomamos muy en serio sus comentarios y ya enviamos la información a nuestro departamento de cocina y a nuestro jefe de cocina para mejorar sus comentarios mencionados. Saludos Cordiales

4/10 – Matig

Gloria

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Thierry

Prestations au niveau du prix promotionnel .
Hôtel correct pour le prix promotionnel payé sur hôtel.com. La chambre vaut le 4 étoiles ainsi que la piscine. Par contre la nourriture est très basique, la salle de restaurant est une cantine , je mets 2 étoiles pour cela. Lignes hautes tension passant sur une partie de l'hôtel avec pilone très visible. Le wifi de l'hôtel est ancien et mon nouveau téléphone portable Google n'a pas réussi à se connecter, idem pour certains iPhone, apparemment .
4 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Kn Hoteles op 5 okt 2021
Dear traveler. Thanks for having selected our hotel. We are happy that you enjoyed your stay Thanks for having taken the time to write this review. All your comments help us improve our service. We reassure you that your suggestions will be shared with the entire staff,we hope to have you back soon as a guest of our hotel. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Salaheddine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super sympathique
7 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Raul

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Andrea

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
11 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Stephane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Globalement très satisfait.
Le personnel est très pro et à l'écoute. C'est propre. La deco pratique mais un peu froide. J'ai demandé une chambre excentrée avec le moins de voisin possible. J'ai été écouté. Tant mieux car sur mes 24 jours de présence j'ai eu 3 jours de voisinage. Or ce n'est pas très insonorisé. J'ai donc été bien inspiré. Mieux vaut être isolé. Du coup la vue de la terrasse était assez pauvre mais très bien ensoleillée. Le petit dejeuner et le diner en demi-pension étaient très bien compte tenu du prix. La boisson du soir n'est pas comprise (2€/soir). Le Buffet à volonté et avec du choix est très correct. Bien que potentiellement perfectible, globalement je suis très satisfait de mon séjour dans cet hotel.
24 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van KN HOTELES op 17 aug 2021
Cher Stephane, Merci pour votre commentaire et d'avoir choisi notre hôtel. Je suis heureux que vous ayez apprécié votre séjour et nous espérons vous accueillir à nouveau dans notre hôtel. Cordialement

6/10 – Redelijk

Thomas

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Don't expect too much.
Large hotel but a bit away from the main tourist area of Costa Calma. Reception was friendly and helpful. We did book the cheapest room so it was no surprise to find ourselves on the ground floor, inside courtyard with a view of ...the neighboring wall. Recommend you have a car but then good luck finding parking convenient to the hotel. We only had a short stay but it still would have been good to have at least a water cooker in the room. The buffet breakfast was acceptable but served in a very utilitarian canteen area. The room was large enough with plenty of closet space but a rather small television. Housekeeping seemed to be a bit hit and miss. On the Saturday we thought we'd help and told the Staff nothing needed to be done but please bring 2 extra pillows. Duly noted and nothing done. Sunday we expected towels and linens to be replaced but instead returned to find the damp towels hung up again but no fresh towels or linens. Maybe we missed the no cleaning on Sundays memo? In general ok if you only need an inexpensive room for a couple of nights.
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van KN HOTELES op 10 aug 2021
Dear Thomas, We are very sorry to hear that your experience at our hotel did not fully meet your expectations on this occasion. Our priority here is to provide a pleasant stay from the beginning to all our clients and to make their vacation as comfortable as possible. We hope you will provide us with another opportunity in the future to truly exceed your expectations and until then, we send you our best wishes.

6/10 – Redelijk

RITA MARÍA

Positief: Netheid, personeel en service
VALORACIÓN ESTANCIA EN HOYEL
Hemos estado en hoteles de 4 estrellas de más calidad. El servicio ha sido excelente. El personal que trabaja en el hotel muestra buenas relaciones entre ellos (son como una familia) y el trato a los clientes es excepcional. Las instalaciones y las comidas del bufete son mejorables. Cuando te quedas en régimen de pensión completa es inconcebible que la comida caliente a la plancha sea igual en el almuerzo y en la cena. Hay poca variedad en el menú. Si tu estancia es de dos días, no lo notas. En una semana de estancia, te das cuenta de la poca variedad culinaria que ofrece el hotel. Agradecemos el trato recibido por el personal, especialmente el de Jose y Chiqui. Se nota que les gusta su trabajo.
7 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van KN HOTELES op 10 aug 2021
Estimada Rita, Gracias por tomarse el tiempo de escribir una reseña tan detallada. Es decepcionante leer que no quedó satisfecho con la variedad de comida que ofrecemos en nuestro restaurante buffet. Sin embargo, nos tomamos muy en serio sus comentarios y ya enviamos la información a nuestro departamento de cocina y a nuestro jefe de cocina para mejorar sus comentarios mencionados. Esperamos que nos brinde otra oportunidad en el futuro para superar verdaderamente sus expectativas y, hasta entonces, le enviamos nuestros mejores deseos.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van KN HOTELES op 17 aug 2021
Thank you for your evaluation of your stay

8/10 – Goed

Innocenzo

Positief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van KN HOTELES op 17 aug 2021
Thank you for your evaluation of your stay