Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Marc Hotel Gili Trawangan





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 92
inclusief belastingen en toeslagen
11 sep - 12 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer (Chamber) laden

Deluxe tweepersoonskamer (Chamber)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Badjassen
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer (Chamber Room Hot Deal) laden

Deluxe tweepersoonskamer (Chamber Room Hot Deal)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Badjassen
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Signature tweepersoonskamer (Chamberlain) laden

Signature tweepersoonskamer (Chamberlain)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Badjassen
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer (Chamber) laden

Deluxe Twin kamer (Chamber)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Badjassen
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Kavling Gili Indah Blok E No.04, Gili Trawangan, Tanjung Lombok Utara, 83352
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 150000 voor volwassenen en ca. IDR 150000 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 350000 per voertuig (enkele reis)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Bij overnachtingen op 31 december is het tarief voor het traditionele Oudejaarsavond-galadiner inbegrepen bij de weergegeven totaalprijs.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Marc Hotel
Marc Gili Trawangan
Marc Gili Trawangan
Marc Hotel Gili Trawangan Hotel
Marc Hotel Gili Trawangan Gili Trawangan
Marc Hotel Gili Trawangan Hotel Gili Trawangan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Marc Hotel Gili Trawangan
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 mei 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
8 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
4 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Kaplan, Amsterdam
Reisde met partner
9 sep 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaplan
3 nachten verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
30 jul 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
W. H.
2 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, prima locatie
W. H.
2 nachten verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
James
Reisde met partner
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Lars
Reisde met partner
11 jul 2025
Positief: Netheid
Lars
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Mette
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mette
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Narius
11 mei 2025
Narius
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
21 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Richard
Reisde met partner
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Christian Tange
12 apr 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christian Tange
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Einar
31 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Einar
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Maisie
Reisde met partner
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maisie
5 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Cassandra
28 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cassandra
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Shakira
21 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shakira
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Sofie
Reisde met een groep
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sofie
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Chloe
Reisde met partner
11 dec 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chloe
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Andrew
11 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Zaneta
10 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zaneta
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Nicklas
12 aug 2024
Nicklas
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2024