Aan het strand, ligstoelen aan het strand, parasols

Beoordelingen van Hotel Delfin Plava Laguna

2 out of 5
Hotel Delfin Plava Laguna
Zelena laguna, Funtana

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 25 van 215 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 68 van 215 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 62 van 215 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 37 van 215 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 215 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

5,4/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Cas

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
slecht
slecht hotel, geen airco op de kamer, overal spinnnen in de kamer en een groot pakket stof. ook stonken de kamers naar rook en had je geen mogelijkheid om je handdoeken te drogen. de gangen stonken en zagen er slecht uit en ook liepen er muizen op de gang. het ochtendbuffet was ook niet lekker en bijna alles was op. ook niet echt corona proof, 1000 man aan een lepel.
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Hotel Manager op 12 aug 2021
Dear Cas, Thank you for choosing Hotel Delfin Plava Laguna for your vacation. We apologize for any inconvenience that may have occurred during your stay and we are very sorry that you were not completely satisfied with all of our services and offers. Despite this rating, we hope that you had a nice stay in Poreč. Greetings from Poreč, Jasmin Zlatić, Hotel Manager

4/10 – Matig

Stefan

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Matig
Kleine kamers, niet schoon, vervallen staat. Wel vriendelijk personeel.
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Hotel Manager op 19 jul 2021
Dear Stefan, we would like to thank you for visiting us, and for taking your time to write this review. Your opinion is important to us and we will try to improve the things you mentioned. We hope that you decide to visit us again next year. Kind regards, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Leuk hotel
De ligging van het hotel was fantastisch! veel beter als dat we verwacht hadden! Het hotelpersoon is onzettend aardig en helpen je met al je vragen. Na een avond stappen, hadden ze zelf een vervroegd ontbijt voor ons geregeld. heel diverse doelgroep van het hotel, zowel wat jongeren, als gezinnen maar ook ouderen. Er rijdt een tranfser bus van het hotel naar stad Porec, dat is heel fijn. Veel gebruik van gemaakt. Hotel is zeker aan te raden, mits je niet teveel luxe verwacht. Kamers zijn prima, maar overdreven luxe/schoon is het niet. Jammer dat er geen wifi in de kamer is. Het zwembad is een zout bad ipv. chloor.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
The wifi didnt work when i came. When they fixed it, it was already time to leave. I had to go to a restaurant outside the hotel and get a drink if i wanted some wifi. I feel like the employees are not really willing to help you and if you smile at them (as a greeting) they just stare back angrily. Ofcourse not all of them. There are some nice people. Around 10 p.m. at the pool they always have performances and music with a theme. For example they had a Micheal Jackson theme. In the hotelroom there is a book with rules and regulations and it says inside if you want to know the theme for the show at the pool, ask for it at the reception. The answer we got was: 'just music". Ok.. thanks, that was very helpfull! I feel like the people working there dont even know anything. Dinner in the restaurant is included. However, there is someone walking around with drinks, asking you if you want one. When you say yes, they open the bottle, give it to you and then ask for money. But since dinner is included you thought it was for free. So now you are forced to pay the drinks because they already opened it for you. Beware of this. When you get a room, make sure you order one with a balcony! This is so you can dry your clothes (underwear, bikinis, etc) I liked the hotel, it was very big and looked nice. There is an excursion bureau in the hotel itself. Take a look because they have very nice excursions. A day to Venice (Italy) for example and other sightseeing places in Croatia.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
slecht
had kamer met zeezicht en balkon geboekt kreeg heel klein kammertje onderin zonder balkon onvriendelijk personeel kreeg heel slecht gevoel

8/10 – Goed

Lisa, Emmeloord

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Wel ok voor op doorreis
Het hotel is best mooi en schoon alleen je hebt geen airco en geen koelkast dus dat waren eigenlijk alleen de min puntjes.

8/10 – Goed

rakker, nl

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Bedden waren ontzettend hard, zere rug...
Het buffet liet te wensen over. 's Morgens waren de broodjes op en werden niet aangevuld. Er lagen alleen nog droge sneetjes brood. Verder ging het wel. Het avond eten was redelijk, maar volgende keer liever naar een gewoon restaurant. Mooi zwembad, maar alle ligstoelen waren 's morgens al bezet door handdoeken. Zee lekker dichtbij.

4/10 – Matig

Daniëlle, Zoetermeer, Nederland

Negatief: Netheid, comfort kamer
Geen aanrader!
Eén overnachting gemaakt in hotel Delfin. Heel slecht bevallen. Veel te kleine kamer. Het extra (oude en vieze opklap)bed voor onze dochter kon er nog maar net in. Kamer was niet schoon (haren) en vreselijk warm. Heel klein balkon. Uitzicht op het zwembad, waar tot 00.00 uur een band speelde. Heel harde muziek, dus slapen vóór die tijd was er niet bij. Daarna trouwens ook niet door de gehorige kamers en terugkerende feestgangers. Ontbijt en avondeten waren redelijk, je vult je maag, maar meer ook niet. Het hotel is mooi gelegen in vakantiecentrum Zelena Laguna met mooi strand, veel vertier en uitgaansgelegenheden. Voor op stap gaande jongeren is dit hotel beter geschikt dan voor families die graag van een goede nachtrust willen genieten.

10/10 – Uitstekend

Aho

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Sinan

7 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Angela

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

ANDREA

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Tra alti e bassi .
2 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Christiane

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Buchung war ein Reinfall, nicht weiter zu empfehlen das Hotel. Ecklig!!!!!!!
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Josipa

1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Robert

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Keine Klimaanlage im Zimmer.Massenabfertigung beim Abendessen
3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Magnus

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Ivan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Osme

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Tutto bene,però camere piccole e senza aria condizionata.
6 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

REMO

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Architettonicamente parlando è una struttura molto bella. Quello che mi è piaciuto di più è il cibo, abbondante e cucinato molto bene. Quello che non mi è piaciuto per niente è la rumorosità, mi spiego: nell'ala A/D sono stati fatti alloggiare tantassimi BAMBINI dai 10 ai 17/18 anni. Erano alunni di scuole soprattutto slovene ma anche bosniache. Non vi voglio tediare, ma fino alle ore 1 di notte e oltre non si riusciva a dormire, cassetti e ante armadi che sbattevano in continuazione, spostamento letti e un continuo entrare e uscire da una stanza ad un'altra. La colpa non è certo dei bambini in quanto bambini i quali per natura sono esuberanti e magari era la prima volta che frequentavano un hotel. Per me è stata la mancanza di direttive intelligenti nell'ubicare i ragazzi, ovvero, bastava collocarli in una delle ali della struttura che in quel periodo erano completamente VUOTE. Dopo tanti anni è la prima volta che questo accade e speriamo sia anche l'ultimo. Nonostante tutto ringrazio.
7 nachten verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Luigi

Negatief: Netheid, personeel en service
Ok per il posto..non MANGIATE però
Posizione hotel stupenda …accoglienza discreta…pulizia stanza scarsa (solo cambio asciugamani)…cibo immangiabile, se ci fosse un voto da dare sul cibo ,da 1 a 10 direi MENO 10 Stare male entrambi x il cibo non puoi dare un’altro voto !!!
7 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Bernardo

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Beáta Tünde

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Marissa

1 nacht verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Sabri

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Also die zustände in dem Hotel sind eine Katastrophe!! Zimmer sind Ekelhaft, ich wo mit mein Sohn da Ferien gemacht hat er wurde Krank!! Einfach schrecklich.. Essen immer das gleiche!!und kalt!! Ftische tücher waren nich dreckig.. Nie mehr wider!!! Und der apreis ist übertäuert für so eine barake
3 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Wojciech

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich habe aus Versehen falsch gebucht ich bin nie nach Porec gefahren Ich kann am 13. Juli um 19:00 Uhr buchen und ein Porec schlafen das ist doch unmöglich ich habe die Reise reklamiert aber konnte mir keine helfen
1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Predrag

Positief: Netheid
5 nachten verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

mauro

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

BORUT

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good 2 stars hotel
Next to the beach, room with sea view, good food (self service), renovated rooms and bathroom!
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Hotel Manager op 14 sep 2021
Dear BORUT, thank you for rating us and leaving top review. Best regards from Poreč, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

10/10 – Uitstekend

Elke

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Waren bereits im Juli in diesem Hotel. Da es uns super gut gefallen hat sind wir diesmal wieder im Hotel Delfin abgestiegen. Das Essen war wieder reichlich und gut. Das Zimmer sauber und und ohne Mängel. Die meisten Gäste waren Familien mit kleinen Kindern was zu dieser Zeit normal ist. ( letzte Ferienwoche ) Leider wurde die Maskenpflicht im Speisesaal nicht eingehalten. Ein Großteil der Gäste trug keine Maske, was vom Personal ignoriert wurde. (Schade) Das Personal jedoch hielt sich an die Hygienevorschriften. Trotz alledem werden wir im nächsten Jahr sicher wieder kommen da Kroatien ein schönes Urlaubsland ist.
Blick vom Speisesaal
5 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Laszlone, Ferlach

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Problemloses Einchecken, sauberes Zimmer, große Auswahl beim Frühstück und beim Abendessen.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Hotel Manager op 14 sep 2021
Dear Laszlone , thank you for rating us and leaving top review. Best regards from Poreč, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

6/10 – Redelijk

Gerhard

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Zimmer war sehr klein und hatte keine Ausstattung Abendessen war sehr gut 👍aber die niedrigen Zimmer Nummern waren um 18uhr und die höheren Nummern um 19uhr 30 und da kam es vor daß Speisen ausgingen und wurden nicht mehr nachgebracht Pool war super Meer Strand war okay anderes Zimmer und ich komme wieder
5 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Hotel Manager op 27 sep 2021
Geehrter Gerhard, Danke, dass Sie sich für das Hotel Delfin für Ihren Urlaub entschieden haben. Gästemeinung ist uns sehr wichtig und hilft uns bei unseren täglichen Verbesserungen. Trotz dieser Bewertung hoffen wir, dass Sie einen schönen Aufenthalt in Poreč hatten. Wir hoffe, dass diese Situation nicht sie davon abhalten will, wieder unser Gast zu sein, oder in einem anderen von unserer vielen Hotels und Resorts in Umag, Poreč oder Rijeka, um ein besserer urlaub haben. Mit freundlichen grüßen aus Poreč, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

8/10 – Goed

Roman

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
6 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Hotel Manager op 27 sep 2021
Dear Roman, thank you for rating us, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

4/10 – Matig

Bajric

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schmutzig und kein wlan im Zimmer kein tv und der kinderpool sehr alt und kaputt das wasser sehr schmutzig besser mehr zahlen dafür schön
9 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Hotel Manager op 1 sep 2021
Geehrter Bajric, Danke, dass Sie sich für das Hotel Delfin für Ihren Urlaub entschieden haben. Gästemeinung ist uns sehr wichtig und hilft uns bei unseren täglichen Verbesserungen. Trotz dieser Bewertung hoffen wir, dass Sie einen schönen Aufenthalt in Poreč hatten. Wir hoffe, dass diese Situation nicht sie davon abhalten will, wieder unser Gast zu sein, oder in einem anderen von unserer vielen Hotels und Resorts in Umag, Poreč oder Rijeka, um ein besserer urlaub haben. Mit freundlichen grüßen aus Poreč, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

2/10 – Ontzettend slecht

LILIANA

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
L"hôtel c'est une honte pour le 21 ème siècle ! Pas de climatisation, pas de WiFi, la femme de chambre est venue 1fois nettoyer la chambre ! LAMENTABLE ! Domage pour le reste... propreté du lieu (plage, jardin etc) et sympathie du personnel !
7 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Hotel Manager op 1 sep 2021
Dear LILIANA, First of all we would like to thank you for choosing our Hotel Delfin for your holidays and thank you for your feedback. The opinion of our guests is very important to us and helps us in our daily improvements and we are really sorry to hear that we have not met all your expectations. We also take this opportunity to apologize for any inconvenience that may have occurred during your stay. We hope to see you again soon as our guests, to be able to show you our improvements, or in another of our many hotels and resorts in Umag, Porec or Rijeka, for a more satisfying holiday. Yours sincerely, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

8/10 – Goed

Rupert

Positief: Personeel en service
Gutes Hotel mit tollen Preis👍👍👍😄😄👍👍
Konnten schon um 12 Uhr einchecken. Danke an die Crew der Rezeption 👍👍 Sehr nettes etwas älteres Hotel. Essen für den Preis sehr gut. Waren nun heuer schon das 2 mal hier. Kommen immer gerne wieder. Sehr tolle Anlage.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Hotel Manager op 1 sep 2021
Geehrte Rupert, wir möchten uns bedanken, für das Vertrauen die Sie unsere Hotel Delfin Plava Laguna als Ihr Urlaub destination gegeben haben. Es freut uns sehr, dass Sie schöne Zeit bei uns hat. Danke für Ihre top review und wir hoffen, dass Sie bald wieder kommen uns zu besuchen. Grüße aus Poreč, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

6/10 – Redelijk

Indrek

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Hotel Manager op 1 sep 2021
Dear Indrek, Thank you for rating us, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

6/10 – Redelijk

David

Positief: Netheid
Economy room is indeed economy
Huge hotel. Long waiting for check-in. Room economy was indeed economy - no AC, no Wifi, poor GSM signal, no fridge, no TV. Dinner and breakfast were surprisingly good, everything was refilled regularly. Bring your own TV and fridge if you want to stay longer than one night.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Hotel Manager op 25 aug 2021
Geehrter David, Danke, dass Sie sich für das Hotel Delfin für Ihren Urlaub entschieden haben. Vielen Dank für all Ihre Komplimente und netten Worte, sowie Ihre konstruktiven kommentare. Alle Kommentare helfen uns, unsere Dienstleistungen zu verbessern. Wir hoffen, dass Sie uns bald wieder besuchen dass wir Ihnen unsere Verbesserungen zeigen können. Grüße aus Poreč, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

2/10 – Ontzettend slecht

Gabriele

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Orribile Sporco servizi insufficienti
14 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Hotel Manager. op 26 aug 2021
Gentile Gabriele, Prima di tutto voremmo ringraziarvi per avere scelto il nostro Hotel Delfin Plava Laguna come destinazione per le vostre vacanze. Prendiamo questa occasione anche per scusarci per gli eventuali disagi acorsi durante il vostro soggiorno. Cordiali saluti, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotelové pokoje po nedávné rekonstrukci, na přespání pěkné, pouze v horkém letním dni bez klimatizace náročné, doporučuji alespoň větrák! Personál recepce nepříjemný, zakázal nám koupit pokoj přes Hotels.co, že nemají volno! Samozřejmě po zakoupení pokoje byly k dispozici! Too byl jediný negativní přístup personálu!
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Hotel Manager. op 25 aug 2021
Geehrter Gast Danke, dass Sie sich für das Hotel Delfin für Ihren Urlaub entschieden haben. Vielen Dank für all Ihre Komplimente und netten Worte, sowie Ihre konstruktiven kommentare. Alle Kommentare helfen uns, unsere Dienstleistungen zu verbessern. Wir hoffen, dass Sie uns bald wieder besuchen dass wir Ihnen unsere Verbesserungen zeigen können. Grüße aus Poreč, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super Preis Leistungsverhältnis
Ich finde dieses Hotel super. Es liegt direkt am Meer. Die Zimmer sind sauber. Das inkludierte Frühstück & das Abendessen ist als Büfett dargestellt & bietet eine breite Spanne an Auswahl. Hier gibt es wirklich für jeden etwas. Das Hotel bietet mehrere Essenräume. Falls also etwas leer sein sollte, kann man einfach in einem der anderen Räume schauen, ob es dort noch etwas gibt. Das Personal füllt jedoch auch zeitnah wieder alles auf. Mir hat der Urlaub sehr gut gefallen & ich würde das Hotel auch jederzeit wieder buchen. Für ein 2 Sterne Hotel bietet es auf jeden Fall einiges. Vor allem das Spiele Paradies direkt am Pool für Kinder sieht vielversprechend aus.
7 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Hotel Manager op 12 aug 2021
Geehrte Jennifer, Vielen Dank, dass Sie Hotel Delfin Plava Laguna für Ihre Urlaub gewählt haben. Danke für alle Komplimenten und wir hoffen, dass Sie uns bald wieder besuchen will. Mit freundlichen Grüßen, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

2/10 – Ontzettend slecht

Marija

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Hotel Manager op 27 sep 2021
Dear Marija, thank you for rating us, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

8/10 – Goed

Endre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Hotel Manager op 4 aug 2021
Dear Endre, thank you for rating us, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

6/10 – Redelijk

Hanna

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Hotel Manager op 29 jul 2021
Dear Hanna, thank you for rating us, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

10/10 – Uitstekend

Zaneta

2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Hotel Manager op 19 jul 2021
Dear Zaneta, thank you for rating us, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

10/10 – Uitstekend

Attila

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Hotel Manager op 16 jul 2021
Dear Attila, thank you for rating us, Jasmin Zlatić, Hotel Manager

8/10 – Goed

Elke

Positief: Netheid, personeel en service
Die Lage des Hotels ist direkt am Meer, jedoch für gehbehinderte Menschen nicht zu empfehlen, da der Weg sehr steil ist und einige Stockwerke nicht mit dem Aufzug zu erreichen sind. Die Zimmer sind ok. Das Bad ist für Korpulente nicht geeignet, da ziemlich klein. Das Essen ist gut und reichlich. Da für Kinder einiges geboten wird, ist es das ideale Familienhotel. Preis/Leistung stimmt. Wir kommen gerne wieder. 😏
4 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Hotel Manager op 25 aug 2021
Geehrte Elke, Danke, dass Sie sich für das Hotel Delfin für Ihren Urlaub entschieden haben. Vielen Dank für all Ihre Komplimente und netten Worte, sowie Ihre konstruktiven kommentare. Alle Kommentare helfen uns, unsere Dienstleistungen zu verbessern. Wir hoffen, dass Sie uns bald wieder besuchen dass wir Ihnen unsere Verbesserungen zeigen können. Grüße aus Poreč, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

8/10 – Goed

Henryk

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Hotel Manager op 24 jun 2021
Dear Henryk, thank you for rating us. Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Elena

Reisde met familie
Negatief: Comfort kamer
Цена соответствует качеству
Услуги и отель соответствует цене. Море рядом, много развлечений для маленьких детей,дискотека вечером для малышей приятен удивила. Ужин был очень вкусный, но завтрак оставляет желать лучшего: после третьего дня мы уже не могли смотреть на эти яйца, одно и тоже. Напитки вечером платные в три раза все дороже. Музыка до 23 30 раздражала неимоверно, все хотят спать, тем более кондиционеров нету в комнате и балкон открыт, то очень все громко было!!! Лежаки у бассейна уже в 7 утра все заняты полотенцами 😡😡😡 это было самое раздражающее. Фена указанного в услугах, в номере не оказалось 🙄
8 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Tanja

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
So ist es nicht schlecht wenn eine klima wäre. So kann man nicht schlafen. Tolle Lage direkt am Strand. Essen war gut
2 nachten verbleven in augustus 2020