Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van LABRANDA Hotel Playa Bonita - All Inclusive

4 out of 5
LABRANDA Hotel Playa Bonita - All Inclusive
Avenida Tenerife 2, Playa del Ingles, San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 104 van 296 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 122 van 296 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 42 van 296 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 296 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 296 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Gerardus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was goed en Oke alleen ontzettend harde bedden
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Public Relations op 31 mrt 2024
Beste Gerardus,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om commentaar te geven en uw ervaring met ons te beoordelen. Het is voor ons erg nuttig om feedback van onze klanten te ontvangen om te weten wat de te volgen routekaart is.Wij hopen u bij een toekomstige gelegenheid opnieuw te mogen verwelkomen.Een hartelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Kit Wing

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was geweldig! Alleen jammer dat parkeren echt een ramp is, en weinig/geen privé parkeerplaats tot hun beschikking hebben.
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relactions op 27 sep 2023
Sehr geehrter Kit, Vielen Dank für die gute Note, die Sie uns gegeben haben. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns 110%ig genossen haben. Das einzige, was wir tun können, ist uns weiterhin zu engagieren und verbessern, damit Sie auch in Zukunft Ihren Aufenthalt in unserem Hotel voll genießen können. Mit freundlichen Grüßen

8/10 – Goed

Ronald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed maar geen 4steren eerder3
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Thanks op 29 mrt 2022
Beste Ronald Bedankt voor het achterlaten van uw review. De sterren zijn een zeer subjectief iets en dat vinden we leuk voor het team dat we verdienen 5. Groeten Florioan Söhnel Gerente algemeen

6/10 – Redelijk

Tim, Leiden

Prachtig strand
Prachtig strand. We waren er bijna alleen. Het typische restaurantje aan de parking is ook een aanrader! Supervriendelijke meid en heel lekker eten!
5 nachten verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

martin, hengelo

Positief: Comfort kamer
Net hotel
Hotel is netjes. Ruime kamer Badkamer matig gerenoveerd Voldoende keuze bij diner, echter lauw eten,
4 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Florian op 20 feb 2018
Thank you very much for your review

10/10 – Uitstekend

Cyril, Heerlen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een hotel om nog eens te boeken!
Een goed en mooi hotel met goede faciliteiten, correct en leuk personeel en een actief animatie team die elke dag diverse activiteiten organiseren. Ook de 3 dagelijkse maaltijden in buffetvorm zijn zeer uitgebreid en lekker, er is voor iedereen wat lekkers te krijgen. ‘s Avonds is er entertainment, elke keer wat anders.
7 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Florian op 20 feb 2018
Thanks for your review... If you are really happy please review it also on tripadvisor... thanks a lot... The Playa Bonita Team

8/10 – Goed

Ed, Leuven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay
A good deal for a great hotel. Very good experience.
7 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schoon en net hotel
Tijdens ons verblijf (eind mei 2017) was de gemiddelde leeftijd ruim 65+. Veel Duitsers en Engelsen, weinig Nederlanders. Het hotel is goed onderhouden en de tuinen erg verzorgd. De schone en ruime kamers zijn modern met en prima moderne badkamer. Elke dag werd de kamer schoongemaakt en kregen we schone handdoeken. Het eten is uitgebreid en van goede kwaliteit. De mogelijkheid om heerlijk buiten te eten. Het zwembad is ruim voldoende voor het aantal gasten. Er is animatie en elke avond een show/muziek op het kleine podium. Voor kleine kinderen is er weinig te doen. Het hotel ligt hemelsbreed op zo'n 300 meter van het strand maar om daadwerkelijk op het strand te komen moet je best nog wel een stuk over de boulevard lopen en een flinke trap naar beneden nemen. Onze enige en grootste irritatie was het 'handdoekje' leggen bij het zwembad. Mensen die 's morgens vroeg (lees ruim voor 7 uur of misschien nog wel eerder) hun handdoek al neerleggen en pas 15:00 uur aan komen kakken. Hier wordt niet tegen opgetreden. Dat is ons enige minpunt van ons verblijf. Helaas is dit niet alleen een probleem bij dit hotel.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel op 500m van strand en 1km van centrum
Het hotel bestaat uit 4 torens met daartussen het zwembad (uitzicht op de bergen) en het restaurant. Ligt naast de GC500 maar daar hebben we geen last van gehad. Met een ruim kwartier lopen langs de boulevard ben je in het centrum. Taxi is €4. Tip is om een fiets te huren bij Free Motion Bike Center. Met race of e-bike ben je zo de drukte uit en kan je het ruige binnenland verkennen. Dat is goed te doen want er is daar weinig verkeer. Eten is in buffetvorm en uitgebreid. Avonden met thema dus Spaans, Oosters, Italiaans etc, Maar er is altijd patat, pizza, brood, salades etc.
Boulevard ri Las Palomas
e-MTB tour
Restaurant
Zwembad

8/10 – Goed

HENRIQUE

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The cleaning room was good and everyday.
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Relations op 22 apr 2024
Dear Henrique, Thank you for sharing your experience with other users. It is certainly very helpful to know what other travellers think about us. For our part, we are happy that you enjoyed a pleasant stay with us and we hope to see you again soon in the hotel. With kind regards,Labranda Playa Bonita Team

6/10 – Redelijk

Cristina

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
La habitación era un bajo de donde salían lombrices por las juntas de la ducha, incluso había una que estaba muerta cuando llegamos y nos fuimos y ahí seguía, no la quitaron las de la limpieza. Por cierto la chica joven de la limpieza (pelo oscuro con coleta) muy borde no quiso limpiar nuestra habitación, le dije salimos en 1 minuto y me puso mala cara y se fue, dejó la habitación sin hacer y sin toallas para poder ducharnos después. El buffet fenomenal, mucha variedad. Y los empleados muy implicados. Mención al chico de recepción, muy amable nos atendió. Los espectáculos de la noche dejan mucho que desear, el bingo por favor quitarlo o cambiar el formato porque tela. Aparcar como vayas en temporada alta, olvídate, vas a dar mucha vuelta hasta que alguien se vaya.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Relaciones Públicas op 6 apr 2024
Estimada Cristina, Muchas gracias por su tiempo en comentar su experiencia en el Hotel Labranda Playa Bonita. Todos estos comentarios que usted nos regala, nos aportan mejora continua y excelencia y es por eso por lo que luchamos cada día. En esta ocasión, creemos que no hemos cumplido con sus expectativas, somos conscientes de su malestar y por ello le pedimos disculpas.De la misma manera, nos gustaría agradecerle sus palabras hacia el personal y el buffet, comentarios que sin duda el equipo de Playa Bonita recibirá con mucho entusiasmo.Le aseguramos que trabajaremos en los puntos que menciona para que usted lo encuentre mucho mejor si nos da la oportunidad de hospedarle de nuevo.Reciba un cordial saludo, Equipo Labranda Playa Bonita

10/10 – Uitstekend

Koyala

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was really nice and the staff were so lovely. Food was as expected at a all inclusive but fresh, pre made cocktails and local drinks as part of the inclusive and you can pay extra for international brands
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Public Relations op 31 mrt 2024
Dear Koyala,We never fail to feel happy when we read how you enjoyed your stay with. We would like to thank you very much for having gone to the trouble of writing down and sharing your experience with other users. We are happy that your time with us met your expectations and we hope that it will not be too long until we see you again. With kind regards,

10/10 – Uitstekend

Paula

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente estancia, hotel tranquilo con muy buena opción de cena y desayuno. Habitación amplia, buena limpieza y personal muy amable. A 10 minutos a pie de la playa del Inglés. Personalmente, mejoraría las almohadas, pero eso va a gusto.
Reactie van Relaciones Públicas op 31 mrt 2024
Estimada Paula,Actuar como un segundo hogar para nuestros visitantes es una gran responsabilidad para nosotros. Nuestro deseo es que todo salga perfecto para que la única preocupación de nuestros huéspedes sea disfrutar tanto del hotel como de esta hermosa isla. Comentarios como el suyo nos animan a continuar, a seguir trabajando duro, recordándonos que el trabajo merece la pena. Estamos felices de que su tiempo con nosotros haya cumplido con sus expectativas y esperamos que no pase mucho tiempo hasta que lo veamos nuevamente. Gracias.Reciba un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

Shellyann

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a lovely stay here. There was lots of choice of food, but for the evenings there wasn’t much choice for vegetarian's and sometimes the labelling of food wasn’t great so couldn’t tell if it had meat or not (this was mainly on the tapas and salad side). The pool area is really lovely and it is a short walk to the beach.
10 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Public Relations op 31 mrt 2024
Dear Shellyann, Thank you for choosing us for your last visit to Gran Canaria. It gives us great satisfaction to know that you enjoyed your stay at the hotel. Thank you for sharing your experience with other holidaymakers and for your comments giving us ideas for our future. We hope that we will see you again at the hotel. Kind regards,

8/10 – Goed

Augusto Fernando

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Relaciones Públicas op 31 mrt 2024
Estimado Fernando, Es muy gratificante recibir su valoración positiva y saber que cada huésped se va con una gran satisfacción, nuestro compromiso principal es de su entera satisfacción y que todo el personal se centre en ello. Esperamos volver a verlo pronto.Un cordial saludo,

2/10 – Ontzettend slecht

Barry

Minibar empty no water in room faute grave
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Public Relations op 31 mrt 2024
Dear Barry, Thank you very much for taking the time to share your experience with other travellers.At Labranda Playa Bonita we know that holidays are one of the most important times of the year, so we regret that we did not meet your expectations on this occasion.We detail our services on our website and in all our tour operator catalogues, so we are sorry that you did not receive the information about the minibar.We hope you had a good trip back and that you will be able to witness the changes we are making on a daily basis on your next visit.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Stefan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Public Relations op 3 mrt 2024
Dear Stefan, Thank you for giving us a perfect rating. We are very happy to know that you enjoyed your stay with us 110%. For our part, we can only commit to continuing to improve going forwards so that you can continue enjoying your time in our hotel in the future. With kind regards,

10/10 – Uitstekend

María

Positief: Netheid, personeel en service
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Relaciones Públicas op 17 feb 2024
Querida Maria, Gracias por brindarnos una calificación perfecta. Nos alegra saber que disfrutó de su estancia con nosotros al 110%. Por nuestra parte solo podemos comprometernos a seguir mejorando para que en el futuro siga disfrutando de sus estancias en nuestro hotel. Reciba un cordial saludo

6/10 – Redelijk

Peter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Public Relations op 28 jan 2024
Kära Peter, Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din feedback. Jag önskar att du hade en bättre upplevelse, men det är feedback som denna som vi lär oss av och använder för att förbättra oss. Vi arbetar hårt för att leverera en exceptionell gästupplevelse, och det är uppenbart i det här fallet att vi inte lyckades. Om du ger oss en chans att vinna tillbaka ditt förtroende kan jag försäkra dig om att vi kommer att göra vårt bästa för att ge dig den fantastiska hotellupplevelse som så många av våra gäster har blivit så förtjusta i. Med vänlig hälsning,

4/10 – Matig

Carmelo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Relaciones Públicas op 21 jan 2024
Estimado Carmelo, Gracias por tomarse el tiempo para compartir su experiencia. Trabajamos duro para ofrecer una experiencia excepcional a nuestros clientes, y es evidente que en este caso nos quedamos cortos. Si nos da la oportunidad de ganarnos de nuevo su confianza, puedo asegurarle que haremos todo lo posible para ofrecerle la magnífica experiencia hotelera a la que tantos de nuestros huéspedes han disfrutado.Un cordial saludo,

8/10 – Goed

overdevest

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Relactions op 21 jan 2024
Dear Guest, Thank you for choosing us for your last visit to Gran Canaria. It gives us great satisfaction to know that you enjoyed your stay at the hotel. Thank you for sharing your experience with other holidaymakers. We hope that we will see you again at the hotel. Kind regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Jørgen

4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Relactions op 21 jan 2024
Dear Jørgen, Thank you very much for taking the time to share your opinion with us. We would have liked you to have a better experience at our hotel. We strive every day to provide an exceptional experience for our guests and it is clear that this time we were not able to achieve our goal. We would appreciate it if you could give us another chance and you can be sure that we will do our best to ensure that you have an excellent experience at our hotel which many guests have already had the opportunity to enjoy. Yours sincerely,

6/10 – Redelijk

Jared

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Relaciones Públicas op 21 jan 2024
Estimado Jared, Gracias por el tiempo prestado en valorar su experiencia con nosotros. Nos es de mucha utilidad recibir feedback por parte de nuestros clientes para saber cuál es la hoja de ruta a seguir. Esperamos volver a recibirlo pronto. Reciba un cordial saludo,

6/10 – Redelijk

Jakob

Reisde met familie
Negatief: Comfort kamer
+ Närheten till strand, centrum och flygplats. Färska frukter till frukost med bra service vid både frukost och middag. Stort utbud vid frukost och variation till middagarna. Helt okej för att vara all inclusive. Vi hade inte lunch/snacks och dricka. Bra att ha valmöjligheter! Engagerad och duktig personal i mini club och vattengympa. Barnen uppskattade showerna med cirkus och trolleri på kvällen. - Dåligt med solstolar vid poolen (förbud mot att reservera solstolar men många hotellgästerna var uppe tidigt och lade ut handdukar ändå). Extremt hårda sängar på rummet (inga bäddmadrasser utan endast resårbotten). Fick påtala flera gånger så efter 3 dagar fick vi bäddmadrass, dock bara en. Personalen i receptionen är inte så serviceminded, vi fick efter tredje frågan reda på att alla madrasserna var upptagna. Hade detta kommunicerats hade vi sluppit springa och fråga. En del hotellgäster sitter och röker på balkongen/uteplatsen. Kallt i stora poolen, ännu kallare i barnpoolen. Det står att poolen ska vara uppvärmd. Första morgonen upptäcktes en kackerlacka på rummet. Städning varje dag, dock är de inte så noga och torkar inte av ex handfat. Halvpension innebar buffé vid frukost och middag men utan dricka (endast vatten). 4-stjärnigt hotell enligt spansk standard. Vi upplever att det är närmare ett 3-stjärnigt hotell.
9 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Public Relations op 21 jan 2024
Kära Jakob,Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din feedback. Jag önskar att du hade haft en bättre upplevelse, men det är den här typen av feedback som vi lär oss av och använder för att förbättra oss. Vi arbetar hårt för att erbjuda en exceptionell gästupplevelse, och det är tydligt att vi inte lyckades i det här fallet. När det gäller solstolarna arbetar vi med en svår uppgift för att förhindra att detta händer, och vi hoppas kunna hitta den lämpligaste lösningen för alla. Jag vill försäkra er om att ett av våra viktigaste åtaganden är att upprätthålla den bästa kvaliteten och standarden på vårt hotell.Om du ger oss möjlighet att förtjäna ditt förtroende igen kan jag försäkra dig om att vi kommer att göra vårt yttersta för att ge dig den fantastiska hotellupplevelse som så många av våra gäster har njutit av. Med vänlig hälsning,

4/10 – Matig

Þorgeir

Negatief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Relactions op 11 jan 2024
Dear costumer,Thank you very much for taking the time to share your valoration with us. We would have liked you to have a better experience at our hotel and that is why we took note to improve the points that you did not like. Every day we strive to provide an exceptional experience to our customers and it is clear that this time we were not able to achieve our goal. We would appreciate it if you would give us another chance and you can be assured that we will do everything possible to ensure that you have a great experience at our hotel, which many guests have already had the opportunity to enjoy.Sincerely,

6/10 – Redelijk

Peter Thorup

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Plads til forbedring
Nedslidt inventar i foyer, lidt for simpelt inventar i restaurant samt ringe og larmende udluftning i restaurant. God service og gode desserter.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Relactions op 11 jan 2024
Kære hr. Thorup,Vi takker dig, fordi du valgte os til at tilbringe din sidste ferie.Det fylder os med tilfredshed at vide, at du nød vores service. Tak for at dele din oplevelse med andre rejsende og for at vise os med dine kommentarer den vej, vi bør følge.Vi håber at byde dig velkommen tilbage til hotellet.En kærlig hilsen,

6/10 – Redelijk

Teija

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Matoja yöseurana
Ruoka oli hyvää ja valinnanvaraa löytyi. Allasosasto oli hyvä. All inclusive kattava. Henkilökunta mukavaa. Haju hotellin käytävässä kamala! Huoneessamme oli pieni eläintarha: löysimme kolme kastematoa, perhosia sekä jonkun toukan. Vessan ovea ei saa kunnolla kiinni (lasiovi jää reunoilta auki). Illan esiintyjä lauloi kauniisti, mutta äänentoisto oli liian kovalla.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Relactions op 11 jan 2024
Rakas Teija,Kiitos, että käytit aikaa kommentoimiseen ja kokemuksesi arvioimiseen kanssamme. Keittiötiimi arvostaa kommenttejasi ruoasta, heille on erittäin tärkeää, että asiakkaat ovat tyytyväisiä hotellin ruokaan.Olemme iloisia, että nautit vierailustasi kanssamme ja toivomme näkevämme sinut uudelleen seuraavalla saarella vierailullasi.Ota vastaan sydämellinen tervehdys,

10/10 – Uitstekend

Sergej, Puderbach

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Hotel. Kann ich nur weiter empfehlen...
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relactions op 11 jan 2024
Lieber Sergej,Es freut uns zu lesen, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Wir wissen es sehr zu schätzen, dass Sie sich die Mühe gemacht haben, Ihre Meinung zu verfassen und sie mit anderen Reisenden zu teilen. Wenn Sie uns in Zukunft wieder besuchen möchten, würden wir uns freuen, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Empfangen Sie einen herzlichen Gruß,

6/10 – Redelijk

SIMONA

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
We love the staff as everyone was so lovely and nice. The room was spacious for a family but it needs a bit of renovation to meet the 4 stars. The bathroom as well was old and the door was damaged from the water. The food was good with a lot of variety. For Christmas and New Year’s Even there was a special dinner that we enjoyed.
11 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Public Relations op 28 jan 2024
Dear Simona, Our main objective is offering excellent service to our clients. That is why we are pleased to read that your opinion of the food is positive. We will pass your comments on to the department who will be, we are sure, excited to receive them. I would also like to take this opportunity to thank you for your comments about our staff.We hope to welcome back again. With kind regards,

8/10 – Goed

Mari

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyvä hotelli. Aamiainen todella monipuolinen eikä illallisessakaan valittamista. Allasalue ok, paljon aurinkotuoleja. Hyvät baaripalvelut.
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relactions op 30 dec 2023
Arvoisa vieras,Arvostamme suuresti aikaasi ja positiivisia kommenttejasi palveluistamme. Teemme kovasti töitä varmistaaksemme, että nautit lomastasi, ja sinun kaltaiset kommentit kannustavat meitä jatkamaan työtäsi.Toivomme, ettei kestä kauaa, ennen kuin toivotamme sinut tervetulleeksi takaisin.Kaikki parhaat,

8/10 – Goed

Valur

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relactions op 30 dec 2023
Dear guest,We appreciate your time in reviewing your stay with us. We are glad to have exceeded your expectations.We hope it does not take long to receive it again.Kind regards,

6/10 – Redelijk

Anne Sinikka

Positief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relactions op 11 dec 2023
Dear guest,First of all thank you for taking your time giving us your opinion about your holidays. At the Labranda Playa Bonita Hotel we know that the holidays are some of the most important times ofthe year, for that reason we feel we have not met your expectations on this occasion. We are aware of his discomfort and for that we apologize.

4/10 – Matig

Edward

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Live music at the evenings between 18:00 and 23:30 in front of the room and very noisy in the days because of the high way. I hadn’t sleep any day. And the hotel could not change the room even if I was ready to pay for the upgrade
11 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relactions op 11 dec 2023
Dear Edward,First of all, thank you for taking your time giving us your opinion about your holidays. At the Labranda Playa Bonita Hotel we know that the holidays are some of the most important times ofthe year, for that reason we feel we have not met your expectations on this occasion. We are aware of his discomfort and for that we apologize.

10/10 – Uitstekend

Martin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dejligste ferie
Vi var på en dejlig ferie for første gang til Gran Canaria og valgte dette hotel. God beliggenhed, god service, lækre værelser og meget pænt og god service. Ville klart tage dertil igen
7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relactions op 6 dec 2023
Dear Guest,Thank you for giving us a perfect rating. We are very happy to know that you enjoyed your stay with us 110%. For our part, we can only commit to continuing to improve going forwards so that you can continue enjoying your time in our hotel in the future. With kind regards

10/10 – Uitstekend

Sakari

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hyvällä sijainnilla oleva siisti hotelli, kaikki oli kävelyetäisyydellä. Huoneet erittäin siistit ja mukavat sängyt. Ruoka oli erittäin hyvää ja monipuolista. Valikoima vaihtui kokoajan, niin ei ehtinyt kyllästyä. Erittäin miellyttävä kokemus, voi vilpittömästi suositella.
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relactions op 6 dec 2023
Dear Sakari,Thank you for the time it took to comment and rate your experience with us. It is very useful for us to receive feedback from our clients so that we can discern the road map ahead that we should be following. If you are thinking of staying in the hotel again, do not forget to visit our website in order to enjoy exclusive discounts. With kind regards

4/10 – Matig

Charly

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relactions op 18 nov 2023
Dear Charly, Thousands of visitors stay with us each year, but we still feel as happy as the first day when a client lets us know that their time in the hotel was satisfactory. We would like to thank you for the trust that you placed in us. We hope that there are still some corners of Gran Canaria for you to discover and that you do so together with us again. With kind regards

6/10 – Redelijk

Alan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Not so bad
Decent accommodation but bed very basic and slightly uncomfortable. Food was reasonable with plenty choice at all times ( half board ). Car parking bit of a hassle.
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Public Relations op 12 nov 2023
Dear Alan,We appreciate all the comments from our guests, because they help us achieve top quality levels of service. We want to assure you that our service standards are very important to us and therefore we work on them every day.We always do everything possible to make our guests' stay as comfortable and pleasant as possible, so we regret that, as was your case, we have not achieved this on this occasion.We hope you had a pleasant trip home.Receive a cordial greeting,

10/10 – Uitstekend

Miriam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Primer viaje con la niña y muy contentos
Hola, nuestra experiencia ha sido muy buena, muy buena calidad-precio, muy buen trato del personal. Lo único que echamos en falta fue una cocina más española, la cocina está bastante orientada a gente extranjera. Repetiriamos estancia. Los animadores y personal del hotel un 10.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Relaciones Públicas op 24 okt 2023
Estimada Miriam, Le agradecemos que nos haya elegido para su última visita a Gran Canaria. Nos llena de satisfacción saber que disfrutó de su estancia en el hotel. Gracias por compartir su experiencia con el resto de viajeros y por indicarnos con sus comentarios el camino que debemos seguir y tendremos muy en cuenta sus sugerencias.Esperamos verle pronto de nuevo por el hotel. Un cordial saludo

6/10 – Redelijk

stefan

Positief: Netheid, personeel en service
Food is not good. Hotel was fine. Food i have never seen so bad no taste just bad. Rest was Ok
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Public Relations op 23 okt 2023
Dear Stefan,First of all thank you for taking your time giving us your opinion about your holidays. At the Labranda Playa Bonita Hotel we know that the holidays are some of the most important times ofthe year, for that reason we feel we have not met your expectations on this occasion. We are aware of his discomfort and for that we apologize.Best regards.

4/10 – Matig

Esther Garcia

Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Las comidas, sobre todo en el desayuno y cena, el horario está preparado para los extranjeros. En el desayuno hay una opción que dice “Desayuno tardío” de 10 a 10:30 AM, y cual es la sorpresa que si a las 10:10 AM vas a desayunar ya te han quitado hasta el pan de tostar. Esto es un timo… no digo que repongan a las 10 AM, pero qué menos que no te lo quiten.. Lo mismo con la cena. A las 9 empiezan a quitan todo aunque esta hasta las 9:30 PM
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Relaciones Públicas op 21 okt 2023
Estimada Esther, Queremos agradecerle su tiempo en compartir su experiencia con otros viajeros. Sus comentarios nos son siempre útiles para evaluar la calidad de nuestros servicios y la satisfacción de nuestros clientes. Esperamos que acepte nuestras disculpas, lamentamos no haber superado sus expectativas. Trataremos el tema de los horarios de las comidas para asegurar que se respetan las horas de los servicios. Sentimos que se haya llevado esta sensación y le aseguramos que vamos a poner el foco en sus sugerencias para que, si decide volver a contar con nosotros, pueda ver usted mismo ver las mejoras que vamos haciendo. Reciba un cordial saludo

10/10 – Uitstekend

Peter Lynge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisk Hotel
Fantastisk dejligt hotel. Vi nød den skønne opvarmede pool hver dag. Vi fik så meget hjælp af deres søde Guest Relations Manager hun var fantastisk hjælpsom og løste alle problemerne. Maden var utrolig lækker og meget varieret. Animations Teamet var outstanding fantasifulde i deres lege og underholdning. Rengøringen var super alt var rent og meget propert. Alt i alt en utrolig dejlig ferie på Playa Bonita som er en perle i Playa Del Ingles.
14 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Public Relations op 29 sep 2023
Dear Peter,Thank you for giving us a perfect rating. We are very happy to know that you enjoyed your stay with us 110%. For our part, we can only commit to continuing to improve going forwards so that you can continue enjoying your time in our hotel in the future. With kind regards

10/10 – Uitstekend

Fatima

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
aa
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relactions op 27 sep 2023
Querida Fátima, Gracias por brindarnos una calificación perfecta. Nos alegra saber que disfrutó de su estancia con nosotros al 110%. Por nuestra parte solo podemos comprometernos a seguir mejorando para que en el futuro siga disfrutando de sus estancias en nuestro hotel. Reciba un cordial saludo

8/10 – Goed

Ismael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Relaciones Públicas op 24 sep 2023
Estimado Ismael, Miles de viajeros se alojan con nosotros cada año, pero nos seguimos alegrando como el primer día cuando un cliente nos hace saber que su paso por el hotel fue satisfactorio. Nos gustaría agradecer la confianza que ha depositado en nosotros. Esperamos que todavía le queden rincones de Gran Canaria por descubrir y que lo haga junto a nosotros de nuevo.Reciba un cordial saludo

6/10 – Redelijk

josep

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Comida baja calidad y mal cocinada
En general buena, dos puntos negativos a comentar. La comida es realmente muy mala, poca calidad el producto y lo peor es que estaba muy mal cocinada, fue el motivo por el cual cambie de hotel a otro cercano y sorprendentemente un poco mas economico, el aparcamiento es pequeño, exterior y de pago.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Relaciones Públicas op 24 sep 2023
Estimado Josep, Le agradecemos que nos haya elegido para su última visita a Gran Canaria. Nos llena de satisfacción saber que disfrutó de su estancia en el hotel. Gracias por compartir su experiencia con el resto de viajeros y por indicarnos con sus comentarios el camino que debemos seguir. Esperamos verle pronto de nuevo por el hotel. Un cordial saludo

8/10 – Goed

Andreas

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
14 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relactions op 24 sep 2023
Dear Andreas,At the Labranda Playa Bonita Hotel we know that the holidays are some of the most important times of the year and that is why it brightens our day to read opinions as positive as yours. Thank you for having gone to the trouble of sharing your experience with us and with other users. If you decided to holiday on Gran Canaria again, it would be our pleasure to see you stay with us again. Kind regards

6/10 – Redelijk

Sara Atteneri

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel esta bástate bien La comida es repetitiva todos los dias lo mismo
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Relaciones Públicas op 15 sep 2023
Estimada Sara,Gracias por su tiempo. No alegra saber que lo pasó bien y agradecemos que nos haya comentado el detalle de la variedad de la comida. Le aseguramos que trabajamos cada día por mejorar la variedad de nuestro menú y esperamos que nos dé una nueva oportunidad para que pueda verlo por usted misma.Reciba un cordial saludo

10/10 – Uitstekend

Teresa

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Relaciones Públicas op 13 sep 2023
Querida Teresa, Gracias por brindarnos una calificación perfecta. Nos alegra saber que disfrutó de su estancia con nosotros al 110%. Por nuestra parte solo podemos comprometernos a seguir mejorando para que en el futuro siga disfrutando de sus estancias en nuestro hotel. Reciba un cordial saludo

10/10 – Uitstekend

Camila

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
El alojamiento cumple con las espectativas, el personal muy amable
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Relaciones Públicas op 8 sep 2023
Hola Camila,Agradecemos muchísimo su tiempo en comentar su estancia con nosotros.Estamos muy contentos de saber que fuimos capaces de darle unas cómodas, agradables y felices vacaciones. Será un placer volver a hospedarles en Playa Bonita.Reciba un cordial Saludos

8/10 – Goed

Yanira

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Relaciones Públicas op 5 sep 2023
Estimada Yanira, Miles de viajeros se alojan con nosotros cada año, pero nos seguimos alegrando como el primer día cuando un cliente nos hace saber que su paso por el hotel fue satisfactorio. Nos gustaría agradecer la confianza que ha depositado en nosotros.Esperamos que cuente con nosotros en cuanto organice su próxima escapada.Reciba un cordial saludo

4/10 – Matig

Ivan

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is conveniently located near the beach. The hotel is a bit tatty starting from the reception which is nowhere 4 stars. Tv has 2-3 English speaking channels, sky news, cnn and France 24, so if you are not interested in news then you will have to watch tv in Spanish or German. The subtitle option on the remote does not work. In five days we had cockroaches in the room every single day and this was on the top floor. Once the light is off they are there, so we ended up sleeping with the lights on. Complained about this at the reception several times, someone came with the spay (I can still smell it after leaving the hotel) but it didn’t help. Cockroaches came back on the very next day. The food is ok, a bit repetitive but again, the restaurant was full of flies which just walked on the food, e.g bread, desserts… The ladies at the reception were very friendly but I guess the can only do things that is within their remit. The cleaning lady was very good.
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relactions op 2 sep 2023
Dear Ivan,First of all thank you for taking your time giving us your opinion about your holidays. At the Labranda Playa Bonita we know that the holidays are some of the most important times ofthe year, for that reason we feel we have not met your expectations on this occasion. We are aware of his discomfort and for that we apologize.We would like you to give us a chance to show you our improvements , or if you prefer, we can recommend you another hotel on our chain that better fit your needs. Best regards.