Urb. Las Meloneras s/n, Maspalomas, San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 266 van 477 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
266
Gastenscore: 8 - Goed. 152 van 477 beoordelingen" "
8 - Goed
152
Gastenscore: 6 - Redelijk. 40 van 477 beoordelingen" "
6 - Redelijk
40
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 477 beoordelingen" "
4 - Matig
8
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 477 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
11
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Henricus van
19 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Henricus van
7 nachten verbleven in oktober 2023
4/10 – Matig
Angela
24 jul 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Te gehorige kamers...slecht krakende bedden
Mieren in de badkamer
Angela
3 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
ermin
15 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ermin
8 nachten verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Pelle, Dordrecht
Reisde met partner
1 aug 2020
Positief: Netheid, voorzieningen
Inchecken verliep wat moeizaam. Wilden aan de balie reserveren maar daar werd 90 euro meer voor gevraagd dan expedia. Net hotel, kamers wel aan renovatie toe.
Pelle
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
eamon
18 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
great staff really enjoyed the stay food was very good
eamon
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Marion
15 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lhotel est incroyable. Le personnel est dune gentillesse et il y a plein d'activités a faire a proximité
Marion
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met familie
12 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es una experiencia única y que toda persona debería vivir. Ideal para desconectar y disfrutar en familia. Volveré seguro!!!
Daniel
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Online Reputation Manager op 20 mei 2024
Apreciado Daniel,Muchas gracias por sus bonitas palabras y por su fantástica valoración.¡Estamos muy contentos de que haya pasado unas buenas vacaciones con nosotros!Esperamos volver a darle la bienvenida, muy pronto, en alguna de nuestras instalaciones.Con nuestros mejores deseos, quedamos a su entera disposición.Cordialmente, Hotel Riu Gran CanariaOnline Reputation Manager
10/10 – Uitstekend
Thorsten
12 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
Thorsten
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Juan
Reisde met familie
11 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
One of the best resorts we’ve ever been. Incredible experience. Staff simply amazing, so friendly and so helpful. You are greeted all the time every where you go within the hotel. The food is great and very varied. Lots of vegetarian options. Staff went above and beyond!
Juan
7 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Online Reputation Manager op 16 mei 2024
Dear Juan,It is great to know that you enjoyed your stay with us.It was a pleasure hosting you and thank you for taking the time to review your recent stay.We hope we see you soon again!All the best, Hotel Riu Gran CanariaOnline Reputation Manager
10/10 – Uitstekend
herve
Reisde met partner
4 mei 2024
Positief: Netheid, voorzieningen
Merveilleux
herve
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Online Reputation Manager op 9 mei 2024
Bonjour herve,Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié votre séjour parmi nous.Ce fut un plaisir de vous accueillir et nous vous remercions d'avoir pris le temps de commenter votre récent séjour à l'hôtel.Nous espérons vous revoir bientôt !Cordialement, Hotel Riu Gran CanariaOnline Reputation Manager
10/10 – Uitstekend
Garen, Lausanne
Reisde met familie
6 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful hotel with top rated staff well trained and attentive food is extremely high quality for the price and good drinks at the open bar. Thank you RIU
Garen
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Riu Gran Canaria Online Reputation Manager op 16 apr 2024
Dear Garen,It is really delighting to read your fantastic feedback! We thank you very much for being our guest, Garen.It is great to learn you are happy with our lovely staff, they will be informed.We hope to welcome you again, so we can share yet another unforgettable visit with you.Loving wishes,Hotel Riu Gran CanariaOnline Reputation Manager
2/10 – Ontzettend slecht
alin
Reisde met familie
11 mrt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Rooms are very small, Terrible, terrible food.
alin
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Riu Gran Canaria Online Reputation Manager op 15 mrt 2024
Dear Alin,Thank you very much for stayning with us.It is unfortunate to learn, that regardless our chefs’ efforts, we could not meet your taste.In order to fulfil every guest expectations regarding food, our main buffet and theme restaurants offer a great selection of exquisitely presented local and international dishes which are prepared daily with the utmost care and using fresh ingredients. We regret that we failed to live up to your wishes and we can assure that we do check daily our food offer, combining quality and variety catering for all tastes.We are truly saddened to read that despite our best efforts and the goodwill of our staff, we were unable to fulfil your wishes and you did not find anything positive about our hotel.Best Regards,Hotel Riu Gran CanariaOnline Reputation Manager
2/10 – Ontzettend slecht
alin
Reisde met familie
7 mrt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Room and balcony were extremely small. No iron and no ironing board. Terrible pillows. Way too many insects inside the toom. Coffee machine is only for instant coffee. Staff lied about the restaurant reservations, as we could not go to any restaurants, so all we could eat was just buffet food wich was simply put...horrible! Water in the pools was cold. Cheap drinks. Extremely disappointed. Please stay away from this property.
alin
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Riu Gran Canaria Online Reputation Manager op 12 mrt 2024
Dear alin,We are truly saddened to read that despite the efforts of our team and the goodwill of our staff, we were unable to fulfil your wishes and you did not find anything positive about our hotel.Best Regards,Hotel Riu Gran CanariaOnline Reputation Manager
10/10 – Uitstekend
Aaron, FPO AE
Reisde met familie
24 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great quality of food for all inclusive!
Aaron
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Online Reputation Manager op 29 jan 2024
Dear Aaron,Thank you for taking the time to give us your valued feedback following your recent stay at our hotel. We are very happy to hear that you enjoyed our Hotel Riu Gran Canaria.We look forward to host you again soon. Have a lovely day. Hotel Riu Gran CanariaOnline Reputation Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10 nachten verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Stephen
Reisde met partner
29 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Nice and pleasant place to stay. A few things to work on but was a relaxing holiday.
Stephen
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Riu Gran Canaria Online Reputation Manager op 4 dec 2023
Dear Stephen,We appreciate you taking the time to share your feedback with us, all comments are taken into account.Your evaluation is very helpful when applying changes and improvements.Thank you very much for staying with us.Nevertheless, we will take note of your observations for future arrangements.Hoping to host you again.Best Regards,Hotel Riu Gran CanariaOnline Reputation Manager
10/10 – Uitstekend
Ángel
2 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Viaje Novios
Experiencia increíble, buenas habitaciones y Gastronomía, así como la localización y entorno..
Ángel
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Online Reputation Manager op 6 nov 2023
Apreciado ÁngelEstamos muy complacidos de recibir información como la que nos brinda ya que, para nosotros es muy importante y podemos observar su satisfacción, lo cual nos complace mucho.Esperamos que vuelva pronto a visitarnos.Cordialmente, Hotel Riu Gran CanariaOnline Reputation Manager
10/10 – Uitstekend
GLORIA
Reisde met een groep
21 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
la tranquilidad
me ha gustado bastante la amabilidad de las personas es excelente se come bien.
lo que hechado em falta los detalles del baño como el cepillo de dientes el gorro de la ducha esas cosas que nos gustan
GLORIA
6 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Online Reputation Manager op 23 aug 2023
Apreciada GLORIA,Gracias por su comentario tan satisfactorio, Estamos felices de saber que disfrutó de unas inolvidables vacaciones entre nosotros, además nos alegra conocer que su valoración fuera tan positiva en general, pues es para nosotros un reconocimiento a nuestro esfuerzo diario.Anotamos sus observaciones para tratarlas con los departamentos pertinentes y seguir mejorando cada día.Ojalá vuelva pronto a visitarnos, aquí le esperamos con los brazos abiertos.Cordialmente, Hotel Riu Gran CanariaOnline Reputation Manager
8/10 – Goed
Jörg Stefan
Reisde met familie en kleine kinderen
17 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Das Mobliar in dem Zimmer war beschädigt und nicht mehr im Besten Zustand. Der Rest des Hotels war top
Jörg Stefan
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Online Reputation Manager op 19 apr 2023
Lieber Jörg,herzlichen Dank für Ihre Bewertung zu Ihrem Aufenthalt im Hotel Riu Gran Canaria.Wir haben uns sehr über Ihren Besuch gefreut und wissen Ihre gute Bewertung zu schätzen.Natürlich werden wir auch den Dingen nachgehen, mit denen Sie nicht so zufrieden waren und entschuldigen die Unannehmlichkeiten.Wir hoffen sehr Sie kommen uns bald wieder besuchen.Mit besten Grüßen,Hotel Riu Gran CanariaOnline Reputation Manager
8/10 – Goed
Geir Grongstad
Reisde met familie
16 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly and pleasant staff.
Geir Grongstad
10 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Riu Gran Canaria Online Reputation Manager op 24 apr 2023
Dear Geir Grongstad,We really appreciate you took the time to leave your fabulous feedback.Knowing you enjoy your well-deserved holiday makes every effort worthwhile!We will take note of your kind remarks. Thank you very much on behalf of our staff.Wishing you will visit us again soon.Best wishes!Hotel Riu Gran CanariaOnline Reputation Manager
6/10 – Redelijk
Jacqueline
13 apr 2023
Positief: Netheid, comfort kamer
Not Adult only section
My biggest complaint about the hotel is that there were specific adult only sections and they did not enforce nor were they consistent with the actual adult only section not only were children allowed to stay in the building they were allowed in the Jacuzzi, where it was specifically posted that only adults were allowed in as well as the spa area. The Hotel did have posted signs all over the place, stating where children were allowed to go however, none of the staff actually enforced until they were asked to do so.
Also, this hotel is mainly for Nordic country Europeans, and that was made very prevalent multiple times by different staff members when we were question as to why we were there or if we truly were staying at the hotel
Lastly, the food in the all inclusive is not worth it, you can get better food outside of the hotel for cheaper prices.
Jacqueline
7 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Riu Gran Canaria Online Reputation Manager op 14 apr 2023
Dear Jacqueline,Thank you very much for choosing Riu and for sharing your feedback. As we strongly believe that guests come first, it is truly saddening to find that you were not completely satisfied with your recent stay and that there were some aspects that overshadowed your experience.We have passed your concerns to the relevant department for an appropriate follow up and we sincerely hope that you will give us another chance to welcome you again and share a more pleasant experience.Warmest Regards,Hotel Riu Gran CanariaOnline Reputation Manager
10/10 – Uitstekend
martine
Reisde met een groep
10 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent séjour
Sejour entre amis dans cet hôtel Riu, nous avons tous beaucoup aimé ! Confortable, extra propre, personnel tres serviable, tres bon resto, espace, animation, proximité de la mer, rien à redire ! Merci à l'équipe du RIU
martine
8 nachten verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Kristianna Winther
Reisde met familie
9 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
A nice week at Riu Gran Canaria
Great location, great pools and very nice staff that was service minded.
The food was good and the selection was reasonable, but only buffets and all resturants except one, had the same food. 2-3 bar areas with good Aperol Sprits but the selection of wines and alcohols could be better.
Kristianna Winther
7 nachten verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Kerstin
2 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hej tycker för vad man betalar för mat o dricka så va vinet inte bra. Drack öl o vatten hela veckan drinkarna va alldeles underbara. Och Cava med De som spelade va duktiga !! Showerna va bra utförda av dansarna men gillade inte att allt va playback fina lokaler till show !! Maten va bra inte lätt med så många människor skulle bara vara ljuddämpat det blir som i en skolmatsal !! Servicen va bra
Kerstin
6 nachten verbleven in maart 2023
6/10 – Redelijk
Andres
31 mrt 2023
Andres
2 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Katja
16 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyvä ja siisti hotelli
Siisti hotelli, hyvä ruoka, ystävällinen henkilökunta. Uima-allasalue viihtyisä ja riittävän suuri. Kuntosali on pieni hotellin kokoon nähden.
Katja
10 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Pramodini
Reisde met familie
2 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had an excellent holiday!
Pramodini
5 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Online Reputation Manager op 7 mrt 2023
Dear Pramodini,Thank you for your nice words.We sincerely hope that soon you will visit us again and thus we can offer you another very pleasant stay.All the best!Hotel Riu Gran CanariaOnline Reputation Manager
8/10 – Goed
Gianni
Reisde met familie en kleine kinderen
19 feb 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre à améliorer
Gianni
5 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Christian
10 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Entspannter, aber nicht preiswerter Urlaub.
Zum zweiten Mal dort und es hat uns erneut gefallen.
Sehr nettes Personal, sauber und angenehme Atmosphäre.
Christian
5 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Online Reputation Manager op 27 feb 2023
Sehr geehrter Christian,herzlichen Dank, dass Sie unser Haus zum zweiten Mal besuchten und sich die Zeit genommen haben Ihre Bewertung abzugeben! Wir freuen uns sehr, dass wir eine so gute Bewertung erhalten haben und dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben. Bewertungen, wie die Ihrige, ermutigen uns sehr und wir werden weiterhin unser Bestes geben, damit sich unsere Gäste sehr wohl fühlen.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,Hotel Riu Gran CanariaOnline Reputation Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Allt var bra förutom att vi hade en restaurang ovanför oss. Man vaknade tidigt när dom började dra alla frukost vagnar tidigt på morgonen.
Geverifieerde reiziger
11 nachten verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Carlos
Reisde met familie en kleine kinderen
29 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing Facilities and great customer service
Carlos
Reactie van Online Reputation Manager op 5 jan 2023
Dear Carlos,Thank you very much for your positive review! We are very happy to read that we lived up to your wishes and we hope that you will come back very soon and we can share another great experience. Have a great day,Hotel Riu Gran Canaria Online Reputation Manager
8/10 – Goed
Seija
21 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Seija
10/10 – Uitstekend
Antje
Reisde met partner
10 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr freundliches Personal, tolle Anlage, schönes Zimmer, essen sehr gut Umgebung auch schön
Antje
3 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Online Reputation Manager op 23 dec 2022
Sehr geehrte Antje, vielen Dank für Ihren Besuch und dass Sie sich die Zeit genommen haben uns hier auf Expedia so toll zu bewerten.Es war uns ein Vergnügen Ihr Gastgeber sein zu dürfen und es ist schön zu lesen, dass wir Sie voll und ganz überzeugen konnten. Ihre lobenden Worte haben wir mit großer Freude mit unserem Management Team geteilt.Wir hoffen sehr auf Ihren nächsten Besuch und wünschen Ihnen bis dahin alles Gute!Mit herzlichen GrüßenHotel Riu Gran CanariaOnline Reputation Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in oktober 2022
2/10 – Ontzettend slecht
ASHLEY
22 okt 2022
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Stay Away!
If I could give no stars to this place I would, but the 1 star goes to some of the staff like Sarah who was kind & accommodating. Besides that it was not a positive stay and the food was sub-par. My fiancée had a burn accident with the soup they were serving and ended up with 2nd and 3rd degree burns. They don’t put caution signs or hot labels. No one ever checked on us or tried to help assist when he got burned. They said they only allow staff members to use first aide kits, didnt have a doctor come onsite, & just called us a taxi for the hospital. If he would have had some assistance & cold water immediately we wouldn’t have had a $600 doctor bill! It ruined the rest of our trip because we couldnt do anything in water or excursions. The rooms are basic & have funny smells. The A/C in the rooms dont work well & the shower water fills up over your feet while your showering & the drain takes about 12-15 mins to drain the water out. Oh & when asked to speak with a manager they kept saying he wasn’t available until the very last day right before we were traveling home! Thanks again for your terrible service and treatment. If you’re American, stay away from this place!
ASHLEY
2 nachten verbleven in oktober 2022
2/10 – Ontzettend slecht
ASHLEY
22 okt 2022
ASHLEY
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Manfred
19 okt 2022
Manfred
7 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Clemens
Reisde met een groep
17 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clemens
7 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Clemens
Reisde met een groep
17 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clemens
7 nachten verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Jesus
2 okt 2022
Jesus
6 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
CRISTINA
29 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
CRISTINA
2 nachten verbleven in augustus 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Celine
Reisde met familie
26 jul 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ils ne respectent pas la politique de remboursement , annulation si payé d'avance , malgré l'avis d'annulation fait dans les temps.
Celine
3 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Clare
Reisde met familie
20 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were fantastic, property could use an update but it’s adequate. Japanese restaurant was horrible. Everything else was fantastic
Clare
7 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Petra
21 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr gutes Hotel, nettes Personal.Gutes Esses.
Petra
9 nachten verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Marie-Louise
Reisde met partner
2 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tres bien dans l'ensemble
Marie-Louise
7 nachten verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
jean marc
Reisde met partner
22 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dans la reservation,j ai payé plus chère la chambre pour avoir piscine privée mais rien du tout
J explique mal la difference de prix?
Merci de votre reponse
Mr leroux
jean marc
7 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Darwin
20 mei 2022
Darwin
4 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Laura
Reisde met familie
17 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vacaciones inolvidables
Este hotel fue maravilloso desde su ubicación hasta su deliciosa comida muy fresca y de la mejor calidad.
Los trabajadores siempre muy motivados y amables la verdad que se percibe que aman su trabajo y que se sienten felices por eso hacen sentir al turista como en casa.
Las habitaciones son grandes con mucha iluminación para un hotel 4 estrellas me parece que faltaron cosas como: copitos o hisopos un mejor secador de pelo y depronto cosas como crema para el cuerpo que no son indispensables pero que le daría un plus.
Laura
6 nachten verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
christophe
25 apr 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good but don't over pay
The price was a bit excessive for an all inclusive in Maspalomas but I guess it was because of the period. Otherwise the place, the food and the drink are good. Just a bit disapointed by the reception staff on arrival