Hotel Viraat Inn

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel in art-decostijl met een dakterras bij het congrescentrum in Gaya

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Viraat Inn

1 slaapkamer, lakens van Egyptisch katoen, luxe beddengoed
Superior kamer, 1 tweepersoonsbed | 1 slaapkamer, lakens van Egyptisch katoen, luxe beddengoed
Details aan de binnenkant
Dineren met familie
Voorkant van accommodatie

Beoordelingen

9,0 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Fitnessruimte
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Huisdiervriendelijk
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Wasservice
De huidige prijs is € 13
inclusief belastingen en toeslagen
30 jun - 1 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Superior kamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast/vriezer
Lcd-televisie
  • 33 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2015
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard kamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Gerenoveerd in 2015
  • 13 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
194,Lakshman Sahay Lane, Opposite Gaya Railway Station, Gaya, Bihar, 823001

In de buurt

  • Barabar Hills - 4 min. rijden - 2.9 km
  • Surya Kund - 4 min. rijden - 3.2 km
  • Vishnupad-tempel - 5 min. rijden - 3.6 km
  • Gaya Pind Daan - 5 min. rijden - 3.6 km
  • Mahabodhi-tempel - 19 min. rijden - 14.6 km

Lokaal vervoer

  • Chakand Station - 22 min. rijden
  • Gaya (GAY) - 26 min. rijden

Restaurants

  • ‪KFC - ‬16 min. lopen
  • ‪Pramod Laddu Bhandar - ‬1 min. lopen
  • ‪Hotel Darbar International - ‬1 min. lopen
  • ‪Paprica - ‬19 min. lopen
  • ‪Gaurav Family Restuarant andCaterer - ‬6 min. rijden

Over deze accommodatie

Hotel Viraat Inn

Hotel met een gezinsvriendelijk beleid in de buurt van Vishnupad-tempel
Hotel Viraat Inn bevindt zich in de buurt van Barabar Hills en biedt extraatjes zoals een gratis, dagelijks ontvangst door de manager, een dakterras en winkels ter plaatse. Alle gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi op de kamer met een snelheid van 500+ Mbps (voor 6+ personen of 10+ toestellen) en van voorzieningen zoals een tuin en een kapsalon.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een limousine- of autoservice, een à-la-carte-ontbijt (tegen een toeslag) en fietsverhuur
  • Een oplaadpunt voor elektrische auto's, een snelle uitcheckservice en een snelle incheckservice
  • Vergaderruimtes, een geldautomaat/bankservice en een computerstation
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers zijn individueel gemeubileerd, beschikken over gemakken zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden leuke extraatjes zoals (laptop)kluisjes en aparte zitruimtes.
Andere gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met designer toiletartikelen en bad-/douchecombinaties
  • Lcd-televisies van 22 inch met premium tv-zenders
  • Aparte zitruimtes, plafondventilatoren en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 500+ Mbps (voor 6+ personen of 10+ toestellen)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Gratis parkeerplaatsen buiten het terrein; reserveren verplicht
  • Parkeerplaatsen buiten het terrein; reserveren verplicht en kortingen beschikbaar
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag) tot 40 km afstand
  • Shuttleservice vanaf het treinstation (toeslag)
  • Limousine-/autoservice
  • Parkeerplekken voor campers/bussen/vrachtwagens ter plaatse (toeslag)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: INR 150 tot 1.000 per persoon
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur
  • Spelletjesruimte
  • Sportschool
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Aparte slaapkamer
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis kinderactiviteiten onder toezicht
  • Gratis kinderopvang
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Spelletjesruimte
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum (93 vierkante meter)
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Dakterras
  • Tuin

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift
  • Luisterhulpmiddelen
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Verhoogd toilet

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Art-decoarchitectuur
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2012
  • Open haard in de lobby

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Lakens van Egyptisch katoen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Designer toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 22 inch met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Individuele aankleding
  • Plafondventilator
  • Telefoon
  • Toegang via buitengalerij

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 12.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 05.30 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven en het treinstation (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, dien je vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren verblijven gratis
Voer- en drinkbakken zijn aanwezig

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 8 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Schoonmaakkosten: 0 procent procent

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. INR 150–1000 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1600.00 per voertuig (retour)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Een keuken/kitchenette is beschikbaar tegen extra tarief

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Feesten en evenementen ter plaatse zijn toegestaan. 
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging

Overige info

Bij overnachtingen op 24 december is het tarief voor het traditionele galadiner op kerstavond bij de weergegeven totaalprijs inbegrepen.
Bij overnachtingen op 31 december is het tarief voor het traditionele Oudejaarsavond-galadiner inbegrepen bij de weergegeven totaalprijs.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd en is geen alcohol toegestaan.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Viraat Inn
Hotel Viraat Inn Gaya
Hotel Viraat Inn Gaya
Viraat Gaya
Hotel Viraat Inn Hotel
Hotel Viraat Inn Hotel Gaya

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Viraat Inn?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Viraat Inn?

Vandaag, 29 jun. 2025, kost een verblijf bij Hotel Viraat Inn van één nacht voor twee volwassenen op 30 jun. 2025 min. € 13,08, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel Viraat Inn te parkeren?

Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Je kunt in de buurt gratis parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Viraat Inn?

Je kunt inchecken vanaf: 12.00 uur; je kunt inchecken tot: 05.30 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Viraat Inn uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag.

Biedt Hotel Viraat Inn een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1600.00 per voertuig.

Waar ligt Hotel Viraat Inn?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Gaya ligt vlak bij de luchthaven, binnen 5 km afstand van Barabar Hills en Vishnupad-tempel. Ook Dungeshwari Hills en Mahakala-grotten liggen binnen 15 km afstand.

Beoordelingen over Hotel Viraat Inn

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 71 van 88 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 88 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 88 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 88 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 88 beoordelingen

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Alexandra

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is great very easy to catch train lots of tuk tuk available through the property itself provide taxi services
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Prashant

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall recommended to travelers rooms are good washroom as well. Service was good could improve more. Good for city like gaya
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Rachit

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stone throw from gaya railway station. Good value for money option near gaya railway station. Well maintained rooms with clean large washroom. Staff are really helpful and guide as well. South Indian food available as well just a walkable distance great location
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Suman hegde

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quick
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Marydone hary

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had a short stay large spacious rooms with large washroom Tv wifi friendly staff members as well they arrange your sightseeing as well. Bathroom are very clean plus point is there
1 nacht verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Harydath

This property is horrible. No toilet paper.Manager on duty said they don’t use toilet paper at this Hotel. The room stinks. Blanket are old and dirty. Horrible food. Very unclean and noisy. I booked for two nights, but left the very next morning. Will not recommend this hell hole to anyone. I should be refunded by expedia. Expedia recommends and endorsed this hotel. This place is unfit to stay. Toilet dirty and smells. Constant train horn and announcements. This place should never be on expedia. Please refund my money and remove this hotel from your site.
2 nachten verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This hotel should have no star rating, it's like local dormitory. This hotel is big scam, photos and ratings are fake everywhere. Staff at entry desk is very rude. You should inspect and delist this hotel. AC - broken and not working. Shower - not working. Hot bath water - not available. TV - not working. Bed - bedsheets were never changed, very smelly and had stains
2 nachten verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Kuber

1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Gaurav

2 nachten verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

hiren

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Subject: Urgent Complaint Regarding Misleading Information and Additional Charges at Hotel Virat Inn Dear Expedia Customer Service, I trust this message finds you well. I am writing to express my deep disappointment and frustration regarding a recent booking experience through Expedia at Hotel Virat Inn in Gaya, with booking reference number 72808137801065. Upon arrival at the hotel, I was shocked to discover an unexpected additional charge for the use of air conditioning in the room. Despite booking through Expedia, neither during the booking process nor in the confirmation email was it mentioned that there would be an extra fee for utilizing the air conditioning. This lack of transparency is unacceptable and has severely impacted my trust in Expedia's services. Furthermore, when I raised this issue with the hotel management, they forced me to pay extra 500 INR. Meanwhile I checked with Expedia customer service agent, and she confirmed that air conditioning is included in your booking. Subsequently, hotel management took the extreme measure of putting their hotel under maintenance and removing air conditioning from the listed amenities this is also confirmed by your representative. This revelation not only showcases a blatant disregard for honesty and transparency but also raises serious concerns about the integrity of the hotels listed on Expedia. As a loyal customer, I have always relied on Expedia to provide accurate information and facilitate seamless bookings.
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Latha

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There was no hot water to shower. Hotel and bathrooms were not clean.
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Hiroto

Positief: Personeel en service, voorzieningen
駅が近く、屋台やレストランが多いので便利でした。異常な数の蚊がいるので夜寝るのに苦労します。私は毎日午前3時ごろまで寝られませんでした。

6/10 – Redelijk

PRIYANKARA

location was ideal for my journey and the convenience of getting around..
3 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

CHUNG-CHENG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
離車站近,服務人員服務很好,也很親切。
1 nacht verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Jay

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The service was not good! Promised times for hot water Geyser switch-on was very late, tea service was very late. Definitely less than 2 star!
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Somnath

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Anuj

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was very accommodating and helpful with tips. Would recommend staying here as room/bathroom were clean.
1 nacht verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Axel

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Do not stay here!

Ive travelled to more than 60 countries and have slept at many hotels in India. This was by far the worst hotel experience I ever had. Problems with the hotel: The rooms are unbearingly cold (we stayed there in January) We had no hot Water in our room (we talked to the management but they didnt fix it). However, my friend had hot water for short periods. Also, the management kept sneaking outside his door turning off his water heater (the button was outside the room) all the time. No proper bedsheets, only a blanket. T They didnt have wifi . Everytime we wanted wifi we had to wait for 30 min and Then TheyWwould turn on some kind of hot spot for a few hours. Everytime we asked for wifi They  pretended to be surprised. No paper in bathroom (I know this is common in India but a hotel who caters to international travelers should have toilet paper). Dirty rooms and bathrooms. Most of the sockets in our and my friends room only worked If you held the charger in you hand while charging. Noisy rooms. Stuff in general didnt work, like the light in the elevator. They hade almost none of the facilites they listed on hotels.com that they had. The man in the reception asked for tips when we checked out after this horrendous experience! Greatly overpriced (for 30 euros a night you could usually find much much better hotels in India).
2 nachten verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Ernie , Madison,WI

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nightmare

This hotel was a nightmare. Worst experience in many years of travel. It is misrepresented online. Staff was suspicious and hostile. No AC. Filthy. No lift. Mosquitoes everywhere. Had to leave. No refund. Consider yourself warned.
2 nachten verbleven in december 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Arun, Punjab

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
worst hotel. never expexted such kind of rooms. torn bedsheets, no waterheater, no light throughout the stay.
1 nacht verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Perfect hotel for stay

Its just near to the main attractions. Rooms are cozy and well made. Service is quite fast and good.rooms are clean enough. Recommended to travellers.
1 nacht verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Joe, Singapore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

OK FOR STAY WITH FAMILY

It is located near to station .Rooms are fine and well maintained. service was quite good .ok for stay in this city
1 nacht verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Miniyaki, Japan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good for staying

Near to station quite good for tourist. Rooms are ok and well maintained. Ideal place to stay in gaya
1 nacht verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Gridhari, New delhi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ok for staying

Its located very near to gaya railway station. Rooms are ok and clean.we liked the service its was quite fast.They arranges for a taxi and sightseeing as well. Service boy and staffs are quite friendly.
1 nacht verbleven in juli 2017