Fotogalerie voor Smart Hotel Garnizon





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Lcd-televisie
Slaapkamers
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Lcd-televisie
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Sheraton Sopot Hotel
Centrum van Sopot
- Op privéstrand
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 927 beoordelingen
De prijs is € 110
inclusief belastingen en toeslagen
20 okt - 21 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

ul. Slowackiego 3, Gdansk, Pomerania, 80-257
Over deze accommodatie
Smart Hotel Garnizon
Vergelijkbare accommodaties

Apartamenty Collegia
Apartamenty Collegia
- Keuken
- Gratis wifi
- Restaurant
- Wasservice
8.6 van 10, Uitstekend, 82 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: PLN 3.31 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. PLN 48 per persoon
- Parkeerkosten: PLN 30 per dag
- Toeslag voor huisdieren: PLN 40 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Smart Hotel Garnizon Gdansk
Smart Hotel Garnizon
Smart Garnizon Gdansk
Smart Garnizon
Smart Hotel Garnizon Hotel
Smart Hotel Garnizon Gdansk
Smart Hotel Garnizon Hotel Gdansk
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Smart Hotel Garnizon
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
9 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
2 sep 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 jun 2018
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Toon, Boxmeer
18 aug 2015
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toon
8/10 – Goed
joke, balloërveld
3 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net, schoon en mooi hotel.
joke
4/10 – Matig
Rovellia
13 jul 2025
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Rovellia
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Elena
Reisde met partner
6 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elena
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Christina
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Så bra!
Christina
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Warren
Zakenreiziger
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Warren
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Mariusz
6 mei 2025
Not so smart hotel
Mariusz
7 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
EMMANUEL, EDINBURGH
Reisde met familie
29 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
EMMANUEL
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Cornelia, Hamburg
Reisde met partner
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cornelia
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Alessandra Goh
Reisde met partner
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alessandra Goh
8/10 – Goed
Simon
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Simon
2 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 feb 2025
Just ok
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
NICOLAS
12 feb 2025
NICOLAS
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Kazimierz
12 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Kazimierz
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Narin
Reisde met partner
9 feb 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Narin
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Nils
19 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good choice
Nils
6 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Max
14 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Max
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Eirin
Reisde met een groep
8 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eirin
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 jan 2025
Oda yeterince ısınması.Piriz az, vestiyer yok vs
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Bindu
Reisde met partner
1 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen