Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 293 van 688 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
293
Gastenscore: 8 - Goed. 288 van 688 beoordelingen" "
8 - Goed
288
Gastenscore: 6 - Redelijk. 76 van 688 beoordelingen" "
6 - Redelijk
76
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 688 beoordelingen" "
4 - Matig
18
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 688 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
13
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Freddy
Zakenreiziger
9 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Freddy
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van WS op 24 okt 2023
Lieber Freddy,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Wolfgang SulzbacherDirektor
10/10 – Uitstekend
Freddy
8 sep 2023
Freddy
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van WS op 28 nov 2023
Lieber Freddy,vielen Dank für deine Bewertung! Es freut uns sehr, das es dir bei uns gut gefallen hat. Gerne begrüßen wir dich bald wieder bei uns.Mit vorweihnachtlichen Grüßen,Wolfgang SulzbacherHoteldirektor
10/10 – Uitstekend
Hildebrand
25 aug 2022
Hildebrand
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
J
Reisde met een groep
5 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruime kamers, uitstekende bedden en een prima service. Het enige wat ik erop aan te merken zou kunnen hebben is dat je in bad staat te douchen.
Wat absoluut geweldig was: het ontbijt! Zelden zoveel keuze gezien en het was allemaal heerlijk!
J
3 nachten verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
11 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, direct naast het prachtige slot. De kamers zitten rond een soort binnen middenplein. Leuk idee, hang het kleine jute zakje aan de deur en je kamer wordt (uit milieuoverwegingen natuurlijk ;) niet schoongemaakt en ontvang je een attentie. De attentie bestond uit maar liefst 2 (gebroken) mini-mini reepjes ballisto. Dat was een grote misser wat ons betreft. Die chocolade wordt immers op een alles behalve milieuvriendelijke manier geproduceerd..
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2021
6/10 – Redelijk
Ralph
Zakenreiziger
10 nov 2020
Let op de foto’s voordat je boekt
Hotel is in een gedateerd gebouw naast het prachtige antieke pand waar men mee adverteert. Ontbijt werd wel in het mooie antieke pand geserveerd
Ralph
1 nacht verbleven in september 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 aug 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Stof aan de muur, sok van vorige gast in de kamer alsmede een injectienaald. Geen airco in de kamer. Dat voor de hotelovernachting mag je toch niet verwachten.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 aug 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Erica, Drachten
Reisde met partner
8 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Een prima hotel, wat wij als doorreis hotel hebben gebruikt. Het ontbijt was niet erg groot, maar wel erg smakelijk. Wij hadden een gewone kamer geboekt, alleen zaten aan de achterkant van het hotel. Wat dus niet in het mooiere gedeelte zit. Algemeen was het een prima hotel, met veel mogelijkheden om Fulda te bezoeken.
Erica
2 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Ardie
11 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is helemaal perfect. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet (18 euro pppd) eigen parkeergarage (15 euro per dag), vriendelijk personeel, snelle in- en uitcheck
Ardie
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Wolfgang Sulzbacher op 14 okt 2019
Dear Ardie,
thank you very much for your recent stay at the Maritim Hotel Fulda and for sharing your experiences with us. I am glad to hear that you have spend a great time at Maritim Hotel Fulda. We hope you are choosing us again for your next trip to Fulda.
Kind regards
Wolfgang Sulzbacher
General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
24 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer zeer comfortabel en schoon. Ontbijt is super in de oranjerie van het 'Schloss'. Ligging (aan de Schlossgarten) is prima en op steenworp van het centrum van Fulda. Veel bezienswaardigheden liggen op loopafstand van hotel. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Wolfgang Sulzbacher op 26 aug 2019
Dear Guest,
thank you very much for your recent stay at the Maritim Hotel Fulda and for sharing your experiences with us. I am glad to hear that you have spend a great time at Maritim Hotel Fulda. We hope you are choosing us again for your next trip to Fulda.
Kind regards
Wolfgang Sulzbacher
General Manager
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
12 aug 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
renovatie werkzaamheden op de etage waar wij een kamer kregen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Wolfgang Sulzbacher op 13 aug 2019
Dear Ivan,
Thank you for taking the time to share your feedback. I can gurantee that the service you received is not what should be expected from Maritim Hotel am Schlossgarten. I deeply regret that we did not meet your expectations and would like to apologize for any inconveniences that occured. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Sincerely,
Wolfgang Sulzbacher
General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
4 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schitterende ligging, prachtig hotel en de orangerie is waanzinnig.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Wolfgang Sulzbacher op 5 aug 2019
Dear Guest,
thank you very much for your recent stay at the Maritim Hotel Fulda and for sharing your experiences with us. I am glad to hear that you have spend a great time at Maritim Hotel Fulda. We hope you are choosing us again for your next trip to Fulda.
Kind regards
Wolfgang Sulzbacher
General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Wolfgang Sulzbacher op 7 jun 2019
Sehr geehrter Gast,
vielen Dank für die Zeit die Sie sich genommen haben uns zu bewerten. Wir freuen uns, das es Ihnen bei uns gut gefallen hat.
Gerne begrüßen wir Sie bald wieder bei uns im Hotel.
Mit freundlichem Gruß
Wolfgang Sulzbacher
Direktor
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
15 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie, sfeer, combinatie modern en klassiek (ontbijt en diner in Oranjerie van Schloss)
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Wolfgang Sulzbacher op 16 mei 2019
Dear Guest,
thank you very much for your recent stay at the Maritim Hotel Fulda and for sharing your experiences with us. I am glad to hear that you have spend a great time at Maritim Hotel Fulda. We hope you are choosing us again for your next trip to Fulda.
Best regards
Wolfgang Sulzbacher
General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekende voorzieningen met uitstekend dienstverlenend personeel. Het op loopafstand van het centrum gelegen hotel is zeer aantrekkelijk.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Wolfgang Sulzbacher op 18 mrt 2019
Dear Guest,
thank you very much for your recent stay at the Maritim Hotel Fulda and for sharing your experiences with us. I would like to thank you also for kind words regarding our hotel. We hope you are choosing us again for your next trip to Fulda.
Best regards
Wolfgang Sulzbacher
General Manager
8/10 – Goed
johan, Dalen
15 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Enig nadeel was dat het water in het zwembad koud was!!en dat we moesten betalen voor de parkeerkelder. We konden nergens anders de auto kwijt. Had er gewoon bij in moeten zitten
johan
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Wolfgang Sulzbacher op 15 aug 2018
Dear Johan,
thank you very much for your recent stay at the Maritim Hotel Fulda and for sharing your experiences with us. I am glad to hear that you have spend a great time at Maritim Hotel Fulda. We hope you are choosing us again for your next trip to Fulda.
Best regards
Wolfgang Sulzbacher
General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
kerstin, niederlanden
31 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ligt heerlijk centraal, alles is tevoet bereikbaar, hotel vriendelijk personeel kamerst netjes verblijf was super
kerstin
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel. Mooie omgeving, midden in het stadje. Prima hotel voor overnachting met gezin tijdens doorreis.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Wouter, Rotterdam
15 jul 2014
Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel voor senioren
Een prima en net hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel en alles was keurig schoon. Het interieur straalt een hoge concentratie aan senioren uit wat ook klopt. Interieur en indeling zijn vrij oudbollig. Verder een goed verblijf gehad met alle benodigde faciliteiten aanwezig.
Wouter
8/10 – Goed
Jan, zoetermeer
9 okt 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
toplacatie
Gewoon Goed
Jan
10/10 – Uitstekend
Johan
14 aug 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel
Prachtig hotel. Kamers op zich niet bijzonder: modern zoals je zo vaak bij hotelketens ziet. Jammer dat je voor internet flink moet betalen. Restaurant in keldergewelf, ziet er prachtig uit. Diner bijzonder lekker. Maakten voor onze vegetarische dochter ook nog speciaal gerecht. Ontbijt is in een zaal met schitterende schilderingen op plafond en uitzicht op de tuin en is meer dan compleet.
Johan
8/10 – Goed
Richard
4 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Wolfgang Sulzbacher op 26 apr 2024
Lieber Richard,lieben Dank für die Zeit, die Du dir genommen hast, um unser Hotel zu bewerten.Hoffe, wir sehen uns bald mal wieder.Herzliche GrüßeWolfgang SulzbacherHoteldirektor
8/10 – Goed
Axel
2 apr 2024
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Axel
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Wolfgang Sulzbacher op 26 apr 2024
Lieber Axel,lieben Dank für die tolle Bewertung. Wir würden uns freuen, Dich wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit herzlichen GrüßenWolfgang SulzbacherHoteldirektor
10/10 – Uitstekend
wilhelm
Reisde met partner
25 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles war zu unserer vollsten Zufriedenheit, sehr gute Lage, tolles Frühstück, nettes Personal, wir kommen sicher mal wieder.
wilhelm
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Wolfgang Sulzbacher op 26 apr 2024
Lieber Wilhelm,vielen Dank für Ihr positives Feedback! Es freut uns zu hören, dass Sie mit der Lage, dem Frühstück und unserem Personal zufrieden waren. Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch!Herzliche Grüße,Wolfgang SulzbacherHoteldirektor
8/10 – Goed
Rolf
Reisde met partner
5 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eine Merkwürdigkeit ist zu erwähnen.
Beim Einchecken bekamen wir von der netten Dame am Empfang eine Flasche Selterswasser in die Hand gedrückt. Wir sollten diese mit auf's Zimmer nehmen.
Na ja, das kann man machen, aber es "schmeckt" nicht nach einem 4-Sterne-Hotel.
Ansonsten hat das Hotel einen Charme von Gemütlichkeit und Beschaulichkeit.
Rolf
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Wolfgang Sulzbacher op 26 apr 2024
Hallo Rolf!Vielen Dank für deine Bewertung! Es tut mir leid zu hören, dass du mit der Flasche Selterswasser nicht zufrieden warst. Ich verstehe, dass es nicht deinen Erwartungen an ein 4-Sterne-Hotel entsprach. Wir nehmen dein Feedback zur Kenntnis und werden es berücksichtigen. Es freut mich jedoch zu hören, dass dir der Charme und die Gemütlichkeit des Hotels gefallen haben. Wir hoffen, dich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Wolfgang SulzbacherHoteldirekto
8/10 – Goed
Ewald
Zakenreiziger
14 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unterkunft sehr zufriedenstellend
Ewald
8/10 – Goed
Hanne
Reisde met familie
4 feb 2024
Hanne
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Rainer
1 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rainer
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
jacob Holmsgaard
Reisde met familie
29 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jacob Holmsgaard
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Steffen
24 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steffen
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Bernhard
Reisde met familie
29 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir haben noch nie in einem Hotel übernachtet wo das kompl.Personal uns mit einer derartigen Freundlichkeit und Hilfsbereitschaft begegnet ist.
Wir planen jetzt schon unseren nächsten Aufenthalt.
Eine kleine Bitte: Lieber Koch schau dir doch mal deine a la Cart Speisekarte an , ist die nicht langweilig ? Das kannst du besser.
Bernhard
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Helmut
20 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helmut
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van WS op 20 dec 2023
Lieber Helmut, vielen lieben Dank für die sehr gute Bewertung, die du unserem Hotel gegeben hast. Es freut uns außerordentlich, das du einen schönen Aufenthalt bei uns hattest und dich rund um wohl gefühlt hast. Gerne begrüßen wir dich bald wieder bei uns im Hotel.Mit freundlichen Grüßen Wolfgang SulzbacherHoteldirektor
10/10 – Uitstekend
Sören
18 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sören
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van WS op 20 dec 2023
Lieber Sören,herzlichen Dank für die tolle Bewertung, die du unserem Hotel gegeben hast. Schön das wir dich rund um verwöhnen durften und deinen Aufenthalt in Fulda angenehm gestalten durften. Gerne begrüßen wir dich wieder bei uns!Mit freundlichen GrüßenWolfgang SulzbacherHoteldirektor
8/10 – Goed
Markus
Reisde met familie
17 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Personal ist sehr freundlich, dass Frühstücksbuffet sehr reichhaltig und hat lange Service Zeiten. Ansonsten war alles gut.
Markus
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van WS op 20 dec 2023
Lieber Markus,vielen Dank für deine Bewertung! Es freut uns zu hören, dass dir das Personal freundlich entgegengekommen ist und das Frühstücksbuffet reichhaltig war. Wir sind froh, dass du eine gute Zeit bei uns hattest. Wenn du weitere Anregungen oder Feedback hast, lass es uns wissen. Wir wünschen dir alles Gute und hoffen, dich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Wolfgang SulzbacherHoteldirektor
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
15 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gediegen und leicht in die Jahre genommen
Ein leicht in die Jahre gekommenes Haus der gehobenen Kategorie.
Gutes Frühstück in gediegenem Barock-Saal.
Auch das Kellerrestaurant ist durchaus empfehlenswert. Ebenso die klassische Hotelbar.
Man fühlt sich an die große Zeit der Hotelerie erinnert.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van WS op 20 dec 2023
Lieber Carsten,es freut uns sehr, dass Ihnen unser Frühstück im formellen Barocksaal und unsere klassische Hotelbar gefallen hat. Wir schätzen auch Ihre Anerkennung für die Architektur und das Design unseres Hotels, das ein Gefühl vergangener Größe hervorruft. Es ist uns ein Vergnügen, unseren Gästen eine Atmosphäre von Luxus und Komfort zu bieten, und wir danken Ihnen für Ihre freundlichen Worte. Nochmals vielen Dank, dass Sie sich für das Maritim Hotel am Schlossgarten Fulda entschieden haben, und wir freuen uns darauf, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Wolfgang SulzbacherHoteldirektor
10/10 – Uitstekend
Manfred
6 dec 2023
Manfred
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 dec 2023
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van WS op 20 dec 2023
Lieber Gast,vielen Dank für die gute Bewertung und das tolle Foto. Wusstest du eigentlich, das die Decke, die du fotografiert hast völlig gerade ist? Dies ist eine wunderbare optische Täuschung die der Maler vollbracht hat.Mit freundlichen GrüßenWolfgang SulzbacherHoteldirektor
6/10 – Redelijk
jean michel
3 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service
jean michel
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van WS op 20 dec 2023
Lieber Jean Michel,vielen Dank für die Bewertung, die du unserem Hotel gegeben hast. Leider ist wohl nicht alles zu deiner vollsten Zufriedenheit gewesen. Wenn du uns mitteilen möchtest, was wir besser machen könnten freuen wir uns sehr auf eine E-Mail. Konstruktive Kritik ist immer willkommen.Mit weihnachtlichen Grüßen Wolfgang SulzbacherHoteldirektor
8/10 – Goed
Markus Georg
Reisde met familie
27 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Sehr gut
Markus Georg
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van WS op 20 dec 2023
Lieber Markus Georg,vielen lieben Dank für die gute Bewertung, die du zu deinem Aufenthalt bei uns hinterlassen hast. Wir danken dir für dein Feedback und hoffen dich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit lieben Grüßen aus FuldaWolfgang SulzbacherHoteldirektor
10/10 – Uitstekend
Per
Reisde met partner
27 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mycket bra vistelse
Bra personal
Bra läge och fin ort Fulda
Vi återkommer nog framöver
Per
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van WS op 28 nov 2023
Hej Per,Tack så mycket för din fina recension! Det gläder oss att du hade en mycket bra vistelse hos oss. Vi är också glada att du tyckte om vår personal och att vi har ett bra läge i den vackra staden Fulda. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka i framtiden.Med vänliga hälsningar,Wolfgang SulzbacherHoteldirektor
8/10 – Goed
Timon
23 nov 2023
Timon
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van WS op 20 dec 2023
Lieber Timon,vielen lieben Dank für die gute Bewertung, die du unserem Hotel gegeben hast. Es freut uns, das du einen schönen Aufenthalt bei uns hattest und dich wohl gefühlt hast. Gerne begrüßen wir dich bald wieder bei uns im Hotel.Mit weihnachtlichen GrüßenWolfgang SulzbacherHoteldirektor
10/10 – Uitstekend
Dag
21 nov 2023
Dag
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van WS op 28 nov 2023
Lieber Dag,vielen lieben Dank für die sehr gute Bewertung, die du uns gegeben hast. Es freut uns sehr, das es dir gefallen hat und du dich wohl gefühlt hast.Gerne begrüßen wir dich bald wieder bei uns in Fulda.Mit lieben Grüßen aus dem verschneiten FuldaWolfgang Sulzbacher Hoteldirektor
8/10 – Goed
Wolfram
Reisde met partner
11 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war maritim like
Wolfram
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van WS op 28 nov 2023
Lieber Wolfram,vielen Dank, dass du dir die Zeit genommen hast, uns zu bewerten. Es tut mir leid zu hören, dass dein Aufenthalt nicht ganz deinen Erwartungen entsprochen hat. Wir werden uns bemühen, unsere maritimen Qualitäten in Zukunft besser zur Geltung zu bringen. Mit vorweihnachtlichen Grüßen,Wolfgang SulzbacherHoteldirektor
8/10 – Goed
Johann
10 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Johann
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van WS op 28 nov 2023
Lieber Johann,vielen lieben Dank für die gute Bewertung die du unserem Hotel gegeben hast. Gerne begrüßen wir dich erneut bei uns!Mit lieben Grüßen aus FuldaWolfgang SulzbacherHoteldirektor
10/10 – Uitstekend
Beatrice
Reisde met partner
5 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Die einrichtung war etwas abgenutzt aber gut darüber kann man hinwegsehen , sonst war alles völlig in ordnung!
Beatrice
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van WS op 28 nov 2023
Liebe Beatrice,vielen Dank für deine Bewertung! Es tut uns leid, dass du die Einrichtung etwas abgenutzt fandest. Wir nehmen dein Feedback zur Kenntnis und werden daran arbeiten, dies zu verbessern. Ansonsten freut es uns zu hören, dass alles andere in Ordnung war. Wir hoffen, du hattest eine gute Zeit bei uns. Mit vorweihnachtlichen Grüßen,Wolfgang SulzbacherHoteldirektor
10/10 – Uitstekend
Hans
25 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rigtig dejlig
Fantastisk serviceniveau fra hele personalet.
Hans
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van WS op 25 okt 2023
Dear Hans,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Wolfgang SulzbacherDirektor
8/10 – Goed
Martin
Reisde met familie
23 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Ok, men ikke længere godt
Udmærket til prisen, men mere skrabet og slidt end det har været for +5 år siden. Der findes bedre muligheder i nærheden, selvom området som hotellet ligger i jo er meget flot.
Martin
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van WS op 24 okt 2023
Dear Martin,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Wolfgang SulzbacherDirektor
10/10 – Uitstekend
Richard
13 okt 2023
Richard
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van WS op 24 okt 2023
Lieber Richard,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Wolfgang SulzbacherDirektor