Receptie

Beoordelingen van Hotel Riu Palace Maspalomas - Adults Only

5 out of 5
Hotel Riu Palace Maspalomas - Adults Only
Avenida de Tirajana, s/n, Playa del Ingles, San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 247 van 367 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 97 van 367 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 367 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 367 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 367 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Walter, Turnhout

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unieke lokatie aan de rand van de duinen! Prachtig zicht uit de kamer! De kamerdeur naar de gang minder goed geísoleerd…. Veel geluiden door metalen karren die niet op PTFE rollers glijden en veel gebabbel vanaf de vroege morgen. Eten en bediening waren fantastisch! Prachtig hotel op unieke locatie!
3 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Kevin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super vriendelijk personeel!
9 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Janno

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie locatie maar echt ook wat minpunten. 6€ per dag om de kluis op de kamer te gebruiken. Had van tevoren kamer voorkeur opgegeven en precies tegenover gestelde gekregen. Erg gehorig. Verder ontbijt en diner uiterst vriendelijk personeel
4 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Rudi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great
Nogmaals , 7 de keer en nog steeds top
7 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Régis-Yannick Christian, Bruxelles

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon hôtel bien rénové
14 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

antony

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Proper five star hotel in every way. Loved the wide range of food and swimming pools.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Online Reputation Manager op 18 apr 2024
Dear antony,We are very pleased to have read your compliments and to know that you have rated so favourably various aspects of the hotel that have contributed significantly to your exceptional experience.We sincerely hope that you will visit us again soon, to provide you with another unforgettable experience at our establishment.We look forward to your visit.Yours faithfully,Hotel Riu Palace MaspalomasOnline Reputation Manager

8/10 – Goed

Bernard Jacques

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Établissement qualitatif en terme d’équipement et de la propreté. Une remarque négative la tenue de certaines personnes au dîner. L’hôtel stipule pantalon obligatoire et le soir des hommes arrivent en short.
13 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Johannes

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Susi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr zufrieden
Wir waren 10 Tage im Riu Palace Maspalomas und es war einfach schön, alle zuvorkommend und aufmerksam, mit einem lächendeln Gesicht. Das Hotel war nicht voll besetzt, daher auch kein Gedränge bei den Mahlzeiten.
10 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Online Reputation Manager op 30 jan 2024
Sehr geehrte Susi,ein herzliches Dankeschön für Ihr wundervolles Feedback, wir haben uns wirklich sehr darüber gefreut!Wir alle hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Hotel Riu Palace MaspalomasOnline Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Ashley

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Wonderful staff
A massive thank you to Humberto and Ester for their attention to detail during breakfast and dinner services. RIU hotels provide a wonderful personally experience from start to finish. Thank you again Ash & Meeny
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Online Reputation Manager op 19 jan 2024
Dear Ashley,Thank you very much for your positive review, We are happy to receive the information that you have stayed at our facilities and, have left with great memories.We feel that you have appreciated our efforts and that is what is most gratifying about our profession.We hope you will come back very soon.Yours faithfully,Hotel Riu Palace MaspalomasOnline Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

THIERRY

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
OK SUPER
10 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Online Reputation Manager op 11 jan 2024
Sehr geehrter THIERRY,wir haben uns über Ihre positiven Zeilen sehr gefreut und bedanken uns herzlich dafür bei Ihnen!Es ist eine Freude zu wissen, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns sehr zufrieden waren, denn das Wohlbefinden unserer Gäste ist das Wichtigste für uns. Wir wünschen Ihnen alles Gute und laden Sie ein uns bald wieder zu besuchen.Mit freundlichen GrüßenHotel Riu Palace MaspalomasOnline Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Johan

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Not a five star hotel.
Nice location of the hotell, but need an update. Been to many 5star hotels and this does not meet the standard. Rooms are nice and clean, but beds are of less quality. Also the doors are very thin so you can hear anything from the corridor. They updated the showergel holder while at my stay. But it keept falling of the wall. I dint feel so 5starish
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Online Reputation Manager op 9 jan 2024
Dear Johan,Thank you for taking the time to write such a great review of our hotel. It was our pleasure hosting you and we are looking forward to welcoming you again very soon!We wish you all the best,Hotel Riu Palace MaspalomasOnline Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Pierre

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tres bon hôtel avec vue sur les dunes de Maspalomas Tres appreciable pour son calme ! Grand bonheur de pouvoir etre au bord de la piscine, prendre son petit dejeuner et son diner sans musique ! Personnel tres pro et agreable Chambre confortable buffet du petit déjeuner et du diner très variés. on peut diner des 18 h l’hiver, 18h30 l’ete j’ai teste le spa avec un massage corps classique, 62 euros pour 55 min. Tres correct ! la playa del Ingles est a 800 m. La plage de Maspalomas est plus loin , accessible par un chemin a travers les dunes.
5 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Beno

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel und die ganze Anlage sind in einem sehr gepflegten Zustand. Die Mitarbeitenden sind ausgesprochen freundlich und zuvorkommend, und auch das Essen am Buffet war stets frisch und es war für jeden Geschmack etwas dabei. Einziger Kritikpunkt: die Zimmer sind sehr hellhörig, was das Ausschlafen bisweilen etwas schwierig machte.
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Online Reputation Manager op 5 dec 2023
Sehr geehrter Beno,vielen Dank dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihren Aufenthalt im Hotel Riu Palace Maspalomas zu bewerten. Wir freuen uns, dass es Ihnen bei uns so gefallen hat, denn das ist genau, dass worauf wir tagtäglich hin arbeiten.Natürlich nehmen wir auch die Dinge, die Ihnen nicht so gut gefallen haben, dankbar zur Kenntnis. Wir können Ihnen jedoch versichern, dass alle unsere Zimmer die vorgegebenen landesüblichen Bestimmungen zu Schall -und Wärmeisolierung erfüllen. Da wir ständig an Verbesserungen arbeiten, werden wir Ihr Feedback an die entsprechenden Stellen weiterleiten.Abschließend möchten wir Ihnen für Ihre Weiterempfehlung auf Expedia danken. Es wäre schön Sie bald wieder bei uns begrüßen und verwöhnen zu dürfen.Mit besten Grüßen,Hotel Riu Palace MaspalomasOnline Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Roger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Christopher

3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

jit

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are very courteous and cannot do enoigh to make your stay pleasant
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Online Reputation Manager op 3 nov 2023
Dear jit,Thank you for your comment. It is always nice, to receive reviews like yours, from which we can deduce, that we do our work in the line that characterizes us so much.We would very much like you to visit us again soon at any of our facilities around the world so that we can continue to offer you the best we have to offer.Yours faithfully,Hotel Riu Palace MaspalomasOnline Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Kjell

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Rikke hultgren

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect place
Wonderful service, very nice people and good atmosphere…. everybody was happy and useful. If we should be forced to say anything not perfect, maybe the breakfast area could be a little bit more exotic compared to the rest of the hotel and maybe food …was nice…. but bread and potatoes was pretty dry also The fruit in full pieces was not too good. Otherwise it was a great trip and we will hundred percent be back.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Riu Palace Maspalomas Online Reputation Manager op 18 okt 2023
Dear Rikke Hultgren,We feel fortunate that you chose our hotel.And it is a delight to read you enjoyed it.Your kind observation will forwarded to the department in charge.It would be great to be able to host you again.Caring Greetings!Hotel Riu Palace MaspalomasOnline Reputation Manager

8/10 – Goed

Ed

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le dîner au restaurant était excellent Le buffet du matin et du soir est horrible , pas digne d un 5 étoiles
11 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

FIONA, Edinburgh-

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This didn’t get 5 starts due to a few irritating things. I would definitely return so don’t take these as off putting - just have an awareness! €25 for the safe at a five star hotel is ridiculous, I was in an Ibis earlier in the year and it was free! The noise from the housekeeping team in the morning was awful, I know they have a job to do but the paying customers are on holiday and don’t want to be woken at 7.15 every morning. There was a stupid motion activated light in the bathroom that clicked on and off every 3 seconds - please deactivate these The food was fine with a huge variety but not any different to any all inclusive buffet…..why do they not offer an all inclusive option?
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Online Reputation Manager op 19 sep 2023
Dear FIONA,Thank you for your review and for spending time with us.We're glad we were able to live up to the expectations you had of us. Rest assured that your words will be taken into account as we understand that there is always room for improvement.It would be great to welcome you soon again! Until then, we wish you all the best.Hotel Riu Palace MaspalomasOnline Reputation Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

thierry

11 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Juan

5 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Christiane

7 nachten verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ian

21 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Ramona

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Personal war unglaublich nett und die Zimmer einfach perfekt.
5 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Online Reputation Manager op 17 mei 2023
Sehr geehrte Ramona, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihren Aufenthalt im Hotel Riu Palace Maspalomas zu bewerten und zu kommentieren.Wir freuen uns außerordentlich über Ihre tolle Bewertung und möchten uns ganz herzlich bei Ihnen dafür bedanken. Es war uns eine Ehre zu einen entspannten und schönen Zeit auf Gran Canaria beigetragen zu haben. In der Hoffnung Sie erneut bei uns willkommen zu heißen und an die schönen Erfahrungen anschließen zu können, verbleiben wir mit freundlichen Grüßen,Hotel Riu Palace MaspalomasOnline Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Alessandro

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Christopher

2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Arnaud

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous avons adoré la localisation à proximité des Dunes et de la plage, le spot est magnifique. L'hôtel est fabuleux, reposant, les installations sont parfaites, les repas délicieux. Le service est irréprochable et le personnel au petit soin. Seul bémol, un bruit du frigo dans la chambre et un certain manque d'isolation dans notre chambre mais tout cela a été qu'un détail par rapport à la qualité de l'établissement
6 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Astrid

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
19 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Csilla

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relax
Tökéletes ételek, kedves személyzet kényelmes szobák, csodás kilátás.
5 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Barry

3 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Anna-Laura

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Personal ist sehr Freundlich und aufmerksam. Das Essen war super, eine grosse auswahl am Buffet. Das ein und aus checken war sehr schnell und zuvorkommend. Die Dünnen vor dem Hotel sind einzigarten, vor allem am Abend aus dem Hotel Restauraunt el oasis beim Sonnen untergang. Das Shopping Center und Strand ist in 10-20 Minuten zu fuss erreichbar. Somit ein gemütlicher Spaziergang.
7 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

G

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Bengt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisk personal på väloljat semesterhotell.
Jag är ingen fan av stora hotel. Detta är stort. Vackert och väl placerat. Nyrenoverat och fint. Stilfullt. Matsalen vid frukost och middag med väldrillad glad och serviceminded personal är som Finlandsfärja. Maten vid bufféerna är fantastisk. Pool och area snyggt lugnt och stilfullt. Personalen över alla kategorier är fantastisk. Vänlig serviceminded proffsig. Bra management där. Det var bara vid incheckning vi hade oturen att råka på en mkt kärv kvinna som drog ned standarden för oss ett bra tag. Men… gillar man denna typ av semester på stort hotel med halvpension så finns det nog få bättre ställen än detta. Jag håller mig gärna hädanefter till mindre och mer personliga ställen att slappna av på. BB
6 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Jonathan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adults only seems to mean seniors only at this property. It may be the time of year (February), but this felt like we spent the night in a fancy retirement home.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van RIU Palace Maspalomas Online Reputation Management op 20 feb 2023
Dear Jonathan,Thank you very much for your wonderful evaluation and for staying with us. Knowing that you expected more in regards to the entertainment, makes us want to improve ourselves, in order to deliver what is expected from us.Nevertheless, we do take note of your comment and we will forward it.Kindest wishes!Hotel RIU Palace MaspalomasOnline Reputation Management

8/10 – Goed

John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very attentive and friendly staff. Freedom to dine at a time that suits rather than a fixed sitting. No children allowed!
11 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van RIU Palace Maspalomas Online Reputation Management op 14 feb 2023
Dear John,We are thrilled your time with us was so good.We endeavour to go above and beyond to ensure our guests have a memorable experience. Thank you very much for your stupendous feedback!We hope to see you again very soon.Kindest Regards, John!Hotel RIU Palace MaspalomasOnline Reputation Management

10/10 – Uitstekend

Markus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pool leider zu flach.
Es war alles tadellos. Das der Pool aber nur eine „Tiefe“ non 110 cm Gar, ist schade. Ansonsten aber alles top.👍🍾
14 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Online Reputation Manager op 2 feb 2023
Sehr geehrter Markus,vielen Dank für Ihre wunderbare Bewertung!Wir freuen uns sehr, dass Sie einen so schönen Aufenthalt bei uns hatten. Das ist genau dass, wonach wir bei RIU jeden Tag streben! Wir freuen uns darauf, Sie noch viele weitere Male bei uns begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße Hotel Riu Palace MaspalomasOnline Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

joanne, Ottawa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a beautiful large room facing the dunes and ocean. The dirty towels were picked up in the evening. A very nice touch not seen very often now a days. The breakfast had a wide variety. The bubbly, white or rose, were lovely as well as the wide variety of fresh squeezed juices ( strawberry was our favourite). The only negative for us is we would have enjoyed a coffee maker in our room ( but there is a keddle for tea drinkers). Another nice touch at the Riu Palace, you have to check out at 11 but they will keep your bags if you want to stay for the afternoon. You can continue to use the pool and they will offer you a room to shower and change, if needed, before your departure. Wonderful option at no extra charge! Overall, we had an excellent 3 day stay at the Riu Palace Maspalomas.
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Online Reputation Manager op 9 mrt 2023
Dear joanne,It is wonderful to know that you enjoyed your stay with us so much.It was a pleasure hosting you and thank you for taking the time to review your recent stay.We hope we see you soon again!All the best, Hotel Riu Palace MaspalomasOnline Reputation Manager

8/10 – Goed

Katherine

6 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Ulrike

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Joachim

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Silke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2022