Le Val Saint Hilaire
Hotel aan de rivier met een koffiebar/café en een restaurant
Fotogalerie voor Le Val Saint Hilaire





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 104
inclusief belastingen en toeslagen
20 nov - 21 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
Hoogtepunten
De binnenplaats
Geluidsisolatie
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Geluidsisolatie
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
De binnenplaats
Geluidsisolatie
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

7, Quai Des Fours, Givet, Ardennes, 08600
Over deze accommodatie
Le Val Saint Hilaire
Vergelijkbare accommodaties

Les Reflets Jaunes
Les Reflets Jaunes
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 201 beoordelingen
De prijs is € 59
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.40 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 14 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: EUR 9 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor extra bed: EUR 25.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Le Val Saint Hilaire
Le Val Saint Hilaire Givet
Le Val Saint Hilaire Hotel
Le Val Saint Hilaire Hotel Givet
Val Saint Hilaire Hotel Givet
Val Saint Hilaire Hotel
Val Saint Hilaire Givet
Val Saint Hilaire
Le Val Saint Hilaire Hotel
Le Val Saint Hilaire Givet
Le Val Saint Hilaire Hotel Givet
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Le Val Saint Hilaire
Beoordelingen
7,4
Goed
7,6/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
12 okt 2025
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Arno
Reisde met partner
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arno
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Jan
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jan
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Michel
Reisde met een groep
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Michel
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Chandrasekhar
16 apr 2023
Chandrasekhar
3 nachten verbleven in april 2023
4/10 – Matig
Wim
13 aug 2022
Wim
1 nacht verbleven in augustus 2022
4/10 – Matig
Ann
Reisde met een groep
23 jul 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hier gaan we nooit terug!
Ann
1 nacht verbleven in juli 2022
4/10 – Matig
Bruno
Zakenreiziger
2 okt 2021
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bruno
4 nachten verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Jan
27 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Rafal
23 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rafal
1 nacht verbleven in augustus 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
16 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2021
6/10 – Redelijk
Joris
28 jun 2021
Joris
1 nacht verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 aug 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Nick
Reisde met familie
27 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nick
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Guy
Zakenreiziger
14 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zakenreis
Guy
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
25 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Ad, Hoeven n.br.
Reisde met partner
28 apr 2019
Ad
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Siebe
23 jul 2016
Positief: Personeel en service
Siebe
6/10 – Redelijk
Gezin met 2 kinderen, Amsterdam
1 aug 2014
Negatief: Comfort kamer
T kan net
Gezin met 2 kinderen
8/10 – Goed
nabil
28 sep 2025
nabil
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Philip
26 aug 2025
Philip
1 nacht verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 aug 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Michael Gert
Reisde met een groep
24 jul 2025
Positief: Comfort kamer
Michael Gert
1 nacht verbleven in juli 2025








