Jaleriz Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Gaziantep

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Jaleriz Hotel

Exterieur
Bar (ter plaatse)
Receptie
Interieur
Serveert ontbijt, lunch, diner, Turkse gerechten

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Standaard kamer

7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Waterkoker
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een bubbelbad
Badjassen
  • 30 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
ATATURK BULV., GAZI SOKAK,4, Gaziantep

In de buurt

  • Kasteel van Gaziantep - 20 min. lopen - 1.7 km
  • Forum Gaziantep - 20 min. lopen - 1.7 km
  • Hışva Han - 20 min. lopen - 1.7 km
  • Koperslager Bazaar - 2 min. rijden - 1.9 km
  • Zeugma-mozaïekmuseum van Gaziantep - 3 min. rijden - 2.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Gaziantep - 3 min. rijden
  • Gaziantep (GZT-Internationale luchthaven Oguzeli) - 31 min. rijden

Restaurants

  • ‪Bayazhan Restaurant - ‬4 min. lopen
  • ‪Ciğerci Mustafa - ‬2 min. lopen
  • ‪Ciğerci Yunus Usta - ‬4 min. lopen
  • ‪Evirgeç Yöresel Ev Yemekleri - ‬2 min. lopen
  • KASAP NURETTİN

Over deze accommodatie

Jaleriz Hotel

Hotel in Sahinbey
Bij Jaleriz Hotel kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een gratis ontbijtbuffet, een tuin en een stomerij/wasserijservice. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een bar en een businesscentrum.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een snelle uitcheckservice, een bagageopslagruimte en vergaderruimtes
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en een lift
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Jaleriz Hotel zijn voorzien van gemakken zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en aparte zitruimtes.
Extra voorzieningen zijn onder andere:
  • Gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Lcd-televisies met satellietzenders
  • Aparte zitruimtes, waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Turks

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis onoverdekt zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 11.00 uur
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Lcd-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Kluisje
  • Mobiele toegangssleutel
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Je ontvangt binnen 24 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Bij het inchecken dienen gasten een negatief PCR-testresultaat of een bewijs van volledige Covid-19-vaccinatie te laten zien
De vereiste voor een negatief Covid-19-testresultaat geldt voor alle gasten van 12 jaar en ouder. De test mag niet langer dan 24 uur voor het inchecken afgenomen zijn. De vereiste voor een Covid-19-vaccinatiebewijs geldt voor alle gasten van 12 jaar en ouder. Gasten dienen minstens 1 dagen voor het inchecken volledig gevaccineerd te zijn

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 6 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder en rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie 12204
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Echtparen die een kamer willen delen, dienen te bewijzen dat zij gehuwd zijn.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Jaleriz Hotel Gaziantep
Jaleriz Gaziantep
Jaleriz
Jaleriz Hotel Hotel
Jaleriz Hotel Gaziantep
Jaleriz Hotel Hotel Gaziantep

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Jaleriz Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Jaleriz Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Jaleriz Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Jaleriz Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag.

Waar ligt Jaleriz Hotel?

Dit hotel ligt in Sahinbey, binnen 10 minuten lopen van Stadsmuseum Bayazhan Gaziantep, Sanko Winkelcentrum en Kendirli Kilisesi. Ook Kurtuluş-moskee en Kamer van Koophandel van Gaziantep liggen binnen 15 minuten lopen.

Beoordelingen over Jaleriz Hotel

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 24 van 51 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 18 van 51 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 51 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 51 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 51 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Kartal

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Serdar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Hala

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

EMRE

1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Mustafa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Yousif

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

semih

1 nacht verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Hakan

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hayalkırıklığı

Otele girişte ücretsiz minibar hizmetimiz var diye söyleyip, otel çıkışında 2 su için 450 TL minibar kullanma ücreti talep eden, sözünün eri olmayan, ticaret fırıldağı olmuş bir işletmedir.
2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Basher

2 nachten verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

Magd

Negatief: Personeel en service
It was a nice stay, clost to the city center. The room was clean and warm. I wish the staff was more friendly. Breakfast was nice and different.
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Muhammet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Lin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tek basima gittiğim tatilde otel personeli her konuda yardımcı oldu. Her zaman nazikler. Temizlik konusunda titizler. Konum acisindan da otel gayet iyi. Zeugma muzesi disinda her yere yuruyerek gidebildim. Ilgilerine cok teşekkürler. Antep gezisi isteyen tum arkadaşlarıma tavsiye ettim.
3 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, professional staff, big room and bed. I had a bit of an issue with the internet on my laptop (it worked on a phone), and since my stay was short I couldn't resolve it (err name not resolved).
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Ismail hakki

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Keşke mescit için bir oda ayrılmış olsaydı

Mescit olmayışı eksiklikti.
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

soha

2 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

onur

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

MEMNUN KALDIK

KAHVALTISI, KONFORU VE TEMİZLİĞİ GÜZEL. ÇOK MEMNUN KALDIK ÇALIŞANLARDAN YANA.
2 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

ismail

1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

rana

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
3 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Sertan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fiyat performans oteli. Temiz . Sadece kahvalti zayif.
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Soha

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Yahya

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Family - Dec - 2020 - 3 nights.

Very friendly staff, they can communicate a little in english. The breakfast included is very good and the chef is good too. The price deserve what you get and the room was clean and well heated, the only problem I faced was in hot water. There is a bumbing problem to our room. Other than that every thing is good. The place of hotel nearby a park, shopping mall (10 min walking). The neighbourhood is quite with a lot of local shops nearby.
3 nachten verbleven in december 2020

8/10 – Goed

HUMBERTO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2020