l'Archipel

3.0-sterrenaccommodatie
Bed & breakfast met gratis ontbijt en een buitenzwembad in Gili Air

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor l'Archipel

Een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad
Receptie
Een douche, gratis toiletartikelen, handdoeken
1 slaapkamer, luxe beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau
Receptie

Beoordelingen

8,2 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt inbegrepen
  • Parkeren inbegrepen
  • Zwembad
  • Wasservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Balkon of terras
Airconditioning
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Slaapkamers
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een bureau
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan Belakang Klinik Gili Air Medika, Gili Air, 83352

In de buurt

  • Zone Spa - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Ligplaatsen op Gili Air - 7 min. lopen - 0.7 km
  • Haven van Bangsal - 54 min. rijden - 4.8 km
  • Haven van Gili Meno - 59 min. rijden - 5.5 km
  • Gili Meno Sea Turtle Sanctuary - 63 min. rijden - 5.8 km

Restaurants

  • ‪Villa Karang Hotel - ‬10 min. lopen
  • ‪Begadang Backpackers - ‬13 min. lopen
  • ‪Mama Pizza - ‬15 min. lopen
  • ‪Sharkbites - ‬6 min. lopen
  • ‪Sandy Beach Bungalow Bar & Restaurant - ‬14 min. lopen

Over deze accommodatie

l'Archipel

Bed & breakfast in de buurt van Haven van Bangsal
Profiteer bij l'Archipel van faciliteiten zoals een gratis à-la-carte-ontbijt, een terras en een tuin. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals wasvoorzieningen en een bar.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad met ligstoelen
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Fietsverhuur, vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een snelle uitcheckservice
  • Een snelle incheckservice, een rookvrije accommodatie en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van l'Archipel zijn voorzien van leuke extraatjes zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Balkons of terrassen, plafondventilatoren en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels, Frans en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis à-la-carte-ontbijt beschikbaar dagelijks van 07.30 uur tot 10.30 uur
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Fietsenverhuur
  • Kinderzwembad
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Kinderzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Terras
  • Tuin

Meer

  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Plafondventilator

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 16

Uitchecken

Uitchecken voor 07.30 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen IDR 100000.0 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 950000 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: IDR 100000.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

l'Archipel B&B Gili Air
l'Archipel Gili Air
l'Archipel Gili Air
l'Archipel Bed & breakfast
l'Archipel Bed & breakfast Gili Air

Veelgestelde vragen

Is l'Archipel voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij l'Archipel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij l'Archipel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij l'Archipel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij l'Archipel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 07.30 uur uit te checken.

Biedt l'Archipel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 950000 per voertuig.

Waar ligt l'Archipel?

Deze bed & breakfast ligt vlak bij het strand, binnen 10 minuten lopen van Zone Spa en Ligplaatsen op Gili Air. Ook Haven van Bangsal en Kaartjesloket openbare haven liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over l'Archipel

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 11 van 25 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 25 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 25 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 25 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 25 beoordelingen

7,8/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Estefania

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Claire

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Near the beach. Drinking water is complimentary in the lobby.
2 nachten verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Elin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Rekomenderar!

Underbart hotell! Härlig och hjälpsam personal, jättefint poolområde och mysiga rum. Det enda minuset är att moskén ligger väldigt nära och är ganska högljudd redan kl 04.30 på morgonen. Men det finns öronproppar i receptionen 😊
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Deborah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Boutique Bliss

Hamid gave me a warm welcome to an exquisite oasis tucked off a typical Gili Air 'dusty lane' only 12 minutes walk from the harbour. Archipel is a discrete wonder of colour, comfort, mature greenery and with an elegant pool. The rooms are natural, comfortable, modern and inviting. Each has a beautiful recessed terrace, to which breakfast is delivered. Charming and enchanting in all ways.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Sue

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were responsive. Bed was comfy.
4 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Maxence

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nice cool ac works well.pool nice clean place, plan to extend stay
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Markus

5 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Endroit sympa mais améliorations nécessaires

Nous avons pris une chambre deluxe. L'accueil et le service sont bien. La chambre est bien. On entend assez fort l'appel à la prière de la mosquée. Le premier appel était de 4h15 à 4h35 à cette période. Le bruit de la clim atténue le niveau sonore de l'appel dans la chambre. Dans la salle de bains, il y a une ouverture sur le toit donc la salle de bains est tout le temps ouverte. L'eau chaude n'est pas illimitée mais c'est quasi partout pareil sur l'île. Le WiFi n'est pas bon dans la chambre. Le petit déjeuner n'est pas très varié. C'est un menu à la carte avec pancakes, toast beurre confiture, œufs, assiettes de fruits, boisson chaude et jus de fruits frais. Il y a des travaux juste à côté donc il y a un peu de bruit le matin (9h). Ce serait bien que l'hôtel mette une grille type moutiquaire pour couvrir l'ouverture sur le toit qui est dans la salle de bains. Et il faudrait aussi mettre un rideau sur la porte transparente de la chambre menant à la salle de bains car le soleil tape fort le matin.
3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved our stay here! Great location with only a 5min stroll to the beach or the main street but away
6 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Bjarte, Norway

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic stay with good service, nice rooms and a large pool
4 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Leandro, Sydney, Australia

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Good value for money

The email we received from 3W after confirmation was important in figuring out where it is. The horse carts at the harbour asked for too much money so we walked 10 minutes with our heavy suitcase. Hari checked us in and gave us great tips of where to go/eat. He was very helpful; shame the other staff didn't speak English quite as well. The room was simple but nice, though plumbing in the bathroom wasn't very good. The floor fan was loud but that's what it takes for that kind of heat (we didn't have A/C). Gili Air was a wonderful place.
3 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Jesse, Finland

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Nice hotel with friendly staff

Hotel is located short distance from Turlte beach. I think Turtle beach is Gili Air best beach so the location was good for us. Hotel yard and pool are great. Our hotel room had air conditioner but unfortunately it didnt work. Luckily te room had fan it did not cool much but without it sleeping woulld have been impossible. Also cleaning the room wuold have been room for improvement. Hotel bike hire was cheap, only fair two a day. But bikes were pretty bad childrens mountain bikes. All in all nice hotel which suits well not too demaining voyager.
3 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bon séjours

Endroit propres, avez un personnelle très accueillants!
1 nacht verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Michala Kimie

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bed Bugs

We experienced bed bugs in the first night and was quite dissapointed with the managers response saying that would only give one night back considering we had booked 3 and only stayed 1 night and reported early morning about a bad stay. We contacted Expedia who then advised would refund us both remaining nights back which we are yet to recieve.

6/10 – Redelijk

Faber, Deutschland

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Wein wird mit den Jahren besser...

... bei diesem Resort liegen die besten Jahre leider in der Vergangenheit. Der Nachttisch hängt auf halb Acht, die Tür zum Badezimmer kann man nicht mehr anschließen. Am Pool sind die Paneelen so morsch dass die Gäste einbrechen. Das Personal meint zu allem: der Techniker kümmert sich später drum. Doch leider kam der während unseren Aufenthalts nicht mehr.

4/10 – Matig

audrey , Ranville

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hôtel moyen pas à la hauteur du personnel

Nous avons séjourné 2 nuits dans ce cottage et nous avons été déçus quand à la chambre proposée. L'hygiène est douteuse, les draps des lits ( propres) été plein de petites taches ainsi que les housses d'oreiller. La décoration inexistante, la salle de bain est rudimentaire. En revanche, le personnel est très gentil, serviable, souriant. Et l'emplacement est bon.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, comfort kamer

Schöner Pool alles andere ist nicht so toll.

Nur zum schlafen dort, frühstück war lecherlich, Tee und Kaffee und Wasser könnten man trinken so viel mann will war aber nicht so gut. Zimmer waren nicht so sauber, auf den Bettlacken waren flecken so wie auf den Handtüchern.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten