Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Na het boeken dien je een kopie van je identiteitsbewijs aan de accommodatie te verstrekken
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Let op: Deze accommodatie accepteert geen PAN-kaarten als identificatiebewijs.
Deze accommodatie verplicht dat gasten bewijs overleggen dat ze voor het inchecken 14 dagen in India hebben verbleven
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.
Gasten dienen de Club Mahindra-app te downloaden op hun smartphones om contactloos in- en uit te checken en roomservicebestellingen te voltooien. Gasten zijn verplicht 5 dagen voor aankomst hun identiteitsbewijs met foto te uploaden.
Bezoekers die geen staatsburger van India zijn, dienen een Inner Line Permit (ILP) te verkrijgen om Sikkim binnen te komen. Elke gast dient fotokopieën van zijn paspoort en Indiase visum te hebben, samen met de originele documenten en 2 recente pasfoto's om de vergunning te ontvangen. Gasten kunnen deze documenten indienen bij de inreiscontroles van Melli en Rangpo, de Sikkim Tourism Booth op Bagdogra Airport en Sikkim House in Kolkata of Delhi.