Villa Karang homestay

2.5-sterrenaccommodatie
Pension met gratis parkeerplaatsen in Gili Air

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Villa Karang homestay

Ingang binnen
Interieur
Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden | 1 slaapkamer, een bureau, gratis wifi
Fietsen
Standaard tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken | 1 slaapkamer, een bureau, gratis wifi

Beoordelingen

7,6 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Slaapkamers
Privébadkamer
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • 3 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Gili Air, Desa Gili Indah, Kecamatan Pemenang, Gili Air, 83352

In de buurt

  • Ligplaatsen op Gili Air - 1 min. lopen - 0.2 km
  • Zone Spa - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Haven van Bangsal - 54 min. rijden - 4.8 km
  • Haven van Gili Meno - 58 min. rijden - 5.1 km
  • Gili Meno Sea Turtle Sanctuary - 62 min. rijden - 5.8 km

Restaurants

  • Kayu Cafe
  • Sama sama reggae bar
  • ‪Villa Karang Hotel - ‬1 min. lopen
  • ‪Begadang Backpackers - ‬13 min. lopen
  • ‪Mama Pizza - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

Villa Karang homestay

Pension in de buurt van Haven van Bangsal
Profiteer bij Villa Karang homestay van faciliteiten zoals een terras, een tuin en een stomerij/wasserijservice. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Fietsverhuur, conciërgeservices en een bagageopslagruimte
  • Barbecues, hulp bij uitstapjes/tickets en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Villa Karang homestay zijn uitgerust met gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur
  • Scubaduiken

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Barbecue
  • Picknickplaats
  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 16

Uitchecken

Uitchecken voor 11.30 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 07.00 uur en 22.30 uur geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 1 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen IDR 100000.0 per dag.

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: IDR 100000.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert uitsluitend contanten.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Vilkar Homestay House Gili Air
Vilkar Homestay House
Vilkar Homestay Gili Air
Vilkar Homestay
Villa Karang Homestay Guesthouse Gili Air
Villa Karang Homestay Guesthouse
Villa Karang Homestay Gili Air
Villa Karang stay Gili Air
VK Guesthouse
Villa Karang homestay Gili Air
Villa Karang homestay Guesthouse
Villa Karang homestay Guesthouse Gili Air

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Villa Karang homestay?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Villa Karang homestay te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Villa Karang homestay?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.00 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Villa Karang homestay uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.30 uur uit te checken.

Waar ligt Villa Karang homestay?

Dit pension ligt bij de zee, binnen 10 minuten lopen van Ligplaatsen op Gili Air en Zone Spa. Ook Haven van Bangsal en Kaartjesloket openbare haven liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over Villa Karang homestay

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 15 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 24 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 56 beoordelingen

7,4/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

4,0/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Ruben Elvebakk

2 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Rasmus

Negatief: Netheid
The place is good and has an excellent location but they have many areas to improve, for example the cleanliness and attention to the guests since during our entire stay we did not see any of the staff clean the room, we had 4 power cuts that the hotel was not even aware of, we had to be calling the reception or looking for someone to fix it.
4 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Georg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Worth, checking out.

Air con, breakfast, nice staff for under$20 Can----- very nice.
4 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Nous sommes restés 2 nuits dans cet établissement. Le confort est sommaire, il n’y a pas d’eau chaude. Les fenêtres ne se ferment pas vraiment donc on sentait l’odeur extérieure dans la chambre. La climatisation fonctionnait correctement. Le petit déjeuner et l’accès à la piscine de l’hôtel Spa Villa Karang est un plus.
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Anne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Beautiful Villa (Make sure you read fine print)

Staff was more than accommodating. Had a few issues upon arrival with the accommodation type chosen (the cheapest rooms are quite a bit from the beach and run down, they are not as the reception area is). The hotel took care of the misunderstanding with the utmost customer service. The rooms in the bungalows and two story white building are beautiful. The pool is as pictured. Breakfast on the beachfront was lovely each morning. Walking distance to everywhere, but rent a bike, mask and snorkel! It’s more fun. (NOTE: there are no motorized vehicles, travel light to avoid hiring a donkey!) Pool deck has ample space for yoga too! There was no attendant at the pool, which I would have enjoyed. The WiFi was good and ac cooled the room.
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great location

Nice location, beautiful people pool, homestay could be cleaned a little better
1 nacht verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Do not stay at the home stay. The room was gross not even a top sheet on the bed just a brown fuzzy blanket. The walls and curtains were stained there was a tiny window in a tiny room that felt like a prison cell. Only positive thing was a/c seemed to work. I went to the main property and upgraded to stay there which was much much better!!! I’d suggest the villa Karang main property NOT the home stay that’s affiliated.
4 nachten verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Did not like it, but all other reviews are good so not sure. Stayed in a better homestay for half the price. But you can use the hotels facilities, such as the pool.
8 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Inger

Positief: Netheid, personeel en service

Greit

Fint og renslig sted. Lokasjonen er det beste med dette hotellet
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Paul

Positief: Personeel en service

Value for money in a good location

Great value for money with breakfast included plus use of the main hotel’s amenities. If you are looking for a bargain in Gili Air then look no further.
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

alonso, chile

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

値段相応です

ホテルズコムの地図は違ってます チェックインは海岸沿いの ヴィラ カランホテルで行います 係りの人が300mほど入った所へ連れて行きます チェックインしたホテルとの違いにびっくり 何か長屋みたいでした 良い所は 本館のホテルで朝食とプールや施設が使えること 値段相応です  
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Lars

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Rekommenderas

Helt ok, lite tråkigt med trasiga lampor då det är lite mörkt ute, homestay ligger ettbarnspolitiken hundra meter från Villa Karang där man får en utmärkt frukostplus tillgång till hotellets alla facaliteter Jag anser klart bra värde för pengarna
4 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Magdalena

Positief: Personeel en service, comfort kamer

Prisvärt och bra läge!

Jättebra läge precis nära hamnen. Fantastiskt pris då man får äta på hotellets frukostbuffé samt använda poolområde osv som vanliga hotellgäster även om man bor på Homestay.
2 nachten verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Homestay basique possibilite
2 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

kevin, bern

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ok für eine nacht mehr nicht

Ich wurde zwar herzlich empfangen und erhielt ein kaltes tuch und ein glas saft zum empfang jedoch war das zimmer im homestay nicht sehr schön. Ich war 3 nächte dort. Ich habe nicht grosse ansprüche aber konnte wegen der AC nicht so gut schlafen da sie so laut war.. die kissen hatten leider schimmel wurden jedoch ausgetauscht. Das bad müffelte ziemlich stark. Für eine nacht wäre es ok gewesen 3 waren jedoch zu lange in so einem zimmer. Vielleicht habe ich auch einfach ein altes zimmer erwischt. Ich habe ja auch nicht viel zeit im zimmer verbracht und der preis war günstig jedoch war das zimmer leider ungenügend für mich. Hatte trotzdem eine schöne zeit auf gili air!
4 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Witchuta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2018

4/10 – Matig

Anna

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Sådär

Man får ju vad man betalar för. Men lakan och handdukar hade en sunkig färg gamla fläckar som inte var borta. Extremt lyhört och vakna av ceremonin som kördes på morgonen från 4:45-5:15... Valde att ha skor på mig inne då de var smutsigts på golvet. Kuddarna var jätte bra. Personalen var väldigt trevliga.
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
D didn't like the sink, a chair would have been nice. 4.5 out of 5.00
10 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Maryame

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Best breakfast in Gili Air

En un mot “incredible” Sachez que vous bénéficiez des avantages de l’hotel ( petit dej version buffet à volonté et de la piscine ) Le personnel est chaleureux et est à votre service. Seul pts négatif la chambre 506 (pb malodorante de sdb, le ménage qui n’est pas fait quotidiennement et la poubelle devant l’entree Qui n’est pas vidée et qui attire les moucherons) sinon tout était parfait. J’y reviendrais sans hésiter :)
3 nachten verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

Eliza, Montreal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Close to the boat dock

It's central to where you get off the boat, so that was a plus. There are also a lot of restaurants along the strip. This homestay is a bit off the beaten track, but I liked that and it felt really private. The amenities from the bigger hotel are also included. We were welcomed with orange juice and a cold towel. It was pleasant. The room is small but includes everything you need, especially a/c. There are also drying racks available for when you swim and need a place to dry your suits. I would definitely recommend this place for the island!
1 nacht verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Neys

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Strong a/c, friendly staff, good wifi, screen over the open shower so no bugs get in. Would definitely stay here again.
3 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in september 2017