Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Driepersoonskamer (2 Adult + 1 Child) laden

Driepersoonskamer (2 Adult + 1 Child)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Tweepersoonskamer, voor 1 persoon
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Vespucci 3, Grado, GO, 34073
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Helvetia
Hotel Helvetia
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
7.2 van 10, Goed, 16 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.10 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Parkeerkosten: EUR 7 per dag
- Toeslag voor huisdieren: EUR 5 per huisdier, per dag
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor babybed: EUR 6.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Merano Grado
Merano Grado
Hotel Merano Hotel
Hotel Merano Grado
Hotel Merano Hotel Grado
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Merano
Beoordelingen
7,8
Goed
8,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
4 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met partner
3 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Karl
1 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Karl
2 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Maria, Österreich
7 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
2 nachten verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Hans
4 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hans
2 nachten verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Christian
30 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christian
3 nachten verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
wolfgang, graz
8 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zentrum von grado locker erreichbar. parkplatz
wolfgang
2 nachten verbleven in juni 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Martin
30 mei 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Überteuertes Hotel
Martin
6/10 – Redelijk
Mauro
6 sep 2016
Positief: Netheid



Mauro
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
31 aug 2016
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 aug 2016
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
1 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Mustafa
25 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mustafa
8/10 – Goed
Tito, Firenze
26 jun 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Buono
Tito
6/10 – Redelijk
Gabi, Wien
12 jun 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nettes kleines Hotel
Gabi
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Leif
27 jun 2011
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
dåliga dörrar och hårda sängar
Leif
8/10 – Goed
Kaja, Klagenfurt Östereich
23 jun 2011
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer