Exterieur

Beoordelingen van Campanile Hotel Leeuwarden

3 out of 5
Campanile Hotel Leeuwarden
Wergeasterdyk 1, Goutum

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 47 van 288 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 138 van 288 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 85 van 288 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 288 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 288 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Tomas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen bekertjes voor de koffie, wel plastic bekers in badkamer dus was prima, maar laat zien dat het wat meer budget is. Verder helemaal prima!
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Patricia , Team Campanile Leeuwarden op 3 sep 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Koffiebekers horen wel aanwezig te zijn, mijn excuses dat u deze niet had. U mag altijd onze receptie om bekers vragen. Hopelijk tot de volgende keer.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Nout

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel prima prijs
Een prima verblijf en vergeleken met de randstad niet te duur. Kamers zijn echt jaren 80 stijl, ik vind dat fantastisch maar dat is natuurlijk smaak. Ik vond het alleen niet zo nodig dat er elke dag wordt schoongemaakt. verder prettige locatie je hebt veel groen om het hotel heen.
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Patricia , Team Campanile Leeuwarden op 3 sep 2022
Fijn dat u het een fijn verblijf heeft gehad, dat is altijd leuk om te horen.U mag altijd aangeven dat u geen kamer schoonmaak wenst en dan zullen wij dat aangeven aan onze hoofd huishouding.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Ans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Patricia , Team Campanile Leeuwarden op 21 jun 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling, dit waarderen wij zeer.

8/10 – Goed

R.

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het enige wat minder was de televisie ging vanzelf uit en starten van zich zelf weer op
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Patricia , Team CampanileLeeuwarden op 12 mei 2022
Dank voor uw fijne beoordeling en sorry voor het ongemak van de televisie , dat is uiteraard niet de bedoeling, hartelijk dank voor het melden. Wij gaan dit uitzoeken en oplossen. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Loek

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aleen een lift zou mooi zijn maar verder goed
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Patricia , Team Campanile Leeuwarden op 6 mei 2022
Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om ons te beoordelen. Wij hechten veel waarde aan uw mening, maar helaas een lift is niet aanwezig. Maar mocht u nog eens bij ons verblijven, indien beschikbaar mag u altijd om een kamer op de begane grond vragen.

8/10 – Goed

Arend

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Juley

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
1 nacht
Het was een prima hotel voor 1 nachtje niet meer.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Anne , Team CampanileLeeuwarden op 12 apr 2022
dank u wel voor het invullen van de beoordeling

8/10 – Goed

Dorit

Positief: Netheid, personeel en service
Goed voor wanneer je een dagje ergens moet zijn en overnachting zoekt. Het is erg klein, maar schoon en prima bad/ douche met schone handdoeken. Vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Patricia , Team CampanileLeeuwarden op 13 mrt 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn erg blij te mogen om te lezen dat u het naar het zin heeft gehad. Daar doen wij het voor. We hopen u snel weer terug te zien en wensen u nog een geweldige dag toe.

8/10 – Goed

YouLeung

1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Anne , Team CampanileLeeuwarden op 2 mrt 2022
dank u wel voor het invullen van de beoordeling

8/10 – Goed

Tine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Patricia , Team CampanileLeeuwarden op 26 feb 2022
Hartelijk dank voor deze score. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Anne Marie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gewoon prima, vrij kleine kamer, weinig koffie en thee aanwezig, geen koelkastje.
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Patricia , Team CampanileLeeuwarden op 20 okt 2021
Hartelijk dank voor uw feedback. De ontvangst tray is een welkomst pakketje , maar u mag altijd bij de receptie om extra koffie/thee en dergelijke vragen, ook kunt u bij de receptie een koelkastje reserveren tegen betaling indien gewenst. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

PE

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor 1 nacht is er niks mis mee.
Na lang zoeken bleken de kussen gewoon op het bed te liggen. Werkelijk de helft van een normaal hoofdkussen. Ontbijt was heel goed daarentegen. De kamer was een beetje benauwd.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Patricia , Team CampanileLeeuwarden op 2 okt 2021
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen.Fijn dat u van het ontbijt heeft genoten. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Fred de

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een ietwat gedateerd hotel met voorzieningen. Huerdoor is de prijs kwaliteit verhouding niet in evenwicht.
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Patricia , Team CampanileLeeuwarden op 2 okt 2021
Dank voor het geven van uw beoordeling. Wij stellen het op prijs als dit wordt gedaan. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van manager op 27 aug 2021
wat een topscore, dank u wel! daar doen we het voor

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Zag er allemaal wat verouderd en niet zo aantrekkelijk uit. Restaurant aan de buitenkant mag wel eens schoongemaakt worden, ook de reclame zuilen. Maar binnen was alles schoon , de kamers waren ook schoon, douche en bed ook , personeel was vriendelijk, ontbijt was prima verzorgd, eten was ook goed, de corona maatregelen werden goed nageleefd en de fietsen konden veilig op terras geplaatst worden, .
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van manager op 23 aug 2021
dank u wel voor het invullen van de review, we gaan meteen buiten aan de slag na al die vervelende buien en raar weer!.

4/10 – Matig

ilja

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van manager op 23 aug 2021
dank u wel voor het invullen van de beoordeling, met vriendelijke groet Anne van team Campanile Leeuwarden

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was goed geregeld , suiker melk koffie en thee mag wat royaler
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Patricia , Team CampanileLeeuwarden op 20 aug 2021
Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling. U mag bij de receptie altijd om extra koffie en dergelijke te vragen. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Klein en gedateerd maar alles wat je nodig hebt. Het rolluik is erg prettig. Douche in bad maar wel goed.
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van manager op 29 jul 2021
dank u wel voor het invullen van d ebeoordeling

4/10 – Matig

Cornelis

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tamelijk gedateerd Gehorig met gasten die op de balustrade stonden te roken
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van assistent manager op 21 jul 2021
Hartelijk dank ,We stellen uw feedback op prijs. Wij bieden onze verontschuldigingen aan voor het feit dat wij niet hebben kunnen voldoen aan uw verwachtingen. Met vriendelijke groet, Patricia Team Campanile Leeuwarden

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Hotel was schoon alleen zeepdispenser was leeg verder goed geslapen
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van manager op 29 jun 2021
dank u wel voor het invullen van de beoordeling .

10/10 – Uitstekend

Joost

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een wat ouder hotel, maar het zorgt voor een goed bed en goed ontbijt. En goede service niks aan te merken.
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van assistent manager op 23 okt 2020
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden, dat waarderen wij zeer.

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel goede verblijf
Niet de mees luxe verblijf, maar heel goede waarden voor geld
4 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van assistent manager op 23 okt 2020
Wij stellen uw mening zeer op prijs en willen u dan ook bedanken. Wij kijken er naar uit om u weer te mogen verwelkomen in het hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gewoon goed, gewoon goed, gewoon goed, gewoon goed
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van assistent manager op 23 okt 2020
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

10/10 – Uitstekend

Michel, Hendrik-Ido-Ambacht

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima basiic hotel met goede bedden! Lekker ontbijt
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van assistent manager op 23 okt 2020
Hartelijk dank voor het geven van uw feedback. Fijn om te horen dat u van ons ontbijt heeft genoten.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lekker no nonsense hotel, geen poespas gewoon goed
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van manager op 21 sep 2020
dank u wel voor uw opmerking!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Goed, eenvoudig hotel voor overnachting
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van manager op 11 sep 2020
dank u wel voor het invullen van de review

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel net buiten Leeuwarden stad. Prima locatie en voorzieningen. Op loop afstand van station en centrum.
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van manager op 31 aug 2020
dank u wel voor het invullen van de review en de mooie score!

6/10 – Redelijk

Pieter

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Volgende keer kijk ik even verder
Het is een hele basic kamer met (douche gordijn ,slecht te bedienen douche) En voor het ontbijt moet men van te voren een tijd op geven en je moet met een 1/2 uur weer weg zijn men schermt met COVID 19 dat men geen plaats heeft maar ik denk dat het veel beter kan
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van manager op 31 aug 2020
klopt inderdaad met de covid 19 dienen wij aanpassingen te doen op het ontbijt en diner. Graag horen we uw mening om te zien hoe het anders kan.

2/10 – Ontzettend slecht

Iris, Tilburg

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tijdens de reservering stond baby bed gratis Dus stuur het hotel een mail dat wij een baby bedje op 1 kamer wilden. Ze zeiden gaan we voor jullie regelen Ze vertelde , kosten zijn € 8,50 Ik vertelde op de site staat gratis baby bedje Toen zeiden ze is veranderd En hebben ze later ook pas aangepast Het volgende ze belden mij s’middag op en vroeg aan ons hoe laat we de volgende ochtend gaan ontbijten Ik aan iedereen gevraagd En we zouden om 09:00 gaan ontbijten Wij hebben vrij laat ingecheckt en zijn naar onze kamers gegaan. Wij hadden 5 kamers geboekt 10 personen en kind Toen kregen wij een telefoontje van receptie dat wij morgen maar een half uurtje mogen ontbijten.nou daar schrokken we eigenlijk van Dus met 10 personen en kind in de rij staan op anderhalf meter en daar tussen in nog een ander gezin. Nou ik kan je vertellen het gaat al van je half uur vanaf Dus dit kan echt niet En er zijn dus 2 mensen erbij die een handicap hebben Nou je weet al hoe laat het is. Ik heb het doorgeven en ze vertelde nou er zit wat ruimte tussen Maar ze vertelde het wel toen mijn man al weg was gegaan Een dag van te voren Hadden wij dus gezien dat ze een extra zaal hadden ingericht voor het ontbijt Vanwege drukte Dus toen kon het wel om meer zit plaatsen te creëren . Dus wat wij betaald hebben voor 5 kamers en een half uurtje in totaal maar mág ontbijten,sorry dit kan echt niet En ben zeer bedroeft daar over
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

harry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nette kamers en schoon
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van assistent manager op 22 aug 2020
We zijn zeer verheugd dat u een aangenaam verblijf heeft gehad, hartelijk dank voor uw review. Heel graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van manager op 20 aug 2020
thank you

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van manager op 18 aug 2020
thank you

8/10 – Goed

Carla, Randstad

Reisde met een groep, Reisde met huisdieren
Positief: Netheid, personeel en service
Bediening was heel vriendelijk en gastvrij. Bereid om iets meer te doen en zaken op te lossen. In dit hotel kan een hond terecht voor een lage prijs. Het gebouw is wat ouder en dat is goed te zien aan details in de kamer en badkamer. Verder goed.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van manager op 12 aug 2020
dank u wel voor het invullen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van assistent manager op 5 aug 2020
Hartelijk dank voor het geven van uw review

8/10 – Goed

Nancy

Positief: Netheid, personeel en service
Net hotel met vriendelijke bediening
We konden pas laat inchecken, dat was geen probleem. Zeer vriendelijke ontvangst. Kamer was klein, 1 kant van bed stond tegen muur zodat ik over mijn partner heen moest kruipen om in bed te komen. Maar voor de rest was het netjes en schoon.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van assistent manager op 5 aug 2020
Hartelijk dank voor het geven van uw review.

10/10 – Uitstekend

Marco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel, vriendelijk maar wel gedateerd
Het is een gedateerd hotel, maar netjes en schoon. Personeel is ook erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom, zeker wel een aanrader.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van manager op 9 jul 2020
dank u wel voor het invullen van de review

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Slechte staat van onderhoud. Bedden zijn prima. Net goed genoeg voor 1 nacht.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van manager op 9 jul 2020
jammer dat het hotel niet voldeed aan uw verwachtingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
8 en 29 juni
Kamer was schoon en voor 1 nacht prima. S'avonds in restaurant gegeten daar was alleen de patat goed van. Zonde van het geld om daar te eten Onbijt was ook heel karig
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van manager op 3 jul 2020
dank u wel voor het invullen van de review

8/10 – Goed

Lea

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam verblijf
Prijs kwaliteit prima schone kamer, bed was prima maar wel erg warm in de kamer . Maar het was ook tijdens een hitte golf. Raam kon wel open. Prima verblijf.
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van manager op 3 jul 2020
dank u wel voor het invullen ene bedankt voor de positieve woorden

8/10 – Goed

Bas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van hotelmanager op 13 mrt 2020
thank you for filling in

8/10 – Goed

Bas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gewoon goed
Fijne lokatie!
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van hotelmanager op 13 mrt 2020
thank you for the good revieuw

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van a. breukers op 7 feb 2020
thank you

8/10 – Goed

Machiel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor een nacht
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van manager op 31 dec 2019
Hartelijk dank voor uw beoordeling van het Campanile Hotel in Leeuwarden. Het doet ons goed te mogen vernemen dat uw verblijf bij ons naar wens is geweest.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer wel schoon en prettig echter wel klein. Restaurant eenvoudig doch goed, acceptabele prijzen. Prettige bediening.
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van manager op 26 nov 2019
thank you

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Oud, warm en luidruchtig
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van manager op 26 nov 2019
thank you

8/10 – Goed

Gerda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vriendelijk en behulpzaam onthaal en personeel, goede parking (dus geen parkeerproblemen voor onze camionette), dicht bij centrum (met de fiets rechtdoor in 10 minuten in het centrum). Geen luxekamer maar alles in orde: bed: OK, voorzieningen (koffie, thee, zeep, handdoeken, haardroger, verwarming: ok), bad wat verouderd maar proper dus niet echt een probleem, goede prijs-kwaliteit verhouding en ook heel belangrijk: heel uitgebreid en lekker ontbijt met vers sinaasappelsap, spek en eieren, diverse broodsoorten, beleg,....Bovendien glasgordijnen, overgordijnen en rolluiken, iets wat je nergens anders vindt (denk ik). Vlak naast baan maar 's nachts niets gehoord, het was heel rustig.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Assistant manager op 16 okt 2019
dank u wel voor het invullen van de review

8/10 – Goed

van

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Heel vriendelijk personeel. Voor mij als vegetarier kon ik de menu's zelf aanpassen, wat ik prettig vond. Kamer wel een beetje aan kleine kant, maar was schoon. En voor 1 nacht best te doen. Personeel liet blijken dat je welkom was.
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijke ontvangst. Nette en schone kamer uitvoering als een motel. Wie kijkt ziet dat het enigszins gedateerd is, maar het is beslis niet vervallen. Kortom zoals het hoort te zijn.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van hotelmanager op 7 aug 2019
Onze hartelijke dank voor het invullen van de review! We zijn erg verheugd te mogen vernemen dat uw verblijf naar wens was met name door de nette en schone kamers. Uw complimenten worden zonder meer met onze medewerkers gedeeld!

4/10 – Matig

Jaap

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kan echt niet meer
Het hotel kan echt niet. Wat een oude bende. Slechte bedden en erg verwaarloosd. Personeel vriendelijk en locatie prima, maar hotel zelf is echt om te schamen zo slecht.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van hotelmanager op 29 jul 2019
thank you for filling in the review