Hotel Tathagat

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met comfortabele voorzieningen, met een shuttleservice van/naar de luchthaven en een businesscentrum

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn June 2024 en July 2024.
juni 2024
juli 2024

Fotogalerie voor Hotel Tathagat

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden | Een kluis op de kamer, een bureau, extra bedden
Voorkant van accommodatie
Aziatische gerechten
Bruiloft binnen
Handdoeken
Beoordelingen
7,2

Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaarOntbijt beschikbaarOntbijt beschikbaar
  • Parkeren inbegrepenParkeren inbegrepenParkeren inbegrepen
  • AirconditioningAirconditioningAirconditioning
  • Gratis wifiGratis wifiGratis wifi
  • Gratis luchthavenshuttleGratis luchthavenshuttleGratis luchthavenshuttle
  • RestaurantRestaurantRestaurant

Inchecktijd

2:00 PM

Uitchecktijd

12:00 PM

Ontdek het gebied

Kaart
Near Maha Bodhi Tample, Gaya, Bihar, 824231
  • Populaire locatieMahabodhi-tempel3 min. lopen
  • Populaire locatieWat Thai Buddhagaya8 min. lopen
  • Populaire locatieTergar-tempel19 min. lopen
  • LuchthavenGaya (GAY)26 min. rijden

Meest relevante beoordelingen

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Een bad/douchecombinatie
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een bureau
Een kluis
  • 28 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een bureau
Een kluis
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Vergelijkbare accommodaties

Over deze buurt

Bodh Gaya

Je vindt Hotel Tathagat in Gaya. Een aantal lokale bezienswaardigheden om te bezoeken zijn Tergar-tempel en Vishnupad-tempel. Heb je bovendien zin om het natuurschoon in de omgeving te bewonderen? Neem dan een kijkje bij Mahakala-grotten en Dungeshwari Hills. Rajayatna Tree en Ajapala Nigrodha Tree zijn ook zeker het bezoeken waard.

In de buurt

  • Mahabodhi-tempel - 3 min. lopen
  • Wat Thai Buddhagaya - 8 min. lopen
  • Tergar-tempel - 19 min. lopen
  • Gaya Pind Daan - 12 min. rijden
  • Vishnupad-tempel - 13 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Chakand Station - 26 min. rijden
  • Gaya (GAY) - 27 min. rijden

Restaurants

  • ‪Hari Om International Cafe - ‬7 min. lopen
  • ‪Tibetan Om - ‬5 min. lopen
  • ‪Mohammad Restaurant - ‬5 min. lopen
  • ‪Sai International Cafe - ‬9 min. lopen
  • ‪Om Restaurant - ‬8 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Tathagat

Hoogtepunten van de accommodatie
Als je bij Hotel Tathagat verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een gratis shuttleservice van/naar de luchthaven, stomerij-/wasservices en een businesscentrum. Bij het plaatselijke restaurant, SWAGAT Restaurant, kun je genieten van Aziatische gerechten. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijt (tegen een toeslag), een kluis bij de receptie en huwelijksservices
  • Een 24-uurs receptie, hulp bij uitstapjes/tickets en gratis kranten
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Hotel Tathagat zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals kluisjes.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Koffiezetapparaten/waterkokers en bureaus

Gesproken talen

Engels en Hindi

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis shuttleservice van/naar de luchthaven
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Ontbijt beschikbaar tegen een toeslag
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • SWAGAT Restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Geen huishoudservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Handdoeken

Entertainment

  • Lcd-tv

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 17.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Extra bedden zijn beschikbaar tegen een toeslag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Tathagat International Bodh Gaya
Hotel Tathagat International
Tathagat International Bodh Gaya
Tathagat International
Hotel Tathagat International Bodh Gaya, India - Bihar
Hotel Tathagat Bodh Gaya
Hotel Tathagat Gaya
Tathagat Gaya
Hotel Hotel Tathagat Gaya
Gaya Hotel Tathagat Hotel
Hotel Hotel Tathagat
Hotel Tathagat International
Tathagat
Hotel Tathagat Gaya
Hotel Tathagat Hotel
Hotel Tathagat Hotel Gaya

Beoordelingen over Hotel Tathagat

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 8 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 8 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 8 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 8 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 8 beoordelingen" "

6,6/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Chih Chun

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
房間小,浴室小,排水不良
房間小,只有一個窗戶,而且是靠樓梯間,浴室小,排水不良,電梯很髒,懷疑這是三星級酒店嗎?
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

jacck

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Don’t get fool by the picture which Expedia.
I wouldn’t recommend for person who want to stay more than a single night, there bed sheets are dirty, towel, bathroom are dirty as well. Leekeage from bathroom , broken lights , believe me there are so many others things that you may not like. small room nothing like picture above, over price for the services they offer. Don’t get fool by the picture which Expedia describes on their website , shame on Expedia , I will never book from you again. Good bye Expedia
10 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

erika, Japan

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
ロケーション、レストランは良い、リネン類の清潔さはよくなかった
レストランの食事はおいしかったです。いつも昼食時は混んでいます。チキンバターカレーライス付きで、300ルピーほど。リネン類の清潔さはあるとは言いづらく、インドなので仕方ないと言ったところです。気になる方は清潔なリネンを持参してもいいでしょう。ロケーションがいいです。隣のホテルも兄弟がオーナーという話です。
5 nachten verbleven in december 2017

4/10 – Matig

Timothy

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Choose a newer hotel down the street 4 same price
Hotel room is simple- a balcony faces the dusty road, toilet is fairly clean but difficult to get a hot shower at night or early morning, as the main switch gets turned off; lift is broken; Wifi only available in the room, connection slow. Breakfast consists of eggs, toast with jam / butter, tea/coffee/hot milk/small juice (pick one). We had a very rude waiter who slammed the basket of bread on the table the first morning, and a courteous one the next. We asked for hot chocolate, and they said no; I noticed other guests coming in and asking for the same, and they replied in the negative day after day. I thought that if it was such a popular item, management would put it on the menu. That about sums up the attitude of the management, which I got to experience first hand. I booked 3 rooms with one website for the first night weeks prior, and 3 rooms with another website for the second night 4 days prior to check-in. On checking-in, I informed Reception about the arrangement. On the second day at about 3 pm, when I returned to the hotel, staff descended on me demanding why I did not check out at noon. They did not believe I booked the second night. I had to go to my room to forward them the email. Within minutes, Reception called to ask why it was taking so long. I was summoned to the manager's office, and forced to wait while matter was resolved. They initially suspected I was making the booking in the room. However they were pleasant when the booking was confirmed.

8/10 – Goed

JUN, JAPAN MIE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
立地が良い!
マハーボディー寺院に徒歩2~3分の場所にありどこに行くのにも便利でした。併設されているレストランはなんでもあり大変おいしかった。

10/10 – Uitstekend

Henrich, Hong Kong

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tourist friendly location.
The room was very spacious, clean & cozy. The staff were very friendly. We felt extremely welcome in this hotel. The location of this hotel was great, it was really close to the famous Mahabodhi Tree, train station, the airport and much more.

8/10 – Goed

Tamar, japan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pleasantly surprised.
Was not expecting much from my stay and was throughly impressed with the service and quality of the rooms at this hotel.

8/10 – Goed

Slavek, Thailand

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfection.
Everything. From the warm welcome till the check out everything was perfect. Excellent staff, high quality, concierge, room service and laundry, etc all is perfect. Very clean room, very quite, beautiful surrounding, huge outdoor area, perfect location, basically I love everything about this hotel.